Oh, ik vind het best even interessant weer eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Rob lult over zijn been, da's lang geleden dat ik hem daar over heb gehoord trouwens... alleen jammer dat ie dit verhaal op dag 3 al zo'n 333 keer uit de doeken had gedaan...
Ook heeft roel nu al zeker 3 keer gezegd dat hij Menno een paar ketsen wilde geven maar als Menno erbij zit is die angstvallig stilquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
weet niet meer wie het vroeg in het laatste SC topic, geen zin meer om het op te zoeken
roel heeft menno wel bedreigt. roel zei dat als menno het waagde dat hij ze ex zou bellen als hij eruit zal gaan dat ze broers wel raad met hem wisten
was ikquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
weet niet meer wie het vroeg in het laatste SC topic, geen zin meer om het op te zoeken
roel heeft menno wel bedreigt. roel zei dat als menno het waagde dat hij ze ex zou bellen als hij eruit zal gaan dat ze broers wel raad met hem wisten
ik dacht dat dreigen met lichamelijk geweld niet mocht volgens de regels. lijkt me dat BB op zijn minst een sanctie moet geven!quote:Op maandag 7 november 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook heeft roel nu al zeker 3 keer gezegd dat hij Menno een paar ketsen wilde geven maar als Menno erbij zit is die angstvallig stil
Dat is dus het mooiste van alles... Roel heeft het zelf aan Menno gevraagd bij een eerdere nominatie...quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
was ikmaar waarom zou Menno Roel's ex willen bellen. je wil toch niks te maken hebben met een wijf waar die Roel met zijn borrelworstje in heeft liggen porren
ik val in herhaling maar wat een kneusquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus het mooiste van alles... Roel heeft het zelf aan Menno gevraagd bij een eerdere nominatie...
Roel- de immer humoristische kastmiet haalt zijn broer erbijquote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef Lipgloss het volgende:
Roel en meppen? Dat lossen de broers van Roel wel op, tóch!
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?quote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Aah zo zielig. Lieske probeert weer eens een verhaal te vertellen, maar voor de clou krijgt ze geen ruimte.
He he die topic kende ik nog nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Roel- de immer humoristische kastmiet haalt zijn broer erbij
Ze hebben daar zéker tijd zat, ja.quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
Lieske als iedereen smeekt om eens de clou van haar ellenlange verhaal te vertellen: "Net alsof je de bus moet halen, je hebt toch tijd zat!"
ze had blijkbaar 3 weken vrij van school omdat alle ramen uit het gebouw geslagen waren...quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?
Ik kan hier echt geen grap meer over maken ...ik sta echt met m'n mond vol tanden ...waar zijn ze op geselecteerd ???quote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Lieske vond de Vuurwerkramp wel fijn, hoefde ze drie weken niet naar school omdat deze in de wijk stond die was getroffenHoe kun je het uit je bek krijgen....
Niet iedereen. Éen iemand heeft maar tot donderdag.quote:
inderdaad ja, ze had drie weken vrij en dat vond ze fijn... hoe kun je het serieus uit je strot krijgenquote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?
True.quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
Niet iedereen. Éen iemand heeft maar tot donderdag.
Is niet zielig hoor. Het boeit Lieske zelf ook voor geen meterquote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Aah zo zielig. Lieske probeert weer eens een verhaal te vertellen, maar voor de clou krijgt ze geen ruimte.
De wát-game???quote:Op maandag 7 november 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
even voor de duidelijkheid: ik heb Yantjes toegevoegd in de user survivalgame...
quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef APK het volgende:
Hahaha!
Arcee heeft weer gewonnen met zijn lagere user-id.![]()
Is niet zo slim idd.. maar ze was 14 ofzo toen dat gebeurde?quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
inderdaad ja, ze had drie weken vrij en dat vond ze fijn... hoe kun je het serieus uit je strot krijgen
Sommige dingen moe je gewoon geen grappen maken, gewoon FOUTquote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen grap meer over maken ...ik sta echt met m'n mond vol tanden ...waar zijn ze op geselecteerd ???
Naat over dat been en nu lieske...gewoon 2 van die uitsmijters op 1 avond![]()
Mike's topic was te vroeg, in beiden was al flink gepost, Arcee's OP, ik heb de knoop maar doorgehakt voor men in beide topics ging doorposten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
(btw, wel lullig dat het andere topic dicht is. Sorry arcee, heeft niets met jou te maken)
dat heb ik dus ook, alleen Menno en in mindere mate Lieske en Dido vind ik nog te pruimen... de rest is chemisch afval dat zo snel mogelijk vernietigd moet wordenquote:Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef Byker het volgende:
Je zal maar in het huis zitten.
Wie moet je in hemels naam nomineren (te veel keus)
De user survival gamequote:
En ze heeft blijkbaar nog niets bijgeleerdquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet zo slim idd.. maar ze was 14 ofzo toen dat gebeurde?
maar nu is ze 19 en zou ze toch wel beter moeten weten en het niet als een grappige anekdote moeten brengen...quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar nu toch niet meer. Ze zal nu toch wel beseffen dat zo'n uitspraak not done isquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo te vroeg?? Er wordt wel vaker al een nieuw topic klaargezet voordat de oude vol is. Dan kunnen we tenminste snel door. Ik vond het een beetje vreemd dat die andere gesloten werd, maar goed... ik ben dan ook geen mod hierquote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mike's topic was te vroeg, in beiden was al flink gepost, Arcee's OP, ik heb de knoop maar doorgehakt voor men in beide topics ging doorposten.
Dat heeft niets met uitspraak te maken, nu moet ze weten wat voor gevolgen het heeft gehadquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Laag userid ruled.quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef APK het volgende:
Hahaha!
Arcee heeft weer gewonnen met zijn lagere user-id.![]()
quote:
*kent zijn plaats*quote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mike's topic was te vroeg, in beiden was al flink gepost, Arcee's OP, ik heb de knoop maar doorgehakt voor men in beide topics ging doorposten.
Stupid, hoe kon ik het toch zo fout schrijven.. servival game bedoel ik natuurlijkquote:
Was een grapje deze xquote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Kan er hier dan verdomme helemaal niemand meer spellen![]()
Tjonge jonge... Leer schrijven man....![]()
Er schijnt een vacature te zijn, of is die al vervuld?quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
<..> maar goed... ik ben dan ook geen mod hier
Ze zegt ook niet dat ze het nu zo voelt. Zo voelde ze het toen. Ik had het idee dat ze erom lachte omdat ze nu dat gevoel van toen ook belachelijk vond.quote:Op maandag 7 november 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja maar nu toch niet meer. Ze zal nu toch wel beseffen dat zo'n uitspraak not done is
denk dat leeftijd geen rol speelt in deze als ze het op haar 19e voor gans het land met droge ogen verteldquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik tochquote:
Ja ja tegenwoordig ook Reality TV in het basispakketquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Chantal zit een broodje-aap verhaal te vertellen over een man en een vrouw die nadat ze met elkaar naar bed zijn geweest er achter komen dat ze broer en zus zijn.
Die vrouw kijkt gewoon té veel televisie....
Jerry Springerquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Chantal zit een broodje-aap verhaal te vertellen over een man en een vrouw die nadat ze met elkaar naar bed zijn geweest er achter komen dat ze broer en zus zijn.
Chantal is zover heen met tv kijken dat ze de wereld van jerry springer als haar realiteit zietquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja ja tegenwoordig ook Reality TV in het basispakket![]()
Dat is wél echt gebeurd...quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Weet ik lolquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
Ik maakte dezelfde grap, alleen jij was eerder
ik moet ook wel lachen ind e uitwedstrijd tegen twente om die vuurwerkgeluiden de laatste tijd..grappen maken =relativerenquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Pinball het volgende:
En trouwens, je kan toch zeker tegenwoordig wel grappen maken over die vuurwerkramp?
Iedereen hier doet net alsof dat gisteren was? Er zijn al tsunami-grappen met baarden, en die was toch, hoe zal ik het zeggen, van iets andere orde van grootte.
Goed plan.quote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Wel weer saai in het huis. Ik denk dat ik zo nog maar een sudoku puzzeltje ga doen ofzo
quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef Pinball het volgende:
Laag userid ruled.
Wachten tot de vorige vol is ook trouwens.
idd, ik heb gvd een trauma nu en durf me sinas niet meer op te drinkenquote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef MPJT het volgende:
Waarom moeten we horen hoe Rob zit te schijten
Is weer eens wat anders dan dat gezeik van 'm de hele dag.quote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef MPJT het volgende:
Waarom moeten we horen hoe Rob zit te schijten
quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet ook wel lachen ind e uitwedstrijd tegen twente om die vuurwerkgeluiden de laatste tijd..grappen maken =relativeren
True, maar dan lopen er niet al 2 topics naast elkaar. Maar goed, laat mij ook eens een verkeerde afweging maken, dan.quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo te vroeg?? Er wordt wel vaker al een nieuw topic klaargezet voordat de oude vol is. Dan kunnen we tenminste snel door.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat gezeik van 'm de hele dag.![]()
Ja maar Lieske bracht het nogal serieus en niet echt als grap.quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Pinball het volgende:
En trouwens, je kan toch zeker tegenwoordig wel grappen maken over die vuurwerkramp?
Iedereen hier doet net alsof dat gisteren was? Er zijn al tsunami-grappen met baarden, en die was toch, hoe zal ik het zeggen, van iets andere orde van grootte.
Dat wordt elkaar in no time naar nul servivalen.quote:
In twente? meerdere malenquote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
en hebben ze nog nooit geprobeerd je kop van je romp te halen?
het was net een Warzone daar in de Roombeek....quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Lieske bracht het nogal serieus en niet echt als grap.
Ik heb trouwens destijds wel een enorme blunder begaan door de zomer na die ramp tijdens mijn vakantie in Kreta een meisje aan te spreken en toen ik hoorde dat ze uit Enschede kwam de "grap" te maken: "goh, ze kunnen bij jullie wel snel herstructureren" . Haar gezicht betrok, haar huis bleek weggevaagd
quote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je topic klaarzetten en 'm pas posten zo gauw de vorige op slot zit?quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo te vroeg?? Er wordt wel vaker al een nieuw topic klaargezet voordat de oude vol is. Dan kunnen we tenminste snel door.
Ja hallooooooo? Ik was er allang overheen hoor....nu gewoon weer verder...geen halszaak.quote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je topic klaarzetten en 'm pas posten zo gauw de vorige op slot zit?
Leuk spel zegquote:
Wist je trouwens dat het beter is om pas een nieuw topic te maken als het oude al op slot zit? Volgens mij was de jouwe al open voordat de andere sloot namelijk!quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja hallooooooo? Ik was er allang overheen hoor....nu gewoon weer verder...geen halszaak.
(nogmaals, ik ken mijn plaats als newbee...)![]()
Ja, drukke bb dagen (weekopdracht, exit etc pffffff)quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Ik ga nu slapen, drukke dagen voor de boeg
Tot donderdag.
quote:
Truste.quote:Ik ga nu slapen, drukke dagen voor de boeg
Tot donderdag.
Trustenquote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
trustequote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
Nice one, very smooth!quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat ze het nu zo voelt. Zo voelde ze het toen. Ik had het idee dat ze erom lachte omdat ze nu dat gevoel van toen ook belachelijk vond.
Maargoed, misschien komt dat weer omdat ik Lieske leuk vind
quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Nog iets enerverends gebeurd?![]()
Behalve nepdrollen... humor![]()
En als-ie op 300 staat en sluit en er staat diréct een nieuw topic dan is dat niet handig?quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
In de praktijk werkt wat Scanman zegt gewoon prima.
Je moet niet al een nieuw topic klaar gaan zetten als we ergens op 260 zitten. Maar boven de 280, zeker als het snel gaat, is dat alleen maar handig.
Flugeltje heeft daar 'mannetjes' voor...quote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
niet teveel glasheldere priet praat uitslaan he![]()
Chantal is echt een BB/TV-encyclopedie... zelfs de groeven zitten er in en de bladzijden zijn smoezelig...quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef jv52 het volgende:
chamtal en lieske kennen alle voorgaande BB-afleveringen en hun bewoners en wie wat deed goed van buiten,
Afwezig?quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Ferdii het volgende:
http://www.mediactua.nl/ jat foto's van fok!
check de eerste foto op de site, tis dat ze er bij zetten dat het van fok afwezig is
Dankquote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Niets gebeurd.
Vannacht wel: er was ophef over Nathalie die expres Menno's bed vuil maakt. Maar dat staat wel in de streamverslagen.
Bij mij om de haverklap. Willen ze er zelf goede sier mee maken.quote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Bocaj het volgende:
en hebben ze nog nooit geprobeerd je kop van je romp te halen?
Terugkijkend schaam ik me de ballen uit mijn broek dat ik toen al zo snel na die ramp zo'n grap durfde te maken....quote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
het was net een Warzone daar in de Roombeek....
Natuurlijk. Maar in de praktijk blijt gewoon vaak dat mensen op elkaar gaan zitten wachten. En dat er dan ineens drie tegelijk worden geopend. Dus als iemand er al eentje heeft klaargezet, is dat handiger.quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als-ie op 300 staat en sluit en er staat diréct een nieuw topic dan is dat niet handig?
Klassejustitiequote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
Dit staat overigens los van de regels omtrent welk topic gesloten moet worden. Het lijkt me volkomen duidelijk dat 3-cijferige uid's te allen tijde voorrang hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |