Ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, DD heeft al in deel 1 gepost..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zeg ook eens iets liefs tegen je...![]()
![]()
Ja, oké. Gezien mijn barmhartigheid ben ik eventueel instaat de titel te delen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net werd gesuggereerd dat ik dat was.. maar ik begon pas te posten in deel 2
Alsof jij een hekel hebt aan seksquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang..
Koud zal ze het niet krijgen ze heeft een flinke bos hout voor de deurquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaan
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wie maakte ook al weer al die ava's?
Tofquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, oké. Gezien mijn barmhartigheid ben ik eventueel instaat de titel te delen..
Duhquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang..
Je kunt er niet tegen hč, als de aandacht eens op mij gericht is!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaan
Cerror was daar in betere tijden nog wel eens voor te porren, toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof jij een hekel hebt aan seks
Oh ja?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Zometeen toch Bert Visscher op ned 3?
Sorry, was het vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.
Over 2 minuten, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ahquote:
Oh?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ik zou niet dúrvenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Je kunt er niet tegen hč, als de aandacht eens op mij gericht is!
Je gunt het mij gewoon niet!!!111.
* pc-fr34k tv aanzet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Hij maakte dan ook wel erg leuke!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Cerror was daar in betere tijden nog wel eens voor te porren, toch?
jaquote:
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen..
Achutquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je kunt er niet tegen hč, als de aandacht eens op mij gericht is!
Je gunt het mij gewoon niet!!!111.
Damn, dat mis ik weer allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Wel dus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Maar ik weet het niet zeker, dat is het juist!
Is nu al op..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Maar ik weet het niet zeker, dat is het juist!
Ja pff, stik d'r dan maar inquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Loop je nu de onschuldige mod uit te hangen, of?.
M'n punt-topic wat doe je!quote:
Ik had het lekker gelezenquote:
Kijkzequote:
JKij bent echt erg.quote:
quote:
Ben te lui om hem hier aan te zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Janetje het volgende:
Mijn tv'tje staat zo'n 1,5 meter van mn pv.. dus ik hoef niet te vertrekken..
Doeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens ben ik weg. Tot eh, morgen ofzo!
Dag! Truste alvast, en nog beterschap!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens ben ik weg. Tot eh, morgen ofzo!
Draadloos toetsenbord is handig męn! Heb ik thuis, da's ideaal!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ook niet, breedbeeld naast me. Moet me alleen wel omdraaien...
4quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef kanaiken het volgende:
Een nummer tussen 1 en 20, snel!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef rompompom het volgende:
Ik peer 'm, het is hier alweder half een en dergelijke
Welterusten en BeF it up in the meantime!
Nee, ik heb geen flauw idee wat dat moet betekenen.
Whehehe, het was zeven, pwnd!quote:
Whehehehe.. ga eens even snel doodquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehe.. ga eens even snel dood![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |