Last man standing enzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Janetje is toch wel de opperBeFfer dacht ik zo...![]()
Hoiiiii.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Is er nog iemand van het vaste cluppie over?
Toen de reeks met ~20 topics per dag liep
eujquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit klinkt opeens best wel fout![]()
Okee, dan doe ik hem ook even over...quote:
Detailsquote:
Ze heeft een vagina en tieten, welkom bij seksuele voorlichting deel 1.quote:
sssshtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kom er net achter dat Kanaiken en janetje helemala niet eens in deel 1 hebben gepost..
Mijn post: [Bef] Nieuwe reeks!!
Ik heb voor het eerst meegedaan in deel 2 geloof ik...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Is er nog iemand van het vaste cluppie over?
Toen de reeks met ~20 topics per dag liep
Goed met jou, lang niet ge[BeF] dude!quote:
Hee, stadsgenoot! Alles goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst meegedaan in deel 2 geloof ik...
Maar her en der wel eens een deeltje overgeslagen
Overigens vind ik het nu veel leuker, in het begin ging het zó kansloos snel
En een minipenis in dezelfde vagina, de ballen zijn trouwens samengeknoopte schaamlippenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft een vagina en tieten, welkom bij seksuele voorlichting deel 1.![]()
Heel mijn fokgedrag lag even stil eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goed met jou, lang niet ge[BeF] dude!
Waar zit bij jongetjes dan de prenatale baarmoeder?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En een minipenis in dezelfde vagina, de ballen zijn trouwens samengeknoopte schaamlippen
welkom bij prenatale ontwikkeling deel 1
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kom er net achter dat Kanaiken en janetje helemala niet eens in deel 1 hebben gepost..
Is dat niet waar de zaadleiders op uitkomen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waar zit bij jongetjes dan de prenatale baarmoeder?
(wil ik dit echt weten?)
Ja, heb ik ook een tijd gehad. Ook een tijd dat ik alleen fokte en niet [BeF]te maar ik ben levend en schoppend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heel mijn fokgedrag lag even stil eigenlijk
maar over-all gaat het goed![]()
Prostaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is dat niet waar de zaadleiders op uitkomen?
Bij de vrouwen dus de ei-leiders![]()
Foei!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Des te beterquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heel mijn fokgedrag lag even stil eigenlijk
maar over-all gaat het goed![]()
[/quote
Ja, heb ik ook een tijd gehad. Ook een tijd dat ik alleen fokte en niet [BeF]te maar ik ben levend en schoppend.
WIl je weten wat er gebeurt als je een extra X chromosoom toevoegt aan een jongen?quote:
Arme jij! Beterschap! Ook alles goed hoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Hee, stadgenoot! [afbeelding]
Ziek&zwak, maar verder alles prima hoor! Met jou?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, dan doe ik hem ook even over...
Janetje is opperBeFster![]()
Syndroom van down, wat is daarquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
WIl je weten wat er gebeurt als je een extra X chromosoom toevoegt aan een jongen?
Nee mongool, dat is een extra chromosoom nummer 21quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Syndroom van down, wat is daaraan?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee mongool, dat is een extra chromosoom nummer 21
whehehehe, ik zei mongool
Dan krijg je tieten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
WIl je weten wat er gebeurt als je een extra X chromosoom toevoegt aan een jongen?
Dit is 4 vwo stofquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]Ik ben niet zo thuis in de biogenetica...
Is geen mongool, is grafjostiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee mongool, dat is een extra chromosoom nummer 21
whehehehe, ik zei mongool
quote:
mijn foutquote:
Stoerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef kanaiken het volgende:
Dit is 4 vwo stof
hier is het in de 4e nog verplicht, nu ben ik er tenminste vanafquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Stoer
* JDude heeft ook VWO gedaan, maar dan zonder Biologie
Niemand houd je tegen.....quote:
Heeeeujquote:
Ja toch, meisje = 2 x chromosonen(ofzo) en een jongen x en y. Heb 1 jaar biologie gehad, dit nooit gehad maar zovbaak gelezen enzo. Biologie is een kutvak, ik hou liever van prakticums.quote:
Ik ben sinds deel 1 al verslaaft aan jouw icon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |