Rob is die ene waar al een been onder zijn lichaam is weggeschoptquote:
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar wie is Menno en wie is Rob?![]()
Krijn Torringaquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?![]()
mine mine mine !quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?![]()
* CartWOman roept yantjesquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Rob is die ene waar al een been onder zijn lichaam is weggeschopt![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Verkrachten op Afstand noemen ze dat ook welquote:
Hoeveel ledematen mis jij?quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Leuk spelletje!quote:
mi toequote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Morwen het volgende:
Ik wil aparte groepjes zodat er weer ongestoord geroddeld kan worden![]()
Ja, ze zijn sowieso niet allemaal heel tekstvast.quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
hoe komt Lieske er de hele tijd bij dat het 'do you feel my heart breathing' is?
quote:
nee, dank je dat geroddel komt mijn strot uit.quote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Verkrachten op Afstand noemen ze dat ook wel![]()
Ik wil aparte groepjes zodat er weer ongestoord geroddeld kan worden![]()
Ik heb het ook een beetje gehad met dat geklaag over Menno eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
het wordt tijd dat Menno naar bed gaat... dan gaat de rest weer roddelen en kunnen wij ons weer irriteren...
understatementquote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ze zijn sowieso niet allemaal heel tekstvast.
zo hebben wel meer nummers hun onschuld verloren vanavondquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Morwen het volgende:
Ik vond Narcotic van Liquido een goed nummer![]()
Verdorie, die kan ik dus nooit meer normaal draaien heh![]()
Zelfs dat is beter dan dit geblaatquote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dank je dat geroddel komt mijn strot uit.
Menno dit Joost dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |