quote:Op zondag 6 november 2005 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kutbroek is dit, weer diezelfde knoop die losschiet..
Neen, ik beantwoord graag vragen met een correct antwoord..quote:
Zo vatte ik het ook niet opquote:Op zondag 6 november 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Om even tegengas te bieden: ik zei zélden.. neemt dus niet weg dat ik ooit een user een knuffel zal geven/ooit met een user geknuffeld heb..
quote:
Ja, maar het is een klikknoop, dus hij zit alweer vast. De bovenste knoop is al vervangen.quote:
Omdat je sociale leven begon te vervagen? Mensne zonder sociaal leven zitten op fok en vica versa.quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom ben ik toch ooit met fok begonnen...
quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat je sociale leven begon te vervagen? Mensne zonder sociaal leven zitten op fok en vica versa..
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarom ben ik toch ooit met fok begonnen...
quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?
maandag 12 januari 2004 @ 13:10quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Wel waar.. Ben met Fok begonnen toen ik op kamers ging..
Ach van die enge types als jij zijn er vast niet zo veel in Nederland, dus wat dat betreft was ik al wel redelijk veilig..quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je types als ik tegenkomt in het dagelijks leven?
Dat valt nog tegen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach van die enge types als jij zijn er vast niet zo veel in Nederland, dus wat dat betreft was ik al wel redelijk veilig..
Zit al een stuk langer op kamersquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
maandag 12 januari 2004 @ 13:10
Dat houd je toch al even vol
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurkenquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al een stuk langer op kamersMaar toen lurkte ik nog..
Denk je?quote:
Ik herinner mijn lurk tijd ook nog heel goed, ik zat toen in Truth te lurken en ook in ONZ mee te lachen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al een stuk langer op kamersMaar toen lurkte ik nog..
Zeker wetenquote:
Eens even denken... ik geloof dat ik daarvoor al zo'n maandje of 5 gelurkt had.. (en dan voornamelijk de topics die ik via de FP zag.. omdat ik het bestaan van het Fok!Forum nog niet geheel had ontdektquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurken
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart.quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lang volgehouden, lurken
Ben nog nooit gebanned..quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart..
En ik doe niet aan klonen..
Ik kende eerste fokforumquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eens even denken... ik geloof dat ik daarvoor al zo'n maandje of 5 gelurkt had.. (en dan voornamelijk de topics die ik via de FP zag.. omdat ik het bestaan van het Fok!Forum nog niet geheel had ontdekt)
Ik ken het gevoel, ik leen altijd een kloonquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je wat ene hell het is om gebanned te zijn en te moeten lurken. Reply! fuck, die kutknop is zwart..
En ik doe niet aan klonen..
Ik een paar keer, waaronder een keer ene half jaar, maar toen was ik te lui om te mailendus kwamen daar nog een maand of 2 bij.quote:
Klonen zijn imo nutteloos, op grappige kloons na.quote:Heb wel een paar klonen though
Geen klonen, wel 2 keer gebannedquote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben nog nooit gebanned..![]()
Heb wel een paar klonen though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |