Proost!quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Samir A. trouwens, die komt voorlopig niet meer de straat op
wilde ff een titel diie weer ff wat reactie zou oproepen !quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wilt weer aan de Sketch Bjoro?
Is hij dan al veroordeeld?quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aha.quote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
digger
Hey, vreemdeling.quote:Op maandag 7 november 2005 16:15 schreef zjroentje het volgende:
Nog proficiat dan Digger en EW. Hoe moet ik het lezen, Kaoy Maire? Iers neem ik dan maar aan?
Daar doelde ik ook lichtelijk op.quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Parijs is de lichtstad, ja.
De stad staat elke dag weer in lichterlaaie...
[afbeelding]
Een soortgelijk beeld zag ik hier zaterdagnacht ook in de straat..quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Parijs is de lichtstad, ja.
De stad staat elke dag weer in lichterlaaie...
[afbeelding]
Ok, wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook lichtelijk op.![]()
Het wordt een hele renovatie idd.quote:Op maandag 7 november 2005 16:32 schreef borisz het volgende:
het gaat nog wel ff duren voordat ajax weer kampioen word
Trabelsi en Pienaar gaan na dit seizoen weg![]()
Nigel de Jong, Maxwell en Tomas Galásek loopt het contract ook van af dus die gaan ook weg denk ik
Had je weer met lucifers gespeeld?quote:Op maandag 7 november 2005 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een soortgelijk beeld zag ik hier zaterdagnacht ook in de straat..![]()
Nee anderen..quote:Op maandag 7 november 2005 16:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je weer met lucifers gespeeld?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zit ie bij Jong Oranje?quote:Op maandag 7 november 2005 17:20 schreef borisz het volgende:
v bommel is toch in Oranje
quote:Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
'Marco telefoon. Ene Mark'
'Hallo met Marco.'
'Hallo trainer met van Bommel, ik kan zaterdag helaas niet. Had niet verwacht nog in aanmerking te komen, en ga zaterdag met m'n vrouw naar de tupperware-party van de vrouw van Cocu.' 'En zoals je weet is afspraak afspraak.''Toch bedankt hoor.'
Ik hoop hetquote:Op maandag 7 november 2005 18:10 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools, weer een dagje onderzoek voorbereiding gedaan![]()
Wordt Hools 1000 een speciale editie?
Er gebeurt eindelijk eens wat hier.quote:Op maandag 7 november 2005 18:14 schreef popolon het volgende:
Alles goed met jullie, nu al rellen in andere plekken van Europa.
Ik denk ik kom 't even vragen.
Voor vanavond staan er rellen gepland in de buurt van Lepelenburg in Utrecht, heb ik van de randgroepjongeren die daar altijd rondhangen, vernomen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:14 schreef popolon het volgende:
Alles goed met jullie, nu al rellen in andere plekken van Europa.
Ik denk ik kom 't even vragen.
Ik kan andere leuke dingen bedenken dan een tekenspelletjequote:Op maandag 7 november 2005 18:17 schreef Bluezz het volgende:
echt iets voor de donkere wintermaanden![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor vanavond staan er rellen gepland in de buurt van Lepelenburg in Utrecht, heb ik van de randgroepjongeren die daar altijd rondhangen, vernomen.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor vanavond staan er rellen gepland in de buurt van Lepelenburg in Utrecht, heb ik van de randgroepjongeren die daar altijd rondhangen, vernomen.
Nou, dat is werkelijk hilarischquote:Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef Vom het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA, me pa is vanmiddag na het sporten met z'n gewone slippers in plaats van z'n badslippers onder de douche gaan staan bij de sportschool![]()
Wat een nerd![]()
Dan wordt het me hier een stille boel.quote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef SCH het volgende:
Hools 1000 is alleen voor mensen boven de 35
Dan reageer je toch nietquote:
Iemand gaat met verkeerde slippers onder de douche staan en dat is 'WHAHAHA' ?quote:
Vind ik wel...quote:Op maandag 7 november 2005 18:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iemand gaat met verkeerde slippers onder de douche staan en dat is 'WHAHAHA' ?
Zwart, 42,quote:Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Ik wil alles weten over die slippers
Kleur, maat en heeft je vader borsthaar?
quote:Op maandag 7 november 2005 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Een goede avond tezamen.
Vandaag wederom een gedeelte van de inboedel gekregen, de klerenkast, kunnen eindelijk mijn spullen opgehangen worden!
Idd. Alles hing nu op een kledingrek!quote:
Ik ben burgelijk geworden, I know!quote:Op maandag 7 november 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
Franky wat ben je toch een heerlijke muts geworden
Hij was boos op de arbiter en de grens. Lekker bassen over het veld.quote:Op maandag 7 november 2005 20:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Neuh, veel bijzonders heeft ie niet te melden...
Of wel
Jawel!quote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Slik spuit en zuip je niet meer dan?
Lullig voor dr.quote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef tong80 het volgende:
Rafael neukt in een apart bed las ik ergens hij kan er niet tegen naast iemand te moetenj slapen.
Voor 2 miljoen per jaar wil ik ook wel apart slapenquote:
Tja. Ik zou het trouwens uberhaupt in geen 2 miljoen jaar met die gozer willen doen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen per jaar wil ik ook wel apart slapen
ik ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja. Ik zou het trouwens uberhaupt in geen 2 miljoen jaar met die gozer willen doen.
prachtige reclame is datquote:
DE HEER MULDER WERKT HIER NIET MEERquote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zeg je Tong?
Kunt u dat nog 1 keer herhalen?quote:
Welke zender want ik zap mesuf en overal is reclamequote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk Patty
Wie weet er een goeie psychiater voor me
Patty weet er zelf maar zat denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk Patty
Wie weet er een goeie psychiater voor me
Tjezusquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
Een vriend van me belde zojuist. Hij woont er nu net een week in een studio, maar heeft er nog geen internet. Hij was aan het internetten op school (HHS) en wilde naar huis gaan rond 21:00. Toen hij op een gegeven moment weg ging, vroeg een man (vermoedelijk Marokkaans/Turks) aan hem hoe laat het was. Hij zei 21:15. De man zei: "vaag, laat eens zien" , waarop hij een pistool op z'n buik plaatste, die laadde tegen zijn buik en vervolgens zei dat hij alles af moest staan. Die vriend van me deed dat, gaf z'n ipod, portemonnee en telefoon af en toen zei die man tegen hem dat hij zich om moest draaien, gaf hem nog een trap in de rug en zei toen: "doorlopen en als je je omdraait kill ik je". Die maat van me is weer naar school gelopen en die hebben de politie ingelicht. Ze zijn nu met 3 auto's naar hem op zoek.
En dan liep ie nog niet eens in Transvaal of de Schilderswijk maar gewoon 30 meter van de Haagse Hogeschool
Daar was zijn favoriete reclame net ook opquote:
quote:Clauwww, je bent de eerste vrouw die zo vaak bij mij binnen komt
het gaat hier prima, als ik trouwens moet internetten via Explorer kan ik niet meer wennen, die tabbladeren zijn zoooo fijnquote:Op maandag 7 november 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
Whehe tong
Raar trouwens dat ik 's avonds niet op Fok kan met Firefox
Hij was overigens niet alleen. Hij was met nog een gozer, die laf op een afstandje de wacht hield. Maar de bewakingscamera van de HHS heeft 't vastgelegd al is 't niet superduidelijk te zien helaas. Ik hoop ook echt dat ze hem pakken. Hoe lullig is dat: Je woont net een week in Den Haag, vol goede verwachtingen en dan word je op een hele laffe manier beroofd en met de dood bedreigd.quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Noca het volgende:
Jeumig, klotezooi voor die vriend van je cultheld.. hopen dat ze die kerel pakken, al zou hij dan de volgende dag wel weer op straat lopen..
Ik moest ook aan je denken, toen Pquote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet nu al
Ammerzoden. 5 kilomerter hier vandaan
brrrrrr wat een nachtmerriequote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
Een vriend van me belde zojuist. Hij woont er nu net een week in een studio, maar heeft er nog geen internet. Hij was aan het internetten op school (HHS) en wilde naar huis gaan rond 21:00. Toen hij op een gegeven moment weg ging, vroeg een man (vermoedelijk Marokkaans/Turks) aan hem hoe laat het was. Hij zei 21:15. De man zei: "vaag, laat eens zien" , waarop hij een pistool op z'n buik plaatste, die laadde tegen zijn buik en vervolgens zei dat hij alles af moest staan. Die vriend van me deed dat, gaf z'n ipod, portemonnee en telefoon af en toen zei die man tegen hem dat hij zich om moest draaien, gaf hem nog een trap in de rug en zei toen: "doorlopen en als je je omdraait kill ik je". Die maat van me is weer naar school gelopen en die hebben de politie ingelicht. Ze zijn nu met 3 auto's naar hem op zoek.
En dan liep ie nog niet eens in Transvaal of de Schilderswijk maar gewoon 30 meter van de Haagse Hogeschool
Dat mis ik nu ook ja...quote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het gaat hier prima, als ik trouwens moet internetten via Explorer kan ik niet meer wennen, die tabbladeren zijn zoooo fijn
dan moet Clau mee, want sex werkt het beste tegen hoofdpijnquote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, koppijn!
Trusten
Waarom denk je dat ie zo'n hoofdpijn heeft, druk weekend achter de rugquote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet Clau mee, want sex werkt het beste tegen hoofdpijn, wetenschappelijk bewezen
speelde die niet in Leiden ? (bij Parker ??)quote:Op maandag 7 november 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Popo Ken je Joe Spinks nog ? Net een geweldige reportager over hem ewn vlak erraan Rodman met veel gevloek en gescheld.
Kan ze nou nog niet met mes en vork etenquote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef Bjoro het volgende:
zo maar weer even met de fles aan de stoei
Leuke beelden inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die scorende keepers net bij het sportjournaal.
ik zou niet weten van wie ze dat zou moeten lerenquote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan ze nou nog niet met mes en vork eten
Waar gaat dat over?quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijktip: "They think it's all over" komt over 20min op BBC1.
Grappige sportquiz met onder andere Boris Becker en Ian Wright. Erg leuk en soms erg grof qua grappenquote:
En namens de migraine-brigade bedankt he?quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef popolon het volgende:
Vooral niet naar 't midden blijven kijken, er gebeuren rare dingen dan.
[afbeelding]
heeeeee Sienoquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen![]()
Zo ik ben net wakker.. ik ga zo maar eens een fiets huren en Canberra op de fiets verkennen
ik weet hetquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeeeee Sieno
veel plezier in Canberra !
nl tijd op je site staat verkeerd !!!
bedoelde in je gastenboek de three sistersquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik heb nog geen goede plek gevonden om het te veranderen op mijn site..
Kut mijn tijd is nu al weer om..
Nuo ja doei doei en tot snel iedereen, slaap lekker alvast
Bedankt voor de tip BS, was leuk om te zienquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijktip: "They think it's all over" komt over 20min op BBC1.
Mooi hequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip BS, was leuk om te zien.
en waarom zou datquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
nu snap ik dat DG geen mod meer is, hij wordt nu natuurlijk FA
zie je dat serieus niet?quote:
ik dacht aan een Fristi Abonnee, maar hij is niet meer aan de fristiquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je dat serieus niet?
misschien had ik eenals PI moeten gebruiken
nee tis meer van de BC tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht aan een Fristi Abonnee, maar hij is niet meer aan de fristi
succes in het holquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar het hol, welterusten!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
FA worden zou ik niet aan moeten denken, mod zijn is veel leuker.![]()
heb je al een nieuwe monitor?quote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
hey sien
zo ook eindelijk een monitor op de kop getikt voor een mooie prijs
quote:
dat is vroeg voor een nachtbrakerquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
das een mooi prijsje
en nu ga ik echt
Ik sta er alweer niet in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens naar bed, nog een stukje lezen in de nieuwe Quote500
ik sta wel bijna in de DVDQUOTE500quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens naar bed, nog een stukje lezen in de nieuwe Quote500
100en?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef DarkShine het volgende:
Hoeveel auto's en/of gebouwen zouden op dit moment Parijs verlichten?
quote:
Ben nog even het nieuwste volledige album van Santana, All that I am, legaal en betaald via Russische site voor wel $ 2,48 binnen aan het halen.quote:
Toch heerlijke muziek van een ultranieuw album om even te horen voor een paar legale dollarcentjes via Rusland. In Nederland ook legaal te bestellen voor 19,99.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:15 schreef DarkShine het volgende:
Veel te veel geld voor een paar albums.
Torrent ze anders...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch heerlijke muziek van een ultranieuw album om even te horen voor een paar dollarcentjes. In Nederland legaal te bestellen voor 19,99.
Ik doe het legaal.quote:
Op lege cd's en dvd's zit toch heffing? Op mp3 spelers zit eersdaags ook heffing...quote:
Je gaat je toch afvragen hoeveel er nu echt gebruikt wordt in het peloton....quote:
Ja, idd. Ben benieuwd, als de Vuelta zege wordt afgepakt dan wint Menchov hem alsnog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je gaat je toch afvragen hoeveel er nu echt gebruikt wordt in het peloton....
Inderdaad, vanwege welke festiviteit hebben ze dat nu weer verzonnen....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:19 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools
Wat een ranzige kleurencombo van www.vi.nl
wil je ff stoppen met dat gespring, ik ben net wakkerquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je ff stoppen met dat gespring, ik ben net wakker![]()
Ochtend gymnastiek is goed voor je.... Nederland beweegtquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je ff stoppen met dat gespring, ik ben net wakker![]()
Die passsen goed in het rij-tje met Denneboom en consortenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:51 schreef snellejelle het volgende:
dames, heren goedemorgen
ellery cairo
wanneer zou samuel koejoe eindelijk es opgeroepen wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die passsen goed in het rij-tje met Denneboom en consorten![]()
straks denken mijn calorieen nog dat ze in Parijs zitten, zo erg verbranden ze met dan gehuppelquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ochtend gymnastiek is goed voor je.... Nederland beweegt
beter de caloriën die zich wanen in Parijs, dan jezelf.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
straks denken mijn calorieen nog dat ze in Parijs zitten, zo erg verbranden ze met dan gehuppel![]()
Potverdikke, Elleryquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:51 schreef snellejelle het volgende:
dames, heren goedemorgen
ellery cairo
tja...maar eurodisney staat toch (nog) niet in de fikquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
beter de caloriën die zich wanen in Parijs, dan jezelf.....
donald en mickey schijnen niet te branden...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...maar eurodisney staat toch (nog) niet in de fik
Space Mountain als vulkaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
donald en mickey schijnen niet te branden...
quote:In de proefprocedure van Buma tegen wasserij De Zon stelde de Hoge Raad vast dat het uitsluitend voor eigen genoegen ten gehore brengen van muziek niet als openbaarmaking valt aan te merken:
Wanneer iemand uitsluitend ten eigen genoegen muziek ten gehore brengt, zal het feit dat er anderen zijn die deze muziek ook kunnen horen alleen dan kunnen meebrengen dat het ten gehore brengen van de muziek als openbaarmaking in de zin van de Auteurswet 1912 moet worden beschouwd, als hij er een beroeps of bedrijfsbelang of een soortgelijk belang bij heeft dat ook andere dan hij zelf naar de muziek kunnen luisteren.
Deze uitleg van de Hoge Raad moet aldus begrepen worden dat wanneer iemand 'er een beroeps of bedrijfsbelang of een soortgelijk belang bij heeft dat ook anderen dan hij zelf naar de muziek kunnen luisteren' er in ieder geval geen sprake is van uitsluitend ten eigen genoegen muziek ten gehore brengen. Deze redenering mag echter niet worden omgedraaid: het feit dat iemand geen beroeps of bedrijfsbelang of een soortgelijk belang heeft bij het ten gehore brengen van muziek betekent niet automatisch dat hij het dus uitsluitend ten eigen genoegen doet en de muziek niet publiek toegankelijk zou maken. Het komt er in de kern op neer dat als het een toevallige of onvermijdelijke bijkomstigheid is dat anderen van buiten de familie-, vrienden- of daar aan gelijk te stellen kring kunnen meeluisteren er geen sprake is van publiek toegankelijk maken.
zonde. slechts 200 wedstrijden heeft hij gespeeld. dat haalt een beetje speler in 5,6 jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:33 schreef DeTolk het volgende:
Kady
btw.: Winston Bogarde stopt met voetbal
ik las eerst dat je wilde weten waar je een grensrechter kon kopenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef mr_cucumber het volgende:
Vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic voor te openen, en verder had ik geen idee waar ik het moest vragen, dus dan maar hier:
Voor een geblesseerde teamgenoot (hij ligt er waarschijnlijk een jaar uit) zijn we op zoek naar een grensrechtersvlag (hoogstwaarschijnlijk zijn taak de komende tijd), iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?
Kun je dat niet het beste aan je club vragen, die hebben wel connecties.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef mr_cucumber het volgende:
Vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic voor te openen, en verder had ik geen idee waar ik het moest vragen, dus dan maar hier:
Voor een geblesseerde teamgenoot (hij ligt er waarschijnlijk een jaar uit) zijn we op zoek naar een grensrechtersvlag (hoogstwaarschijnlijk zijn taak de komende tijd), iemand enig idee waar je die dingen kan kopen?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik las eerst dat je wilde weten waar je een grensrechter kon kopen
misschien wel gewoon bij een sportzaak?
klikquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef mr_cucumber het volgende:
troost je ik ook nog nietquote:
Dat was op de valreep.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Goedemorgen!
De beste? Slagersquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was op de valreep.
Was zeker gezellig he, KVM - Antwerp, gelukkig won de beste ploeg
Nog zo'n geweldige club, Racingquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef DarkShine het volgende:
Was ook veel volk van Racing Mechelen aanwezig in het uitvak
Nee hoor, ik zit helemaal goed daar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog zo'n geweldige club, Racing
Je zit gewoon 800 mtr uit koers Darkshine.
quote:Op de meubelafdeling liep de verkoop van kussentjes slecht.
Dat kwam omdatV&D ze slechts in twee kleuren kon leveren, terwijl de Bijenkorf, er recht tegenover, keus had uit maar liefst tien verschillende kleuren.
In plaats van er acht kleuren bij te bestellen zette V&D een verkoopcursus
op touw, getiteld: Doe en denk Richting Klant
Allereerst Doe richting klant: "Goedemiddag"
Vervolgens Denk richting klant. De klant wil waarschijnlijk iets kopen dus
je vraagt hem: "Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
Nou, de klant zegt dan bijvoorbeeld: "Ik zoek een kussentje"
Jij, als verkoper legt hem dan uit dat hij de keus heeft uit maar liefst
twee verschillende kleuren.
De koper maakt zijn keus en weer verlaat een tevreden klant het pand
De praktijk:
"Verkoopt u kussentjes?"
"Goedemiddag!"
"Ja, goedemiddag. Verkoopt u kussentjes?"
"Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Verkoopt u kussentjes?"
"Eh..."
"Ja, verkoopt u nou kussentjes of verkoopt u nou geen kussentjes?"
"Nou, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit."
"Hoe komt dat dan?"
"Wij hebben keus uit maar liefst twee verschillende kleuren, maar de
Bijenkorf heeft tien verschillende kleuren!"
"Is dat hier ver vandaan, de Bijenkorf?"
"Nee hoor, dat is hier recht tegenover."
En weer verlaat een tevreden klant het pand
7 dvd-dox toch ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:27 schreef pascalheister het volgende:
binnenkort eens kijken voor die dvdbox van Herman, geniale voorstellingen
hmm dat is geen geld, mm zit alleen niet om de hoek voor mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
7 dvd-dox toch ?
ik las iets van 49 euries bij de media-markt!
hengelo, enschede, zwolle, ede is toch wel een beetje in de buurt ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hmm dat is geen geld, mm zit alleen niet om de hoek voor mij.
Kom in december nog in Den Haag, daar maar eens kijken dan
volgens het kaartje van mediamarkt moet Ede toch wel in de buurt zijn voor jouquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hmm dat is geen geld, mm zit alleen niet om de hoek voor mij.
Kom in december nog in Den Haag, daar maar eens kijken dan
ga er niet helemaal heen om alleen die box te halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hengelo, enschede, zwolle, ede is toch wel een beetje in de buurt ?
zeg dan gewoon dat je visum verlopen is en je de achterhoek gewoon niet uit magquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga er niet helemaal heen om alleen die box te halen![]()
In december ben ik toch een dag in Den Haag, en dan kan ik er net zo goed even heen gaan
id dat heb ik ook. ik moet altijd erg veel moeite doen om niets te kopen qua cd's en dvd'squote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
MediaMarkt
Alleen ik kom er nooit met lege handen naar buiten qua DVD's
ah ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
maargoed nu we het toch over cabaret hebben, ik ga vanavond naar Arie & Sylvester
leuk joh!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
maargoed nu we het toch over cabaret hebben, ik ga vanavond naar Arie & Sylvester
A&Squote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:
die zijn ook leuk, maar die heb ik al 3 keer gezien in het theateren A&S wordt ook mijn 3e keer bedenk ik me nu
2x gezien in theather, en op tv !quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:17 schreef DeTolk het volgende:
Gisteravond Bert Visscher gekeken,
kijken of er nog kaartjes zijn voor zijn show hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |