Proost!quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Samir A. trouwens, die komt voorlopig niet meer de straat op
wilde ff een titel diie weer ff wat reactie zou oproepen !quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wilt weer aan de Sketch Bjoro?
Is hij dan al veroordeeld?quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aha.quote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef Bjoro het volgende:
digger
Hey, vreemdeling.quote:Op maandag 7 november 2005 16:15 schreef zjroentje het volgende:
Nog proficiat dan Digger en EW. Hoe moet ik het lezen, Kaoy Maire? Iers neem ik dan maar aan?
Daar doelde ik ook lichtelijk op.quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Parijs is de lichtstad, ja.
De stad staat elke dag weer in lichterlaaie...
[afbeelding]
Een soortgelijk beeld zag ik hier zaterdagnacht ook in de straat..quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Parijs is de lichtstad, ja.
De stad staat elke dag weer in lichterlaaie...
[afbeelding]
Ok, wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook lichtelijk op.![]()
Het wordt een hele renovatie idd.quote:Op maandag 7 november 2005 16:32 schreef borisz het volgende:
het gaat nog wel ff duren voordat ajax weer kampioen word
Trabelsi en Pienaar gaan na dit seizoen weg![]()
Nigel de Jong, Maxwell en Tomas Galįsek loopt het contract ook van af dus die gaan ook weg denk ik
Had je weer met lucifers gespeeld?quote:Op maandag 7 november 2005 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een soortgelijk beeld zag ik hier zaterdagnacht ook in de straat..![]()
Nee anderen..quote:Op maandag 7 november 2005 16:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je weer met lucifers gespeeld?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zit ie bij Jong Oranje?quote:Op maandag 7 november 2005 17:20 schreef borisz het volgende:
v bommel is toch in Oranje
quote:Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
'Marco telefoon. Ene Mark'
'Hallo met Marco.'
'Hallo trainer met van Bommel, ik kan zaterdag helaas niet. Had niet verwacht nog in aanmerking te komen, en ga zaterdag met m'n vrouw naar de tupperware-party van de vrouw van Cocu.' 'En zoals je weet is afspraak afspraak.''Toch bedankt hoor.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |