Ik gok dat de mensen die ik in gedachte heb juist niemand wil, inclusief ikzelf. Maar tja, het is natuurlijk aan de crewquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
Ik gok dat de mensen die ík zou kiezen, allemaal niet willen.
Als dat zo is, dan heb ik het bij het verkeerde eind en dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik denk dat ze sebbo gaan strikken.
Tja je weet het maar nooit, ik zie nu dat ze iemand met 1176 posts mod makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef static het volgende:
JMG.
het zijn vast 1176 kwalitatieve postsquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Tja je weet het maar nooit, ik zie nu dat ze iemand met 1176 posts mod makenDan pas ik mijn gok even aan, ik denk dat het Lord Dreamer wordt.
![]()
Ja maar hij wilde zo graagquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Herald het volgende:
op basis van postcount de grootste slowchatter van het subforum mod maken vind ik ook maar krom
Oh wacht, dat mag dan weer wel.quote:
Ach ja het is iig geen forum waarbij je hoeft na te denken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Herald het volgende:
[..]
het zijn vast 1176 kwalitatieve posts
op basis van postcount de grootste slowchatter van het subforum mod maken vind ik ook maar stom
Zekerquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:38 schreef MUUS het volgende:
Oh wacht, dat mag dan weer wel.
Het zal wel weer een duveltje uit een doosje worden, net zoals toen met nikky.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
En degene die hier het minst genoemd wordt, nemen ze. Wedden?.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Modwire het volgende:
static
Wie is dát nou weer?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja je weet het maar nooit, ik zie nu dat ze iemand met 1176 posts mod maken![]()
Die is ok dan.quote:
Maar alleen die he!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:54 schreef Tafkahs het volgende:
waarschijnlijk degene met de grootste tieten
Ja precies. We gaan als user gewoon de meest geschikte kandidaat kiezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar alleen die he!
De rest mot dood..
Hè jasses.quote:
Dom, hooghartig en afwezig kun je ze verwijten maar je slaat door.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef Blokhut het volgende:
Wat kan mij het eigenlijk ook aan m'n reet roesten, alle FA's zijn toch fascisten![]()
Geen idee, maar het is op zich wel vreemd dat daar geen nominaties voor bedacht zijn he?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik gok dat golfer alweer een mail heeft gestuurd dat FOK iemand nodig heeft als hij en dat de familie Heslinga wéér hun veto uitspreken. Maar da's een gok he
Tsssquote:
Daarom juist! De buit is binnen. Tijd zat!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die valt af.Ook net getrouwd.
![]()
Die is aardig op de achtergrond, dus zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:53 schreef tonks het volgende:
Mike
Zolang ik geen nieuwe ingefluisterd krijg gebruik ik oude, jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Hoeveel lichtjaren loop jij, qua roddels, achter?
![]()
Ik gok met je mee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:28 schreef StefanP het volgende:
Ik. En dat hele waardeloze modereersysteem gaat de schop op.
Zul je net zien. Ze leren het ook nooit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
En degene die hier het minst genoemd wordt, nemen ze. Wedden?.
Lijkt me sterk dat jullie ons kunnen verrassen, de meeste geschikte(2) namen zijn al voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zul je net zien. Ze leren het ook nooit.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zul je net zien. Ze leren het ook nooit.
Arme Mike...quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:53 schreef tonks het volgende:
Mike
Die geruchten gaan inderdaad ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:34 schreef Ali Salami het volgende:
Johnny_Footballhero.
Maar das logisch! Woei!
Ja, de meest incompetente van iedereen, waarom niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:34 schreef Ali Salami het volgende:
Johnny_Footballhero.
*noteert*quote:Op donderdag 10 november 2005 00:55 schreef static het volgende:
[..]
Ja, de meest incompetente van iedereen, waarom niet.
Voor het geval je het vergeet quote ik je even.quote:
Da's de juiste instellingquote:Op woensdag 9 november 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Zolang desbetreffende FA mij bier geeft vind ik alles goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |