quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
Bier pillen en hardcore
Sinas koekje en house is et eigenlijk nu voor mij
Ach, mijn eerste kloon was een reactie op een kloon van cerrorquote:Op zondag 6 november 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik een paar keer, waaronder een keer ene half jaar, maar toen was ik te lui om te mailendus kwamen daar nog een maand of 2 bij..
[..]
Klonen zijn imo nutteloos, op grappige kloons na.
Jus d'orange, iets te kanen klinkt idd wel goed, eventjes zoeken en hardcore/terror/early rave voor mij.quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
Bier pillen en hardcore
Sinas koekje en house is et eigenlijk nu voor mij
Geen klonen, 1 keer gebanned en nooit meer zo hard gelachen daarna op fok!quote:
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minderquote:
Eten gaat het helemaal worden in 2006quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jus d'orange, iets te kanen klinkt idd wel goed, eventjes zoeken en hardcore/terror/early rave voor mij.
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onzquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen klonen, 1 keer gebanned en nooit meer zo hard gelachen daarna op fok!
Dan ga ik toch voor de hardcorequote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef jackson het volgende:
[..]
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minder
Quote van Drokz:quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef jackson het volgende:
[..]
House is wel 100% mijn ding... sinas wat minder
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennenquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onz
Simpele zielen vaakquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Quote van Drokz:
Hardhouse, hardhouse, ik heb haat godverdomme hardhouse!.
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpenquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennen
Bestond de holocaust dan wel?!quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik een keer voor tubgirl posten en een keer voor de holocaust ontkennen dat was btw in onz
Ieder zij ding... als je elkaar er niet meer of minder door gaat vinden is et allemaal primaquote:
Mja, dat ging dus iets andersquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bestond de holocaust dan wel?!
Doei alvast dan..
Leg maar even uitquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpen
Maar niet bekend zijn met de holocaust?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat je tubgirl niet kent is erg, maar nog te begrijpen
Maar niet bekend zijn met de holocaust?
Ach, van Drokz kan je het evrwachten als een van de beste terrorartiesten. Zelden dat ik terror zo goed vind, de meeste terror is dan ook teringherrie.quote:
tubgirl, en dan .com erachter, en ik mag aannemen dat je wel weet wat de holocaust is.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien ben ik geen insider genoeg maar waar heb je et over... tubgirl posten? Holocast ontkennen
Klopt.... en van Drokz ook imoquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, van Drokz kan je het evrwachten als een van de beste terrorartiesten. Zelden dat ik terror zo goed vind, de meeste terror is dan ook teringherrie.
In de jaren '40 was er oorlog in europa, hierbij zijn oa 6 miljoen joden gedoodquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zij ding... als je elkaar er niet meer of minder door gaat vinden is et allemaal prima![]()
quote:
quote:
Ach neem het hem maar niet kwalijk.. het heeft ook nooit op de FP gestaan he..quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In de jaren '40 was er oorlog in europa, hierbij zijn oa 6 miljoen joden gedood
Niet iedereen schijnt hiervan op de hoogte te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |