Is nu al op..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Maar ik weet het niet zeker, dat is het juist!
Ja pff, stik d'r dan maar inquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Loop je nu de onschuldige mod uit te hangen, of?.
M'n punt-topic wat doe je!quote:
Ik had het lekker gelezenquote:
Kijkzequote:
JKij bent echt erg.quote:
quote:
Ben te lui om hem hier aan te zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Janetje het volgende:
Mijn tv'tje staat zo'n 1,5 meter van mn pv.. dus ik hoef niet te vertrekken..
Doeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens ben ik weg. Tot eh, morgen ofzo!
Dag! Truste alvast, en nog beterschap!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens ben ik weg. Tot eh, morgen ofzo!
Draadloos toetsenbord is handig mên! Heb ik thuis, da's ideaal!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ook niet, breedbeeld naast me. Moet me alleen wel omdraaien...
4quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef kanaiken het volgende:
Een nummer tussen 1 en 20, snel!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef rompompom het volgende:
Ik peer 'm, het is hier alweder half een en dergelijke
Welterusten en BeF it up in the meantime!
Nee, ik heb geen flauw idee wat dat moet betekenen.
Whehehe, het was zeven, pwnd!quote:
Whehehehe.. ga eens even snel doodquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehe.. ga eens even snel dood![]()
![]()
![]()
Sorry.. slechte invloeden hier op fok he..quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef rompompom het volgende:
Ik peer 'm, het is hier alweder half een en dergelijke
Welterusten en BeF it up in the meantime!
Nee, ik heb geen flauw idee wat dat moet betekenen.
Doodverwensing -1quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. slechte invloeden hier op fok he..
Die heb ik hier al iedereen maals naar het hoofd gegooid..quote:
Zelfs mij dacht ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik hier al iedereen maals naar het hoofd gegooid..
zoals een goed fok!ker betaamdquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik hier al iedereen maals naar het hoofd gegooid..
Heel plausibele stellingquote:
Ik ben dan ook altijd heel plausibel, tenzij ik iets zeg wat overduidelijk nep is.quote:
Ja ik leer hier nog wel eens watquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
zoals een goed fok!ker betaamd
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he!
Ik vind m toch al niet zo leuk... ben meer Teeuwen fanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Hij jat grappen, die van bruiloften en begravenissen is allang een sign in het Engels.!
Is dat bij gebrek aan kennis van betere?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
Ik vind m toch al niet zo leuk... ben meer Teeuwen fan
Ja, en Najib Amhali is ook geweldig Voor een marokkaan dan he.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vind m toch al niet zo leuk... ben meer Teeuwen fan
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is dat bij gebrek aan kennis van betere?
Eenschquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en Najib Amhali is ook geweldig Voor een marokkaan dan he..
Neuh.. dat is door een voorliefde voor harde en grove grappen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is dat bij gebrek aan kennis van betere?
Nee ok, dit klinkt al beter. Veel mensen zijn gewoon kuddedieren in hun voorliefde voor Teeuwen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. dat is door een voorliefde voor harde en grove grappen...
Arie en Sylvester zijn ook wel leuk, tevens is Herman Finkers errrrrug leuk.. Najib Amhali is ook erg goed te pruimen.. maar toch.. Teeuwen
Neuh.. zag bij een vriendin ooit een show van hem (trui) op dat moment was ik verkochtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee ok, dit klinkt al beter. Veel mensen zijn gewoon kuddedieren in hun voorliefde voor Teeuwen.
Schijnbaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
Heheheh.. ok, we kennen dus dezelfde cabaretiers..
Ik vind hem maar matig, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
THeo Maasen vind ik trouwens ook wel goed..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. zag bij een vriendin ooit een show van hem (trui) op dat moment was ik verkocht(had nog nooit eerder van de beste man gehoord..
)
Ahuh..quote:
1989-02-04?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..![]()
Ik was nog niet zo into caberet.. nu vind ik het een stuk leuker..
zeg, klopt die geboortedatum in jouw profi?
Kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik vind hem maar matig, eigenlijk
Ik had je qua posts ouder geschatquote:
Als iets aan smaak onderhevig is, is het humorquote:
vetquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had je qua posts ouder geschat
quote:
Zo heb je iets, zo heb je nietsquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen..
quote:
quote:
Hey, reactiequote:
quote:
Waar zou J. zijn?quote:
Die heb ik weggejaagd met mijn volwassenheidquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Die heb ik weggejaagd met mijn volwassenheid
Ik ben optimistisch van aardquote:
Ja, ze kan beter naar kinderweb of sugababes gaan he.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Die heb ik weggejaagd met mijn volwassenheid
* pc-fr34k checktquote:
Ik durf niet te bevestigenquote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ze kan beter naar kinderweb of sugababes gaan he..
Té optimistisch.. ben werkelijk net onkruid.. komt altijd terug..quote:
Jupquote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Die 2 bovenste foto's zijn de updates toch?
Je kijkt lief op die blauwequote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
zat mn fobo te updaten
En toch laat je merken dat je dta wel doet.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Té optimistisch.. ben werkelijk net onkruid.. komt altijd terug..
Ik ken je fobo gewoon te goed.quote:
Rara hoe doe ik datquote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En toch laat je merken dat je dta wel doet..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:[..]heul leuk..
Ownee, nou reageer ik op iets dat niet aan mij gericht isquote:[..]![]()
![]()
*ril
Waarom doe jequote:
*knuffeltquote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom doe jebij kanaiken en bij mij ril je?
.
Omdat dat van jou grenst aan stalkgedrag..quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom doe jebij kanaiken en bij mij ril je?
.
Ik dacht eerst eventjes dat je Janetje was, had m'n reply al bijna getypt.quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*knuffeltOf je het leuk vindt of niet
Een paar berichten in je fobo en ik ben gelijk een stalker.quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat dat van jou grenst aan stalkgedrag..
Gezelligquote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eventjes dat je Janetje was, had m'n reply al bijna getypt..
Ah, what the hell..
quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een paar berichten in je fobo en ik ben gelijk een stalker..
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eventjes dat je Janetje was, had m'n reply al bijna getypt..
Ah, what the hell..
quote:
Principieel?quote:Op zondag 6 november 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
[..]ik knuffel zélden andere users..
Of gewoon mensenschuw natuurlijkquote:
Jupquote:
Dat ook zeer zeker..quote:
quote:
Je zegt graag ja en amen?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kutbroek is dit, weer diezelfde knoop die losschiet..
Neen, ik beantwoord graag vragen met een correct antwoord..quote:
Zo vatte ik het ook niet opquote:Op zondag 6 november 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Om even tegengas te bieden: ik zei zélden.. neemt dus niet weg dat ik ooit een user een knuffel zal geven/ooit met een user geknuffeld heb..
quote:
Ja, maar het is een klikknoop, dus hij zit alweer vast. De bovenste knoop is al vervangen.quote:
Omdat je sociale leven begon te vervagen? Mensne zonder sociaal leven zitten op fok en vica versa.quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom ben ik toch ooit met fok begonnen...
quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat je sociale leven begon te vervagen? Mensne zonder sociaal leven zitten op fok en vica versa..
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom ben ik toch ooit met fok begonnen...
quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?
maandag 12 januari 2004 @ 13:10quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Wel waar.. Ben met Fok begonnen toen ik op kamers ging..
Ach van die enge types als jij zijn er vast niet zo veel in Nederland, dus wat dat betreft was ik al wel redelijk veilig..quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?
Dat valt nog tegen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach van die enge types als jij zijn er vast niet zo veel in Nederland, dus wat dat betreft was ik al wel redelijk veilig..
Zit al een stuk langer op kamersquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
maandag 12 januari 2004 @ 13:10
Dat houd je toch al even vol
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurkenquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al een stuk langer op kamersMaar toen lurkte ik nog..
Denk je?quote:
Ik herinner mijn lurk tijd ook nog heel goed, ik zat toen in Truth te lurken en ook in ONZ mee te lachen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al een stuk langer op kamersMaar toen lurkte ik nog..
Zeker wetenquote:
Eens even denken... ik geloof dat ik daarvoor al zo'n maandje of 5 gelurkt had.. (en dan voornamelijk de topics die ik via de FP zag.. omdat ik het bestaan van het Fok!Forum nog niet geheel had ontdektquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurken
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart.quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurken
Ben nog nooit gebanned..quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart..
En ik doe niet aan klonen..
Ik kende eerste fokforumquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eens even denken... ik geloof dat ik daarvoor al zo'n maandje of 5 gelurkt had.. (en dan voornamelijk de topics die ik via de FP zag.. omdat ik het bestaan van het Fok!Forum nog niet geheel had ontdekt)
Ik ken het gevoel, ik leen altijd een kloonquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart..
En ik doe niet aan klonen..
Ik een paar keer, waaronder een keer ene half jaar, maar toen was ik te lui om te mailendus kwamen daar nog een maand of 2 bij.quote:
Klonen zijn imo nutteloos, op grappige kloons na.quote:Heb wel een paar klonen though
Geen klonen, wel 2 keer gebannedquote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben nog nooit gebanned..![]()
Heb wel een paar klonen though
quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
Bier pillen en hardcore
Sinas koekje en house is et eigenlijk nu voor mij
Ach, mijn eerste kloon was een reactie op een kloon van cerrorquote:Op zondag 6 november 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik een paar keer, waaronder een keer ene half jaar, maar toen was ik te lui om te mailendus kwamen daar nog een maand of 2 bij..
[..]
Klonen zijn imo nutteloos, op grappige kloons na.
Jus d'orange, iets te kanen klinkt idd wel goed, eventjes zoeken en hardcore/terror/early rave voor mij.quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
Bier pillen en hardcore
Sinas koekje en house is et eigenlijk nu voor mij
Geen klonen, 1 keer gebanned en nooit meer zo hard gelachen daarna op fok!quote:
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minderquote:
Eten gaat het helemaal worden in 2006quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jus d'orange, iets te kanen klinkt idd wel goed, eventjes zoeken en hardcore/terror/early rave voor mij.
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onzquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen klonen, 1 keer gebanned en nooit meer zo hard gelachen daarna op fok!
Dan ga ik toch voor de hardcorequote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef jackson het volgende:
[..]
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minder
Quote van Drokz:quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef jackson het volgende:
[..]
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minder
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennenquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onz
Simpele zielen vaakquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Quote van Drokz:
Hardhouse, hardhouse, ik heb haat godverdomme hardhouse!.
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpenquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennen
Bestond de holocaust dan wel?!quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onz
Ieder zij ding... als je elkaar er niet meer of minder door gaat vinden is et allemaal primaquote:
Mja, dat ging dus iets andersquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bestond de holocaust dan wel?!
Doei alvast dan..
Leg maar even uitquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpen
Maar niet bekend zijn met de holocaust?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpen
Maar niet bekend zijn met de holocaust?
Ach, van Drokz kan je het evrwachten als een van de beste terrorartiesten. Zelden dat ik terror zo goed vind, de meeste terror is dan ook teringherrie.quote:
tubgirl, en dan .com erachter, en ik mag aannemen dat je wel weet wat de holocaust is.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennen
Klopt.... en van Drokz ook imoquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, van Drokz kan je het evrwachten als een van de beste terrorartiesten. Zelden dat ik terror zo goed vind, de meeste terror is dan ook teringherrie.
In de jaren '40 was er oorlog in europa, hierbij zijn oa 6 miljoen joden gedoodquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zij ding... als je elkaar er niet meer of minder door gaat vinden is et allemaal prima![]()
quote:
quote:
Ach neem het hem maar niet kwalijk.. het heeft ook nooit op de FP gestaan he..quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In de jaren '40 was er oorlog in europa, hierbij zijn oa 6 miljoen joden gedood
Niet iedereen schijnt hiervan op de hoogte te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |