Vorige deeltjes:quote:Een man die in de nacht van vrijdag op zaterdag tijdens ongeregeldheden in Frankrijk in elkaar was geslagen, is maandag aan zijn verwondingen bezweken. De man probeerde tijdens de rellen een brandende vuilnisbak voor zijn woning in Stains te blussen, waarop relschoppers hem mishandelden, tot hij in een coma raakte. Hij in een ziekenhuis in Bondy overleden, maakte zijn echtgenote bekend.
Marie Antoinette volstaat.quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef ChillyWilly het volgende:
Een nieuwe Franse revolutie... Waar is Napoleon als je hem nodig hebt??
daar heb ik niks van gehoord.quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef DarkDancer het volgende:
er was toch ook al een man dood geschopt voor de ogen van zijn gezin?
dan zitten we nu op 2 doden toch
nostradamus: rellen in Frankrijk + opflakkering vogelpestquote:Op maandag 7 november 2005 13:37 schreef kippenek het volgende:
Even zonder dollen, m'n ouders hadden zo'n boek van Nostradamus staan waarin stond dat het branden van Europa zou beginnen in Parijs oid? Nee, ik hecht er verder geen enkele waarde aan maar wil ff weten of ik het goed herinner. Iemand een bron of link?
Even zonder dollen: mijn ouders hadden in de fabeltjeskrant staan dat....quote:Op maandag 7 november 2005 13:37 schreef kippenek het volgende:
Even zonder dollen, m'n ouders hadden zo'n boek van Nostradamus staan waarin stond dat het branden van Europa zou beginnen in Parijs oid? Nee, ik hecht er verder geen enkele waarde aan maar wil ff weten of ik het goed herinner. Iemand een bron of link?
Neequote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef DarkDancer het volgende:
Yeah yeah, I know, maar ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Even zonder dollen: mijn ouders hadden in de fabeltjeskrant staan dat....
Nostradamus![]()
je bent al op je wenken bediend, geen dank!quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef kippenek het volgende:
[..]
Yeah yeah, I know, maar ik vroeg het me gewoon af.
Jij gaat toch niet deze rellen op één of andere manier goedpraten he?quote:
I say: "Let them eat cake!"quote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef dancemacabre het volgende:
Marie Antoinette volstaat.
Ik zie het. Dank!quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent al op je wenken bedient, geen dank!
quote:Ce sont 51 véhicules qui ont été
détruits dans l’agglomération
lyonnaise dans la nuit de samedi
à dimanche, entre 20 heures
et 4 heures du matin. Avec
deux points plus sensibles :
Vénissieux, qui a compté 16
voitures brûlées, et Rillieux-la-
Pape avec 12 voitures incendiées.
bronquote:Kamel Kabtane estime en effet
que les troubles actuels « traduisent
un vrai désarroi de la
jeunesse ». Pour lui, le « goût de
la révolte » est une « réponse à
ce qui est ressenti comme une
violence sociale ». Le recteur de
la mosquée de Lyon déplore
également que l’islam ait « trop
souvent été présenté comme le
fauteur de troubles ».
Noooooooou, daar is hij anders al een tijdje druk mee.... Wist je nog niet dat moslims zielig zijn dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef Gunner het volgende:
Jij gaat toch niet deze rellen op één of andere manier goedpraten he?
Ik denk dat het diezelfde man is:quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef DarkDancer het volgende:
dan zitten we nu op 2 doden toch
Gelukkig, een pak van m'n hart.quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef Tarak het volgende:
Net op BNR dat religie geen issue is in deze rellen, en dat het meer een wedstrijd is tussen de verschillende voorsteden wie de meeste schade kan aanrichten.
quote:Update 12:21
De Franse politiebond Action Police CFTC wil dat de regering het leger gaat inzetten om de relschoppers te bestrijden. Zo'n oproep was er eerder al gekomen van de kleine linkse partijen in Frankrijk.
De politiebond wil ook dat er een avondklok wordt ingesteld. Mensen mogen dan alleen nog met speciale toestemmning na een bepaald tijdstip de straat op.
Zolang het alleen Moslims zijn die, al molotovcocktail gooiend, Allah Akhbar schreeuwen, lijkt religie me wel een issue... Of is het toeval dat er geen Christenen, Joden en atheisten mee doen?quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef Tarak het volgende:
Net op BNR dat religie geen issue is in deze rellen, en dat het meer een wedstrijd is tussen de verschillende voorsteden wie de meeste schade kan aanrichten.
vast wel.. in ieder geval meer dan 5000quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef matthijst het volgende:
Schijnen ook weblogs te zijn met scores van de vernielde auto's?
Wat niet is kan nog komen...quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef Clourhide het volgende:
Was dus niet dood, maar lag in coma.
Nee, hij lag dus in coma, maar is vandaag overleden.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef matthijst het volgende:
Wat niet is kan nog komen...
insh allah... ofzo![]()
Tuurlijk... daarom zag je van de week ook van die gasten bij een repotage van de NOS "Allah Akhbar" roepen. Tevens zegt premier Erdogan van Turkije dat het verbod op hoofddoekjes de schuld is van de rellen. Verder zijn de relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst.... Ik zie geen Chinezen met molotov-cocktails te keer gaan. Kortom... zeker wel een issue die door religie wordt veroorzaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef Tarak het volgende:
zeg dat nou niet! anders worden staks 'moslims' in de rest van europa boos als ze van die gastjes met een gat door hun kop op de straat zien liggen. "onze broeders! die nooit iets verkeerd kunnen doen omdat het moslims zijn! wrrrraaaaaak!!!!"quote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... daarom zag je van de week ook van die gasten bij een repotage van de NOS "Allah Akhbar" roepen. Tevens zegt premier Erdogan van Turkije dat het verbod op hoofddoekjes de schuld is van de rellen. Verder zijn de relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst.... Ik zie geen Chinezen met molotov-cocktails te keer gaan. Kortom... zeker wel een issue die door religie wordt veroorzaakt.
Gelukkig spreken we allemaal vloeiend Frans en hoef je dus helemaal geen vertaling te post, welneequote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef Prego het volgende:
bij mij in de stad is het ook niet rustig gebelven:
[..]
[..]
bron
dat is vanuit mij gezien precies de andere kant van de stad... gelukkig zover je van gelukkig kan spreken..
kan allah dan niet effies een einde maken aan dit geweld?quote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... daarom zag je van de week ook van die gasten bij een repotage van de NOS "Allah Akhbar" roepen. Tevens zegt premier Erdogan van Turkije dat het verbod op hoofddoekjes de schuld is van de rellen. Verder zijn de relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst.... Ik zie geen Chinezen met molotov-cocktails te keer gaan. Kortom... zeker wel een issue die door religie wordt veroorzaakt.
Dan sla je dat ene bericht toch gewoon over? Ik kan wel Frans, dus ik vind het wel handig, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 november 2005 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gelukkig spreken we allemaal vloeiend Frans en hoef je dus helemaal geen vertaling te post, welnee.
in de OP staat een linkje naar babelfish. en mocht je een paar woorden willen vertalen kijk dan hierquote:Op maandag 7 november 2005 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gelukkig spreken we allemaal vloeiend Frans en hoef je dus helemaal geen vertaling te post, welnee.
idd zeer slechte actie van de president die "de jongens keihard aanpakt".quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef jagermeister1 het volgende:
Hoor net op de radio dat Frankrijk mogelijk zeer veel geld voor die lui in die buitenwijken gaat vrijmaken...Krijgen ze nog een beloning voor hun gedrag ook
Straks willen ze weer iets nieuws en gaan ze weer rellen om het voor elkaar te krijgen.
Snap ik, maar daarom is het wel zo handig om even een korte samenvatting van het bericht te geven.quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef Prego het volgende:
[..]
in de OP staat een linkje naar babelfish. en mocht je een paar woorden willen vertalen kijk dan hier![]()
Ze zullen wel subsidie bij de EU gaan aanvragen.....quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef jagermeister1 het volgende:
Hoor net op de radio dat Frankrijk mogelijk zeer veel geld voor die lui in die buitenwijken gaat vrijmaken...Krijgen ze nog een beloning voor hun gedrag ook
Straks willen ze weer iets nieuws en gaan ze weer rellen om het voor elkaar te krijgen.
Ook zoiets waar ik met mijn hoofd niet bij kan idd.quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
dat die ouders die gastjes niet verbieden de straat op te gaan is mij een raadsel. of krijgt zoonlief, nog stinkend naar benzine, een aai over zijn bol als hij vroeg in de ochtend zwartgeblakerd thuiskomt?
quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
dat die ouders die gastjes niet verbieden de straat op te gaan is mij een raadsel. of krijgt zoonlief, nog stinkend naar benzine, een aai over zijn bol als hij vroeg in de ochtend zwartgeblakerd thuiskomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |