Het is toch ook gewoon tuig van de eerste orde?quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
idd vreemd dat een minister van binnenlandse zaken bekritiseerd wordt door deze vuige ratten schoffies of tuig te noemen
en 1968 ook.. Zie Wikipedia link in mijn OP.quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef Meki het volgende:
ik heb gehoord dat er in 1980 ook hevig is gereld in Frankrijk
heeft iemand daarvoor een bron
Beetje egoistisch zijn we allemaalquote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga verdomme volgende maand naar Parijs. Als die gasten dan maar ophouden.
het is symptoombestrijding...quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
idd vreemd dat een minister van binnenlandse zaken bekritiseerd wordt door deze vuige ratten schoffies of tuig te noemen
quote:In Parijs zelf is de Franse politie zondag 'gemobiliseerd'. Parijs was in de nacht van zaterdag op zondag voor het eerst ook het decor was van hevige rellen tussen jongeren en politie. De ongeregeldheden zijn daarmee overgeslagen van de verpauperde voorsteden naar het centrum van de hoofdstad. Meer dan dertig auto's gingen in de stad Parijs in vlammen op. De politie arresteerde dertig mensen, van wie elf op heterdaad werden betrapt toen ze brandbommen maakten, verklaarde een politiewoordvoerder.
nee het is duidelijkheid en ze moeten verdelgd worden.quote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het is symptoombestrijding...
of je bent mobiel met de motor, auto, metro misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ze moeten wel met velen zijn zeg
of er is al een lange planning aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of je bent mobiel met de motor, auto, metro misschien?
Dat kan ik niet inschatten. Hoop van niet, want dan is het mogelijk eenvoudiger schoonvegen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of er is al een lange planning aan vooraf gegaan.
156 foto's http://news.yahoo.com/pho(...)bGk2OHYzBHNlYwN0bXA-quote:Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
CNN plaatst een foto met blanken
[afbeelding]
terwijl Yahoo! het anders doet
[afbeelding]
de relschoppers moeten ermee ophouden, de zinloosheid ervan inzienquote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het is duidelijkheid en ze moeten verdelgd worden.
ja en hoe wil je dat ze stoppen dan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de relschoppers moeten ermee ophouden, de zinloosheid ervan inzien
De meesten zullen er persoonlijk niet al te veel last van hebben. Ze slopen vooral hun eigen buurten.quote:Op zondag 6 november 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
de vraag is nu. hoelang slikken de niet allochtone fransen dit gezeik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |