quote:
dat is vroeg voor een nachtbrakerquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
das een mooi prijsje
en nu ga ik echt
Ik sta er alweer niet in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens naar bed, nog een stukje lezen in de nieuwe Quote500
ik sta wel bijna in de DVDQUOTE500quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens naar bed, nog een stukje lezen in de nieuwe Quote500
100en?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef DarkShine het volgende:
Hoeveel auto's en/of gebouwen zouden op dit moment Parijs verlichten?
quote:
Ben nog even het nieuwste volledige album van Santana, All that I am, legaal en betaald via Russische site voor wel $ 2,48 binnen aan het halen.quote:
Toch heerlijke muziek van een ultranieuw album om even te horen voor een paar legale dollarcentjes via Rusland. In Nederland ook legaal te bestellen voor 19,99.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:15 schreef DarkShine het volgende:
Veel te veel geld voor een paar albums.
Torrent ze anders...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch heerlijke muziek van een ultranieuw album om even te horen voor een paar dollarcentjes. In Nederland legaal te bestellen voor 19,99.
Ik doe het legaal.quote:
Op lege cd's en dvd's zit toch heffing? Op mp3 spelers zit eersdaags ook heffing...quote:
Je gaat je toch afvragen hoeveel er nu echt gebruikt wordt in het peloton....quote:
Ja, idd. Ben benieuwd, als de Vuelta zege wordt afgepakt dan wint Menchov hem alsnog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je gaat je toch afvragen hoeveel er nu echt gebruikt wordt in het peloton....
Inderdaad, vanwege welke festiviteit hebben ze dat nu weer verzonnen....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:19 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools
Wat een ranzige kleurencombo van www.vi.nl
wil je ff stoppen met dat gespring, ik ben net wakkerquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je ff stoppen met dat gespring, ik ben net wakker![]()
Ochtend gymnastiek is goed voor je.... Nederland beweegtquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je ff stoppen met dat gespring, ik ben net wakker![]()
Die passsen goed in het rij-tje met Denneboom en consortenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:51 schreef snellejelle het volgende:
dames, heren goedemorgen
ellery cairo
wanneer zou samuel koejoe eindelijk es opgeroepen wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die passsen goed in het rij-tje met Denneboom en consorten![]()
straks denken mijn calorieen nog dat ze in Parijs zitten, zo erg verbranden ze met dan gehuppelquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ochtend gymnastiek is goed voor je.... Nederland beweegt
beter de caloriėn die zich wanen in Parijs, dan jezelf.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
straks denken mijn calorieen nog dat ze in Parijs zitten, zo erg verbranden ze met dan gehuppel![]()
Potverdikke, Elleryquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:51 schreef snellejelle het volgende:
dames, heren goedemorgen
ellery cairo
tja...maar eurodisney staat toch (nog) niet in de fikquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
beter de caloriėn die zich wanen in Parijs, dan jezelf.....
donald en mickey schijnen niet te branden...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...maar eurodisney staat toch (nog) niet in de fik
Space Mountain als vulkaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
donald en mickey schijnen niet te branden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |