quote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het ook een beetje gehad met dat geklaag over Menno eigenlijk.
Die gast doet niets fout (ook niets goeds trouwens), wat zien zij toch wat ik niet zie?
En ze vallen iedere keer vreselijk in herhaling als ze het over Menno hebben, iedere keer hetzelfde "spelletjes spelen"-gezeik.
Ik zie Menno helemaal geen spelletjes spelen, het is gewoon een saaie sufkop, die al zijn populariteit te danken heeft aan het feit dat ze maar over hem door blijven ouwehoeren.
of 'het dorp'quote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo hebben wel meer nummers hun onschuld verloren vanavond
Under the bridge as I speak![]()
Hear, hear!quote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het ook een beetje gehad met dat geklaag over Menno eigenlijk.
Die gast doet niets fout (ook niets goeds trouwens), wat zien zij toch wat ik niet zie?
En ze vallen iedere keer vreselijk in herhaling als ze het over Menno hebben, iedere keer hetzelfde "spelletjes spelen"-gezeik.
Ik zie Menno helemaal geen spelletjes spelen, het is gewoon een saaie sufkop, die al zijn populariteit te danken heeft aan het feit dat ze maar over hem door blijven ouwehoeren.
En? Was het een beetje straal ?quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Lekker een pissende nath op stream 1.
Die Mel was wel de lekkerste.quote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben het wel op de dode artiesten he... Rene Klijn, Mel van Mel & Kim!
true.. doodzonde dat die niet meer rondlooptquote:
Geen meatloaf gebash aubquote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
godver is het meatloafbashingday daar in dat hok ?
( o )quote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
die had de grootste...uhhh.... bruine ogen
hallo ze moeten gewoon hun zender af doen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En? Was het een beetje straal ?
Je kan ook je geluid uitzetten
Als je t een btje doorkrijgt is t een eitjequote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Die sudoku is helemaal niet makkelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |