gnagnagna, dat zég je toch niet gnagnagnagnaquote:
Dan gaan ze bij 280 met drie tegelijk alvast een klaarzetten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk. Maar in de praktijk blijt gewoon vaak dat mensen op elkaar gaan zitten wachten. En dat er dan ineens drie tegelijk worden geopend. Dus als iemand er al eentje heeft klaargezet, is dat handiger.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:51 schreef Lipgloss het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar mee! (voor vandaag)
Truste allemaal
Arcee, het gaat over het algemeen echt príma hier. Er is alleen maar gelazer als jij voorgetrokken wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan gaan ze bij 280 met drie tegelijk alvast een klaarzetten.Maakt dus niks uit. Gewoon wachten tot-ie op slot zit en wie dan 't eerst opent, die wordt 't. Is altijd volledig eenduidig.
You bastard.quote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Arcee, het gaat over het algemeen echt príma hier. Er is alleen maar gelazer als jij voorgetrokken wordt.
You welcome.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat zingen moet echt ophouden....
zingen het is gewoon blèren schreeuwenquote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat zingen moet echt ophouden....
haantjes gedrag, hè, Menno <> Robquote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Pinball het volgende:
OMG Arcee en Gert.. zjin jullie nu nóg bezig?
Als jullie zo doorgaan heeft Mike de volgende al weer klaar staan.
ik heb geen idee hoe oud Arcee is, maar volgens mij is hij jonger dan Gert..... dus....quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar wie is Menno en wie is Rob?![]()
Rob is die ene waar al een been onder zijn lichaam is weggeschoptquote:
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar wie is Menno en wie is Rob?![]()
Krijn Torringaquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?![]()
mine mine mine !quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?![]()
* CartWOman roept yantjesquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Rob is die ene waar al een been onder zijn lichaam is weggeschopt![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Verkrachten op Afstand noemen ze dat ook welquote:
Hoeveel ledematen mis jij?quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Leuk spelletje!quote:
mi toequote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Morwen het volgende:
Ik wil aparte groepjes zodat er weer ongestoord geroddeld kan worden![]()
Ja, ze zijn sowieso niet allemaal heel tekstvast.quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
hoe komt Lieske er de hele tijd bij dat het 'do you feel my heart breathing' is?
quote:
nee, dank je dat geroddel komt mijn strot uit.quote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Verkrachten op Afstand noemen ze dat ook wel![]()
Ik wil aparte groepjes zodat er weer ongestoord geroddeld kan worden![]()
Ik heb het ook een beetje gehad met dat geklaag over Menno eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
het wordt tijd dat Menno naar bed gaat... dan gaat de rest weer roddelen en kunnen wij ons weer irriteren...
understatementquote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ze zijn sowieso niet allemaal heel tekstvast.
zo hebben wel meer nummers hun onschuld verloren vanavondquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Morwen het volgende:
Ik vond Narcotic van Liquido een goed nummer![]()
Verdorie, die kan ik dus nooit meer normaal draaien heh![]()
Zelfs dat is beter dan dit geblaatquote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dank je dat geroddel komt mijn strot uit.
Menno dit Joost dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |