Ach ja het is iig geen forum waarbij je hoeft na te denken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Herald het volgende:
[..]
het zijn vast 1176 kwalitatieve posts
op basis van postcount de grootste slowchatter van het subforum mod maken vind ik ook maar stom
Zekerquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:38 schreef MUUS het volgende:
Oh wacht, dat mag dan weer wel.
Het zal wel weer een duveltje uit een doosje worden, net zoals toen met nikky.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
En degene die hier het minst genoemd wordt, nemen ze. Wedden?.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Modwire het volgende:
static
Wie is dát nou weer?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja je weet het maar nooit, ik zie nu dat ze iemand met 1176 posts mod maken![]()
Die is ok dan.quote:
Maar alleen die he!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:54 schreef Tafkahs het volgende:
waarschijnlijk degene met de grootste tieten
Ja precies. We gaan als user gewoon de meest geschikte kandidaat kiezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar alleen die he!
De rest mot dood..
Hè jasses.quote:
Dom, hooghartig en afwezig kun je ze verwijten maar je slaat door.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef Blokhut het volgende:
Wat kan mij het eigenlijk ook aan m'n reet roesten, alle FA's zijn toch fascisten![]()
Geen idee, maar het is op zich wel vreemd dat daar geen nominaties voor bedacht zijn he?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |