7 dvd-dox toch ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:27 schreef pascalheister het volgende:
binnenkort eens kijken voor die dvdbox van Herman, geniale voorstellingen
hmm dat is geen geld, mm zit alleen niet om de hoek voor mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
7 dvd-dox toch ?
ik las iets van 49 euries bij de media-markt!
hengelo, enschede, zwolle, ede is toch wel een beetje in de buurt ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hmm dat is geen geld, mm zit alleen niet om de hoek voor mij.
Kom in december nog in Den Haag, daar maar eens kijken dan
volgens het kaartje van mediamarkt moet Ede toch wel in de buurt zijn voor jouquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hmm dat is geen geld, mm zit alleen niet om de hoek voor mij.
Kom in december nog in Den Haag, daar maar eens kijken dan
ga er niet helemaal heen om alleen die box te halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hengelo, enschede, zwolle, ede is toch wel een beetje in de buurt ?
zeg dan gewoon dat je visum verlopen is en je de achterhoek gewoon niet uit magquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga er niet helemaal heen om alleen die box te halen![]()
In december ben ik toch een dag in Den Haag, en dan kan ik er net zo goed even heen gaan
id dat heb ik ook. ik moet altijd erg veel moeite doen om niets te kopen qua cd's en dvd'squote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
MediaMarkt
Alleen ik kom er nooit met lege handen naar buiten qua DVD's
ah ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
maargoed nu we het toch over cabaret hebben, ik ga vanavond naar Arie & Sylvester
leuk joh!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
maargoed nu we het toch over cabaret hebben, ik ga vanavond naar Arie & Sylvester
A&Squote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:
die zijn ook leuk, maar die heb ik al 3 keer gezien in het theateren A&S wordt ook mijn 3e keer bedenk ik me nu
2x gezien in theather, en op tv !quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:17 schreef DeTolk het volgende:
Gisteravond Bert Visscher gekeken,
kijken of er nog kaartjes zijn voor zijn show hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |