Dom geborenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef djenneke het volgende:
Opvoeding?
Die kans hebben mijn ouders al vergald
Ik zeg ook niet dat ik et niet kanquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
De link naar de OP staat ín de OP, dus iedereen kan een nieuwe maken
zelfs ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
De link naar de OP staat ín de OP, dus iedereen kan een nieuwe maken
Luie donderquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik et niet kan
Ik dacht dat iemand anders er wel 1 klaar had staan... heb er nog nooit 1 gemaakt dus ging er niet vanuit dat jullie dat verwachtenquote:
Zie je mij als een bosjosti naar boven scrollen om dat te bekijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Janetje het volgende:
Op geupdate met nieuwe BeFregel.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Dom geboren
Suf gewiegd
Nooit wat bij geleerd
Ik welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je mij als een bosjosti naar boven scrollen om dat te bekijken
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je mij als een bosjosti naar boven scrollen om dat te bekijken
Mwaoh, het is wel een (tot net nog) ongeschreven regel eigenlijk. In alle slowchat topics welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand anders er wel 1 klaar had staan... heb er nog nooit 1 gemaakt dus ging er niet vanuit dat jullie dat verwachten
Check... komt goed een volgende keerquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwaoh, het is wel een (tot net nog) ongeschreven regel eigenlijk. In alle slowchat topics wel
In dat geval hoop ik voor jullie dat ik nooit laatste poster ga wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwaoh, het is wel een (tot net nog) ongeschreven regel eigenlijk. In alle slowchat topics wel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, je hoort er helemaal bij nu
Jawel, we gaan weer aan het werk. Nu acht uurtjes tuffen om zooi op te halen in een haven en dan weer echt aan de slagquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
beetje beter gehumeurd dan gisteren trouwens??
Zebbie en D-D komen af en toe eens buurten nog, maar die zijn niet echt op enige regelmaat te betrappen. Ik weet niet wie er voor de rest in het begin waren; toen was ik er zelf nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Is er nog iemand van het vaste cluppie over?
Toen de reeks met ~20 topics per dag liep
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Janetje is toch wel de opperBeFfer dacht ik zo...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
Hmm, ik kan me een aantal namen ook niet herinnerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zebbie en D-D komen af en toe eens buurten nog, maar die zijn niet echt op enige regelmaat te betrappen. Ik weet niet wie er voor de rest in het begin waren; toen was ik er zelf niet
En lekker aftellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jawel, we gaan weer aan het werk. Nu acht uurtjes tuffen om zooi op te halen in een haven en dan weer echt aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |