hooow, stop, allemaal op de remquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja toch, meisje = 2 x chromosonen(ofzo) en een jongen x en y. Heb 1 jaar biologie gehad, dit nooit gehad maar zovbaak gelezen enzo. Biologie is een kutvak, ik hou liever van prakticums..
Nee, maar op je 24e VWO gaan doen lijkt me niet echt nodigquote:
Gutenabend heute Abend, Frau Dollquote:
In deel 1 had ik deze icon nog niet eens dacht ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben sinds deel 1 al verslaaft aan jouw icon..
.
Die begon ze volgens mij juist in de bef-periode te gebruikenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben sinds deel 1 al verslaaft aan jouw icon..
.
Zie bovenstaande postquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
In deel 1 had ik deze icon nog niet eens dacht ik.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hooow, stop, allemaal op de rem
we geen _geen_ grappen maken over seksuele voorlichting in de praktijk
dat is _niet_ grappig
dank U voor Uw aandacht, gaat gerust verder
*boing* *boing* *boing* *boing* *boing*quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
JDude is binnen, het feest kan beginnen!.
.
quote:
Ik vind jou wel opperBeFster..quote:
Iig wel ergens aan het begin, want een vand e eertse topics gingen over jouw tieten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
In deel 1 had ik deze icon nog niet eens dacht ik.
Daar is op zich best een flauwe opmerking over te maken. Maar ik doe het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef kanaiken het volgende:
*boing* *boing* *boing* *boing* *boing*
Ik zeg ook eens iets liefs tegen je...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vind jou wel opperBeFster..
Net werd gesuggereerd dat ik dat was.. maar ik begon pas te posten in deel 2quote:
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hooow, stop, allemaal op de rem
we geen _geen_ grappen maken over seksuele voorlichting in de praktijk
dat is _niet_ grappig
dank U voor Uw aandacht, gaat gerust verder
Die icon is volgens mij gekómen door BeF, idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iig wel ergens aan het begin, want een vand e eertse topics gingen over jouw tieten..
Want?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar is op zich best een flauwe opmerking over te maken. Maar ik doe het niet.
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Iig wel ergens aan het begin, want een vand e eertse topics gingen over jouw tieten..
Wie maakte ook al weer al die ava's?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Die icon is volgens mij gekómen door BeF, idd..
Ja maar, ja maar, ja maar, ja maar, DD heeft al in deel 1 gepost..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zeg ook eens iets liefs tegen je...![]()
![]()
Ja, oké. Gezien mijn barmhartigheid ben ik eventueel instaat de titel te delen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net werd gesuggereerd dat ik dat was.. maar ik begon pas te posten in deel 2
Alsof jij een hekel hebt aan seksquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang..
Koud zal ze het niet krijgen ze heeft een flinke bos hout voor de deurquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaan
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wie maakte ook al weer al die ava's?
Tofquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, oké. Gezien mijn barmhartigheid ben ik eventueel instaat de titel te delen..
Duhquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik bestudeer gewoon graag boomblaadjes en observeer dieren ipv in een boekje te kijken, dat jij dit nou gelijk sigureerd bewijst maar weer eens je puberale gedachtegang..
Je kunt er niet tegen hè, als de aandacht eens op mij gericht is!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zal eens níet over DD d'r imposante voorgevel gaan
Cerror was daar in betere tijden nog wel eens voor te porren, toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof jij een hekel hebt aan seks
Oh ja?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Zometeen toch Bert Visscher op ned 3?
Sorry, was het vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik. Maar die van DD heb ik niet gemaakt. Naja, ik maak ook pas sinds een kortere tijd de icons, sinds DSG er is eigenlijk help ik mee in de icon topics.
Over 2 minuten, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ahquote:
Oh?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ik zou niet dúrvenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Je kunt er niet tegen hè, als de aandacht eens op mij gericht is!
Je gunt het mij gewoon niet!!!111.
* pc-fr34k tv aanzet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Hij maakte dan ook wel erg leuke!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Cerror was daar in betere tijden nog wel eens voor te porren, toch?
jaquote:
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest toch met een comeback komen..
Achutquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je kunt er niet tegen hè, als de aandacht eens op mij gericht is!
Je gunt het mij gewoon niet!!!111.
Damn, dat mis ik weer allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Wel dus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Maar ik weet het niet zeker, dat is het juist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |