verkocht, kwijt of nooit gehad ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er geen.
gefeliciteerd, nu heb jij er dus ook 1 !quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
Waar hebben we het over??
* lionheaad zich blond voelt....
same here. ben erg blondtquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
Waar hebben we het over??
* lionheaad zich blond voelt....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gefeliciteerd, nu heb jij er dus ook 1 !
Dat is onder het gemiddelde he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Lionheaad het volgende:
CZ 1047,-
Zeg je dan:quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij blijft het dan ongeveer gelijk voor mij, mits ik geen aanvullende verzekering neem. Straks maar eens m'n pa bellen om het uit te laten zoeken.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zeg je dan:
Hé Pa.....zoek het ff uit....
![]()
Dat is toch alleen voor bejaarden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Boezje heeft zn jaarlijkse antigriepshot wieder gehad en is weer terug in Enschede
Moet het nu wel zelf uitzoeken.....aan m'n ouders heb ik op dit gebied trouwens ook niet veel....quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
Daar is ie toch voor?Ik snap er toch geen hol van. En de huurtoeslag wordt ook nog een leuke. Als je op kamers woont, dan krijg je geen toeslag. Maar wat is de definitie van op kamers wonen? Ik zou wel recht hebben op huursubsidie, dus heb ik dan ook recht op toeslag?
Wat een drama weer
Je bent zo oud als dat je je voelt...quote:
Ook voor risicogroepen (which includes me)quote:
en dat terwijl bij C1000 Heineken in de aanbieding is 2 halen 1 betalen !quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Net ff 2 loempia's van de Chinees naar binnen gewerkt. Dat zijn toch ook complete maaltijden!
Oja nog ff bij de Aldi, Edah en de Plus geweest. Ben ik meteen klaar voor deze week.
Mijn ma neemt Brand mee van Albert Heyn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat terwijl bij C1000 Heineken in de aanbieding is 2 halen 1 betalen !
Heiniken is evenementen bier....quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat terwijl bij C1000 Heineken in de aanbieding is 2 halen 1 betalen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |