*Mannelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
Hoe oud ben je & met hoeveel personen heb je sex gehad
deze zat vol dus hier verder
vermeld:
geslacht.....
leeftijd.....
mannen.....
vrouwen.....
volgens mij word er met sex dus penetratie bedoeld door de vorige TS...
Dat heeft Bill Clinton bedacht...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef in-limboy het volgende:
Als penetratie pas seks is, ben ik nog maagd.
Waarom zou alleen neuken seks zijn?![]()
.....eeehm...... dat was mijn bedoeling ook een beetje....quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom proberen jullie allemaal het aantal bedpartners goed te praten door het aantal lange relaties te noemen??? Dan wordt de rest van de bedpartners eigenlijk alleen maar ernstiger
Mijn bedpartners is vele malen groter dan het aantal lange relaties in ieder geval, dus bij mij is er sowieso geen redden meer aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom proberen jullie allemaal het aantal bedpartners goed te praten door het aantal lange relaties te noemen??? Dan wordt de rest van de bedpartners eigenlijk alleen maar ernstiger
Sowwwwwwwww...... playerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef Silven het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Aantal mannen: 0
Aantal vrouwen: 8
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
geslacht.....
leeftijd.....
mannen.....
vrouwen.....
57 vrouwenquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
eslacht: man
Leeftijd: 27
Mannen: ben geen homo
Vrouwen: 28 maar met alleen handen 29
jij kan gewoon niet lezen ik zou willen dat er 57 gehad heb ik schrijf toch 28 maar als met hand ook sex is dan is het er 29quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Burbo het volgende:
[..]
57 vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat je niet kan typen RR, dus misschien is dit ook een typo?![]()
of jij kunt of niet trouw zijn of jij kunt niet van iemand houden....quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen maar 1/2 bedpartners hebben gehad. Ik krijg dan toch het idee dat je echt iets mist.
Wauw, aan je huidige leeftijd te zien moet je userID wel -17300 zijn ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:03 schreef bas_16 het volgende:
Geslacht: man
Leeftijd: 30
Mannen: 0
Vrouwen: 1
en nee, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis ofzo....
of je bekijkt het positief:quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat een afgelikte boterhammen zitten erbij zeg![]()
Hoe oud ben je precies knulletje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Breukink het volgende:
[..]
of jij kunt of niet trouw zijn of jij kunt niet van iemand houden....![]()
knulletje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe oud ben je precies knulletje?
Ik ben altijd trouw geweest in relaties en ken het gevoel van houden van heel goed. Daarentegen weet je IMHO met 1/2 bedpartners niets van de seks.
Het gaat niet om erbij, het gaat om perspectief. Dat heb je niet met 1/2 bedpartners en wat jij denkt dat goed is kan vast nog 10 keer beter. Maar neem vooral zo'n houding aan als je niet precies te horen krijgt wat je wil horen en zet me vooral weg als 'slet'.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Breukink het volgende:
[..]
knulletje?![]()
ach je zult door al die bedpartners wel genoeg "erbij" hebben gekregen, maar succes verder....![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
Hoe oud ben je & met hoeveel personen heb je sex gehad
deze zat vol dus hier verder
vermeld:
geslacht..... man
leeftijd..... 24
mannen..... 0
vrouwen..... 6
Op zich ben ik het wel met je eens dat iemand die meer ervaring heeft beter een idee heeft wat/wie goed is op seksgebied en wat/wie niet, maar wat maakt het uit als je niet zoveel bedpartners hebt gehad, maar je wel tevreden bent met je huidige partner? Het heeft geen zin om het dan maar uit te maken omdat het altijd beter kan zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gaat niet om erbij, het gaat om perspectief. Dat heb je niet met 1/2 bedpartners en wat jij denkt dat goed is kan vast nog 10 keer beter. Maar neem vooral zo'n houding aan als je niet precies te horen krijgt wat je wil horen en zet me vooral weg als 'slet'.![]()
o my,had je jeuk ofzo?quote:Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef waterbeest het volgende:
geslacht vrouw
leeftijd 21
mannen euh... een stuk of 25 ofzo?
vrouwen 6
sletquote:Op woensdag 9 november 2005 03:56 schreef Sanduhrr het volgende:
geslacht: man
leeftijd: 19
mannen: 0
vrouwen: 8
Je kunt ook wachten tot je het je af gaat vragen hoe het met een ander is, dat kan echter een nog veel pijnlijkere situatie opleveren na 3 jaar trouwe dienst of iets in die geest.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel met je eens dat iemand die meer ervaring heeft beter een idee heeft wat/wie goed is op seksgebied en wat/wie niet, maar wat maakt het uit als je niet zoveel bedpartners hebt gehad, maar je wel tevreden bent met je huidige partner? Het heeft geen zin om het dan maar uit te maken omdat het altijd beter kan zijn.
Al is seks wel zo lekker dat het redelijk verleidelijk is om eens wat meer rond te kijken
Netjes hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Talietje het volgende:
geslacht: vrouw
Leeftijd: 17
mannen: 1
vrouwen: 0
Sorry hoor, maar ik ben een man maar ik voel me toch een beetje te goed om sex te hebben met elke meid die ik tegen kom. Lekker of niet, maar een mens heeft toch nog wel een stukje eigenwaarde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
of je bekijkt het positief:
"wat veel makkelijke prooien zitten er tussen"
![]()
![]()
![]()
Als het al zo is dan zou ik het niet eens durven zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:52 schreef het.ismij het volgende:
Flamoes = hoer?
En dat je dat nog bijhoud ook,..
Das misschien nog wel triester,..
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:09 schreef flamoes het volgende:
Ghehe dan ben ik maar een slet.. ik vind neuken gewoon helemaal geweldig. Toen ik nog veel uit ging deed ik extra mijn best. Maar heb het ook onverwachts voor mekaar gekregen zo door de weeks en vaak met mijn werk. Ik installeer zonweringen en serre's bij mensen thuis zie je. Vaak vrouwen die vrijgezel zijn of zelfs getrouwd ook een paar keer gehad. en in die gevallen vaak meerdere keren met dezelfde. Doe het trouwens meestal wel veilig hoor, maar dat is omdat ik geen kindjes wil.
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:29 schreef flamoes het volgende:
Je moest eens weten hoe schijnheilig dat soort (veel) vrouwen zijn eigenlijk! Ze houden het geheim voor iedereen of hebben een vriend of zijn zelfs getrouwd, maar als het er op uitdraait, blijft het bijna nooit bij 1 keer sex, dus ze waren er gewoon heel bewust mee bezig. Ben vaak een week aan het klussen op 1 adres dus heb alle tijd!
Ik probeer altijd wel een sfeer te scheppen dat het iets speciaals lijkt en niet alleen sex om de lust is (wat het natuurlijk wel is en dat weten zij stiekem ook). Anders lijkt het toch wat af te schrikken. Vrouwen willen niet het idee hebben om gebruikt te worden....
Ik praat er ook alleen hier over omdat het anoniem is. het is niet zo dat ik zit op te scheppen in de stamkroeg, want dan gooi ik mijn eigen glazen in. Veel mensen weten waar ik op dat moment aan het werk ben, dus wil niet dat het uitkomt. Ik kom vertrouwd over zeggen ze en beloof altijd alle discretie, omdat het ook gewoon klanten zijn natuurlijk en het is heel goed voor de fooienpotquote:Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je netjes. Bij mannen is vreemdgaan meestal gewoon pure lust, vrouwen doen het mijns inziens veel bewuster. Maar goed dat is een andere discussie.![]()
Ach iedereen hier op FOK! is een procentje of 75 schijnheiliger dan in het echt, dus de reacties verbazen me ook weinig.
Hoer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:21 schreef devlinmr het volgende:
man
34
mannen: 2
vrouwen: 60-70 (niet echt bijgehouden)
Ach joh, dat geef niet hoor. Kun je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoer.![]()
Ik doe het tenminste niet met mannen.![]()
Ik heb als compensatie wat extra vrouwen erbij genomen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach joh, dat geef niet hoor. Kun je ook niks aan doen.
heeel eeruggg netjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:10 schreef Olafje het volgende:
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 24
mannen: 1 (al 7 jaar samen, waarvan 1 jaar getrouwd)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe oud ben je precies knulletje?
Ik ben altijd trouw geweest in relaties en ken het gevoel van houden van heel goed. Daarentegen weet je IMHO met 1/2 bedpartners niets/weinig van seks en goede seks.
Hij heeft het niet over relaties. Maar over 125 vrouwen waarmee hij naar bed is geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Je bent geen slet hoor als je een paar relaties hebt gehad voordat je trouwt
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.quote:
vlag erover en gaan voor het vaderlandquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef 2flower het volgende:
[..]
vlag erover en gaan voor het vaderland![]()
Mjah... Vind ik niet... Beetje ervaring opdoen kan vaak alleen maar voor betere seks zorgen...quote:
Waarom zou je iets wat goed is kapot maken om iets te zoeken wat je wellicht toch niet vind?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
Sorry hoor maar bij sommige stellen denk ik echt, wtf... 1/2 parters, wat weet je nu precies van wat je zoekt? Natuurlijk als je iemand tegenkomt, kom je iemand tegen. Ik vind echter dat perspectief nog ontbreekt. Als ik nu nog met mn eerste meisje was geweest had ik waarschijnlijk dat helemaal HET gevonden, maar aan de andere kant had ik zoveel gemist.![]()
Ik ben daar absoluut niet de enige in. Ik denk dat een hoog scheidingspercentage wellicht ook weleens daarin zou kunnen liggen. Er zit nogal een verschil in wat je denkt dat de perfecte partner voor je is en wie hij/zij werkelijk is.![]()
Aan de andere kant mis je niks als je niet weet wat je mist.![]()
Als je niet weet wat je mist, dan mis je het niet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen maar 1/2 bedpartners hebben gehad. Ik krijg dan toch het idee dat je echt iets mist.
Ik heb het idee dat het meer stoere praat isquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.
Huhquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef der_weiss het volgende:
Vrouwen: Anderhalf. Afgerond naar boven zou dat 2 zijn, maar uiteindelijk is 't er maar 1tje helemaal
Een 1,5 persoons vrouw?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef der_weiss het volgende:
Vrouwen: Anderhalf. Afgerond naar boven zou dat 2 zijn, maar uiteindelijk is 't er maar 1tje helemaal
Ik ben nog jong, en nog vrij gezel, dus ik heb nog alle kans om het getal op te krikkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Ahhh, dat verklaard waarom zoveel mensen vreemd gaan of de relatie vebreken omdat ze weleens willen weten hoe het is het met een ander te doen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je mist, dan mis je het niet...
Ja, dat zou best wel eens kunnen. Maar ik heb het idee dat sommigen er nogal snel van uit gaan dat je meerdere partners moet gehad hebben vooraleer je "goed" kan seksen.quote:MikeyMan - vrijdag 11 november 2005 @ 16:11
Mjah... Vind ik niet... Beetje ervaring opdoen kan vaak alleen maar voor betere seks zorgen...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:27 schreef supkaa het volgende:
leeftijd: 16
mannen: 1
sletquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:22 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
leeftijd: 21
vrouwen: 6
Het liefst wel en ik zei geen 125. Om eerlijk te zijn zal het ergens tussen de 70-80 liggen waarvan het overgrote deel in een kleine periode van mijn leven ligt, ver van mij af. Verder heb ik in totaal 6 jaar aan relaties gezeten en ben daarin nooit vreemdgegaan. Ik zeg niet dat mijn gedrag toen goed was, maar 1 vriendje/vriendinnetje/bedpartner is mijns inziens al helemaal niet gezondquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:11 schreef Foxxy het volgende:
[..]
![]()
Wat kortzichtig. Wil je je sletten-gedrag nu gewoon goed praten?
Kneuzerig opmerking voor iemand die niet kan lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ben er niet bepaald trots op, maar goed dat aantal lijkt ook veel. Meer de helft is echter van meer dan 4 jaar terug. Dat praat het niet goed, maar zet het wel in perspectief. Als je het afgelopen jaar bekijkt ben ik heel beschaafd, al ben ik het grootste deel ervan single geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef pAin het volgende:
vrouwen: 2
@Tranceptor; och ja, ik voel me prima gezond met 2 bedpartners sinds mn 21ste, dank je. Ik zou me eerlijk gezegt niet helemaal tof voelen wanneer ik er 70 of 80 heb afgewerkt.
Wanneer vind jij een relatie lang?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:57 schreef Miriampje het volgende:
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 17
Mannen: 2 (allebei lange relaties)
Vrouwen: 0
Ik mag te nieuwsgierig klinken, maar jou bedpartners hadden dus de houdbaarheidsdatum van 1 nacht als ik het goed begrijp?? Van 1 keertje eroverheen leer je imho echt niks, bedprestaties zijn ook echt niet gerelateerd aan hoeveel je er af hebt gewerkt, maar hoevaakquote:Op zondag 13 november 2005 13:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben er niet bepaald trots op, maar goed dat aantal lijkt ook veel. Meer de helft is echter van meer dan 4 jaar terug. Dat praat het niet goed, maar zet het wel in perspectief. Als je het afgelopen jaar bekijkt ben ik heel beschaafd, al ben ik het grootste deel ervan single geweest.![]()
Ik zou me eerlijk gezegd niet tof voelen met 1/2 bedpartners, me altijd afvragend of en hoe het beter kon.![]()
Je gaat ergens vanuit wat voor een deel wel zo is, maar voor een ander aanzienlijk deel ook niet zo.quote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik mag te nieuwsgierig klinken, maar jou bedpartners hadden dus de houdbaarheidsdatum van 1 nacht als ik het goed begrijp?? Van 1 keertje eroverheen leer je imho echt niks, bedprestaties zijn ook echt niet gerelateerd aan hoeveel je er af hebt gewerkt, maar hoevaak.
Dus dat laatste lijkt me eigenlijk een heel klein beetje onzin.
ja.. ik heb ook het id dat ik écht iets mis..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Tis ook niet persoonlijk bedoeld (ik ken je niet eens denk ik), maar je gemiddelde licht over het algemeen wel hoger lijkt mequote:Op zondag 13 november 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je gaat ergens vanuit wat voor een deel wel zo is, maar voor een ander aanzienlijk deel ook niet zo.![]()
De houdbaarheidsdatum van 1 nacht kwam inderdaad voor, maar ook wel vaker 'eroverheen' zoals je zo respectvol zegt.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef purplerose het volgende:
erm
leeftijd: 31
mannen: 3 serieuze relaties en de nodige scharrels
vrouwen: 2 zoenen en wat voelen
Intressantquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef purplerose het volgende:
erm
leeftijd: 31
mannen: 3 serieuze relaties en de nodige scharrels
vrouwen: 2 zoenen en wat voelen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Martin99 het volgende:
Leeftijd: 23
Vrouwen: 0![]()
Bij ons is het zak erover, maar een vlag is eigenlijk nog mooier!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef 2flower het volgende:
[..]
vlag erover en gaan voor het vaderland![]()
Dat zeg ik dus ook altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je mist, dan mis je het niet...
Ik vind mezelf niet uitzonderlijk knap maar ik schijn vooral bij buitenlandse vrouwen in de smaak te vallen gezien het feit dat van die 23 er maar 2 Nederlands waren.quote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
Opvallend de mensen zonder fotoboek hebben over het algemeen meer bedpartners gehad, dan de mensen met fotoboek? Let maar op en oordeel zelf of mijn observatie juist is.
Weet je wat nog opvallender is? Mensen die niet veel op FOK! zitten hebben nog meer sex en bedpartners.quote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
Opvallend de mensen zonder fotoboek hebben over het algemeen meer bedpartners gehad, dan de mensen met fotoboek? Let maar op en oordeel zelf of mijn observatie juist is.
Good call!quote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weet je wat nog opvallender is? Mensen die niet veel op FOK! zitten hebben nog meer sex en bedpartners.
Ik HAD een fotoboek... nou nie meer.quote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
sloeriequote:Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef Star20 het volgende:
leeftijd: 20
mannen: 6
best wel he!quote:
Misschien is het zo dat je meer succes hebt als je niet op fok zoekt, maar gewoon buiten, in het wild, je weet wel, door uit te gaan enzoquote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
Trap jij af dan?quote:Op maandag 21 november 2005 17:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind dat iedereen er ook bij moet vermelden hoe lang en hoe veel relaties er zijn geweest.
Tis per slot van rekening een wedstrijd en die moet wel een beetje eerlijk verlopen natuurlijk!
Kan toch?quote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef het.ismij het volgende:
over sloeries gesproken wat vind fokkend nl van vrouw 19 en 8 mannen,.. .
quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Geslacht: M
Leeftijd: 19 20
vrouwen: 138 287
Wat kost jequote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef Bibikuif22 het volgende:
geslacht vrouw
leeftijd 25
mannen 19![]()
vrouwen geen
Ik denk dat jouw spaarpotje dan nog even flink zijn buikje rond moet eten de komende laten we zeggen 100 jaarquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw spaarpotje dan nog even flink zijn buikje rond moet eten de komende laten we zeggen 100 jaar![]()
Lijkt mij een vrij sterk verhaal.quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw spaarpotje dan nog even flink zijn buikje rond moet eten de komende laten we zeggen 100 jaar![]()
Je zit er wel meer mee dan ik blijkbaar. En mijn MAN weet dit ook dussssquote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij sterk verhaal.
Je huidige vriend is niet goed bij zijn hoofd btw.
Daarom is hij ook niet goed bij zijn hoofd.quote:Op maandag 21 november 2005 23:36 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
En mijn MAN weet dit ook dussss![]()
Nee hoor gewoon kwestie van eerlijk zijn t.o. elkaar en ach, laten we zeggen je leert er een hoop van. En fyi, dan kun jij ook weer slapen, het was allemaal veilig..quote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Daarom is hij ook niet goed bij zijn hoofd.
Waarom ga je er in godsnaam op inquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon kwestie van eerlijk zijn t.o. elkaar en ach, laten we zeggen je leert er een hoop van. En fyi, dan kun jij ook weer slapen, het was allemaal veilig..
Prostitutie ook.quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef Bibikuif22 het volgende:
En fyi, dan kun jij ook weer slapen, het was allemaal veilig..
vooruit dan maar... 1 relatie van een jaar en eentje van 4 jaar (dood en dood zonde)quote:
ALLEBEI MISquote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Bij ons is het zak erover, maar een vlag is eigenlijk nog mooier!![]()
![]()
Ga toch heen man met je veroordelingen, laat mensen lekker zichzelf zijn, jij hoeft het toch niet te doen als je niet wil, of is het zo dat het je zo dwars zit omdat je het wel zou willen eigenlijk?quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij sterk verhaal.
Je huidige vriend is niet goed bij zijn hoofd btw.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:01 schreef Talietje het volgende:
[..]
ALLEBEI MIS!!
Zak over de kop en vlag in d'r hand reet en neuken voor het vaderland
Ik meld me aan!quote:Op maandag 21 november 2005 16:10 schreef Star20 het volgende:
met 2 heb ik lange relatie gehad… en de rest waren fuckbuddies… en ben van plan om mijn lijstje nog uit te breiden.. iemand interesse![]()
1 van 3,5 jaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat een gelul sjaak...
Mijne waren allemaal (alsof het er tientallen waren) onveilig... errug slecht van mezelf ik weet het.
loserquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:32 schreef flamoes het volgende:
Het valt me mee dat er geen mannen zijn die een aantal vrouwen hebben gehad en tussendoor ook een paar keer een vent hebben geprobeerd. Dat hoor ik tegenwoordig ook weleens.... Zo van: "goh, toch maar eens proberen hoe het is om je schijtkanaal vol te laten blaffen door een lekkere vent"![]()
Is dat tegenwoordig in ofzo?
Ik wist dat het taboe van vrouwen met vrouwen een stuk minder is, maar dat een hetero man tegenwoordig ook moet proberen hoe het is om een vent te neuken, pijpen enbwehhhh!
Ik denk dat wij es op vrouwenjacht moetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Martin99 het volgende:
Leeftijd: 23
Vrouwen: 0![]()
Ach boeien.. Komt welquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Erick1985 het volgende:
Leeftijd: 20
Aantal mannen: 0 - ben hetero
Aantal vrouwen: 0
Erg hè![]()
[..]
Ik denk dat wij es op vrouwenjacht moeten, want dit gaat zo niet langer met ons
![]()
En als we dat niet meetellen ben je opeens een jaartje jongerquote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef Sessy het volgende:
Als we orale seks ook tellen ben ik 19, vrouw, en is dat 2 - maar zeer binnenkort 3 denk ik zo.En geen vrouwen voorlopig.
Orale sex... tsja, dan kan ik er nog een handvol bij optellen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef Sessy het volgende:
Als we orale seks ook tellen ben ik 19, vrouw, en is dat 2 - maar zeer binnenkort 3 denk ik zo.En geen vrouwen voorlopig.
Heb je ook wel gelijk in, en ja; soms wil ik het iets te graag, en helaas kan je niks forceren op dit gebied hehe. Ik zie wel, time will tellquote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ach boeien.. Komt wel
Je moet het niet willen doen om de buitenwereld. Je moest eens weten hoeveel jongens/mannen niks gedaan hebben..
So, you can fuck yourself in the ass?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:55 schreef Brillies het volgende:
Man
42
Mannen: 1
Vrouwen: 1
Uitleg: De man ben ik zelf en de vrouw is mijn vrouw.
Slettebakquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:05 schreef weathergirl het volgende:
leeftijd:33
mannen: rond de 50 (weet het niet precies)
HAHAHAHAHAHA, jij bent zeker lelijk:Dquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Erick1985 het volgende:
Erg hè![]()
[..]
Ik denk dat wij es op vrouwenjacht moeten, want dit gaat zo niet langer met ons
![]()
en jij zwaaar minderjarig zeker gezien je reactie... net in de puberteit gekomen joh? (12 jr)quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef Mieks het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, jij bent zeker lelijk:D
Vrouwenoverschot?quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef YellowDog het volgende:
Vrouwen: 34
Relaties: 0
**Lang leve groningen
Waarom niet eens een keer een vrouw? Je weet niet wat je mist totdat je het geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:27 schreef Deja het volgende:
Leeftijd: 30
Mannen: 6
Relaties: 2
Es effe het homo gehalte opkrikken hier![]()
'Er gaat niets boven Groningen' was het toch?quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef YellowDog het volgende:
Vrouwen: 34
Relaties: 0
**Lang leve groningen
Tsjahh, dat maakt het nou juist zo logisch. Bierprijzen zijn goed, mensen zijn losser... kortom als je een beetje weet wat je aan het doen bent kan het in principe iedere avond raak zijnquote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef -Wolf- het volgende:
ik vond Groningen een behoorlijk treurige stad om uit te gaan. Alleen de goedkopere bierprijs t.o.v. de Randstad kon me bekoren.
Haha ben ik met je eens, daarom ben ik ook best enorm blij om man & hetero te zijn. Al is er wel een redelijk mannenoverschot in groningen, maarja.. als je ziet wat daar rondloopt en zich man noemt..quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef manou het volgende:
voor vrouwen is het in Groningen behoorlijk moeilijk om een leuke kerel te vinden........zijn echt meer leuke vrouwen als mannen in de stad.............................
Wat hij zegtquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Erick1985 het volgende:
en jij een hoer zeker?quote:Op maandag 12 december 2005 17:02 schreef YellowDog het volgende:
[..]
en jij zwaaar minderjarig zeker gezien je reactie... net in de puberteit gekomen joh? (12 jr)
You did not have sexual relations with those women?quote:Op maandag 12 december 2005 21:50 schreef Monkster het volgende:
vrouwen: 3
De eerste is al 2,5 jaar mn vriendin en die andere 2 waren avontuurtjes met andere stelletjes bij ons in bed... op prenetratie na alles gedaan met elkaar. Maar op de Bill Clinton manier dus nog maar met 1 meisje![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Inferi het volgende:
Geslacht: man
En ik vind 't tot nu toe wel best, wacht nog op soort van 'de ware', ik duik niet met de eerste de beste slet de koffer in om van de 0 af te komen, dat moet toch wel speciaal zijn vind ik![]()
of gewoon lelijk.quote:
Wow jij zit niet stilquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
Leeftijd: 15
Mannen: 0 (blijft ook zo)
Vrouwen: 11
(of zijn het nog meiden)
zoenen telt niet jochiequote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
(of zijn het nog meiden)
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?quote:Geslacht: Man
(of zijn het nog meiden )
Waarom is dat respect? 2003 en 2004 waren gewoon wat experimenteer jaren zeg maar.. heb heel 2005 gewoon 1 vriendin gehad (die ik nog steeds heb)quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?Als dat wel zo is, R.E.S.P.E.C.T
![]()
Iedereen die dat zegt kan ik wel schieten sinds ik gedumpt ben!!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:12 schreef Pulsy het volgende:
leeftijd: 22
vrouwen: 1
Better to have loved and lost then never to have loved at all?
Met drank op is best veel neukbaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?Als dat wel zo is, R.E.S.P.E.C.T
![]()
Misschien moet er ook bijgezet worden hoeveel van de sexpartners lekker waren. Nu is dat natuurlijk een subjectief begrip maar wat ik wil zeggen: een lelijke chick nueQen kan natuurlijk iedereen...
Dus bij die mensen die er meer dan 30 a 50 hebben gehad.. vertel er ook ff bij of ze er een beetje "neukbaar" uitzagen![]()
Meiden? Kinderen! Ben ik de enige die dit niet normaal vind? Gezien de andere reacties val je ook nogal uit de toon. En die mensen die respect roepen zijn hopelijk ook nog niet helemaal wakker. Ik hoop voor je dat je het zwaar overdreven hebt. Als je inderdaad op je 15de al met 11 meisjes naar bed bent geweest, zou ik toch maar eens zeer goed bij jezelf te rade gaan. De wereld draait niet om sex, drugsdealers en gepimpte auto's...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
(of zijn het nog meiden)
Ben ook lekker ouderwets. Leeftijd 25, mannen: 0, vrouwen 1, en ook nog eens verloofd met haar! Was in een keer raak!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef The_Matrix het volgende:
Leeftijd 24
Vrouwen: 3,
waarvan 3 relaties. Ik ben blijkbaar zo ouderwets dat ik graag met mensen naar bed ga die ik ook echt leuk vind...
Elke dag biefstuk is ook niet lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ben ook lekker ouderwets. Leeftijd 25, mannen: 0, vrouwen 1, en ook nog eens verloofd met haar! Was in een keer raak!![]()
Ik weet dat er mannen zijn die vrouwen als een stuk vlees zien, maar deze vergelijking begrijp ik toch echt nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Elke dag biefstuk is ook niet lekker.![]()
Dat zij een collega altijd. Ik vond 'm wel grappig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef The_Matrix het volgende:
[..]
Ik weet dat er mannen zijn die vrouwen als een stuk vlees zien, maar deze vergelijking begrijp ik toch echt niet!
Toen ik 15 was draaide de wereld ook niet om sex, drugsdealers en gepimpte auto's, maar werd er wel geneukt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef The_Matrix het volgende:
Als je inderdaad op je 15de al met 11 meisjes naar bed bent geweest, zou ik toch maar eens zeer goed bij jezelf te rade gaan. De wereld draait niet om sex, drugsdealers en gepimpte auto's...
Veel mannen vinden vrouwen gewoon snel leuk genoeg voor sex. Meestal zodra ze ze zien staanquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef The_Matrix het volgende:
Ik ben blijkbaar zo ouderwets dat ik graag met mensen naar bed ga die ik ook echt leuk vind...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:22 schreef Kiteless het volgende:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd : 15
Mannen : 16
Vrouwen : 5
en 2 katten en een hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |