Dat lijk me dan eerder de vogelpest ofzoquote:In het volgende jaar zal de pest uitbreken.
Zo vreselijk, dat jong en oud en dier en niet aan ontkomen.
Die hoax is al een tijdje ontmaskerd.quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef sooty het volgende:
John Titor voorspelde al een burgeroorlog in 2005.
Kiek uut: Rommelige site met warrige, doch vermakelijke, verhalen.
De teksten van Nostradamus zijn erg oud. Ik denk dat huidige litratuur zoals de berichten van Matthew Ward of de informatie die op whale.to en educate-yourself.org te vinden is betrouwbaarder is.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef daffyduck het volgende:
Ok ik weet dat het hier al de zoveelste Nostradamus is in dit forum. En we geraken er maar niet uit of die man het wel bij het rechte eind heeft of niet. Zijn verhalen zijn inderdaad sterk interpreteerbaar en het is gemakkelijk om ze aan reeds gebeurde feiten te koppelen doordat men er als het ware met zijn woorden en zinnen kan spelen.
Ik weet trouwens ook niet hoe men zijn kwatrijnen precies moet lezen en aan elkaar moet linken, laat staan in welke volgorde.
Maar om de eer van deze bekende man hoog te houden en er voor onszelf eventjes de spanning in te houden. Toch deze 2 opmerkelijke fok-links in navolging van actuele gebeurtenissen vandaag de dag.
nostradamus voorspelde oorlog 2005-2015
Dit is de eerste link waarin hij een zogezegde islamitisch europese oorlog voorspelt vanaf 2005
Voorspellingen van Nostradamus.
Hier heeft hij het blijkbaar over een oorlog in het westen en het jaar erna zou de pest uitbreken
Oordeel zelf
O tof! Zittie ook wel 'es op Fok! dan?quote:Seventeen year old Matthew Ward died in an auto accident on April 17, 1980. His mother, Suzanne Ward, initiated contact with her son in the early months and years following his death with the help of mediums, but was later (1994) able to establish direct telepathic communications with Matthew by typing out their conversations using her computer.
je kan duidelijk lezen dat die vrouw nog niet helemaal over de dood van haar zoontje is en wel een beetje schizofreen van verdriet is geworden, wat een onzin!quote:Op zondag 6 november 2005 03:21 schreef Nemephis het volgende:
En over berichten van dode jongetjes die door z'n moeder worden uitgetikt met Word ... tja the truth is in here, out there...
Nee hoor. Het kan. Maar niet perse. Zou willen dat dat zo zeker was.quote:Op maandag 7 november 2005 14:21 schreef 61neorej het volgende:
Overigens:
De vreselijke oorlog, die in het westen zich voorbereidt.
In het volgende jaar zal de pest uitbreken.
Zo vreselijk, dat jong en oud en dier en niet aan ontkomen.
Bloed, vuur, Mercurius, Mars, Jupiter in Frankrijk.
WO I --> Spaanse griep??
1918 einde --> 1919
Al lang geweest dus
Dat is waar, maar je kan dus altijd heel veel dingen in zijn voorspelling zien, want in principe berreide zich hier wel een oorlog voor natuurlijk, het eind van WO I was toch een beetje de basis van het ontstaatn van WO II, er staat nergens welke voorbereidingen er zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Het kan. Maar niet perse. Zou willen dat dat zo zeker was.
In die periode bereidde zich geen oorlog voor maar woedde die. Daarna kwam idd de spaanse griep.
Ik durf best te stellen dat zich een oorlog in het westen voorbereidt op dit moment. En met de vogelgriep in aantocht. Of de spaanse griep die in laboratoria weer tot leven gewekt is. Combinaties daarvan? Niet ondenkbaar dat dit doemscenario zich weer zou kunnen afspelen.
bij die ward is het nog erger gesteld.quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Wombcat het volgende:
Het zou wel eens aardig zijn als er eens iemand van te voren zegt: dit voorspelt Nostradamus en dat het dan uitkomt, in plaats van zoals nu weer achteraf er in te gaan zoeken en tot de conclusie komen dat Nostradamus 't heeft voorspeld.
Voorspellingen die zo vaag zijn dat je er van te voren niets mee aankunt, hebben geen nut. En dat lijkt toch wel te gelden bij die van Nostradamus.
wardquote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij die ward is het nog erger gesteld.
deze gekte bedoel ik.quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef junkie19 het volgende:
De berichten van Matthew Ward geven bijvoorbeeld informatie over de huidige en de toekomstige gebeurtenissen vanuit een universeel perspectief.
Dat heeft ie er ook zelf over geschreven. Dat zijn voorspellingen pas geinterpreteerd zouden kunnen worden als ze al hadden plaatsgevonden. Als ik me niet vergis in een brief aan zijn zoon.quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Wombcat het volgende:
Het zou wel eens aardig zijn als er eens iemand van te voren zegt: dit voorspelt Nostradamus en dat het dan uitkomt, in plaats van zoals nu weer achteraf er in te gaan zoeken en tot de conclusie komen dat Nostradamus 't heeft voorspeld.
Voorspellingen die zo vaag zijn dat je er van te voren niets mee aankunt, hebben geen nut. En dat lijkt toch wel te gelden bij die van Nostradamus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |