abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32007177
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de kabbalistische complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook sceptisch journaille.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:15:57 #2
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32007242
Deze dus.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:16:09 #3
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32007247
2e keer trouwens vandaag, dat we dubbel lopen...
pi_32007279
Nou, Jehan, je hebt je weer een snelle topicopener bewezen. Maakt jou dat de moeite waard om wel 80 te worden?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32007304
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, Jehan, je hebt je weer een snelle topicopener bewezen. Maakt jou dat de moeite waard om wel 80 te worden?
Als ik de rest van mijn leven niets beters volbreng, Harry, dan verdien ik het niet om veertig te worden.
pi_32007332
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als ik de rest van mijn leven niets beters volbreng, Harry, dan verdien ik het niet om veertig te worden.
Wie zou je willen neuken, van fok!
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:19:10 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32007340
drukke gast @ Ned 3
pi_32007365
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie zou je willen neuken van fok!
Ze zijn allemaal net weg.

k_i_m natuurlijk, en Scandalous.
pi_32007445
,
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32007457
Mischien heb ik iets gemist, maar wat heeft Verdonk nu eigenlijk te maken met die brand op Schiphol. Zijn gevangenissen niet de verantwoordelijkheid van Donner? of eigenlijk de Rijksgebouwendienst, en dus VROM?
pi_32007467
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal net weg.

k_i_m natuurlijk, en Scandalous.
hmm, K_I_M ken ik niet en Scandalous luistert alleen naar mongolige negers als jay-z..
pi_32007521
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:22 schreef Godslasteraar het volgende:
Mischien heb ik iets gemist, maar wat heeft Verdonk nu eigenlijk te maken met die brand op Schiphol. Zijn gevangenissen niet de verantwoordelijkheid van Donner? of eigenlijk de Rijksgebouwendienst, en dus VROM?
Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.

Maar je hebt gelijk, Donner is net zo verantwoordelijk.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:26:31 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32007584
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.

Ik kan me herinneren dat Donner dat ook een paar uurtjes later zei, en gelijk teruggefloten werd door de SP, omdat er nog helemaal geen onderzoeksresultaat was.

Dus, óf ik heb de verkeerde naam gehoord.
óf jij.
óf ze hebben het allebei gezegd...
pi_32007643
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat Donner dat ook een paar uurtjes later zei, en gelijk teruggefloten werd door de SP, omdat er nog helemaal geen onderzoeksresultaat was.

Dus, óf ik heb de verkeerde naam gehoord.
óf jij.
óf ze hebben het allebei gezegd...
Man, je weet niet waar je moet beginnen als je feiten hard wil maken..
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:29:29 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32007692
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Man, je weet niet waar je moet beginnen als je feiten hard wil maken..
*plop
pi_32007767
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Yildiz het volgende:

[..]

*plop
Geljik hebben en gelijk krijgen zijn misschien 2 verschillende zaken, maar je doel verloochenen is iets dat je nooit of te nimmer kan toestaan
pi_32007805
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik vroeg het me ook af vanwege het Catshuis, volgens mij is dat de verantwoordelijkheid van de Rijksgebouwendienst en dat huis staat nog steeds in de steigers. Echt bizar, hoeveel miljoenen daar al niet ingegaan zijn. Dat riekt naar buitengewone incompetentie. En dan komt dat verhaal met die gevangenis op Schiphol, vervolgens is de link snel gelegt. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd in die door de overheid betaalde projecten. Ik zou wel eens de boekhouding van dat Catshuis-project willen bekijken.
En Verdonk/Donner. Ik zie de link met Verdonk niet zo, afgezien van het te vroeg in het defensief springen. En ik ruik weer de kans om Donner weer eens lekker te demoniseren
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:34:19 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32007828
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Geljik hebben en gelijk krijgen zijn misschien 2 verschillende zaken, maar je doel verloochenen is iets dat je nooit of te nimmer kan toestaan
Okey, nú snap ik er niks meer van, wat bedoel je?
pi_32007912
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik vroeg het me ook af vanwege het Catshuis, volgens mij is dat de verantwoordelijkheid van de Rijksgebouwendienst en dat huis staat nog steeds in de steigers. Echt bizar, hoeveel miljoenen daar al niet ingegaan zijn. Dat riekt naar buitengewone incompetentie. En dan komt dat verhaal met die gevangenis op Schiphol, vervolgens is de link snel gelegt. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd in die door de overheid betaalde projecten. Ik zou wel eens de boekhouding van dat Catshuis-project willen bekijken.
En Verdonk/Donner. Ik zie de link met Verdonk niet zo, afgezien van het te vroeg in het defensief springen. En ik ruik weer de kans om Donner weer eens lekker te demoniseren
Wat zou je willen zien in de boekhouding van die steigers?

In Den Haag is het toch volledig duidelijk dat er geblunderd is op dat ene pand? Ik weet niet eens meet over welk schandaal dat ging, maar het was net zo'n schandaal als met de gouden toiletpotten van het UWV bij A'dam Sloterdijk (Joustra) .

Balkenende heeft het Catshuis in elk geval bij het aantreden van diens aanstelling voor grof geld laten verbouwen, dat weet ik nog wel. Een ligbad is een van die belachelijke uitgaven..
pi_32007941
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Okey, nú snap ik er niks meer van, wat bedoel je?
Of je voor Donner bent of niet
pi_32008133
Ik laat u allen stikken.
pi_32008188
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat zou je willen zien in de boekhouding van die steigers?

In Den Haag is het toch volledig duidelijk dat er geblunderd is op dat ene pand? Ik weet niet eens meet over welk schandaal dat ging, maar het was net zo'n schandaal als met de gouden toiletpotten van het UWV bij A'dam Sloterdijk (Joustra) .

Balkenende heeft het Catshuis in elk geval bij het aantreden van diens aanstelling voor grof geld laten verbouwen, dat weet ik nog wel. Een ligbad is een van die belachelijke uitgaven..
De verbouwing koste 16 miljoen euro, en toen was er brand, en sindsdien staat het weer in de steigers, alweer zo'n twee jaar.
En de eerste verbouwing was vermoedelijk naar de smaak van Balkenende, oerlelijk. En ook nog eens een historische en beschermde inrichting gesloopt.
pi_32008218
Weet je, ik heb wat beters te doen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32008270
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

De verbouwing koste 16 miljoen euro, en toen was er brand, en sindsdien staat het weer in de steigers, alweer zo'n twee jaar.
En de eerste verbouwing was vermoedelijk naar de smaak van Balkenende, oerlelijk. En ook nog eens een historische en beschermde inrichting gesloopt.
Ledigheid is des duivels oorkussen
pi_32008281
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je, ik heb wat beters te doen.
Wat dan wel niet?
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:51:57 #26
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32008313
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Of je voor Donner bent of niet
Oh, voor of tegen ben ik niet, ik vind dat er flink wat kritischer gekeken moet worden naar zijn 'paniekvoetbal'. Laat ik het zo even omschrijven. Ik ben niet meer zo van dat pro/anti-die-en-die-persoon.

Maar er zijn wel andere punten.
Zo krijg ik al helemaal jeuk als RTL 4 een miep op de markt interviewd, die blért dat ze niks te verbergen heeft.
Of dat mensen 'best wel privacy in willen ruilen voor veiligheid'. Zelfs nota bene het College Bescherming Persoonsgegevens blért dat. Ongelooflijk. Net alsof BumaStemra gaat zeggen dat hun heffingen eigenlijk belachelijk zijn.

Kijk, ik zie het in dit geval wat technisch, zo ontwerp ik best veel. En nu kan je bijvoorbeeld heel veel toleranties, passingen, hardheden, oppervlakteruwheden en god-weet-wat verzinnen en bepalen bij je ontwerp. Er is echter een grens. Voor een simpel ontwerp ga je geen apparaat maken dat volgens de laatste HACCP normen voldoet, en god weet wat, om zo binnen ASML-de--chipfabriek nog goed te werken.

Mijn punt is dus, (lastig formuleren met wat bier) je kan wel leuk wat verzinnen, maar wérkt het ook wel. Wordt het uiteindelijke doel (terrorisme danwel criminaliteit voorkomen / veroordelen) wel behaald? Of schiet men door? Vooral op dat laatste ben ik erg kritisch.

Vandaag hoorde ik bijvoorbeeld pas sinds maanden het liedje wat gaat op een manier van 'een man weet niet wat ie mist, maar als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist'

Ik bedoel, je kan wel heel leuk zeggen, okey, om terrorisme te bestrijden mag men best mijn telefoon en internetgedrag afluisteren, maar als terrorisme verslagen is dan moet het wel weer weg gaan.

Veel mensen schijnen dan ineens te vergeten dat terrorisme nooit weg is geweest, en het voorlopig nog niet van plan was om te verdwijnen.
Ohja, disclaimer, ik praat nergens terrorisme goed, terrorisme is zelfs kut, maar anti-terrorisme zou het terroriseren van je eigen burgers in kunnen houden, dát vind ik niet meer grappig.

Zo.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:53:59 #27
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32008384
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik laat u allen stikken.
thnx!
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:56:08 #28
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:57:43 #29
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32008500
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Zien jullie ook overeenkomsten tussen de rellen in Frankrijk en de Beeldenstorm (1566.) ?
Nog niet, jij? Leg uit?

Ohja, ik ga trouwens pitten, terwijl ik midden in n discussie was hiero:
----
VVD en CDA: ingrijpen Iran is optie
---
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik zou graag willen zien waar Israel in het recente verleden letterlijk heeft gezegd landen in het midden oosten "van de kaart te willen vegen".

Het van de kaart willen vegen van een land (dus niet van een regering, zoals bijvoorbeeld in Irak gebeurd is, wat heel wat anders is), is voldoende om ingrijpen te rechtvaardigen, ja. Je moet begrijpen dat deze man in staat is tot het plegen van genocide, mits hij de middelen hiervoor in handen zou hebben. Dit maakt hem niet veel beter dan Adolf Hitler.
Iemand 'die het woord wil overnemen?'
Anders is het ook zo laf van mij.
pi_32008585
quote:
Zien jullie ook overeenkomsten tussen de rellen in Frankrijk en de Beeldenstorm (1566.) ?
Ik zie overeenkomsten tussen Parijs en Mogadishu.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 6 november 2005 @ 00:01:32 #31
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32008620
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Oh, voor of tegen ben ik niet, ik vind dat er flink wat kritischer gekeken moet worden naar zijn 'paniekvoetbal'. Laat ik het zo even omschrijven. Ik ben niet meer zo van dat pro/anti-die-en-die-persoon.

Maar er zijn wel andere punten.
Zo krijg ik al helemaal jeuk als RTL 4 een miep op de markt interviewd, die blért dat ze niks te verbergen heeft.
Of dat mensen 'best wel privacy in willen ruilen voor veiligheid'. Zelfs nota bene het College Bescherming Persoonsgegevens blért dat. Ongelooflijk. Net alsof BumaStemra gaat zeggen dat hun heffingen eigenlijk belachelijk zijn.

Kijk, ik zie het in dit geval wat technisch, zo ontwerp ik best veel. En nu kan je bijvoorbeeld heel veel toleranties, passingen, hardheden, oppervlakteruwheden en god-weet-wat verzinnen en bepalen bij je ontwerp. Er is echter een grens. Voor een simpel ontwerp ga je geen apparaat maken dat volgens de laatste HACCP normen voldoet, en god weet wat, om zo binnen ASML-de--chipfabriek nog goed te werken.

Mijn punt is dus, (lastig formuleren met wat bier) je kan wel leuk wat verzinnen, maar wérkt het ook wel. Wordt het uiteindelijke doel (terrorisme danwel criminaliteit voorkomen / veroordelen) wel behaald? Of schiet men door? Vooral op dat laatste ben ik erg kritisch.

Vandaag hoorde ik bijvoorbeeld pas sinds maanden het liedje wat gaat op een manier van 'een man weet niet wat ie mist, maar als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist'

Ik bedoel, je kan wel heel leuk zeggen, okey, om terrorisme te bestrijden mag men best mijn telefoon en internetgedrag afluisteren, maar als terrorisme verslagen is dan moet het wel weer weg gaan.

Veel mensen schijnen dan ineens te vergeten dat terrorisme nooit weg is geweest, en het voorlopig nog niet van plan was om te verdwijnen.
Ohja, disclaimer, ik praat nergens terrorisme goed, terrorisme is zelfs kut, maar anti-terrorisme zou het terroriseren van je eigen burgers in kunnen houden, dát vind ik niet meer grappig.

Zo.
O, maar je mag best weten dat ik blij ben met mensen als jij. Je toont kritiek, zij het op wat onorthodoxe wijze (je NS den Haag verhaal).

Ik ben het helemaal eens dat het terrorismeverhaal iets is dat van vroeger was, te accepteren. We hebben gewoon geen 9/11 en Theo van Gogh is ook wel weer iemand die we zullen vergeten als iemand die graag stampij maakte in het belang van zijn persoon.

Hopelijk zullen er wel weer nieuwe Theo van Gogh en Willem Oltmans opstaan om de mensch op scherp te stellen. Misschien dat van Kooten en de Bie dat gat ooit weer zullen willen vullen.

Iedereen heeft volgens mij meer dan ooit de behoefte aan gewone dingen als de Dijk
  zondag 6 november 2005 @ 00:02:10 #32
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32008644
quote:
Dee ik wel eerst.
pi_32008670
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef Yildiz het volgende:
Iemand 'die het woord wil overnemen?'
Anders is het ook zo laf van mij.
Ik ben bang dat je daar uit je nek loopt te lullen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 6 november 2005 @ 00:04:29 #34
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32008722
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je daar uit je nek loopt te lullen.
Ik ben bang dat ik dat wel meer doe, op n zaterdagavond, de thuis-zuip-avond.
Daar moet ik aan werken,...

later!
  zondag 6 november 2005 @ 00:05:16 #35
89730 Drugshond
pi_32008754
  • Mensen die dingen slopen (inhoud van kerken versus auto's)
  • Uitroepen van een nieuwe replubliek (Calvinistische Republiek versus islamitische gemeenschap)
  • Repressie (Spaanse overheersing versus Franse koppigheid)
  • Migratie van mensen (uit conflict gebieden, vrijwillig of niet).
  • Scheiding van opvattingen ( tussen katholiek - protestants denken versus Christelijk - Islamitisch denken.
  • pi_32008895
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef Drugshond het volgende:
  • Mensen die dingen slopen (inhoud van kerken versus auto's)
  • Uitroepen van een nieuwe replubliek (Calvinistische Republiek versus islamitische gemeenschap)
  • Repressie (Spaanse overheersing versus Franse koppigheid)
  • Migratie van mensen (uit conflict gebieden, vrijwillig of niet).
  • Scheiding van opvattingen ( tussen katholiek - protestants denken versus Christelijk - Islamitisch denken.
  • Ja
  • Nee, nou ja, misschien wel, maar ik heb nog niet gehoord dat men van Frankrijk een Islamitische gemeenschap wil maken.
  • Nee, we hebben het hier over de Fransen. Die hebben in de afgelopen 100 jaar geen oorlog gewonnen. Ze kunnen zelfs geen stakende boeren aan. Repressie? Naaaaahhhhhh
  • Ja
  • Ja
  • Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_32008996
    -dure olieprijs, toen was het dure broodprijs, dat zorgde voor veel armoede onder de bevolking, al is wat we nu beleven slechts een flauw aftreksel van wat toen aan de hand was
    pi_32009435
    Bush heeft dit jaar geen dure kerstcadeautjes te vergeven voor zijn Witte Huis medewerkers:
    quote:
    VN: VS moeten Irak tweehonderd miljoen dollar terugbetalen

Uitgegeven op zaterdag 05 november 2005 om 22:05:02

(Novum/AP) - De Verenigde Staten moeten Irak meer dan tweehonderd miljoen dollar terugbetalen. Dat geld is onder toezicht van de Amerikaanse autoriteiten uitgegeven aan de wederopbouw van Irak, maar de opdrachten werden overbetaald of er werd slecht werk geleverd. Dat zijn de belangrijkste conclusies van een team van VN-controleurs, dat onderzoek heeft gedaan naar de uitgaven van Iraaks geld door de Amerikanen.

De VN-medewerkers suggereren dat verscheidene Amerikaanse bedrijven geld dat afkomstig is van de verkoop van Iraakse olie vrijwel in de schoot geworpen kregen. Het gaat om verscheidene dochterbedrijven van Halliburton, zoals Kellog, Brown & Root.

De International Advisory and Monitoring Board of the Development Fund for Iraq stelt dat Washington voorlopig 208 miljoen dollar terug moet betalen aan Irak. Het onderzoek naar het beheer van de wederopbouwgelden is overigens nog niet afgerond, zodat de mogelijkheid bestaat dat de VS nog meer geld moeten terugstorten.

Volgens de VN-toezichthouders is voor een deel van het geld dat vooral Halliburton heeft ontvangen ,,geen prestatie geleverd die in verhouding staat tot de betaalde rekeningen." Verhalen over gepeperde rekeningen voor ondermaatse diensten door Halliburton doen al jaren de ronde, maar het is nu voor het eerst dat onafhankelijke toezichthouders bevestigen dat mogelijk sprake is geweest van gesjoemel. De Amerikaanse regering heeft tot nog toe altijd ontkend dat bij de aanbesteding of betaling van projecten in Irak sprake is van wanverhoudingen.
    http://www.nieuws.nl/25957
      zondag 6 november 2005 @ 00:30:40 #39
    89730 Drugshond
    pi_32009525
    << Eindelijk een leuke avatar. Die nog orgineel is ook.
    Was wel ff zoeken.
    quote:
    Jean-Pierre Van Rossem
    Jean-Pierre Van Rossem (Brugge, 29 mei 1945) is een bekend Vlaams politicus, zakenman en schrijver.

Van Rossem werd geboren te Brugge. Hij kwam het eerst in de publieke belangstelling met 'Moneytron', een beursbeleggingsbedrijf dat schijnbaar eindeloze winsten kon aanbieden. Van Rossem had een systeem ontwikkeld waarmee hij de beurshandel kon voorspellen en het kapitalistisch systeem te snel af was. Zijn sympathie voor de theorieën van Karl Marx weerhielden hem niet te beleggen voor de rijksten van België en ver daar buiten en om zelf een kapitaal van zo'n 800 miljoen dollar te vergaren.

Dankzij de vermeende onfeilbaarheid van het Moneytronsysteem, maar vooral door Van Rossem's gevoel voor show, kwamen steeds grotere bedragen in zijn richting. De miljarden die hem werden toevertrouwd verdwenen onder andere naar Zwitserse bankrekeningen en in het criminele circuit. Zo handelde hij onder meer in gedupliceerde aandelen, volgens Van Rossem een manier om het systeem 'naar de kloten te helpen'.

De fiscus en het gerecht waren echter niet blind voor zijn praktijken. In een poging het gerecht te ontduiken stapte hij met zijn libertijnse partij ROSSEM in de Belgische politiek en behaalde drie zetels bij de verkiezingen van 1991. In navolging van Julien Lahaut, die in 1950 de beëdiging van Koning Boudewijn verstoorde, riep Van Rossem in 1993 'Vive la République!' bij de beëdiging van Koning Albert II. Hij werd hiervoor door toenmalig kamervoorzitter Frank Swaelen in volgende strenge bewoording berispt: Mijnheer, het volk van dit land zal u hiervoor veroordelen!.

Nog in 1991 werd Van Rossem tot 5 jaar cel veroordeeld. In de cel begon hij te schrijven; zijn autobiografie 'Dag van de nachtschade' werd een bestseller. Na zijn gevangenisstraf belandde hij in het circuit van Bekende Vlamingen. Hij had een kortstondige relatie met ex-Miss België Brigitta Callens en is regelmatig op televisie te zien. Zijn inkomsten haalt hij vooral uit het PR-werk dat hij doet voor een dancing en uit artikels over autosport. In 1989 was hij eigenaar van een F1 team (Onyx), dat 10de op 21 race stals eindigde

Van Rossem was gehuwd met Nicole Annys die in 1989 overleed. Zij was moeder van zijn oudste zoon. Later hertrouwde hij met Rachida Bettar met wie hij één zoon heeft.

Hij is ook een hoogst intelligente wiskundestudent en versierder.
    Hij is super cool.
    pi_32009616
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
    << Eindelijk een leuke avatar. Die nog orgineel is ook.
    Was wel ff zoeken.
    [..]

Hij is super cool.
    Een crimineel super cool?
      zondag 6 november 2005 @ 00:35:26 #41
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32009666
    Lol, van Rossum van de libertijnse partij Wat was het ook alweer? Geen gezwijn stem libertijn oid?
      zondag 6 november 2005 @ 00:35:52 #42
    89730 Drugshond
      zondag 6 november 2005 @ 00:37:48 #43
    89730 Drugshond
    pi_32009753
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Lol, van Rossum van de libertijnse partij Wat was het ook alweer? Geen gezwijn stem libertijn oid?
    Radicale Omvormers en Sociale Strijders voor een Eerlijker Maatschappij". kortweg ROSSEM
    pi_32009804
    quote:
    In navolging van Julien Lahaut, die in 1950 de beëdiging van Koning Boudewijn verstoorde, riep Van
    Rossem in 1993 'Vive la République!' bij de beëdiging van Koning Albert II.
    hield daarmee een mooie traditie in stand
    pi_32009902
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Een crimineel super cool?
    wat heeft hij nou weer uitgespookt dan?
      zondag 6 november 2005 @ 00:45:59 #46
    89730 Drugshond
    pi_32010004
    Die vent is een rat, overal waar hij komt ontstaat heibel. Maar dan op een leuke manier.
    Had ooit een vermogen van meer van een miljard met alleen luchtfietserij.
      zondag 6 november 2005 @ 00:55:09 #47
    89730 Drugshond
    pi_32010269
    Hij is nog politiek actief
    quote:
    PioliticsInfo
    Beste Jurgen,

Jarenlang zit je nu al garen te spinnen uit extreme tegenstellingen. Dat werkt altijd, dat weet je goed genoeg. Op dezelfde manier weet je dat dit forum verworden is tot een holle praatbarak waar Vlaams Blokkers - zeker na het sluiten van het forum van de Frut - de dienst uitmaken. Wat ze op jouw forum komen vertellen is het eeuwig herkauwen van wat door hun Leiders al zoveel eerder en zoveel duidelijker werd gezegd: daaraan heeft echt niemand dan de inzenders een boodschap. Je weet verdomd goed dat sluiten van je forum de boodschap is, vooral omdat het bol staat van racistische prietpraat die het onveiligheidsgevoel moet aanwakkeren zodat de kiezer straks de zijde kiest van de redders van Vlaanderenland, het Vlaams Blok. Je weet net als ik dat het Vlaams Blok vergif is, op termijn een bedreiging voor de democratie. Maar uit louter eigenbelang weiger je dit forum te sluiten. Jouw verwijt dat ik uit eigenbelang zou hebben gehandeld is lachwekkend. Wat kan dat belang dan toch zijn? Ik ben een anarchist en vind dat het mijn taak is alle vormen van racisme en fascisme te bestrijden. Meer moet je daar niet achter zoeken. In zeven dagen tijd heb ik jou het klinkende bewijs geleverd dat discussies met dat schijtbruin gespuis totaal onmogelijk zijn. Ik heb drie stukjes geplaatst met de bedoeling dit forum hoger op te krikken. Van al die rechtse extremisten kwam daar niet één zinnige reactie op, tenzij dat ik met een Marokkaanse ben gehuwd en een notoir oplichter. Jij weet verdomd goed dat ik door het Hof in Straatsburg over de hele lijn ben vrijgesproken, maar je onderneemt niets, absoluut niets, om de geposte flagrante onwaarheden te verwijderen. En wat kan er verkeerd zijn met wie dan ook te huwen? Door jouw bruin gespuis word ik uitgescholden voor de ergste onder alle randdebielen. Mij raakt dat mijn kouwe kleren niet, maar jij had dat zootje ongeregeld wel even op zijn nummer kunnen zetten. Als ik je een prachtige voorzet aangeef en uitleg hoe je via Rodin's Chess-Board je forum terug kan opkrikken, en jou vraag mij jouw telefoonnummer door te mailen, dan ga je daar niet op in. M.a.w. laat je een onverhoopte kans links liggen om iets te doen aan de totaal verziekte situatie hier. Het enige wat je gedaan hebt is die ijdele Tettermadame, die hier voortdurend plagiaat zat te plegen omdat ze uiteindelijk absoluut niets te zeggen heeft, de deur te wijzen. Alsof zij iets meer voorstelde dan haar eigen luchtledigheid. En dan schrijf je nu:
    Mijn boodschap is dus:

Rechts Vlaanderen, back off
    Links en PC Vlaanderen, back off
    Duidelijk?

Jarenlang heb je geteerd op je spelletjes extreem-rechts tegen extreem-links uit te spelen. Het was de essentie zelve van Zwart-Wit. Alleen, je haring braadde niet: extreem-links zag duidelijk in dat het hier niets te zoeken had. Als ik dan oproep dat alle linksen jouw zinkende schip zouden verlaten, omdat het de enige mogelijkheid is jouw Augiasstallen uit te mesten, dan word je kwaad. Dan luidt het opeens dat extreem-links en extreem-rechts moeten ophoepelen. Wil dan wel zo beleefd zijn de naam van dit forum te veranderen van Zwart-Wit in Grijs. Trouwens laat je het beperkt tot holle fraseologie. Je extreem-rechtse kliek zit hier nog altijd, hun racistisch en fascistisch gedaas gaat onverminderd voort. Je doet niets om die fameuze forummeetings, die niets anders zijn dan bijeenkomsten van Vlaams Blokkers, ongedaan te maken.
    Uiteindelijk ben je het slachtoffer van je eigen formule. Eens het restantje linkse jongens en meisjes hier wegblijft zit je opgezadeld met een louter Vlaams Blok forum. En dan nog heb je niet de ballen vereist om heel dat zootje ongeregeld de deur te wijzen. Sorry, Jurgen, maar dan maak jij jezelf schuldig aan het geven van een tribune aan al diegenen die zich moeten verkneukelen in de zoveelste gestolen "sachoche" waarbij de dief uiteraard niets anders kan zijn geweest dan een Turk of een Marokkaan.
    Door dit zieltogende forum kunstmatig in leven te houden verleen jij - toch een zuivere democraat - hand-en spandiensten aan een kliekje racisten en fascisten. Wil je dat dan echt?
    In ieder geval roep ik nogmaals op dat al wie niet behoort tot dat politiek uitschot hier zijn matten zou oprollen. Ze kunnen mij bereiken op jppro@pandora.be. Laten we samenkomen en onderzoeken hoe we een degelijk politiek forum uit de grond kunnen stampen, één dat bereid is hier terug te komen nadat "all enemies of the open society" hier voorgoed verwijderd zijn.

JPVR
    Déjà Vu ?!
    pi_32011007
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef Drugshond het volgende:
    Hij is nog politiek actief
    [..]

Déjà Vu ?!
    Non, leg uit?
      zondag 6 november 2005 @ 10:33:19 #49
    89730 Drugshond
    pi_32018158
    Ik heb zo'n hekel aan het volgende soort taalgebruik;

Okkith, heeft een erg kort lontje naar andere users.
    pi_32018726
    Verschrikkelijk,
    pi_32018870
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef RichardQuest het volgende:
    Verschrikkelijk,
    Punt.
      zondag 6 november 2005 @ 11:36:53 #53
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32018873
    Wat een zooitje hier op mijn bureau, lijkt wel een Plamagate.
    pi_32019036
    Frankrijk daar ga je
    pi_32019097
    Vergeet Arhus niet.
      zondag 6 november 2005 @ 11:48:18 #56
    89730 Drugshond
    pi_32019127
    quote:
    How Long Before Europe Falls?
    Written by Barbara J. Stock

Liberals in America are trying to take over the White House and dictate to a sitting president who should be on his personal staff. The media follows the president to foreign soil to hound him about “Plamegate,” and all the while, parts of Europe are coming unglued. The liberal media in America barely mentions it. The media carefully sidesteps the fact that the riots in France are Islam-driven. The riots in Denmark are barely mentioned. The Muslim riots will spread and demands for Muslim autonomy will be made. This is just the beginning of the war for Europe. The second phase of the Islamification of Europe has begun and all the mindless journalists care about is that “Scooter Libby” pled innocent at his first court hearing.

On the surface, it seems that the youth of Paris are just out raising hell and burning cars for the fun of it, but that isn’t what is happening at all. The suburbs of Paris are burning and it isn’t because of some bored kids. What no one seems to want to mention is the fact that it is angry Muslims who are burning the city every night. Cars are overturned and the violence is escalating. A woman on crutches exiting a bus was doused with gasoline and set ablaze. These “boys” have now moved from burning cars to burning people.

The story was reported that two Muslim boys were trying to avoid a police checkpoint and decided to hide in a high-voltage electric substation. The boys were killed when they touched something they should not have touched. The police deny that they were chasing the boys, but Muslims have used this as an excuse to tear up schools, trains, shops, and any car that dares venture near them and their “turf.”

Islam seems to own the suburbs of Paris and it’s unlikely it will give them back to France. It is equally unlikely that France will demand the suburbs be returned to French control. Chirac seems befuddled and unable to regain control of streets of his own country. This is just what Islam was hoping would happen.

Many French authorities seem bewildered and unable to deal with the uprising. What did they expect? When a country opens its borders and allows Muslims to pour in without demanding that they accept the local culture, riots should not have been a surprise. A growing number of Muslims that have immigrated to European countries, it seems, come with no intention of blending with the locals. They have come with a purpose and that purpose is to take over the country. Many Muslim immigrants gather together, live in poverty, are unemployed and living on the dole with nothing to do but reproduce, get angry, and be taught endlessly that Islam will make it better. Of all the countries in Europe, France has probably been the most accommodating. This is its reward.

France is witnessing a skirmish: a “feeling out” of what the French authorities will do and how this uprising will be dealt with. So far, the Muslims are winning. Some arrests have been made but it seems as though the French are just hoping the rioting Muslims will just get tired and go home. So far, that doesn’t seem to be happening. The violence is spreading and along with the firebombs, guns are being used.

Prime Minister Dominique de Villepin stated, “The return to calm and the restoration of order are the priority--our absolute priority.” Unfortunately, de Villepin offered no solution to the problem. What the French should do is deport each and every one of the rioters and their families back from whence they came--but they won’t. That wouldn’t be “politically correct.” Meeting a crisis head-on just isn’t the French way. The government will try to “reason” with the rioters to get in touch with their anger so that their anger can be understood. Muslims will make demands and those demands will be met. Round one: Islam wins.

The French will blame the “unrest” on their own lack of sensitivity to the Islamic way of life. After consultations with Islamic leaders it will be decided that expecting Muslims to become French was an infringement on their rights. In the end, it will be the French that change, not the Muslims. Once again, Islam will be rewarded for violence and its cause will be advanced.

It is even worse in Arhus, Denmark. Muslim youth rioters in Arhus have openly declared war on the Danish government. The rioters chanted, “This land belongs to us!” Meeting with reporters, a spokesman told reporters that Muslims were tired of being oppressed and harassed. With their faces covered to hide their identities, they gave an ominous warning to the local police: “The police has to stay away. This is our area. We rule this place.” It seems that they do.

The Danish paper, Jyllands Post, added fuel to the fire by daring to publish some editorial cartoons that involved Mohammed. Any insult to Mohammed or Islam is punishable by death. In typical Muslim fashion, mindless fury took control and their own neighborhoods were torched and fearful firefighters refused to fight the fires. So far, the only weapons the Muslims used have been firebombs and rocks, but this too will change as they realize the terror they can put in the average Danish citizen’s heart. If the police and firefighters won’t enter Muslim neighborhoods, the Muslims will begin to take over more neighborhoods. Soon, in the heart of Denmark, there will be something rotten--Lebanon.

Soon, there could be Muslim uprisings all over Europe. t’s unlikely that there will be riots in the old eastern-block countries. These countries simply won’t tolerate that kind of behavior and Islam knows that. One thing Islamics know how to do is pick their targets. Western Europe is weak.

Islamics do make mistakes as they did when America was attacked. After two decades of weakness, Islamics did not expect the reaction to the attack that they got. Genuinely surprised by the attacks on Afghanistan and Iraq, Islamics had to fall back and regroup. Now, they use our own left and the obliging media to help Islam win the war. After all, why expend money and blood on another frontal attack when American senators like Kerry, Kennedy, and Boxer will do the fighting for them? Islamics have learned how powerful the peaceniks are in America. All Islamics have to do is wait and be patient.

Time is short for many European countries. How these Muslim uprising are dealt with will tell the tale. If the troublemakers are thrown out of the country or in prison, there is hope. If the governments scramble to accommodate Islam at the expense of their respective cultures, the war will be lost. Instead of the Nazi salute, Europe’s salute will be bowing to Mecca. Is there much difference between the two?
    Laurens-Jan Brinkhorst, een groter Europa heeft minder oorlogen tot gevolg.
    pi_32019155
    Zelfs tegen relschoppers durven de Fransen het leger niet in te zetten.

Wat is er toch misgegaan sinds de Franse revolutie?
    pi_32019157
    goeiemorgen zeg ik, vanuit de schuilkelder hier
      zondag 6 november 2005 @ 11:52:34 #59
    89730 Drugshond
    pi_32019243
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
    Zelfs tegen relschoppers durven de Fransen het leger niet in te zetten.
    Wat is er toch misgegaan sinds de Franse revolutie?
    Dit is de nieuwe vorm van de Renaissance, alleen nu zijn alle camara's op jou (lees : Frankrijk) gericht. En elke misstap wordt breed uitgemeten in de media.
      zondag 6 november 2005 @ 11:53:19 #60
    89730 Drugshond
    pi_32019312
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
    Dit is de nieuwe vorm van de Renaissance, alleen nu zijn alle camara's op jou (lees : Frankrijk) gericht. En elke misstap wordt breed uitgemeten in de media.
    Volgens mij legt het mooi het onvermogen van de Franse samenleving en overheid bloot.

Ik begrijp niet waarom ze zoiets 10 dagen laten duren. Het leger lost zoiets toch in minder dan een dag op? zelfs het Franse leger
      zondag 6 november 2005 @ 11:57:18 #62
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32019371
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Volgens mij legt het mooi het onvermogen van de Franse samenleving en overheid bloot.

Ik begrijp niet waarom ze zoiets 10 dagen laten duren. Het leger lost zoiets toch in minder dan een dag op? zelfs het Franse leger
    oh, de franse bijzondere bijstands eenheid is ook gewoon erg goed

maar het leger inzetten tégen je eigen volk, das ook zo wat

dan krijg je New-Orleanse taferelen.
      zondag 6 november 2005 @ 11:57:47 #63
    89730 Drugshond
    pi_32019378
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:55 schreef MrX1982 het volgende:

Légion Étrangère.
    pi_32019400
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef Yildiz het volgende:
    oh, de franse bijzondere bijstands eenheid is ook gewoon erg goed

maar het leger inzetten tégen je eigen volk, das ook zo wat

dan krijg je New-Orleanse taferelen.
    Dus?

Dat is de enige manier om deze rellen te stoppen. Maar ja Fransen blijven Fransen.

zondag 6 november 2005 @ 11:59:42 #65
    89730 Drugshond
    pi_32019424
    Het is gewoon simpel, als je als overheid je burgers en bezittingen niet kunt beschermen, dan ben je afgedaan. En Frankrijk staat nu in zijn hempt, onderbroek of whatever.... er zal iets moeten gebeuren.
    pi_32019435
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Schuilkelder of Franse wijnkelder.
    de 'oorlog' was natuurlijk al van mijlenver aan te zien komen, heb dus de beste wijnen op de kop kunnen tikken
      zondag 6 november 2005 @ 12:00:40 #67
    89730 Drugshond
      zondag 6 november 2005 @ 12:01:55 #68
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32019493
    k ga ff opfrissen
    pi_32019503
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 11:59 schreef Drugshond het volgende:
    Het is gewoon simpel, als je als overheid je burgers en bezittingen niet kunt beschermen, dan ben je afgedaan. En Frankrijk staat nu in zijn hempt, onderbroek of whatever.... er zal iets moeten gebeuren.
    Dat lijkt me een juiste conclusie en een wijze les voor de rest van Europa.

Frankrijk is de rotte appel van Europa.
    pi_32019504
    Het Vreemdelingenlegioen fnuikt terroristen in Afrika. Laten ze gewoon de Nationale Reserve inzetten.
    pi_32019594
    de NAVO moet ingrijpen, bv. Turkse troepen, die weten wel met de Koerden hoe je zoiets moet aanpakken
    pi_32019605
    Buitenhof over enkele minuten. Ook over Frankrijk .
    pi_32019638
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:02 schreef Johan_de_With het volgende:
    Het Vreemdelingenlegioen fnuikt terroristen in Afrika. Laten ze gewoon de Nationale Reserve inzetten.
    Dat durven ze niet. Het blijven Fransen.
    pi_32019675
    Tegenlicht . Van die burkavrouwen die sexy hoge hakken kopen .
      † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 12:12:29 #75
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_32019782
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:06 schreef pberends het volgende:
    Buitenhof over enkele minuten. Ook over Frankrijk .
    quote:
    Nieuwe koers D66. Bemoeial of durfal: de komst van Alexander Pechtold (D66), minister voor bestuurlijke vernieuwing en Koninkrijksrelaties in de Haagse arena is niet geruisloos verlopen. Hoe ziet hij de toekomst van D66 en welke rol ziet hij daarin voor zichzelf weggelegd?

Rellen in Parijs. De onlusten in Parijs breiden zich uit naar andere Franse steden en het harde politieoptreden lijkt het geweld alleen maar verder aan te wakkeren. Wie zijn precies de daders, wat willen ze bereiken en hoe kan de geest weer in de fles komen? Een debat hierover met Dyab Abu Jahjah, voorman van de Arabisch Europese Liga (AEL) en Laurent Chambom, Franse socioloog die werkzaam is in Nederland.

Dure medicijnen.
    Er zijn steeds betere, maar duurdere medicijnen beschikbaar voor mensen met kanker. Uit een onderzoek bleek deze week opnieuw dat patiënten deze middelen vaak niet krijgen omdat ziekenhuizen ze niet kunnen betalen? Is dit acceptabel, is de vraag aan de internist Aart van Bochove, voorzitter Nederlandse Vereniging voor Medische Oncologie.
    pi_32019845
    Hoopgevende berichten over het Vreemdelingenlegioen:

Women aren't allowed to join. UPDATE: On October 12, 2000 the Legion was ordered to accept women into its ranks. Follow this link to CNN for more on this news item. FURTHER UPDATE: According to a statement by Legion spokesman Lt. Col. Yann Peron, the announcement that women would be allowed to join was due to a "miscommunication." Changes that will allow women to serve in almost every function in the French Army would not apply to the Legion, although female officers may be able to transfer from military schools. An article concerning this development appeared in the November 5, 2000 edition of the New York Times.

Think about preparing a last will and testament.

You can't have a bank account in France. The Legion maintains an account for you and you can arrange to transfer money anywhere in the world.

A criminal history may be overlooked if the offenses are minor but there are no guarantees.
      zondag 6 november 2005 @ 12:15:36 #77
    89730 Drugshond
    pi_32019917
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:14 schreef Johan_de_With het volgende:

Women aren't allowed to join. UPDATE: On October 12, 2000 the Legion was ordered to accept women into its ranks. Follow this link to CNN for more on this news item. FURTHER UPDATE: According to a statement by Legion spokesman Lt. Col. Yann Peron, the announcement that women would be allowed to join was due to a "miscommunication." Changes that will allow women to serve in almost every function in the French Army would not apply to the Legion, although female officers may be able to transfer from military schools. An article concerning this development appeared in the November 5, 2000 edition of the New York Times.

You can't have a bank account in France. The Legion maintains an account for you and you can arrange to transfer money anywhere in the world.

A criminal history may be overlooked if the offenses are minor but there are no guarantees.
    Ooooh ik heb alle vertrouwen dat het nu goed gaat komen
      zondag 6 november 2005 @ 12:18:52 #79
    89730 Drugshond
    pi_32019952
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:14 schreef Johan_de_With het volgende:

Maar een geweldig gevechtsinstrument. Het legertje is opgebouwd van psychopaten, criminelen en nog meer randdebielen. Maar soms the right stuff.

Zag ooit een aflevering van de Falklands op Discovery, en de beste Britse militairen waren gewoon psychopaten die moorden voor de lol deden. Die hadden gewoon plezier in oorlogje voeren.
    pi_32019959
    rare manier van filmen door die cameraman..., zo schuin, haast haaks, op Pechtold
    pi_32020407
    Ephimenco wordt nodig gemist in Buitenhof.
    pi_32020571
    Tering, wat een onzin debat met die Jahjah. Die Franse pauper is het gewoon 100% eens met Jahjah (Hij schijt waarschijnlijk in hun broek van Jahjah). Dat is geen debat, stelletje mongolen. Zet dan Afshin Ellian in. Totaal geen debat .
    pi_32020623
    Geen religieuze component . Vandaar dat ze een synagoge in de fik steken en bij het aanvallen van de politie constant "Allah Akbar" roepen.
      zondag 6 november 2005 @ 12:40:52 #84
    89730 Drugshond
    pi_32020670
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:39 schreef pberends het volgende:
    Geen religieuze component . Vandaar dat ze een synagoge in de fik steken en bij het aanvallen van de politie constant "Allah Akbar" roepen.
    Dat is media PB, don't believe the hype.
      zondag 6 november 2005 @ 12:45:07 #85
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32020805
    verdulleme, pechtold gemist...
    pi_32020827
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:45 schreef Yildiz het volgende:
    verdulleme, pechtold gemist...
    "een Heinsbroek zonder Bentley" .
      zondag 6 november 2005 @ 12:46:49 #87
    89730 Drugshond
    pi_32020857
    Buitenhof slaat de plank goed mis...... het onderhuidse sentiment wordt niet belicht
  • Those who have not, and care about it.
  • Those who have not, and don't give a shit about it. (different angle of approach).
  •   zondag 6 november 2005 @ 12:47:02 #88
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32020864
    Goh, 2 posts geplaatst, en het hele topic weet niets meer te zeggen.

Kamer Verdonk niet beschoten
    pi_32020934
    Die Franse mongool moeten ze is terugsturen naar Frankrijk, die gast is echt amper te verstaan met z'n zoetsappige Franse versie van "Het Nederlandsch".
    pi_32021002
    Ik heb het niet helemaal gezien maar die Franse socioloog zei niet erg veel he?

De Fransen houden van revolutie.

Het waren sws twee vreemde gasten om de situatie in Parijs te bespreken.
      zondag 6 november 2005 @ 12:52:56 #91
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32021034
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:47 schreef Yildiz het volgende:
    Goh, 2 posts geplaatst, en het hele topic weet niets meer te zeggen.

't is zeer teleurstellend te lezen dat _the general_ zich niet meer bij de feiten houdt. Hij was een stuk beter als mod.

(over het schot, het is vast een herfsteikel geweest die toevallig tegen dat raam aan is gewaaid.)
    pi_32021090
    Rachel Stevens
    pi_32021189
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
    Rachel Stevens
    * pberends is playing Trafassi - Lik Maar Aan Me Lolly
    pi_32021269
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:58 schreef pberends het volgende:
    * pberends is playing Trafassi - Lik Maar Aan Me Lolly
    pi_32021433
    Hans de Waal nu op Nederland 3, over (mens)(apen)
    pi_32021464
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:49 schreef pberends het volgende:
    Die Franse mongool moeten ze is terugsturen naar Frankrijk, die gast is echt amper te verstaan met z'n zoetsappige Franse versie van "Het Nederlandsch".
    ik dacht eerder Maastricht
    pi_32021496
    Jochanan alias joogdepoog

Die kerel zit hier gewoon op Fok
    pi_32021570
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ik dacht eerder Maastricht
    Zuid-Limburg is een Vasalstaat van Frankrijk .
      zondag 6 november 2005 @ 13:11:34 #100
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32021581
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:06 schreef zakjapannertje het volgende:
    Die kerel was toch zomergast vorig jaar?

Met z'n "omtrekkende bewegingen", waarbij hij Wiegel genadeloos afslachtte door alleen maar naar z'n bewegingen te kijken
      zondag 6 november 2005 @ 13:13:25 #101
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32021629
    goedemiddag.
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 6 november 2005 @ 13:17:41 #102
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32021738
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 12:52 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

't is zeer teleurstellend te lezen dat _the general_ zich niet meer bij de feiten houdt. Hij was een stuk beter als mod.

(over het schot, het is vast een herfsteikel geweest die toevallig tegen dat raam aan is gewaaid.)
    ik zette mijn eer in dat topic op een vogel
      zondag 6 november 2005 @ 13:17:54 #103
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32021742
    hoi
      zondag 6 november 2005 @ 13:21:52 #104
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32021823
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:06 schreef zakjapannertje het volgende:
    Tijs Goldtsmit
    pi_32022050
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Tijs Goldtsmit
    Frans de Waal
    pi_32022101
    de NPS doet vandaag flink hun best om niet gemist te worden straks
    pi_32022225
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Zuid-Limburg is een Vasalstaat van Frankrijk .
    nee hoor, de gouverneur is inmiddels opgesloten bij het Binnenhof
      zondag 6 november 2005 @ 13:38:06 #108
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32022274
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Frans de Waal
    Dat was die belg toch? Ik vond ze allebei interessant.
    pi_32022356
    Ze kunnen ook alles:
    quote:
    het is juist de linkse kerk die over al tegen aan trapt, papt en nathoudt
      zondag 6 november 2005 @ 13:48:03 #110
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32022542
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:41 schreef Johan_de_With het volgende:
    Ze kunnen ook alles:
    [..]
    juist, het is als rechts individu ook niet doenlijk om je daar tegen te verzetten.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32022574
    http://www.geenstijl.nl/paginas/iraansetelekids.html

Tragisch om te zien hoe kinderen worden geïndoctrineerd via leugens
    pi_32022660
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
    http://www.geenstijl.nl/paginas/iraansetelekids.html

Tragisch om te zien hoe kinderen worden geïndoctrineerd via leugens
    Inderdaad. De Grote Satan houdt zijn hulpjes weer een verkeerd beeld voor.

Wil je mijn radiokies nog hebben? Anders plaats ik hem in de Meki-shop.
    pi_32022678
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat was die belg toch? Ik vond ze allebei interessant.
    volgens mij kan het ook een vlaams minister-president zijn, maar dat is helaas verloren gegaan in het multi-tasking
      zondag 6 november 2005 @ 14:01:00 #114
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32022921
    Geen dank, Coen.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32022942
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:
    Inderdaad. De Grote Satan houdt zijn hulpjes weer een verkeerd beeld voor.
    Zo gaat dat dus in zijn werk. Hoe verpest ik de jeugd
    quote:
    Wil je mijn radiokies nog hebben? Anders plaats ik hem in de Meki-shop.
    Mijn oor lijkt zich te herstellen. plaats je radiokies maar in de Meki-shop
    pi_32023006
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef George-Butters het volgende:
    Geen dank, Coen.
    Blijven we dit nou houden?
      zondag 6 november 2005 @ 14:22:20 #118
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32023594
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 14:04 schreef zakjapannertje het volgende:
    http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/17869683/ Goldschmidt was in Zomergasten, Frans de Waal nog niet
    Ja. Ik dacht in de eerste instantie dat je hem bedoelde. Maar je bedoelde die andere vent. Geeft niets, het waren allebei interessante figuren
    pi_32023900
    dat wordt een hele lange busreis vanuit Nijmegen naar Amsterdam voor Ajax
      zondag 6 november 2005 @ 14:31:16 #120
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32023905
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Blijven we dit nou houden?
    Ik zal het vanavond wel weer aanpassen, tot dan blijf ik ervan genieten.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 6 november 2005 @ 14:32:15 #121
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32023951
    zo twee soll brieven zijn af. Zo maar in de bus gooien. Kieken wat ervan komt.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 6 november 2005 @ 14:36:35 #122
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32024109
    Nu eerst weer hockeyen.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zondag 6 november 2005 @ 14:38:21 #123
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32024167
    Het is erg verwarrend met die avatars zo. Je weet gewoon niet eens meer wie je ook alweer aardig moet vinden
    pi_32024718
    .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_32024907
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 14:32 schreef George-Butters het volgende:
    zo twee soll brieven zijn af. Zo maar in de bus gooien. Kieken wat ervan komt.
    Aha helemaal klaar met studeren onderhand?
    pi_32025011
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
    Het is erg verwarrend met die avatars zo. Je weet gewoon niet eens meer wie je ook alweer aardig moet vinden
    Ik kwam toch minder goed uit de verf?

pi_32025263
      zondag 6 november 2005 @ 15:10:55 #128
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32025268
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik kwam toch minder goed uit de verf?

[afbeelding]
    wat ben je toch een wijf, Johan
    pi_32025304
      zondag 6 november 2005 @ 15:13:42 #130
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32025363
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef RichardQuest het volgende:

.
    Ik weet het, wat heeft die zoalshetis trouwens opeens?
    Tekenfilm Iran verheerlijkt zelfmoordaanslagen
    helemaal frustie over mijn actie, helemaal frusti dat islam het kwaad is, helemaal frusti over van alles, dat alleen het islam de grote boosdoener is op de aarde. wat heeft ie?
    pi_32025401
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 15:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik weet het, wat heeft die zoalshetis trouwens opeens?
    helemaal frustie over mijn actie, helemaal frusti dat islam het kwaad is, helemaal frusti over van alles, dat alleen het islam de grote boosdoener is op de aarde. wat heeft ie?
    Milde X-Rayitus. Duidelijk aan vakantie toe.
    pi_32025570
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat ben je toch een wijf, Johan
    Dat zei Custer ook.
    pi_32025668
    Zou SCH zijn brief aan de moordenaar van Verdonk nu in razernij hebben verscheurd?
      zondag 6 november 2005 @ 15:24:15 #134
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32025682
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat zei Custer ook.
    gelukkig hebben we Cherokee nog

pi_32025888
    De gewenste reactie.
    pi_32026165
    Als er, in de tiende nacht van het oproer, geteisem op de politie afkomt met honkbalknuppels, waarom wordt er dan niet gewoon met scherp geschoten? Of worden dan echt de ''enorme ghetto-arsenalen'' aangebroken?
      zondag 6 november 2005 @ 16:06:24 #139
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32027081
    Kwartet!

En tóen waren ze inderdaad ineens ontgoocheld.
    pi_32027243
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Johan_de_With het volgende:
    Als er, in de tiende nacht van het oproer, geteisem op de politie afkomt met honkbalknuppels, waarom wordt er dan niet gewoon met scherp geschoten? Of worden dan echt de ''enorme ghetto-arsenalen'' aangebroken?
    Dat ze niet schieten, snap ik nog, maar dat ze zo weinig mensen oppakken is me een raadsel. Je kan toch ook met verdovingspijltjes schieten en die misbaksels oprapen en in de cel gooien?
    pi_32027337
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Johan_de_With het volgende:
    Ik snap niet waarom ze het leger niet mobiliseren.
    Het lijkt wel alsof ze de relschoppers hun gang laten gaan
      zondag 6 november 2005 @ 16:14:40 #142
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32027342
    Jammer dat er nu mensen huilen dat ze niet naar parijs durven.
    Die gasten verschansen zich toch niet in de Eifeltoren, Charles de Guille (ofzo) of het Louvres?

Nou dan.

P.s. : ik heb nu 2 subwaybonnen gevonden! Dat wordt morgen broodjes halen
    pi_32027436
    Parijs is een kut stad.
    pi_32027543
    Parisiens
    quote:
    'Londen snuift 150.000 lijntjes per dag'

Het cocaïnegebruik in Londen blijft maar toenemen. Dat kan worden vastgesteld na onderzoek van het water van de Theems, de rivier die door de stad stroomt. De aangetroffen hoeveelheden drugs in het water (via urine) komen overeen met 150.000 lijntjes per dag op een inwonersaantal van zes miljoen. Een aantal dat vijftien keer zo hoog is als de officiële cijfers.

Wetenschappers hebben dit in opdracht van The Sunday Telegraph onderzocht. De resultaten laten het toenemende drugsgebruik in de Britse hoofdstad zien. Officiële cijfers tonen aan dat 139 mensen stierven na het gebruik van drugs. In 1996 bedroeg dit aantal negentien. Artsen vrezen dat het aantal drugsslachtoffers verder zal toenemen.
    Ontwikkelingshulp
    pi_32027569
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef Yildiz het volgende:
    Kwartet!

En tóen waren ze inderdaad ineens ontgoocheld.
    Dat ze dat onder leiding van Sharon deden, is niet waar. Er is wel meer niet waar, trouwens.
    pi_32027580
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:20 schreef RichardQuest het volgende:
    Parisiens
    [..]

Ontwikkelingshulp
    Goed voor Colombia inderdaad.
    pi_32027594
    Grote steden zijn per definitie pauper. Veel te druk en alles op elkaar gestapeld.
    pi_32027678
    Er zijn wel degelijk mooie grote steden. Londen, Berlijn, Wenen, Praag en Rome.

maar Parijs heeft mijn hart nooit kunnen stelen.
    pi_32027720
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
    Er zijn wel degelijk mooie grote steden. Londen, Berlijn, Wenen, Praag en Rome.

maar Parijs heeft mijn hart nooit kunnen stelen.
    Hitler gaf Frankrijk maar weer heel snel aan de geallieerden, dat pauperland was Derde Rijk onwaardig, aldus Adolf.
    pi_32027741
    Wenen is niet echt een stad die je hart steelt, vind ik. Maar Londen is aangenamer dan Parijs, zo ook Rome en Madrid.
    pi_32027790
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef pberends het volgende:
    Hitler gaf Frankrijk maar weer heel snel aan de geallieerden, dat pauperland was Derde Rijk onwaardig, aldus Adolf.
    De verovering van Frankrijk en het bezoek van Hitler aan Parijs was anders wel een enorm belangrijk moment voor Hitler en nazi-Duitsland.

Daarnaast collaboreerde het officiële Franse regime met nazi-Duitsland.
      zondag 6 november 2005 @ 16:28:40 #152
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32027821
    Heeeee,Bud Spencer op ZDF
    pi_32027877
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
    Wenen is niet echt een stad die je hart steelt, vind ik. Maar Londen is aangenamer dan Parijs, zo ook Rome en Madrid.
    Ik weet niet wat het met Parijs is maar ik heb niets met die stad. De laatste keer dat ik er was vond ik het bovendien enorm vies en vunzig.

Londen blijft nog steeds een van mijn favoriete steden waar ik geweest ben, hoewel de buitenwijken ook zwaar verpauperd zijn.
    pi_32027911
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De verovering van Frankrijk en het bezoek van Hitler aan Parijs was anders wel een enorm belangrijk moment voor Hitler en nazi-Duitsland.
    Zij het dat het bezoek in alle vroegte plaatsvond. Dan was De Gaulle toch een stuk heldhaftiger, met die scherpschutters.
    pi_32027970
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:
    Zij het dat het bezoek in alle vroegte plaatsvond. Dan was De Gaulle toch een stuk heldhaftiger, met die scherpschutters.
    Heldhaftig als vanaf Engeland alles regelen
    pi_32028009
    Opzich vind ik Parijs best een aardige stad eigenlijk .
    pi_32028041
    Wat is er toch ooit misgegaan in je opvoeding, Maarten, dat je zo Francofoob bent?
    pi_32028092
    quote:
    Een onderzoek van de Europese Ruimtevaartorganisatie (ESA) naar de ontwikkeling van de ijskap van Groenland tussen 1992 en 2003 toont opmerkelijke resultaten. Tegen ieders verwachting in blijkt de ijskap te groeien in plaats van weg te smelten. Gemiddeld in de periode van onderzoek is de ijskap ongeveer 5 centimeter per jaar dikker geworden.

De ijskap op Groenland beslaat een enorme oppervlakte. Volgens ESA is dit 1.833.900 vierkante kilometer. De gemiddelde dikte van de kap is 2,3 kilometer. Met behulp van diverse satellieten is men tot de conclusie gekomen dat in de gebieden boven de 1500 meter de ijskap gedurende het onderzoek jaarlijks 6,4 centimeter dikker is geworden. In de gebieden eronder nam de dikte van het ijs iets af.

Gemiddeld gezien is het ijs met 5,4 centimeter per jaar dikker geworden. De laatste jaren lijkt de groei van het ijs alleen maar meer toe te nemen in de gebieden boven de 1500 meter. In de gebieden eronder lijkt een daling in gang gezet te zijn, echter het gros van het ijs ligt boven de 1500 meter.
    IJskap Groenland groeit 5 cm per jaar

Aha milieu huilie's eat this.
    pi_32028095
    Erg mooi land dat Frankrijk, apart volk dat wel maar ja hier lopen ook rare mensen rond.
    pi_32028119
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daarnaast collaboreerde het officiële Franse regime met nazi-Duitsland.
    Was het soms een serieuze post?
    pi_32028126
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

IJskap Groenland groeit 5 cm per jaar

Aha milieu huilie's eat this.
    Denk hierbij ook aan de toegenomen hoeveelheid neerslag door de warmere wereldzeeën.
    pi_32028127
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
    Wat is er toch ooit misgegaan in je opvoeding, Maarten, dat je zo Francofoob bent?
    Dat is ook een groot woord. Ik heb weinig met Frankrijk en haar inwoners ondanks dat ik er vroeger heel vaak ben geweest met mijn ouders tijdens vakantie.
    pi_32028136
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:38 schreef du_ke het volgende:
    Erg mooi land dat Frankrijk, apart volk dat wel maar ja hier lopen ook rare mensen rond.
    Citeerde hij de halve wereldbevolking.
    pi_32028155
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef pberends het volgende:
    Was het soms een serieuze post?
    Ik ben altijd serieus.
      zondag 6 november 2005 @ 16:41:00 #165
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32028166
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Denk hierbij ook aan de toegenomen hoeveelheid neerslag door de warmere wereldzeeën.
    Toch wel een beetje een gevalletje van

p0wnd
    pi_32028177
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef du_ke het volgende:
    Zo doen milieu mensen dat dus. Aan alles geven ze een draai zodat het negatief lijkt.
    pi_32028250
    Is neerslag slecht voor Reptilians en radiokiezen? Want dan zijn we gezien.
    pi_32028251
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zo doen milieu mensen dat dus. Aan alles geven ze een draai zodat het negatief lijkt.
    ? Je kan gewoon niet aan 1 gegeven alles aflezen over het veranderende klimaat. Lijkt me volkomen logisch eigenlijk. Weet niet hoe jij wilt redeneren? Ik ken een aardige Fransman dus alle Fransen zijn aardig?
    pi_32028284
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Toch wel een beetje een gevalletje van

p0wnd
    Wat is p0wnd ?
    pi_32028316
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is p0wnd ?
    Een woord dat verbrijzeld zou moeten worden.
    pi_32028317
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Citeerde hij de halve wereldbevolking.
    Dan zal er wel een kern van waarheid inzitten. Overigens ben ik ook genoeg aardige exemplaren tegen gekomen hoor .
      zondag 6 november 2005 @ 16:46:38 #172
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32028339
    Das waar ook, ik zou nog op mensen gaan stemmen van POL enzo, nou,

ik ga er eens voor zitten.
    pi_32028341
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:43 schreef du_ke het volgende:
    ? Je kan gewoon niet aan 1 gegeven alles aflezen over het veranderende klimaat. Lijkt me volkomen logisch eigenlijk. Weet niet hoe jij wilt redeneren?
    Precies maar dat is juist wat milieuorganisaties wél doen.
    quote:
    Ik ken een aardige Fransman dus alle Fransen zijn aardig?
    Onmogelijk. Aardig en Fransman in een zin
      zondag 6 november 2005 @ 16:47:18 #174
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32028358
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is p0wnd ?
    Dat je hem p0wnd-e

oftewel, owned, oftewel, gotcha, etc
    pi_32028399
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Precies maar dat is juist wat milieuorganisaties wél doen.
    [..]
    Hoe en waar dan? Geef eens een goed voorbeeld .
    quote:
    Onmogelijk. Aardig en Fransman in een zin
    Och.
    pi_32028421
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat je hem p0wnd-e

oftewel, owned, oftewel, gotcha, etc
    Aha weer wat geleerd .
    pi_32028457
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:48 schreef du_ke het volgende:
    Hoe en waar dan? Geef eens een goed voorbeeld .
    De hele behandeling van het broeikaseffect door milieuorganisaties. Volkomen eenzijdig en ongefundeerd.
    pi_32028525
    Er is overigens veel onrust in de Ethiopische hoofdstad.
    quote:
    Ethiopia Capital Calm Following Clashes

The Associated Press

ADDIS ABABA, Ethiopia - Sporadic gunfire erupted outside Ethiopia's capital Saturday as security forces kept a fragile calm, following a week of political violence in which at least 44 people were killed and thousands arrested.

A media watchdog urged the government to end a crackdown that has prompted most independent journalists to stop reporting on the violence and forced others into hiding to avoid arrest.

Demonstrators and security forces clashed in Debre Brahan, a town northeast of Addis Ababa, a human rights group said.

"There was shooting. We believe there may be causalities," said a member of the group, who spoke on condition that neither or he or his group be named for fear of arrest.

On Friday, the violence spread to at least six other towns, killing at least four people, and scattered gunfire erupted throughout the capital, said Western diplomats, who spoke on condition of anonymity to avoid jeopardizing relations with the government. Gunfire broke out Friday night in one neighborhood of Addis Ababa, diplomats said.

The unrest started Tuesday in the capital over May 15 parliamentary elections seen as a test of Prime Minister Zenawi Meles' commitment to reform. The vote gave his Ethiopian Peoples Revolutionary Democratic Front control of nearly two-thirds of parliament, but opposition parties said the election was marred by fraud, intimidation and violence.

Police have killed at least 40 people since the confrontations began, according to medical officials who have asked not to be identified for fear of retaliation. Government officials have put the number of dead this week at 24 civilians and seven police officers.

An estimated 4,000 people have been arrested, Western diplomats said, citing information gathered from opposition leaders, government officials and human rights organizations.

Meles has blamed the main opposition Coalition for Unity and Democracy for the violence and vowed that opposition officials - many of whom have been arrested - would be prosecuted.

Dozens of people, including journalists and opposition members, have gone into hiding.

"Near my home, lots of young boys have been arrested and taken away. No one knows where they are. They have simply disappeared," said Mumberu Negash, 42, a shopkeeper in Addis Ababa.

"There has been a lot of killing - even women have been shot," he said. "Too much blood has been lost, but I am worried that this would start again."

Police arrested two editors and a reporter from the independent Hadar newspaper Wednesday but later released the reporter, said the Committee to Protest Journalists, a New York-based media watchdog. Much of the independent media has stopped publishing on police orders, the group said.

"The government's heavy-handed attempt to intimidate the independent press and suppress news of the protests and deaths in Addis Ababa is unacceptable," said Ann Cooper of the New York group. "We call on the Ethiopian authorities to release our colleagues immediately and allow the media to report freely."
    Ze pikken het niet meer...
    pi_32028612
    Hierbij trouwens een verslag van Le Monde, met een beetje informatie over de parlementaire debatten:

http://www.lemonde.fr/web(...)692@51-704172,0.html
    pi_32028626
    Captain Jack is toch ook 10 dagen geleden doodgegaan? Ik zie een verband met de rellen.
    pi_32028815
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De hele behandeling van het broeikaseffect door milieuorganisaties. Volkomen eenzijdig en ongefundeerd.
    Sinds wanneer is het IPCC (waar het meestal op gebasseerd wordt) 'Volkomen eenzijdig en ongefundeerd.'?
    Je ziet wat jewilt zien maar zeker de wat grotere en professionelere organisaties weten hun standpunten prima (met wetenschappelijke argumenten en odnerzoek) te onderbouwen.
    pi_32028875
    [Geert Mak mode on]Ik zie gelijkenissen met de nazi's in Duitsland ten tijden van de Weimarrepubliek. We staan aan de vooravond van een machtswisseling[/Geert Mak mode off]
    pi_32028919
    Heb een paar leuke boekenvan Mak gelezen .

Edit of beter 1 de ander wel in begonnen maar niet uitgelezen
      zondag 6 november 2005 @ 17:06:46 #184
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32029000
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 16:46 schreef Yildiz het volgende:
    Das waar ook, ik zou nog op mensen gaan stemmen van POL enzo, nou,

ik ga er eens voor zitten.
    Gestemd

De POL-verkiezing 2005

En ik doe niet aan recounts
    pi_32029017
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:
    Heb een paar leuke boekenvan Mak gelezen .

Edit of beter 1 de ander wel in begonnen maar niet uitgelezen
    Ik ken alleen ''Ooggetuigen van onze Geschiedenis''. Dat is wel aardig samengesteld.
    pi_32029035
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:01 schreef du_ke het volgende:
    Sinds wanneer is het IPCC (waar het meestal op gebasseerd wordt) 'Volkomen eenzijdig en ongefundeerd.'?
    Je ziet wat jewilt zien maar zeker de wat grotere en professionelere organisaties weten hun standpunten prima (met wetenschappelijke argumenten en odnerzoek) te onderbouwen.
    Wetenschappelijk onderzoek is leuk en aardig maar zolang er weinig bekend is over de invloed van de zon op het aardse klimaat is een conclusie prematuur doch begrijpelijk vanuit milieuorganisaties die geld nodig hebben.

Daarnaast gaat het uitstekend in Nederland wat betreft het milieu en zijn de "feiten" van bijv. milieudefensie leugenachtig en getuigen van niets anders dan angst politiek.
      zondag 6 november 2005 @ 17:08:32 #187
    89730 Drugshond
    pi_32029092
    In Europa van Geert Mak is een leuk boek maar sinds hij Gedoemd tot kwetsbaarheid heeft uitgebracht koop ik nooit meer een boek van Geert Mak.
    pi_32029119
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wetenschappelijk onderzoek is leuk en aardig maar zolang er weinig bekend is over de invloed van de zon op het aardse klimaat is een conclusie prematuur doch begrijpelijk vanuit milieuorganisaties die geld nodig hebben.

Daarnaast gaat het uitstekend in Nederland wat betreft het milieu en zijn de "feiten" van bijv. milieudefensie leugenachtig en getuigen van niets anders dan angst politiek.
    Ok dus weer geen fatsoenlijke inhoudelijke argumentatie. Jammer Maarten.
    pi_32029192
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef Drugshond het volgende:
    Waar zijn Astrix en Obelix als je ze nodig hebt.
    Een rechtse regering is dus blijkbaar een goede kathalysator voor rassenrellen (FR, Den) Wat staat Nederland te wachten behalve die opgefikte scholen en moskees?
    pi_32029196
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef du_ke het volgende:
    Ok dus weer geen fatsoenlijke inhoudelijke argumentatie. Jammer Maarten.
    Fatsoenlijk als in het moet in mijn straatje passen. Tsja dan zal je mij nooit fatsoenlijke argumentatie zien geven.
    pi_32029208
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
    In Europa van Geert Mak is een leuk boek maar sinds hij Gedoemd tot kwetsbaarheid heeft uitgebracht koop ik nooit meer een boek van Geert Mak.
    Dat boek is me wel vaak aangeraden, maar ik las in die tijd al veel werken met ruwweg hetzelfde thema en die waren toch een stuk gewichtiger dan Mak. Ik nam aan dat hij me weinig nieuws zou vertellen. Sindsdien houd ik me, uitzonderingen daargelaten, met heel andere dingen bezig, dus ik zal er niet snel naar grijpen. Misschien zal ik het in het aanstaand voorjaar eens raadplegen, voor mijn reis naar Berlijn.
      zondag 6 november 2005 @ 17:14:26 #193
    89730 Drugshond
    pi_32029257
    quote:
    Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef RichardQuest het volgende:
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - Drugshond, heeft wel degelijk een politieke mening maar hij staat ook in voor andere onderwerpen.

Is dit niet dezelfde meid die GB pas geleden poste ?
    pi_32029261
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:12 schreef du_ke het volgende:
    Een rechtse regering is dus blijkbaar een goede kathalysator voor rassenrellen (FR, Den) Wat staat Nederland te wachten behalve die opgefikte scholen en moskees?
    Wat voor burgemeester heeft Parijs? Juist een linkse
    pi_32029269
    quote:

[..]

Het is nu de eenentwintigste eeuw. Binnenkort moeten kerncentrales, regeringsgebouwen en vliegtuigen eraan geloven.
      zondag 6 november 2005 @ 17:15:38 #196
    89730 Drugshond
    pi_32029292
    quote:
    Een lagere werkeloosheid
    pi_32029341
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
    Dat boek is me wel vaak aangeraden, maar ik las in die tijd al veel werken met ruwweg hetzelfde thema en die waren toch een stuk gewichtiger dan Mak. Ik nam aan dat hij me weinig nieuws zou vertellen. Sindsdien houd ik me, uitzonderingen daargelaten, met heel andere dingen bezig, dus ik zal er niet snel naar grijpen. Misschien zal ik het in het aanstaand voorjaar eens raadplegen, voor mijn reis naar Berlijn.
    Ik vond het een leuk en informatief boek. Het leest makkelijk weg maar het zal je idd waarschijnlijk weinig nieuws vertellen als je al veel weet van de geschiedenis.

Toch is het wel een leuk boek om te lezen mocht je ooit tijd over hebben.
    pi_32029391
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Fatsoenlijk als in het moet in mijn straatje passen. Tsja dan zal je mij nooit fatsoenlijke argumentatie zien geven.
    Nee fatsoenlijk als in een goede onderbouwing met concrete te controleren voorbeelden die je beweringen ondersteunen. Zo stellig als je bent moet je die toch kunnen aanleveren?
      zondag 6 november 2005 @ 17:18:47 #199
    89730 Drugshond
    pi_32029394
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef MrX1982 het volgende:
    En wat heeft Frankrijk over 4 jr als Burgemeester (als Frankrijk dan nog bestaat). ?
    pi_32029461
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar al jaren een rechtse regering en het is onderhand met gemak een landelijk probleem.
    pi_32029469
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vond het een leuk en informatief boek. Het leest makkelijk weg maar het zal je idd waarschijnlijk weinig nieuws vertellen als je al veel weet van de geschiedenis.

Toch is het wel een leuk boek om te lezen mocht je ooit tijd over hebben.
    Ik zal eens kijken. Het populariseren van kennis heeft mijn goedkeuring. Propria Cures is niet zo over hem te spreken, maar ja.
    pi_32029472
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Een lagere werkeloosheid
    Is het zo ?
    pi_32029475
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef du_ke het volgende:
    Nee fatsoenlijk als in een goede onderbouwing met concrete te controleren voorbeelden die je beweringen ondersteunen. Zo stellig als je bent moet je die toch kunnen aanleveren?
    Ik ga niet weer het leugenachtige karakter van milieudefensie aantonen omdat ik dat al een tijdje terug heb gedaan.
    pi_32029512
    Berlijn ook een leuke stad . Met als culinair hoogtepunt de vele Döner tenten .
    pi_32029533
    De randgemeenten waar de rellen zijn ontstaan hebben hun eigen burgemeester, MrX.
    pi_32029544
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:20 schreef du_ke het volgende:
    Maar al jaren een rechtse regering en het is onderhand met gemak een landelijk probleem.
    Net alsof zoiets de schuld van rechts is en sinds wanneer heeft Frankrijk een rechtse regering. Ik dacht altijd dat die zo links als wat waren
    pi_32029566
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik ga niet weer het leugenachtige karakter van milieudefensie aantonen omdat ik dat al een tijdje terug heb gedaan.
    nee hoor ook toen heb je dat niet gedaan.
    Je toonde toen eigenlijk helemaal niets aan ja dat MD niet de gegevens van 25 jaar geleden er bij pakte maar meer niet.
    Hun bewering dat het de smerigste straten van Nederland zijn heb ik je niets tegenin zien brengen.
    pi_32029612
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:21 schreef Johan_de_With het volgende:
    Ik zal eens kijken. Het populariseren van kennis heeft mijn goedkeuring. Propria Cures is niet zo over hem te spreken, maar ja.
    Je moet het boek gewoon zelf lezen en dan oordelen.
    Wat is propria cures, dat klinkt heftig.
    pi_32029619
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Net alsof zoiets de schuld van rechts is en sinds wanneer heeft Frankrijk een rechtse regering. Ik dacht altijd dat die zo links als wat waren
    Chirac is centrumrechts en al een heel aantal jaren 's lands president. In die tijd is er wel even een linkse premier geweest maar meestal was de regering rechts.
    pi_32029634
    Niet de schuld maar wel een aanjager.
    pi_32029660
    Door de NY marathon krijg je een mooie indruk van de stad
    pi_32029693
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:26 schreef MrX1982 het volgende:

Wat is propria cures, dat klinkt heftig.
    Aloud Amsterdams studentenblaadje dat over het algemeen al net zo min beklijft als Geert Mak. Ze zijn ooit vervolgd omdat ze Leon de Winter in een kuil met concentratiekampslachtoffers hebben gezet ofzo (op de foto, dan he.)
    pi_32029707
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:24 schreef du_ke het volgende:
    nee hoor ook toen heb je dat niet gedaan.
    Je toonde toen eigenlijk helemaal niets aan ja dat MD niet de gegevens van 25 jaar geleden er bij pakte maar meer niet.
    Hun bewering dat het de smerigste straten van Nederland zijn heb ik je niets tegenin zien brengen.
    Smerigste straten in perspectief en dat heeft milieudefensie niet gedaan doch ik ook hier begrijp waarom ze zo handelen.
    pi_32029777
    Smerigste straten van Nederland dat klopt dus gewoon.

Een ieder begrijpt wel dat het milieu er in veel gevallen minder erg aan toe is dan 30 jaar geleden (lang niet altijd overigens) dat hoeft toch niet bij elke actie vermeld te worden?
    pi_32029784
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
    Aloud Amsterdams studentenblaadje dat over het algemeen al net zo min beklijft als Geert Mak. Ze zijn ooit vervolgd omdat ze Leon de Winter in een kuil met concentratiekampslachtoffers hebben gezet ofzo (op de foto, dan he.)
    Beetje provoceren is ze dus niet vreemd bij dat blaadje. Wat dat betreft zouden ze perfect bij Geert Mak passen.
      zondag 6 november 2005 @ 17:36:03 #216
    89730 Drugshond
    pi_32029919
    Lachen op de BBC-2 "International Bowls: Grandstand"
    Dat is een sport wat nog luier is dan snooker om naar de kijken.

Bijna een soort van Aquarium TV, met een Bob Ross stem.
    pi_32030170
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef du_ke het volgende:
    Smerigste straten van Nederland dat klopt dus gewoon.

Een ieder begrijpt wel dat het milieu er in veel gevallen minder erg aan toe is dan 30 jaar geleden (lang niet altijd overigens) dat hoeft toch niet bij elke actie vermeld te worden?
    Smerig is een relatief begrip. Dat milieudefensie het verkoopt als een catastrofaal iets is veelzeggend over de manier waarop ze mensen bang maken.

De site spreekt boekdelen.
    quote:
    Schone lucht nu!
    Luchtalarm-krant 'Nederland in ademnood, schone lucht nu!' (PDF)
    Overdreven, onjuist en tendentieus.

Moet ik zoiets serieus nemen?

I rest my case.
      zondag 6 november 2005 @ 17:46:04 #219
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32030242
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Smerig is een relatief begrip. Dat milieudefensie het verkoopt als een catastrofaal iets is veelzeggend over de manier waarop ze mensen bang maken.

[..]

[[url=http://img283.imageshack.us/img283/5919/tragisch2qc.th.jpg]afbeelding][/URL]

I rest my case.
    Het gaat er meer om, dat je het idee snapt.
    Ben je wel eens in de vuilste straten van NL geweest? Ik kom 2-wekelijks in de vuilste straat van NL, en dat voel je, met spits.
    pi_32030266
    pi_32030273
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

[[url=http://img283.imageshack.us/img283/5919/tragisch2qc.th.jpg]afbeelding][/URL]

I rest my case.
    Omdat de lucht minder smerig is dan 30 jaar geleden is hij nu schoon? Dat is wel heel koort door de bocht. Er is gewoon nog genoeg mis met het milieu waaronder een luchtkwaliteit die jaarlijks voor extra doden zorgt.
    pi_32030315
    Het kan voorkomen dat je wakker wordt in de nacht met een brandend kruis in je voortuin.

Dan zou ik mijn geld nog eens natellen, !
      zondag 6 november 2005 @ 17:49:02 #223
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32030324
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat de lucht minder smerig is dan 30 jaar geleden is hij nu schoon? Dat is wel heel koort door de bocht. Er is gewoon nog genoeg mis met het milieu waaronder een luchtkwaliteit die jaarlijks voor extra doden zorgt.
    De vraag die bij me opkomt is wanneer de mensen van milieudefensie tevreden zijn. Zijn ze pas tevreden als er totaal geen vervuiling is zodat ze zichzelf kunnen opheffen of hebben ze een wat realistischere kijk?
    pi_32030401
    quote:
    Ja er zijn smerige straten in Nederland maar smerig is relatief en moet je plaatsen in een perspectief.
    Het gaat om de manier waarop milieudefensie het presenteert. Volkomen tendentieus en omgeven met leugens.

De milieuorganisaties in dit land zijn volkomen doorgeslagen en weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. Donateurs krijg je immers alleen als mensen bang zijn.
    pi_32030451
    quote:

[..]

Schuif je nou al die migranten die doden in de schoenen? Zij zorgen immers voor veel meer extra uitstoot omdat ze op westers niveau gingen leven.
    pi_32030525
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Schuif je nou al die migranten die doden in de schoenen? Zij zorgen immers voor veel meer extra uitstoot omdat ze op westers niveau gingen leven.
    .
    pi_32030564
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Weet je wat het kost om een moskee in een koud Europees land warm te stoken?
    pi_32030598
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De vraag die bij me opkomt is wanneer de mensen van milieudefensie tevreden zijn. Zijn ze pas tevreden als er totaal geen vervuiling is zodat ze zichzelf kunnen opheffen of hebben ze een wat realistischere kijk?
    Dat is wel een punt. Je hebt altijd fanatici die van geen ophouden weten. Maar ik denk dat MD an sich wel een vrij reeële kijk op zaken heeft.
    pi_32030634
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Weet je wat het kost om een moskee in een koud Europees land warm te stoken?
    Ja, dat bedoel ik.
    pi_32030641
    Krijgt milieudefensie eigenlijk subsidie van de overheid, ze krijgen wel geld van de postcode loterij

Op eigen benen staan is moeilijk
    pi_32030653
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

.
    Het is gewoon zo. Club van Rome kwam daar al veel eerder achter.
    pi_32030707
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja er zijn smerige straten in Nederland maar smerig is relatief en moet je plaatsen in een perspectief.
    Het gaat om de manier waarop milieudefensie het presenteert. Volkomen tendentieus en omgeven met leugens.
    Welke leugens? Kom daar nou aub een keer mee...
    quote:
    De milieuorganisaties in dit land zijn volkomen doorgeslagen en weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. Donateurs krijg je immers alleen als mensen bang zijn.
    Nonsens, verdiep je er eens in.
      zondag 6 november 2005 @ 18:05:19 #233
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32030801
    Hoi relschoppers.
    pi_32030805
    quote:
    Bijna tien jaar geleden had Den Haag het helemaal gehad met Milieudefensie, maar ook toen al beriep die organisatie zich erop dat ze actie voerde uit 'eigen middelen’, zoals nu VluchtelingenWerk, Novib en Icco dat claimen over hun subsidiëring van de filmersactie 26.000 Gezichten. Ze hoeven zich geen zorgen te maken: Milieudefensie krijgt nog steeds Haagse subsidie.
    quote:
    Sinds 1972 is zij een onafhankelijke vereniging, democratisch en los van de overheid of een politieke partij.
    Tot zover de geloofwaardigheid van milieudefensie
    pi_32030825
    iets dat rijmt op Ramona?

Ziehier de invloed van Blof op de maatschappij, Censuur op TMF!
    pi_32030846
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Tot zover de geloofwaardigheid van milieudefensie
    Klinkt erg militaristisch dat milieu"defensie" .
    pi_32030891
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef du_ke het volgende:
    Welke leugens? Kom daar nou aub een keer mee...
    De leugens omtrent de smerige lucht in Nederland. Als je dat in perspectief plaatst valt het allemaal reuze mee.
    quote:
    Nonsens, verdiep je er eens in.
    Dat is niet nodig. Een buitenstaander ziet dat een organisatie als milieudefensie bestaat omdat ze problemen aan kaarten al dan niet verzonnen. Zonder "problemen" kunnen ze zichzelf opdoeken en je denkt toch niet dat ze zichzelf in de poten schieten en stoppen met actievoeren. Het zit die mensen in het bloed. Het doel is verdwenen en de middelen zijn het doel geworden.
    pi_32030908
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:06 schreef pberends het volgende:
    Klinkt erg militaristisch dat milieu"defensie" .
    Ja vreemde naam idd. Zullen het geen pacifisten zijn?

We hebben defensie en milieudefensie, een soort elite eenheid in tijden van (adem)nood
      zondag 6 november 2005 @ 18:10:25 #239
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32030937
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De leugens omtrent de smerige lucht in Nederland. Als je dat in perspectief plaatst valt het allemaal reuze mee.
    Afhankelijk van het perspectief valt dat inderdaad reuze mee. Vergelijk het maar met Mexico city.
    pi_32030957
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:10 schreef kLowJow het volgende:
    Afhankelijk van het perspectief valt dat inderdaad reuze mee. Vergelijk het maar met Mexico city.
    Een Nederlands historisch perspectief hebben we het hier over.
      zondag 6 november 2005 @ 18:18:07 #241
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32031153
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een Nederlands historisch perspectief hebben we het hier over.
    Het leuke van zaken in perspectief plaatsen in nu juist dat je zelf kunt bepalen in welk perspectief je dit doet.
      zondag 6 november 2005 @ 18:24:18 #242
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32031370
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:18 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het leuke van zaken in perspectief plaatsen in nu juist dat je zelf kunt bepalen in welk perspectief je dit doet.
    Dit is dan wel weer een aardig perspectief niet waar?
    pi_32031560
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:18 schreef kLowJow het volgende:
    Maar een perspectief waarbij je Mexico-City erbij haalt slaat natuurlijk als een k*t op een drumstel.
    pi_32031664
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar een perspectief waarbij je Mexico-City erbij haalt slaat natuurlijk als een k*t op een drumstel.
    Da's weer een ander perspectief dan een l*l op een drumstel.
    pi_32031700
    maar goed...
      zondag 6 november 2005 @ 18:35:44 #246
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32031728
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom? Je kunt luchtvervuiling in verschillende delen van de wereld niet met elkaar vergelijken?
    pi_32031749
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
    Da's weer een ander perspectief dan een l*l op een drumstel.
    Het perspectief heeft iig betrekking op iets wat op een drumstel slaat.
    pi_32031803
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:35 schreef kLowJow het volgende:
    Waarom? Je kunt luchtvervuiling in verschillende delen van de wereld niet met elkaar vergelijken?
    Nee daarnaast is het niet relevant omdat we het hier hebben over de smerigste straten van Nederland.

Sinds Mexico-City geen deel uitmaakt van Nederland kunnen we deze stad het beste buiten beschouwing laten.
    pi_32031866
    Hoe het ook zij, ik heb gelijk.
      zondag 6 november 2005 @ 18:41:08 #250
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32031882
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee daarnaast is het niet relevant omdat we het hier hebben over de smerigste straten van Nederland.

Sinds Mexico-City geen deel uitmaakt van Nederland kunnen we deze stad het beste buiten beschouwing laten.
    Vergelijken met de straten van Londen of Parijs... mag dat wel? .
      zondag 6 november 2005 @ 18:41:29 #251
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32031894
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
    How are you, darling?
    pi_32031902
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
    Waarom ben jij niet voor 48 uur verwijderd, miezerig ventje?
    pi_32031927
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Anglicisme!
    pi_32031938
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom ben jij niet voor 48 uur verwijderd, miezerig ventje?
    Weet ik niet. Waarom?
    pi_32031978
    Waarom ben jij niet geband, avatarpikker?
    pi_32031987
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Weet ik niet. Waarom?
    Omdat je de ernstigste rellen sinds 1968 bagatelliseerde.
    pi_32032008
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef Monidique het volgende:
    Waarom ben jij niet geband, avatarpikker?
    Het was een geschenk.
    pi_32032035
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Omdat je de ernstigste rellen sinds 1968 bagatelliseerde.
    In burgeroorlog-context, ja. En daar sta ik nog steeds achter. Het Monidikistisch Realisme zegeviert hoe dan ook.
    pi_32032050
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het was een geschenk.
    Ik ben ook een geschenk, zie daar de reden van mijn niet-verbanning.
    pi_32032086
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

In burgeroorlog-context, ja. En daar sta ik nog steeds achter. Het Monidikistisch Realisme zegeviert hoe dan ook.
    Heel goed, die ''k''. Van Vijfde Kolonne.
    pi_32032118
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Heel goed, die ''k''. Van Vijfde Kolonne.
    Ik dacht meer van 'koning', maar dat zijn... hihi... details.
    pi_32032155
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik dacht meer van 'koning', maar dat zijn... hihi... details.
    Hihi is een eindwoord.

Gniffel. Gniffel, gniffel, gniffel.
    pi_32032199
    Mogelijk.
    pi_32032229
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:51 schreef Monidique het volgende:
    Mogelijk.
    Maar je bent vandaag een geweldenaar geweest, mag ik hopen?
    pi_32032383
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar je bent vandaag een geweldenaar geweest, mag ik hopen?
    Ik ben vandaag een arbeider geweest.
      zondag 6 november 2005 @ 18:58:28 #267
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_32032385

It's good to be b(l)ack.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_32032399
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben vandaag een arbeider geweest.
    Daarom ging je dus op dat belachelijke tijdstip slapen.
    pi_32032409
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:58 schreef Sidekick het volgende:

It's good to be b(l)ack.
    Welcome, Dr. King.
    pi_32032424
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Daarom ging je dus op dat belachelijke tijdstip slapen.
    Correcte veronderstelling.
      zondag 6 november 2005 @ 19:00:56 #271
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32032441
    quote:

It's good to be b(l)ack.
    Black in the Polder?
    pi_32032584
    Rellen in Denemarken, . Bron? Een extreem-rechtse weblog. De burgeroorlogpropagandisten zijn wel wanhopig, hoor.
    pi_32032597
    Interessant artikel in het magazine van de NRC.

Zwarten zijn net kakkerlakken, we komen altijd terug.
    Aldus een Afro-American.
    pi_32032633
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef MrX1982 het volgende:

Zwarten zijn niet kakkerlakken, we komen altijd terug.
    Aldus een Afro-American.
    pi_32032686
    Artikel gaat over de zwarte exodus uit New-Orleans.

Ze willen dat de stad blanker wordt.
    pi_32032718
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:09 schreef MrX1982 het volgende:
    Artikel gaat over de zwarte exodus uit New-Orleans.

Ze willen dat de stad blanker wordt.
    Zé?

pi_32032741
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:10 schreef Monidique het volgende:
    Zé?

[afbeelding]
    Politici neem ik aan. Ik heb het artikel nog niet helemaal gelezen.
    pi_32032796
    Wat zuig ik toch weer lekker zuur.
      zondag 6 november 2005 @ 19:13:34 #279
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32032800
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Monidique het volgende:
    Rellen in Denemarken, . Bron? Een extreem-rechtse weblog. De burgeroorlogpropagandisten zijn wel wanhopig, hoor.
    Ja, ja... doe maar net alsof er niets aan de hand is. Een radiostation in Moskou waarschuwde anders ook al voor rellen in Duitsland, en in Brussel is er ook al een verhoogde dreiging.
    pi_32032818
    Ga anders Duitsers ofzo afschieten in BF 1942.
    pi_32032819
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Monidique het volgende:
    Ik dacht eerst dat The Observer de bron was. Die Judi Mcleod is niet helemaal vers op de graat, zeggen sommigen;

http://en.wikipedia.org/wiki/Judi_McLeod#Conspiracy_theories

A stretch of wall in the Roman Forum has collapsed, raising fears that much of the popular tourist site is potentially dangerous. Around 50ft of wall fell over in the early hours of Friday onto a walkway that leads to the Arch of Titus and the Colosseum.
    pi_32032846
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef MrX1982 het volgende:

Zwarten zijn net kakkerlakken, we komen altijd terug.
    Aldus een Afro-American.
    Zwarte humor is net Joodse humor.
    pi_32032880
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:14 schreef Johan_de_With het volgende:
    Zwarte humor is net Joodse humor.
    Mss was het Whoopi Goldberg wel.
    pi_32032884
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:13 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, ja... doe maar net alsof er niets aan de hand is. Een radiostation in Moskou waarschuwde anders ook al voor rellen in Duitsland, en in Brussel is er ook al een verhoogde dreiging.
    Zolang grote groepen zich nog niet Ansar-al-Mohammed noemen en door middel van deze rellen proberen de sjaria in te voeren, lach ik om elke verwijzing naar een of andere burgeroorlog.
    pi_32032949
    Bron: Viking Observer. Hoewel, zij hebben het weer van een of andere Deense website, maar we moeten maar op hun vertaling en interpretatie vertrouwen.
      zondag 6 november 2005 @ 19:18:09 #286
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_32032965
    quote:

It's good to be b(l)ack.
      zondag 6 november 2005 @ 19:18:31 #287
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32032978
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zolang grote groepen zich nog niet Ansar-al-Mohammed noemen en door middel van deze rellen proberen de sjaria in te voeren, lach ik om elke verwijzing naar een of andere burgeroorlog.
    Nouja, als je ziet hoeveel auto's inmiddels al uitgebrand zijn kan je toch niet anders dan concluderen dat een burgeroorlog onvermijdelijk is?
    pi_32032991
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zé?

[afbeelding]
    Desinformatie.
    pi_32033045
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Desinformatie.
    Damn right!
    pi_32033084
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nouja, als je ziet hoeveel auto's inmiddels al uitgebrand zijn kan je toch niet anders dan concluderen dat een burgeroorlog onvermijdelijk is?
    Bedoel je dit nu cynisch of wat ?
    pi_32033086
    Ik ben benieuwd wanneer Rotterdam brandt.
    pi_32033111
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
    Ik ben benieuwd wanneer Rotterdam brandt.
    Z.s.m., w.m.b.
    pi_32033132
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:22 schreef Monidique het volgende:
    Z.s.m., w.m.b.
    Eens
      zondag 6 november 2005 @ 19:24:29 #294
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32033164
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bedoel je dit nu cynisch of wat ?
    Nee, natuurlijk niet.
    pi_32033219
    Mooi om een tweede Franse revolutie mee te mogen maken.
    pi_32033281
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:26 schreef MrX1982 het volgende:
    Mooi om een tweede Franse revolutie mee te mogen maken.
    tijd voor een strenge winter in Moskou
    pi_32033295
    quote:
    een tamelijk uniek verschijnsel. Een soort Kristallnacht
    .
      zondag 6 november 2005 @ 19:30:23 #298
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_32033318
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
    Net was het nog een intifada. .
    pi_32033363
    Kristallnacht, intifada, burgeroorlog. Als het maar beter klinkt dan "zeer uit de hand gelopen rellen, die Parijs, en andere wereldsteden overigens, al decennia teisteren".
    pi_32033377
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:28 schreef zakjapannertje het volgende:
    tijd voor een strenge winter in Moskou
    Dat gaat toch niet een derde keer gebeuren.

Laten ze wachten tot de zomer.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')