quote:
*kent zijn plaats*quote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mike's topic was te vroeg, in beiden was al flink gepost, Arcee's OP, ik heb de knoop maar doorgehakt voor men in beide topics ging doorposten.
Stupid, hoe kon ik het toch zo fout schrijven.. servival game bedoel ik natuurlijkquote:
Was een grapje deze xquote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Kan er hier dan verdomme helemaal niemand meer spellen![]()
Tjonge jonge... Leer schrijven man....![]()
Er schijnt een vacature te zijn, of is die al vervuld?quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
<..> maar goed... ik ben dan ook geen mod hier
Ze zegt ook niet dat ze het nu zo voelt. Zo voelde ze het toen. Ik had het idee dat ze erom lachte omdat ze nu dat gevoel van toen ook belachelijk vond.quote:Op maandag 7 november 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja maar nu toch niet meer. Ze zal nu toch wel beseffen dat zo'n uitspraak not done is
denk dat leeftijd geen rol speelt in deze als ze het op haar 19e voor gans het land met droge ogen verteldquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet zo slim idd.. maar ze was 14 ofzo toen dat gebeurde?
Dat weet ik tochquote:
Ja ja tegenwoordig ook Reality TV in het basispakketquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Chantal zit een broodje-aap verhaal te vertellen over een man en een vrouw die nadat ze met elkaar naar bed zijn geweest er achter komen dat ze broer en zus zijn.
Die vrouw kijkt gewoon té veel televisie....
Jerry Springerquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Chantal zit een broodje-aap verhaal te vertellen over een man en een vrouw die nadat ze met elkaar naar bed zijn geweest er achter komen dat ze broer en zus zijn.
Chantal is zover heen met tv kijken dat ze de wereld van jerry springer als haar realiteit zietquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja ja tegenwoordig ook Reality TV in het basispakket![]()
Dat is wél echt gebeurd...quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Weet ik lolquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
Ik maakte dezelfde grap, alleen jij was eerder
ik moet ook wel lachen ind e uitwedstrijd tegen twente om die vuurwerkgeluiden de laatste tijd..grappen maken =relativerenquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Pinball het volgende:
En trouwens, je kan toch zeker tegenwoordig wel grappen maken over die vuurwerkramp?
Iedereen hier doet net alsof dat gisteren was? Er zijn al tsunami-grappen met baarden, en die was toch, hoe zal ik het zeggen, van iets andere orde van grootte.
Goed plan.quote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Wel weer saai in het huis. Ik denk dat ik zo nog maar een sudoku puzzeltje ga doen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |