*Mannelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
Hoe oud ben je & met hoeveel personen heb je sex gehad
deze zat vol dus hier verder
vermeld:
geslacht.....
leeftijd.....
mannen.....
vrouwen.....
volgens mij word er met sex dus penetratie bedoeld door de vorige TS...
Dat heeft Bill Clinton bedacht...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef in-limboy het volgende:
Als penetratie pas seks is, ben ik nog maagd.
Waarom zou alleen neuken seks zijn?![]()
.....eeehm...... dat was mijn bedoeling ook een beetje....quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom proberen jullie allemaal het aantal bedpartners goed te praten door het aantal lange relaties te noemen??? Dan wordt de rest van de bedpartners eigenlijk alleen maar ernstiger
Mijn bedpartners is vele malen groter dan het aantal lange relaties in ieder geval, dus bij mij is er sowieso geen redden meer aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom proberen jullie allemaal het aantal bedpartners goed te praten door het aantal lange relaties te noemen??? Dan wordt de rest van de bedpartners eigenlijk alleen maar ernstiger
Sowwwwwwwww...... playerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef Silven het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Aantal mannen: 0
Aantal vrouwen: 8
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
geslacht.....
leeftijd.....
mannen.....
vrouwen.....
57 vrouwenquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
eslacht: man
Leeftijd: 27
Mannen: ben geen homo
Vrouwen: 28 maar met alleen handen 29
jij kan gewoon niet lezen ik zou willen dat er 57 gehad heb ik schrijf toch 28 maar als met hand ook sex is dan is het er 29quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Burbo het volgende:
[..]
57 vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat je niet kan typen RR, dus misschien is dit ook een typo?![]()
of jij kunt of niet trouw zijn of jij kunt niet van iemand houden....quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen maar 1/2 bedpartners hebben gehad. Ik krijg dan toch het idee dat je echt iets mist.
Wauw, aan je huidige leeftijd te zien moet je userID wel -17300 zijn ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:03 schreef bas_16 het volgende:
Geslacht: man
Leeftijd: 30
Mannen: 0
Vrouwen: 1
en nee, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis ofzo....
of je bekijkt het positief:quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat een afgelikte boterhammen zitten erbij zeg![]()
Hoe oud ben je precies knulletje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Breukink het volgende:
[..]
of jij kunt of niet trouw zijn of jij kunt niet van iemand houden....![]()
knulletje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe oud ben je precies knulletje?
Ik ben altijd trouw geweest in relaties en ken het gevoel van houden van heel goed. Daarentegen weet je IMHO met 1/2 bedpartners niets van de seks.
Het gaat niet om erbij, het gaat om perspectief. Dat heb je niet met 1/2 bedpartners en wat jij denkt dat goed is kan vast nog 10 keer beter. Maar neem vooral zo'n houding aan als je niet precies te horen krijgt wat je wil horen en zet me vooral weg als 'slet'.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Breukink het volgende:
[..]
knulletje?![]()
ach je zult door al die bedpartners wel genoeg "erbij" hebben gekregen, maar succes verder....![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
Hoe oud ben je & met hoeveel personen heb je sex gehad
deze zat vol dus hier verder
vermeld:
geslacht..... man
leeftijd..... 24
mannen..... 0
vrouwen..... 6
Op zich ben ik het wel met je eens dat iemand die meer ervaring heeft beter een idee heeft wat/wie goed is op seksgebied en wat/wie niet, maar wat maakt het uit als je niet zoveel bedpartners hebt gehad, maar je wel tevreden bent met je huidige partner? Het heeft geen zin om het dan maar uit te maken omdat het altijd beter kan zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gaat niet om erbij, het gaat om perspectief. Dat heb je niet met 1/2 bedpartners en wat jij denkt dat goed is kan vast nog 10 keer beter. Maar neem vooral zo'n houding aan als je niet precies te horen krijgt wat je wil horen en zet me vooral weg als 'slet'.![]()
o my,had je jeuk ofzo?quote:Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef waterbeest het volgende:
geslacht vrouw
leeftijd 21
mannen euh... een stuk of 25 ofzo?
vrouwen 6
sletquote:Op woensdag 9 november 2005 03:56 schreef Sanduhrr het volgende:
geslacht: man
leeftijd: 19
mannen: 0
vrouwen: 8
Je kunt ook wachten tot je het je af gaat vragen hoe het met een ander is, dat kan echter een nog veel pijnlijkere situatie opleveren na 3 jaar trouwe dienst of iets in die geest.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel met je eens dat iemand die meer ervaring heeft beter een idee heeft wat/wie goed is op seksgebied en wat/wie niet, maar wat maakt het uit als je niet zoveel bedpartners hebt gehad, maar je wel tevreden bent met je huidige partner? Het heeft geen zin om het dan maar uit te maken omdat het altijd beter kan zijn.
Al is seks wel zo lekker dat het redelijk verleidelijk is om eens wat meer rond te kijken
Netjes hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Talietje het volgende:
geslacht: vrouw
Leeftijd: 17
mannen: 1
vrouwen: 0
Sorry hoor, maar ik ben een man maar ik voel me toch een beetje te goed om sex te hebben met elke meid die ik tegen kom. Lekker of niet, maar een mens heeft toch nog wel een stukje eigenwaarde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
of je bekijkt het positief:
"wat veel makkelijke prooien zitten er tussen"
![]()
![]()
![]()
Als het al zo is dan zou ik het niet eens durven zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:52 schreef het.ismij het volgende:
Flamoes = hoer?
En dat je dat nog bijhoud ook,..
Das misschien nog wel triester,..
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:09 schreef flamoes het volgende:
Ghehe dan ben ik maar een slet.. ik vind neuken gewoon helemaal geweldig. Toen ik nog veel uit ging deed ik extra mijn best. Maar heb het ook onverwachts voor mekaar gekregen zo door de weeks en vaak met mijn werk. Ik installeer zonweringen en serre's bij mensen thuis zie je. Vaak vrouwen die vrijgezel zijn of zelfs getrouwd ook een paar keer gehad. en in die gevallen vaak meerdere keren met dezelfde. Doe het trouwens meestal wel veilig hoor, maar dat is omdat ik geen kindjes wil.
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:29 schreef flamoes het volgende:
Je moest eens weten hoe schijnheilig dat soort (veel) vrouwen zijn eigenlijk! Ze houden het geheim voor iedereen of hebben een vriend of zijn zelfs getrouwd, maar als het er op uitdraait, blijft het bijna nooit bij 1 keer sex, dus ze waren er gewoon heel bewust mee bezig. Ben vaak een week aan het klussen op 1 adres dus heb alle tijd!
Ik probeer altijd wel een sfeer te scheppen dat het iets speciaals lijkt en niet alleen sex om de lust is (wat het natuurlijk wel is en dat weten zij stiekem ook). Anders lijkt het toch wat af te schrikken. Vrouwen willen niet het idee hebben om gebruikt te worden....
Ik praat er ook alleen hier over omdat het anoniem is. het is niet zo dat ik zit op te scheppen in de stamkroeg, want dan gooi ik mijn eigen glazen in. Veel mensen weten waar ik op dat moment aan het werk ben, dus wil niet dat het uitkomt. Ik kom vertrouwd over zeggen ze en beloof altijd alle discretie, omdat het ook gewoon klanten zijn natuurlijk en het is heel goed voor de fooienpotquote:Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je netjes. Bij mannen is vreemdgaan meestal gewoon pure lust, vrouwen doen het mijns inziens veel bewuster. Maar goed dat is een andere discussie.![]()
Ach iedereen hier op FOK! is een procentje of 75 schijnheiliger dan in het echt, dus de reacties verbazen me ook weinig.
Hoer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:21 schreef devlinmr het volgende:
man
34
mannen: 2
vrouwen: 60-70 (niet echt bijgehouden)
Ach joh, dat geef niet hoor. Kun je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoer.![]()
Ik doe het tenminste niet met mannen.![]()
Ik heb als compensatie wat extra vrouwen erbij genomen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach joh, dat geef niet hoor. Kun je ook niks aan doen.
heeel eeruggg netjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:10 schreef Olafje het volgende:
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 24
vrouwen: 0
mannen: 1 (al 7 jaar samen, waarvan 1 jaar getrouwd)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe oud ben je precies knulletje?
Ik ben altijd trouw geweest in relaties en ken het gevoel van houden van heel goed. Daarentegen weet je IMHO met 1/2 bedpartners niets/weinig van seks en goede seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |