abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31992753
Hier verder....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:07:23 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31992787
Kan iemand me even een overzicht geven van wat, waar en hoeveel?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 november 2005 @ 16:08:27 #3
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_31992809
Een heleboel Noord afrikanen in Parijs Dagonet
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:09:51 #4
3542 Gia
User under construction
pi_31992836
Gisteren tijdens dat interview zeiden ze dat ze een heleboel wapens hebben en dat het mogelijk is dat ze die nog gaan gebruiken. Er zouden dan zelfs doden kunnen vallen.

Grijpen ze dan nog niet in?
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:09:52 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31992837
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Een heleboel Noord afrikanen in Parijs Dagonet
Ja dat wist ik nog. Ook een hele grote barbecue van een zooi auto's, maar verder?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_31992857
Van nu.nl:
quote:
Crisisberaad Franse ministers (Video)

Uitgegeven: 5 november 2005 15:54
Laatst gewijzigd: 5 november 2005 16:02

PARIJS - De Franse premier De Villepin heeft zaterdag acht ministers bijeengeroepen voor crisisberaad over de steeds verder om zich heen grijpende rellen in de buitenwijken van Parijs en andere steden.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Onder de bewindslieden bij het overleg is ook de omstreden minister Sarkozy van Binnenlandse Zaken. Voor het begin van het beraad bracht Sarkozy aan De Villepin verslag uit van de negende achtereenvolgende nacht van rellen, waarin ongeveer negenhonderd auto's in vlammen opgingen, evenals een aantal gebouwen, en waarin 253 personen werden gearresteerd.

Uitschot

"Geweld is geen oplossing", zei Sarkozy, die ervan wordt beschuldigd de rellen te hebben aangewakkerd door de relschoppers "uitschot" te noemen en te melden dat de straten met hogedrukreinigers schoongespoten zouden worden. "Als het ergste voorbij is, moet iedereen begrijpen dat er een zeker aantal onrechtvaardigheden is in sommige buurten. We proberen standvastig te zijn en provocaties te vermijden. We moeten het risico van een explosie vermijden."

Ook bij de vergadering was minister Azouz Begag van Gelijke Behandeling, die in het openbaar scherpe kritiek had geuit op de spierballentaal van Sarkozy over de ongeregeldheden.

Demonstratie

In Aulnay-sous-Bois liepen zaterdag enkele duizenden mensen uit alle bevolkingsgroepen mee in een demonstratie tegen het nachtelijk geweld. "Nee tegen geweld, ja tegen dialoog", stond er op spandoeken die zij meedroegen. Een deelneemster zei van premier De Villepin te verwachten dat hij probeert de problemen op te lossen. Zij omschreef de omstandigheden in de buitenwijken als "die in een ontwikkelingsland".

Verzekeringsmaatschappijen hebben becijferd dat de schade als gevolg van de rellen zeker 7 miljoen euro bedraagt.
Is dat niet erg weinig? Van de beelden die ik heb gezien, en de verhalen die ik heb gehoord, zou ik eerder denken aan tientallen miljoenen en misschien nog wel meer.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:10:38 #7
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31992862
Deze plaats ik ook even opnieuw:
quote:
Vijf politieagenten gewond bij schermutseling in Schaarbeek

BRUSSEL 05/11 (BELGA) = Vijf politieagenten van de zone Brussel-Noord zijn zaterdagochtend gewond geraakt bij een vechtpartij in Schaarbeek. Dat werd zaterdag vernomen bij de politie. Een van de agenten zou twee dagen werkonbekwaam zijn. Zaterdagochtend merkte een politiepatrouille in Schaarbeek een individu op die tegen een wagen aan het plassen was. De politieagenten vroegen de man de wagen proper te maken. Daarop ontstond een meningsverschil.

Enkele jongeren kwamen uit een nabijgelegen café en provoceerden de agenten. Ze zouden ermee gedreigd hebben om rellen te starten zoals in Frankrijk als de politie niet zou vertrekken. Twee personen, onder wie de man die tegen het voertuig heeft geplast, werden opgepakt en zijn ter beschikking gesteld van het Brusselse parket.
Het gevaar voor Brussel is denk ik reëel. Daar beschouwen ze zich als het kleine broertje van Parijs.
---verdwijnt---
pi_31992895
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef Gia het volgende:
Gisteren tijdens dat interview zeiden ze dat ze een heleboel wapens hebben en dat het mogelijk is dat ze die nog gaan gebruiken. Er zouden dan zelfs doden kunnen vallen.

Grijpen ze dan nog niet in?
Het valt me mee dat er nog geen doden zijn gevallen, maar ik denk dat die nog wel gaan komen.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:12:52 #9
3542 Gia
User under construction
pi_31992918
Ik denk dat Europa, want dit is niet alleen een Franse kwestie natuurlijk, moet gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn om dit soort jongeren tot hun 23ste uit de samenleving te halen om ze te herprogrammeren. Overigens ALLE criminele jongeren.

Dan kan dáár, Frankrijk, het leger ingrijpen en ze allemaal oppakken.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:15:59 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31992991
Ik denk dat we hier nog wel meer van gaan horen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:16:05 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31992992
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:12 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat Europa, want dit is niet alleen een Franse kwestie natuurlijk, moet gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn om dit soort jongeren tot hun 23ste uit de samenleving te halen om ze te herprogrammeren. Overigens ALLE criminele jongeren.

Dan kan dáár, Frankrijk, het leger ingrijpen en ze allemaal oppakken.
Je hebt het over mensen, niet over computers. 'herprogrammeren'
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:16:38 #12
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31993008
het zijn gewoon 2 groepen die zover van elkaar afstaan dat het op een gegeven moment wel moest clashen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31993029
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wie weet zijn mensen wel het toppunt van kunstmatige intelligentie
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:17:46 #14
3542 Gia
User under construction
pi_31993030
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Bedoel natuurlijk heropvoeden, was maar bij wijze van spreken.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:18:53 #15
3542 Gia
User under construction
pi_31993063
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wie weet zijn mensen wel het toppunt van kunstmatige intelligentie
Denk zeker dat een aantal van die jongeren gebrainwashed zijn om zulke daden te plegen.
Iemand met een normaal verstand steekt geen gehandicapte vrouwen in de hens.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:18:54 #16
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31993064
De Zwitsers hadden het dus allemaal wat beter begrepen. ITT tot nl (domme lulletjes) en fr (stellen teleur) hebben zij hun gastarbeiders wel gewoon teruggestuurd naar land van herkomst. Bij ons zijn ze aan de uitkering en in de crimi gegaan waarna alles met de mantel der liefde is bedekt.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31993087
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:10 schreef Clourhide het volgende:
Deze plaats ik ook even opnieuw:
[..]

Het gevaar voor Brussel is denk ik reëel. Daar beschouwen ze zich als het kleine broertje van Parijs.
oei, speelt Anderlecht thuis? dan kan het ook door ontvlammen ivm grote mensenmassa
pi_31993093
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Denk zeker dat een aantal van die jongeren gebrainwashed zijn om zulke daden te plegen.
Iemand met een normaal verstand steekt geen gehandicapte vrouwen in de hens.
dat geloof ik best, maar dat is wel een primitieve vorm van branwashen.
pi_31993118
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

oei, speelt Anderlecht thuis? dan kan het ook door ontvlammen ivm grote mensenmassa
Het wordt inderdaad feest als de sups van clubs zich er mee gaan bemoeien. Dat had je gezien in engeland geen wijk was meer veilig
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:23:33 #20
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31993171
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.

Maar het gemiddelde Anderlecht-publiek is niet echt te vergelijken met dat van ADO Den Haag, om maar iets te zeggen.
---verdwijnt---
pi_31993181
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef McCarthy het volgende:
De Zwitsers hadden het dus allemaal wat beter begrepen. ITT tot nl (domme lulletjes) en fr (stellen teleur) hebben zij hun gastarbeiders wel gewoon teruggestuurd naar land van herkomst. Bij ons zijn ze aan de uitkering en in de crimi gegaan waarna alles met de mantel der liefde is bedekt.
Zwitserland is van een andere schaal he, daar wonen net zoveel mensen als bij ons in de Randstad, bovendien zijn Frankrijk en Nederland voormalige koloniale machthebbers geweest die wel vaker zoiets hebben meegemaakt, alleen niet zoveel in eigen land
pi_31993211
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.

Maar het gemiddelde Anderlecht-publiek is niet echt te vergelijken met dat van ADO Den Haag, om maar iets te zeggen.
Daar verkijk je je dus goed op
pi_31993216
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef McCarthy het volgende:
het zijn gewoon 2 groepen die zover van elkaar afstaan dat het op een gegeven moment wel moest clashen.
Geeft je te denken over hoe dat voorkomen had kunnen worden, niet?
Het is hier nog niet te laat, bijvoorbeeld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:25:59 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31993229
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef McCarthy het volgende:
Flikker toch een tiefusend op met die kutgeneralisaties van je, man. Alsof elke immigrant uiteindelijk een uitkeringstrekkende crimineel is.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:26:57 #25
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31993256
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar verkijk je je dus goed op
Zou kunnen, ik ben niet zo into voetbal. Het was eerder een subjectieve indruk (Anderlecht heeft toch de reputatie van "rijke" club? Nou ja, in ieder geval...)
---verdwijnt---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')