quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
drie minutenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef rompompom het volgende:
Jackson, laatste maakt nieuwe aan ofzo
Nu moeten we iets van drie minuten wachten ofzo
Edit: FiPo, whehehe
Bron/link ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef rompompom het volgende:
Jackson, laatste maakt nieuwe aan ofzo
Nu moeten we iets van drie minuten wachten ofzo
Edit: FiPo, whehehe
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:14 schreef Dark_Killah het volgende:
De op vind je bier, geweldig dat mijn verzinsel er nog steeds in staat.
[BeF] # 205-34 Ik zei nog zo: geen bierbommetje!quote:
Het gebeurd alleen niet altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
[BeF] # 205-34 Ik zei nog zo: geen bierbommetje!
Jij hebt de lapo..
En dat de laatste de nieuwe maakt, houden we al 217 topics aan
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gebeurd alleen niet altijd.
Soms...soms..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
So, Bupatih, do you actually often "hit a pub"?![]()
we moeten idd eens wat aan de opvoeding gaan doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gebeurd alleen niet altijd.
En dan moet er ook wel de kans voor worden gegeven. Niet op z'n AMD's na twee minuten 'dan zelf maar' een nieuwe er in trappen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
we moeten idd eens wat aan de opvoeding gaan doen
Wat een lul ben jij zeg..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan moet er ook wel de kans voor worden gegeven. Niet op z'n AMD's na twee minuten 'dan zelf maar' een nieuwe er in trappen.
Et zal welquote:
Ik had al een vermoeden ja....quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]Godsamme..
Nee dat klopt.. maar daarom kunnen we het nog wel zeggen, dat dat de bedoeling is..
wow, krijg ik toch nog opvoedingquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
we moeten idd eens wat aan de opvoeding gaan doen
Dom geborenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef djenneke het volgende:
Opvoeding?
Die kans hebben mijn ouders al vergald
Ik zeg ook niet dat ik et niet kanquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
De link naar de OP staat ín de OP, dus iedereen kan een nieuwe maken
zelfs ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
De link naar de OP staat ín de OP, dus iedereen kan een nieuwe maken
Luie donderquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik et niet kan
Ik dacht dat iemand anders er wel 1 klaar had staan... heb er nog nooit 1 gemaakt dus ging er niet vanuit dat jullie dat verwachtenquote:
Zie je mij als een bosjosti naar boven scrollen om dat te bekijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Janetje het volgende:
Op geupdate met nieuwe BeFregel.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Dom geboren
Suf gewiegd
Nooit wat bij geleerd
Ik welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je mij als een bosjosti naar boven scrollen om dat te bekijken
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je mij als een bosjosti naar boven scrollen om dat te bekijken
Mwaoh, het is wel een (tot net nog) ongeschreven regel eigenlijk. In alle slowchat topics welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand anders er wel 1 klaar had staan... heb er nog nooit 1 gemaakt dus ging er niet vanuit dat jullie dat verwachten
Check... komt goed een volgende keerquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwaoh, het is wel een (tot net nog) ongeschreven regel eigenlijk. In alle slowchat topics wel
In dat geval hoop ik voor jullie dat ik nooit laatste poster ga wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwaoh, het is wel een (tot net nog) ongeschreven regel eigenlijk. In alle slowchat topics wel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, je hoort er helemaal bij nu
Jawel, we gaan weer aan het werk. Nu acht uurtjes tuffen om zooi op te halen in een haven en dan weer echt aan de slagquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
beetje beter gehumeurd dan gisteren trouwens??
Zebbie en D-D komen af en toe eens buurten nog, maar die zijn niet echt op enige regelmaat te betrappen. Ik weet niet wie er voor de rest in het begin waren; toen was ik er zelf nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Is er nog iemand van het vaste cluppie over?
Toen de reeks met ~20 topics per dag liep
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Janetje is toch wel de opperBeFfer dacht ik zo...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Hmm, ik kan me een aantal namen ook niet herinnerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zebbie en D-D komen af en toe eens buurten nog, maar die zijn niet echt op enige regelmaat te betrappen. Ik weet niet wie er voor de rest in het begin waren; toen was ik er zelf niet
En lekker aftellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jawel, we gaan weer aan het werk. Nu acht uurtjes tuffen om zooi op te halen in een haven en dan weer echt aan de slag
Last man standing enzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Janetje is toch wel de opperBeFfer dacht ik zo...![]()
Hoiiiii.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
eujquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit klinkt opeens best wel fout![]()
Okee, dan doe ik hem ook even over...quote:
Detailsquote:
Ze heeft een vagina en tieten, welkom bij seksuele voorlichting deel 1.quote:
sssshtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kom er net achter dat Kanaiken en janetje helemala niet eens in deel 1 hebben gepost..
Mijn post: [Bef] Nieuwe reeks!!
Ik heb voor het eerst meegedaan in deel 2 geloof ik...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Goed met jou, lang niet ge[BeF] dude!quote:
Hee, stadsgenoot! Alles goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst meegedaan in deel 2 geloof ik...
Maar her en der wel eens een deeltje overgeslagen
Overigens vind ik het nu veel leuker, in het begin ging het zó kansloos snel
En een minipenis in dezelfde vagina, de ballen zijn trouwens samengeknoopte schaamlippenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft een vagina en tieten, welkom bij seksuele voorlichting deel 1.![]()
Heel mijn fokgedrag lag even stil eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goed met jou, lang niet ge[BeF] dude!
Waar zit bij jongetjes dan de prenatale baarmoeder?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En een minipenis in dezelfde vagina, de ballen zijn trouwens samengeknoopte schaamlippen
welkom bij prenatale ontwikkeling deel 1
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kom er net achter dat Kanaiken en janetje helemala niet eens in deel 1 hebben gepost..
Is dat niet waar de zaadleiders op uitkomen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waar zit bij jongetjes dan de prenatale baarmoeder?
(wil ik dit echt weten?)
Ja, heb ik ook een tijd gehad. Ook een tijd dat ik alleen fokte en niet [BeF]te maar ik ben levend en schoppend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heel mijn fokgedrag lag even stil eigenlijk
maar over-all gaat het goed![]()
Prostaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is dat niet waar de zaadleiders op uitkomen?
Bij de vrouwen dus de ei-leiders![]()
Foei!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Des te beterquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heel mijn fokgedrag lag even stil eigenlijk
maar over-all gaat het goed![]()
[/quote
Ja, heb ik ook een tijd gehad. Ook een tijd dat ik alleen fokte en niet [BeF]te maar ik ben levend en schoppend.
Hee, stadgenoot!quote:
WIl je weten wat er gebeurt als je een extra X chromosoom toevoegt aan een jongen?quote:
Arme jij! Beterschap! Ook alles goed hoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Hee, stadgenoot! [afbeelding]
Ziek&zwak, maar verder alles prima hoor! Met jou?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, dan doe ik hem ook even over...
Janetje is opperBeFster![]()
Syndroom van down, wat is daarquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
WIl je weten wat er gebeurt als je een extra X chromosoom toevoegt aan een jongen?
Nee mongool, dat is een extra chromosoom nummer 21quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Syndroom van down, wat is daaraan?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee mongool, dat is een extra chromosoom nummer 21
whehehehe, ik zei mongool
Dan krijg je tieten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
WIl je weten wat er gebeurt als je een extra X chromosoom toevoegt aan een jongen?
Dit is 4 vwo stofquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]Ik ben niet zo thuis in de biogenetica...
Is geen mongool, is grafjostiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee mongool, dat is een extra chromosoom nummer 21
whehehehe, ik zei mongool
quote:
mijn foutquote:
Stoerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef kanaiken het volgende:
Dit is 4 vwo stof
hier is het in de 4e nog verplicht, nu ben ik er tenminste vanafquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Stoer
* JDude heeft ook VWO gedaan, maar dan zonder Biologie
Niemand houd je tegen.....quote:
Heeeeujquote:
Ja toch, meisje = 2 x chromosonen(ofzo) en een jongen x en y. Heb 1 jaar biologie gehad, dit nooit gehad maar zovbaak gelezen enzo. Biologie is een kutvak, ik hou liever van prakticums.quote:
Ik ben sinds deel 1 al verslaaft aan jouw icon.quote:
Goh ik hier?quote:
hooow, stop, allemaal op de remquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja toch, meisje = 2 x chromosonen(ofzo) en een jongen x en y. Heb 1 jaar biologie gehad, dit nooit gehad maar zovbaak gelezen enzo. Biologie is een kutvak, ik hou liever van prakticums..
Nee, maar op je 24e VWO gaan doen lijkt me niet echt nodigquote:
Gutenabend heute Abend, Frau Dollquote:
In deel 1 had ik deze icon nog niet eens dacht ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben sinds deel 1 al verslaaft aan jouw icon..
.
Die begon ze volgens mij juist in de bef-periode te gebruikenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben sinds deel 1 al verslaaft aan jouw icon..
.
Zie bovenstaande postquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
In deel 1 had ik deze icon nog niet eens dacht ik.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hooow, stop, allemaal op de rem
we geen _geen_ grappen maken over seksuele voorlichting in de praktijk
dat is _niet_ grappig
dank U voor Uw aandacht, gaat gerust verder
*boing* *boing* *boing* *boing* *boing*quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
JDude is binnen, het feest kan beginnen!.
.
quote:
Ik vind jou wel opperBeFster..quote:
Iig wel ergens aan het begin, want een vand e eertse topics gingen over jouw tieten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
In deel 1 had ik deze icon nog niet eens dacht ik.
Daar is op zich best een flauwe opmerking over te maken. Maar ik doe het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef kanaiken het volgende:
*boing* *boing* *boing* *boing* *boing*
Ik zeg ook eens iets liefs tegen je...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vind jou wel opperBeFster..
Net werd gesuggereerd dat ik dat was.. maar ik begon pas te posten in deel 2quote:
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hooow, stop, allemaal op de rem
we geen _geen_ grappen maken over seksuele voorlichting in de praktijk
dat is _niet_ grappig
dank U voor Uw aandacht, gaat gerust verder
Die icon is volgens mij gekómen door BeF, idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iig wel ergens aan het begin, want een vand e eertse topics gingen over jouw tieten..
Want?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar is op zich best een flauwe opmerking over te maken. Maar ik doe het niet.
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Iig wel ergens aan het begin, want een vand e eertse topics gingen over jouw tieten..
Wie maakte ook al weer al die ava's?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Die icon is volgens mij gekómen door BeF, idd..
Ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, DD heeft al in deel 1 gepost..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zeg ook eens iets liefs tegen je...![]()
![]()
Ja, oké. Gezien mijn barmhartigheid ben ik eventueel instaat de titel te delen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net werd gesuggereerd dat ik dat was.. maar ik begon pas te posten in deel 2
Ben nog nuchterquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef kanaiken het volgende:
Want?
Alsof jij een hekel hebt aan seksquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang..
Koud zal ze het niet krijgen ze heeft een flinke bos hout voor de deurquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaan
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wie maakte ook al weer al die ava's?
Tofquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, oké. Gezien mijn barmhartigheid ben ik eventueel instaat de titel te delen..
Duhquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang..
Je kunt er niet tegen hè, als de aandacht eens op mij gericht is!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaan
Cerror was daar in betere tijden nog wel eens voor te porren, toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof jij een hekel hebt aan seks
Oh ja?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Zometeen toch Bert Visscher op ned 3?
Sorry, was het vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.
Over 2 minuten, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ahquote:
Oh?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ik zou niet dúrvenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Je kunt er niet tegen hè, als de aandacht eens op mij gericht is!
Je gunt het mij gewoon niet!!!111.
* pc-fr34k tv aanzet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Hij maakte dan ook wel erg leuke!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Cerror was daar in betere tijden nog wel eens voor te porren, toch?
jaquote:
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen..
Achutquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je kunt er niet tegen hè, als de aandacht eens op mij gericht is!
Je gunt het mij gewoon niet!!!111.
Damn, dat mis ik weer allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Wel dus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Maar ik weet het niet zeker, dat is het juist!
Is nu al op..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Maar ik weet het niet zeker, dat is het juist!
Ja pff, stik d'r dan maar inquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Loop je nu de onschuldige mod uit te hangen, of?.
M'n punt-topic wat doe je!quote:
Ik had het lekker gelezenquote:
Kijkzequote:
JKij bent echt erg.quote:
quote:
Ben te lui om hem hier aan te zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Janetje het volgende:
Mijn tv'tje staat zo'n 1,5 meter van mn pv.. dus ik hoef niet te vertrekken..
Tevens ben ik weg. Tot eh, morgen ofzo!quote:
Doeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens ben ik weg. Tot eh, morgen ofzo!
Dag! Truste alvast, en nog beterschap!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens ben ik weg. Tot eh, morgen ofzo!
Draadloos toetsenbord is handig mên! Heb ik thuis, da's ideaal!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ook niet, breedbeeld naast me. Moet me alleen wel omdraaien...
4quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef kanaiken het volgende:
Een nummer tussen 1 en 20, snel!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef rompompom het volgende:
Ik peer 'm, het is hier alweder half een en dergelijke
Welterusten en BeF it up in the meantime!
Nee, ik heb geen flauw idee wat dat moet betekenen.
Whehehe, het was zeven, pwnd!quote:
Whehehehe.. ga eens even snel doodquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehe.. ga eens even snel dood![]()
![]()
![]()
Sorry.. slechte invloeden hier op fok he..quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef rompompom het volgende:
Ik peer 'm, het is hier alweder half een en dergelijke
Welterusten en BeF it up in the meantime!
Nee, ik heb geen flauw idee wat dat moet betekenen.
Doodverwensing -1quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. slechte invloeden hier op fok he..
Die heb ik hier al iedereen maals naar het hoofd gegooid..quote:
Zelfs mij dacht ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik hier al iedereen maals naar het hoofd gegooid..
zoals een goed fok!ker betaamdquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik hier al iedereen maals naar het hoofd gegooid..
Heel plausibele stellingquote:
Ik ben dan ook altijd heel plausibel, tenzij ik iets zeg wat overduidelijk nep is.quote:
Ja ik leer hier nog wel eens watquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
zoals een goed fok!ker betaamd
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he!
Ik vind m toch al niet zo leuk... ben meer Teeuwen fanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Hij jat grappen, die van bruiloften en begravenissen is allang een sign in het Engels.!
Is dat bij gebrek aan kennis van betere?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
Ik vind m toch al niet zo leuk... ben meer Teeuwen fan
Ja, en Najib Amhali is ook geweldig Voor een marokkaan dan he.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vind m toch al niet zo leuk... ben meer Teeuwen fan
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is dat bij gebrek aan kennis van betere?
Eenschquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en Najib Amhali is ook geweldig Voor een marokkaan dan he..
Neuh.. dat is door een voorliefde voor harde en grove grappen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is dat bij gebrek aan kennis van betere?
Nee ok, dit klinkt al beter. Veel mensen zijn gewoon kuddedieren in hun voorliefde voor Teeuwen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. dat is door een voorliefde voor harde en grove grappen...
Arie en Sylvester zijn ook wel leuk, tevens is Herman Finkers errrrrug leuk.. Najib Amhali is ook erg goed te pruimen.. maar toch.. Teeuwen
Neuh.. zag bij een vriendin ooit een show van hem (trui) op dat moment was ik verkochtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee ok, dit klinkt al beter. Veel mensen zijn gewoon kuddedieren in hun voorliefde voor Teeuwen.
Schijnbaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
Heheheh.. ok, we kennen dus dezelfde cabaretiers..
Ik vind hem maar matig, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
THeo Maasen vind ik trouwens ook wel goed..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. zag bij een vriendin ooit een show van hem (trui) op dat moment was ik verkocht(had nog nooit eerder van de beste man gehoord..
)
Ahuh..quote:
1989-02-04?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..![]()
Ik was nog niet zo into caberet.. nu vind ik het een stuk leuker..
zeg, klopt die geboortedatum in jouw profi?
Kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik vind hem maar matig, eigenlijk
Ik had je qua posts ouder geschatquote:
Als iets aan smaak onderhevig is, is het humorquote:
vetquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had je qua posts ouder geschat
quote:
Zo heb je iets, zo heb je nietsquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen..
quote:
quote:
Hey, reactiequote:
quote:
Waar zou J. zijn?quote:
Die heb ik weggejaagd met mijn volwassenheidquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Die heb ik weggejaagd met mijn volwassenheid
Ik ben optimistisch van aardquote:
Ja, ze kan beter naar kinderweb of sugababes gaan he.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Die heb ik weggejaagd met mijn volwassenheid
* pc-fr34k checktquote:
Ik durf niet te bevestigenquote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ze kan beter naar kinderweb of sugababes gaan he..
Té optimistisch.. ben werkelijk net onkruid.. komt altijd terug..quote:
Jupquote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Die 2 bovenste foto's zijn de updates toch?
Je kijkt lief op die blauwequote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
zat mn fobo te updaten
En toch laat je merken dat je dta wel doet.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Té optimistisch.. ben werkelijk net onkruid.. komt altijd terug..
Ik ken je fobo gewoon te goed.quote:
Rara hoe doe ik datquote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En toch laat je merken dat je dta wel doet..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:[..]heul leuk..
Ownee, nou reageer ik op iets dat niet aan mij gericht isquote:[..]![]()
![]()
*ril
Waarom doe jequote:
*knuffeltquote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom doe jebij kanaiken en bij mij ril je?
.
Omdat dat van jou grenst aan stalkgedrag..quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom doe jebij kanaiken en bij mij ril je?
.
Ik dacht eerst eventjes dat je Janetje was, had m'n reply al bijna getypt.quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*knuffeltOf je het leuk vindt of niet
Een paar berichten in je fobo en ik ben gelijk een stalker.quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat dat van jou grenst aan stalkgedrag..
Gezelligquote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eventjes dat je Janetje was, had m'n reply al bijna getypt..
Ah, what the hell..
quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een paar berichten in je fobo en ik ben gelijk een stalker..
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eventjes dat je Janetje was, had m'n reply al bijna getypt..
Ah, what the hell..
quote:
Principieel?quote:Op zondag 6 november 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
[..]ik knuffel zélden andere users..
Of gewoon mensenschuw natuurlijkquote:
Jupquote:
Dat ook zeer zeker..quote:
quote:
Je zegt graag ja en amen?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kutbroek is dit, weer diezelfde knoop die losschiet..
Neen, ik beantwoord graag vragen met een correct antwoord..quote:
Zo vatte ik het ook niet opquote:Op zondag 6 november 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Om even tegengas te bieden: ik zei zélden.. neemt dus niet weg dat ik ooit een user een knuffel zal geven/ooit met een user geknuffeld heb..
quote:
Ja, maar het is een klikknoop, dus hij zit alweer vast. De bovenste knoop is al vervangen.quote:
Omdat je sociale leven begon te vervagen? Mensne zonder sociaal leven zitten op fok en vica versa.quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom ben ik toch ooit met fok begonnen...
quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat je sociale leven begon te vervagen? Mensne zonder sociaal leven zitten op fok en vica versa..
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom ben ik toch ooit met fok begonnen...
quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?
maandag 12 januari 2004 @ 13:10quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Wel waar.. Ben met Fok begonnen toen ik op kamers ging..
Ach van die enge types als jij zijn er vast niet zo veel in Nederland, dus wat dat betreft was ik al wel redelijk veilig..quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?
Dat valt nog tegen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach van die enge types als jij zijn er vast niet zo veel in Nederland, dus wat dat betreft was ik al wel redelijk veilig..
Zit al een stuk langer op kamersquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
maandag 12 januari 2004 @ 13:10
Dat houd je toch al even vol
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurkenquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al een stuk langer op kamersMaar toen lurkte ik nog..
Denk je?quote:
Ik herinner mijn lurk tijd ook nog heel goed, ik zat toen in Truth te lurken en ook in ONZ mee te lachen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al een stuk langer op kamersMaar toen lurkte ik nog..
Zeker wetenquote:
Eens even denken... ik geloof dat ik daarvoor al zo'n maandje of 5 gelurkt had.. (en dan voornamelijk de topics die ik via de FP zag.. omdat ik het bestaan van het Fok!Forum nog niet geheel had ontdektquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurken
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart.quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurken
Ben nog nooit gebanned..quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart..
En ik doe niet aan klonen..
Ik kende eerste fokforumquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eens even denken... ik geloof dat ik daarvoor al zo'n maandje of 5 gelurkt had.. (en dan voornamelijk de topics die ik via de FP zag.. omdat ik het bestaan van het Fok!Forum nog niet geheel had ontdekt)
Ik ken het gevoel, ik leen altijd een kloonquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart..
En ik doe niet aan klonen..
Ik een paar keer, waaronder een keer ene half jaar, maar toen was ik te lui om te mailendus kwamen daar nog een maand of 2 bij.quote:
Klonen zijn imo nutteloos, op grappige kloons na.quote:Heb wel een paar klonen though
Geen klonen, wel 2 keer gebannedquote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben nog nooit gebanned..![]()
Heb wel een paar klonen though
quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
Bier pillen en hardcore
Sinas koekje en house is et eigenlijk nu voor mij
Ach, mijn eerste kloon was een reactie op een kloon van cerrorquote:Op zondag 6 november 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik een paar keer, waaronder een keer ene half jaar, maar toen was ik te lui om te mailendus kwamen daar nog een maand of 2 bij..
[..]
Klonen zijn imo nutteloos, op grappige kloons na.
Jus d'orange, iets te kanen klinkt idd wel goed, eventjes zoeken en hardcore/terror/early rave voor mij.quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
Bier pillen en hardcore
Sinas koekje en house is et eigenlijk nu voor mij
Geen klonen, 1 keer gebanned en nooit meer zo hard gelachen daarna op fok!quote:
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minderquote:
Eten gaat het helemaal worden in 2006quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jus d'orange, iets te kanen klinkt idd wel goed, eventjes zoeken en hardcore/terror/early rave voor mij.
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onzquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen klonen, 1 keer gebanned en nooit meer zo hard gelachen daarna op fok!
Dan ga ik toch voor de hardcorequote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef jackson het volgende:
[..]
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minder
Quote van Drokz:quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef jackson het volgende:
[..]
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minder
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennenquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onz
Simpele zielen vaakquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Quote van Drokz:
Hardhouse, hardhouse, ik heb haat godverdomme hardhouse!.
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpenquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennen
Bestond de holocaust dan wel?!quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onz
Ieder zij ding... als je elkaar er niet meer of minder door gaat vinden is et allemaal primaquote:
Mja, dat ging dus iets andersquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bestond de holocaust dan wel?!
Doei alvast dan..
Leg maar even uitquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpen
Maar niet bekend zijn met de holocaust?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpen
Maar niet bekend zijn met de holocaust?
Ach, van Drokz kan je het evrwachten als een van de beste terrorartiesten. Zelden dat ik terror zo goed vind, de meeste terror is dan ook teringherrie.quote:
tubgirl, en dan .com erachter, en ik mag aannemen dat je wel weet wat de holocaust is.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennen
Klopt.... en van Drokz ook imoquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, van Drokz kan je het evrwachten als een van de beste terrorartiesten. Zelden dat ik terror zo goed vind, de meeste terror is dan ook teringherrie.
In de jaren '40 was er oorlog in europa, hierbij zijn oa 6 miljoen joden gedoodquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zij ding... als je elkaar er niet meer of minder door gaat vinden is et allemaal prima![]()
quote:
quote:
Ach neem het hem maar niet kwalijk.. het heeft ook nooit op de FP gestaan he..quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In de jaren '40 was er oorlog in europa, hierbij zijn oa 6 miljoen joden gedood
Niet iedereen schijnt hiervan op de hoogte te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |