Ja, drukke bb dagen (weekopdracht, exit etc pffffff)quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Ik ga nu slapen, drukke dagen voor de boeg
Tot donderdag.
quote:
Truste.quote:Ik ga nu slapen, drukke dagen voor de boeg
Tot donderdag.
Trustenquote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
trustequote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
Nice one, very smooth!quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat ze het nu zo voelt. Zo voelde ze het toen. Ik had het idee dat ze erom lachte omdat ze nu dat gevoel van toen ook belachelijk vond.
Maargoed, misschien komt dat weer omdat ik Lieske leuk vind
quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Nog iets enerverends gebeurd?![]()
Behalve nepdrollen... humor![]()
En als-ie op 300 staat en sluit en er staat diréct een nieuw topic dan is dat niet handig?quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
In de praktijk werkt wat Scanman zegt gewoon prima.
Je moet niet al een nieuw topic klaar gaan zetten als we ergens op 260 zitten. Maar boven de 280, zeker als het snel gaat, is dat alleen maar handig.
Flugeltje heeft daar 'mannetjes' voor...quote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
niet teveel glasheldere priet praat uitslaan he![]()
Chantal is echt een BB/TV-encyclopedie... zelfs de groeven zitten er in en de bladzijden zijn smoezelig...quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef jv52 het volgende:
chamtal en lieske kennen alle voorgaande BB-afleveringen en hun bewoners en wie wat deed goed van buiten,
Afwezig?quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Ferdii het volgende:
http://www.mediactua.nl/ jat foto's van fok!
check de eerste foto op de site, tis dat ze er bij zetten dat het van fok afwezig is
Dankquote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Niets gebeurd.
Vannacht wel: er was ophef over Nathalie die expres Menno's bed vuil maakt. Maar dat staat wel in de streamverslagen.
Bij mij om de haverklap. Willen ze er zelf goede sier mee maken.quote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Bocaj het volgende:
en hebben ze nog nooit geprobeerd je kop van je romp te halen?
Terugkijkend schaam ik me de ballen uit mijn broek dat ik toen al zo snel na die ramp zo'n grap durfde te maken....quote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
het was net een Warzone daar in de Roombeek....
Natuurlijk. Maar in de praktijk blijt gewoon vaak dat mensen op elkaar gaan zitten wachten. En dat er dan ineens drie tegelijk worden geopend. Dus als iemand er al eentje heeft klaargezet, is dat handiger.quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als-ie op 300 staat en sluit en er staat diréct een nieuw topic dan is dat niet handig?
Klassejustitiequote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
Dit staat overigens los van de regels omtrent welk topic gesloten moet worden. Het lijkt me volkomen duidelijk dat 3-cijferige uid's te allen tijde voorrang hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |