Als ik de rest van mijn leven niets beters volbreng, Harry, dan verdien ik het niet om veertig te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, Jehan, je hebt je weer een snelle topicopener bewezen. Maakt jou dat de moeite waard om wel 80 te worden?
Wie zou je willen neuken, van fok!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik de rest van mijn leven niets beters volbreng, Harry, dan verdien ik het niet om veertig te worden.
Ze zijn allemaal net weg.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wie zou je willen neuken van fok!
hmm, K_I_M ken ik niet en Scandalous luistert alleen naar mongolige negers als jay-z..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal net weg.
k_i_m natuurlijk, en Scandalous.
Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:22 schreef Godslasteraar het volgende:
Mischien heb ik iets gemist, maar wat heeft Verdonk nu eigenlijk te maken met die brand op Schiphol. Zijn gevangenissen niet de verantwoordelijkheid van Donner? of eigenlijk de Rijksgebouwendienst, en dus VROM?
Ik kan me herinneren dat Donner dat ook een paar uurtjes later zei, en gelijk teruggefloten werd door de SP, omdat er nog helemaal geen onderzoeksresultaat was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.
Maar je hebt gelijk, Donner is net zo verantwoordelijk.
Man, je weet niet waar je moet beginnen als je feiten hard wil maken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Donner dat ook een paar uurtjes later zei, en gelijk teruggefloten werd door de SP, omdat er nog helemaal geen onderzoeksresultaat was.
Dus, óf ik heb de verkeerde naam gehoord.
óf jij.
óf ze hebben het allebei gezegd...
*plopquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar je moet beginnen als je feiten hard wil maken..
Geljik hebben en gelijk krijgen zijn misschien 2 verschillende zaken, maar je doel verloochenen is iets dat je nooit of te nimmer kan toestaanquote:
Ik vroeg het me ook af vanwege het Catshuis, volgens mij is dat de verantwoordelijkheid van de Rijksgebouwendienst en dat huis staat nog steeds in de steigers. Echt bizar, hoeveel miljoenen daar al niet ingegaan zijn. Dat riekt naar buitengewone incompetentie. En dan komt dat verhaal met die gevangenis op Schiphol, vervolgens is de link snel gelegt. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd in die door de overheid betaalde projecten. Ik zou wel eens de boekhouding van dat Catshuis-project willen bekijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Op voorhand vond ze al dat het personeel adequaat heeft gehandeld. Nog voordat zij de gegevens in handen had, dus. Ze is verantwoordelijk voor alle immigranten en de zorg daarvoor. Zij houdt zich alleen maar bezig met harde data als uitleveringsquota, dat ze wel verantwoordelijk is.
Maar je hebt gelijk, Donner is net zo verantwoordelijk.
Okey, nú snap ik er niks meer van, wat bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geljik hebben en gelijk krijgen zijn misschien 2 verschillende zaken, maar je doel verloochenen is iets dat je nooit of te nimmer kan toestaan
Wat zou je willen zien in de boekhouding van die steigers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af vanwege het Catshuis, volgens mij is dat de verantwoordelijkheid van de Rijksgebouwendienst en dat huis staat nog steeds in de steigers. Echt bizar, hoeveel miljoenen daar al niet ingegaan zijn. Dat riekt naar buitengewone incompetentie. En dan komt dat verhaal met die gevangenis op Schiphol, vervolgens is de link snel gelegt. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd in die door de overheid betaalde projecten. Ik zou wel eens de boekhouding van dat Catshuis-project willen bekijken.
En Verdonk/Donner. Ik zie de link met Verdonk niet zo, afgezien van het te vroeg in het defensief springen. En ik ruik weer de kans om Donner weer eens lekker te demoniseren![]()
Of je voor Donner bent of nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okey, nú snap ik er niks meer van, wat bedoel je?
De verbouwing koste 16 miljoen euro, en toen was er brand, en sindsdien staat het weer in de steigers, alweer zo'n twee jaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zou je willen zien in de boekhouding van die steigers?
In Den Haag is het toch volledig duidelijk dat er geblunderd is op dat ene pand? Ik weet niet eens meet over welk schandaal dat ging, maar het was net zo'n schandaal als met de gouden toiletpotten van het UWV bij A'dam Sloterdijk (Joustra) .
Balkenende heeft het Catshuis in elk geval bij het aantreden van diens aanstelling voor grof geld laten verbouwen, dat weet ik nog wel. Een ligbad is een van die belachelijke uitgaven..
Ledigheid is des duivels oorkussenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De verbouwing koste 16 miljoen euro, en toen was er brand, en sindsdien staat het weer in de steigers, alweer zo'n twee jaar.
En de eerste verbouwing was vermoedelijk naar de smaak van Balkenende, oerlelijk. En ook nog eens een historische en beschermde inrichting gesloopt.
Wat dan wel niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je, ik heb wat beters te doen.
Oh, voor of tegen ben ik niet, ik vind dat er flink wat kritischer gekeken moet worden naar zijn 'paniekvoetbal'. Laat ik het zo even omschrijven. Ik ben niet meer zo van dat pro/anti-die-en-die-persoon.quote:
thnx!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik laat u allen stikken.
Nog niet, jij? Leg uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Zien jullie ook overeenkomsten tussen de rellen in Frankrijk en de Beeldenstorm (1566.) ?
Iemand 'die het woord wil overnemen?'quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zien waar Israel in het recente verleden letterlijk heeft gezegd landen in het midden oosten "van de kaart te willen vegen".
Het van de kaart willen vegen van een land (dus niet van een regering, zoals bijvoorbeeld in Irak gebeurd is, wat heel wat anders is), is voldoende om ingrijpen te rechtvaardigen, ja. Je moet begrijpen dat deze man in staat is tot het plegen van genocide, mits hij de middelen hiervoor in handen zou hebben. Dit maakt hem niet veel beter dan Adolf Hitler.
Ik zie overeenkomsten tussen Parijs en Mogadishu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Zien jullie ook overeenkomsten tussen de rellen in Frankrijk en de Beeldenstorm (1566.) ?
O, maar je mag best weten dat ik blij ben met mensen als jij. Je toont kritiek, zij het op wat onorthodoxe wijze (je NS den Haag verhaal).quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, voor of tegen ben ik niet, ik vind dat er flink wat kritischer gekeken moet worden naar zijn 'paniekvoetbal'. Laat ik het zo even omschrijven. Ik ben niet meer zo van dat pro/anti-die-en-die-persoon.
Maar er zijn wel andere punten.
Zo krijg ik al helemaal jeuk als RTL 4 een miep op de markt interviewd, die blért dat ze niks te verbergen heeft.
Of dat mensen 'best wel privacy in willen ruilen voor veiligheid'. Zelfs nota bene het College Bescherming Persoonsgegevens blért dat. Ongelooflijk. Net alsof BumaStemra gaat zeggen dat hun heffingen eigenlijk belachelijk zijn.
Kijk, ik zie het in dit geval wat technisch, zo ontwerp ik best veel. En nu kan je bijvoorbeeld heel veel toleranties, passingen, hardheden, oppervlakteruwheden en god-weet-wat verzinnen en bepalen bij je ontwerp. Er is echter een grens. Voor een simpel ontwerp ga je geen apparaat maken dat volgens de laatste HACCP normen voldoet, en god weet wat, om zo binnen ASML-de--chipfabriek nog goed te werken.
Mijn punt is dus, (lastig formuleren met wat bier) je kan wel leuk wat verzinnen, maar wérkt het ook wel. Wordt het uiteindelijke doel (terrorisme danwel criminaliteit voorkomen / veroordelen) wel behaald? Of schiet men door? Vooral op dat laatste ben ik erg kritisch.
Vandaag hoorde ik bijvoorbeeld pas sinds maanden het liedje wat gaat op een manier van 'een man weet niet wat ie mist, maar als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist'
Ik bedoel, je kan wel heel leuk zeggen, okey, om terrorisme te bestrijden mag men best mijn telefoon en internetgedrag afluisteren, maar als terrorisme verslagen is dan moet het wel weer weg gaan.
Veel mensen schijnen dan ineens te vergeten dat terrorisme nooit weg is geweest, en het voorlopig nog niet van plan was om te verdwijnen.
Ohja, disclaimer, ik praat nergens terrorisme goed, terrorisme is zelfs kut, maar anti-terrorisme zou het terroriseren van je eigen burgers in kunnen houden, dát vind ik niet meer grappig.
Zo.
Dee ik wel eerst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben bang dat je daar uit je nek loopt te lullen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef Yildiz het volgende:
Iemand 'die het woord wil overnemen?'
Anders is het ook zo laf van mij.
Ik ben bang dat ik dat wel meer doe, op n zaterdagavond, de thuis-zuip-avond.quote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar uit je nek loopt te lullen.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef Drugshond het volgende:Mensen die dingen slopen (inhoud van kerken versus auto's) Uitroepen van een nieuwe replubliek (Calvinistische Republiek versus islamitische gemeenschap) Repressie (Spaanse overheersing versus Franse koppigheid) Migratie van mensen (uit conflict gebieden, vrijwillig of niet). Scheiding van opvattingen ( tussen katholiek - protestants denken versus Christelijk - Islamitisch denken.
http://www.nieuws.nl/25957quote:VN: VS moeten Irak tweehonderd miljoen dollar terugbetalen
Uitgegeven op zaterdag 05 november 2005 om 22:05:02
(Novum/AP) - De Verenigde Staten moeten Irak meer dan tweehonderd miljoen dollar terugbetalen. Dat geld is onder toezicht van de Amerikaanse autoriteiten uitgegeven aan de wederopbouw van Irak, maar de opdrachten werden overbetaald of er werd slecht werk geleverd. Dat zijn de belangrijkste conclusies van een team van VN-controleurs, dat onderzoek heeft gedaan naar de uitgaven van Iraaks geld door de Amerikanen.
De VN-medewerkers suggereren dat verscheidene Amerikaanse bedrijven geld dat afkomstig is van de verkoop van Iraakse olie vrijwel in de schoot geworpen kregen. Het gaat om verscheidene dochterbedrijven van Halliburton, zoals Kellog, Brown & Root.
De International Advisory and Monitoring Board of the Development Fund for Iraq stelt dat Washington voorlopig 208 miljoen dollar terug moet betalen aan Irak. Het onderzoek naar het beheer van de wederopbouwgelden is overigens nog niet afgerond, zodat de mogelijkheid bestaat dat de VS nog meer geld moeten terugstorten.
Volgens de VN-toezichthouders is voor een deel van het geld dat vooral Halliburton heeft ontvangen ,,geen prestatie geleverd die in verhouding staat tot de betaalde rekeningen." Verhalen over gepeperde rekeningen voor ondermaatse diensten door Halliburton doen al jaren de ronde, maar het is nu voor het eerst dat onafhankelijke toezichthouders bevestigen dat mogelijk sprake is geweest van gesjoemel. De Amerikaanse regering heeft tot nog toe altijd ontkend dat bij de aanbesteding of betaling van projecten in Irak sprake is van wanverhoudingen.
Hij is super cool.quote:Jean-Pierre Van Rossem
Jean-Pierre Van Rossem (Brugge, 29 mei 1945) is een bekend Vlaams politicus, zakenman en schrijver.
Van Rossem werd geboren te Brugge. Hij kwam het eerst in de publieke belangstelling met 'Moneytron', een beursbeleggingsbedrijf dat schijnbaar eindeloze winsten kon aanbieden. Van Rossem had een systeem ontwikkeld waarmee hij de beurshandel kon voorspellen en het kapitalistisch systeem te snel af was. Zijn sympathie voor de theorieën van Karl Marx weerhielden hem niet te beleggen voor de rijksten van België en ver daar buiten en om zelf een kapitaal van zo'n 800 miljoen dollar te vergaren.
Dankzij de vermeende onfeilbaarheid van het Moneytronsysteem, maar vooral door Van Rossem's gevoel voor show, kwamen steeds grotere bedragen in zijn richting. De miljarden die hem werden toevertrouwd verdwenen onder andere naar Zwitserse bankrekeningen en in het criminele circuit. Zo handelde hij onder meer in gedupliceerde aandelen, volgens Van Rossem een manier om het systeem 'naar de kloten te helpen'.
De fiscus en het gerecht waren echter niet blind voor zijn praktijken. In een poging het gerecht te ontduiken stapte hij met zijn libertijnse partij ROSSEM in de Belgische politiek en behaalde drie zetels bij de verkiezingen van 1991. In navolging van Julien Lahaut, die in 1950 de beëdiging van Koning Boudewijn verstoorde, riep Van Rossem in 1993 'Vive la République!' bij de beëdiging van Koning Albert II. Hij werd hiervoor door toenmalig kamervoorzitter Frank Swaelen in volgende strenge bewoording berispt: Mijnheer, het volk van dit land zal u hiervoor veroordelen!.
Nog in 1991 werd Van Rossem tot 5 jaar cel veroordeeld. In de cel begon hij te schrijven; zijn autobiografie 'Dag van de nachtschade' werd een bestseller. Na zijn gevangenisstraf belandde hij in het circuit van Bekende Vlamingen. Hij had een kortstondige relatie met ex-Miss België Brigitta Callens en is regelmatig op televisie te zien. Zijn inkomsten haalt hij vooral uit het PR-werk dat hij doet voor een dancing en uit artikels over autosport. In 1989 was hij eigenaar van een F1 team (Onyx), dat 10de op 21 race stals eindigde
Van Rossem was gehuwd met Nicole Annys die in 1989 overleed. Zij was moeder van zijn oudste zoon. Later hertrouwde hij met Rachida Bettar met wie hij één zoon heeft.
Hij is ook een hoogst intelligente wiskundestudent en versierder.
Een crimineel super cool?quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
<< Eindelijk een leuke avatar. Die nog orgineel is ook.
Was wel ff zoeken.
[..]
Hij is super cool.![]()
Radicale Omvormers en Sociale Strijders voor een Eerlijker Maatschappij". kortweg ROSSEMquote:Op zondag 6 november 2005 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lol, van Rossum van de libertijnse partijWat was het ook alweer? Geen gezwijn stem libertijn oid?
quote:In navolging van Julien Lahaut, die in 1950 de beëdiging van Koning Boudewijn verstoorde, riep Van
Rossem in 1993 'Vive la République!' bij de beëdiging van Koning Albert II.
Déjà Vu ?!quote:PioliticsInfo
Beste Jurgen,
Jarenlang zit je nu al garen te spinnen uit extreme tegenstellingen. Dat werkt altijd, dat weet je goed genoeg. Op dezelfde manier weet je dat dit forum verworden is tot een holle praatbarak waar Vlaams Blokkers - zeker na het sluiten van het forum van de Frut - de dienst uitmaken. Wat ze op jouw forum komen vertellen is het eeuwig herkauwen van wat door hun Leiders al zoveel eerder en zoveel duidelijker werd gezegd: daaraan heeft echt niemand dan de inzenders een boodschap. Je weet verdomd goed dat sluiten van je forum de boodschap is, vooral omdat het bol staat van racistische prietpraat die het onveiligheidsgevoel moet aanwakkeren zodat de kiezer straks de zijde kiest van de redders van Vlaanderenland, het Vlaams Blok. Je weet net als ik dat het Vlaams Blok vergif is, op termijn een bedreiging voor de democratie. Maar uit louter eigenbelang weiger je dit forum te sluiten. Jouw verwijt dat ik uit eigenbelang zou hebben gehandeld is lachwekkend. Wat kan dat belang dan toch zijn? Ik ben een anarchist en vind dat het mijn taak is alle vormen van racisme en fascisme te bestrijden. Meer moet je daar niet achter zoeken. In zeven dagen tijd heb ik jou het klinkende bewijs geleverd dat discussies met dat schijtbruin gespuis totaal onmogelijk zijn. Ik heb drie stukjes geplaatst met de bedoeling dit forum hoger op te krikken. Van al die rechtse extremisten kwam daar niet één zinnige reactie op, tenzij dat ik met een Marokkaanse ben gehuwd en een notoir oplichter. Jij weet verdomd goed dat ik door het Hof in Straatsburg over de hele lijn ben vrijgesproken, maar je onderneemt niets, absoluut niets, om de geposte flagrante onwaarheden te verwijderen. En wat kan er verkeerd zijn met wie dan ook te huwen? Door jouw bruin gespuis word ik uitgescholden voor de ergste onder alle randdebielen. Mij raakt dat mijn kouwe kleren niet, maar jij had dat zootje ongeregeld wel even op zijn nummer kunnen zetten. Als ik je een prachtige voorzet aangeef en uitleg hoe je via Rodin's Chess-Board je forum terug kan opkrikken, en jou vraag mij jouw telefoonnummer door te mailen, dan ga je daar niet op in. M.a.w. laat je een onverhoopte kans links liggen om iets te doen aan de totaal verziekte situatie hier. Het enige wat je gedaan hebt is die ijdele Tettermadame, die hier voortdurend plagiaat zat te plegen omdat ze uiteindelijk absoluut niets te zeggen heeft, de deur te wijzen. Alsof zij iets meer voorstelde dan haar eigen luchtledigheid. En dan schrijf je nu:
Mijn boodschap is dus:
Rechts Vlaanderen, back off
Links en PC Vlaanderen, back off
Duidelijk?
Jarenlang heb je geteerd op je spelletjes extreem-rechts tegen extreem-links uit te spelen. Het was de essentie zelve van Zwart-Wit. Alleen, je haring braadde niet: extreem-links zag duidelijk in dat het hier niets te zoeken had. Als ik dan oproep dat alle linksen jouw zinkende schip zouden verlaten, omdat het de enige mogelijkheid is jouw Augiasstallen uit te mesten, dan word je kwaad. Dan luidt het opeens dat extreem-links en extreem-rechts moeten ophoepelen. Wil dan wel zo beleefd zijn de naam van dit forum te veranderen van Zwart-Wit in Grijs. Trouwens laat je het beperkt tot holle fraseologie. Je extreem-rechtse kliek zit hier nog altijd, hun racistisch en fascistisch gedaas gaat onverminderd voort. Je doet niets om die fameuze forummeetings, die niets anders zijn dan bijeenkomsten van Vlaams Blokkers, ongedaan te maken.
Uiteindelijk ben je het slachtoffer van je eigen formule. Eens het restantje linkse jongens en meisjes hier wegblijft zit je opgezadeld met een louter Vlaams Blok forum. En dan nog heb je niet de ballen vereist om heel dat zootje ongeregeld de deur te wijzen. Sorry, Jurgen, maar dan maak jij jezelf schuldig aan het geven van een tribune aan al diegenen die zich moeten verkneukelen in de zoveelste gestolen "sachoche" waarbij de dief uiteraard niets anders kan zijn geweest dan een Turk of een Marokkaan.
Door dit zieltogende forum kunstmatig in leven te houden verleen jij - toch een zuivere democraat - hand-en spandiensten aan een kliekje racisten en fascisten. Wil je dat dan echt?
In ieder geval roep ik nogmaals op dat al wie niet behoort tot dat politiek uitschot hier zijn matten zou oprollen. Ze kunnen mij bereiken op jppro@pandora.be. Laten we samenkomen en onderzoeken hoe we een degelijk politiek forum uit de grond kunnen stampen, één dat bereid is hier terug te komen nadat "all enemies of the open society" hier voorgoed verwijderd zijn.
JPVR
Non, leg uit?quote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef Drugshond het volgende:
Hij is nog politiek actief
[..]
Déjà Vu ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |