quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ook echt iets voor een wiskundemeisje als Jane.
Ja, Dido zei dat het EENMALIG was, die zoenpartij.quote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand dit gesprek gehoord? staat op detalpa site? Wat is ernog meer gezegd?
"Hé maar ehh, hij kan wel een beetje zoenen of niet?", wil Nathalie weten over Roel. "Ja, echt lekker", vertelt Dido. "Interessant", zegt Nathalie. "
Ik doe 'm iedere dag in de krant maar het is anders als je het op een scherm moet invullen, lijkt wel.quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je t een btje doorkrijgt is t een eitje![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Lamon het volgende:
Zijn ze uitgezocht op een compleet gemis aan toonvastheid eigenlijk?
Neem 9 mensen uit een willekeurige kroeg, laat ze samen zingen en het klinkt ergens naar. Losjes in koor zingen klinkt heel gauw fatsoenlijk als het ook maar het minste beetje toonvast is omdat je de individuele zwakheden van de stemmen afzonderlijk niet meer hoort. Daar heeft mijn vroegere cabaretvereniging jaren dankbaar gebruik van gemaakt.
Maar dit klinkt echt nergens naar.
heb jij handgraten op voorraad liggen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Black_Orchid het volgende:
Wie gaat er even aan de andere kant van die muur roepen dat ze hun bek moeten houden met dat kattegejank??![]()
Welke niet?quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Die sudoku is helemaal niet makkelijk![]()
Kijk uit ik zag Rob net gaanquote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
hallo ze moeten gewoon hun zender af doen.![]()
![]()
Onbegrijpelijk wat wil die dido nu eigenlijk...?!quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, Dido zei dat het EENMALIG was, die zoenpartij.
Zoals viel te verwachten.
Inderdaad! Valt me ook altijd op.quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Lamon het volgende:
Zijn ze uitgezocht op een compleet gemis aan toonvastheid eigenlijk?
Neem 9 mensen uit een willekeurige kroeg, laat ze samen zingen en het klinkt ergens naar. Losjes in koor zingen klinkt heel gauw fatsoenlijk als het ook maar het minste beetje toonvast is omdat je de zwakheden van de stemmen afzonderlijk niet meer hoort. Daar heeft mijn vroegere cabaretvereniging jaren dankbaar gebruik van gemaakt.
Maar dit klinkt echt nergens naar.
Nietes.quote:
Die héle makkelijke op websudoku.comquote:
in het huis blijven en winnenquote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk wat wil die dido nu eigenlijk...?!
Winnen?quote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk wat wil die dido nu eigenlijk...?!
1tje maar??? Dat is niet genoeg om Gna Gna Gna het zwijgen op te leggen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb jij handgraten op voorraad liggen.
Dan wil ik er wel één over de muur gooien
quote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Sonique het volgende:
Goeie 'savonds, daar ben ik weer (Menno's schuld trouwens)...
Ja, maar wélke?quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die héle makkelijke op websudoku.comMisschien is het te laat op de avond.
Mijn leverancier Samir A zit in de bakquote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
1tje maar??? Dat is niet genoeg om Gna Gna Gna het zwijgen op te leggen.
De allereerste die je ziet als je de website opslaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |