Bij ons is het zak erover, maar een vlag is eigenlijk nog mooier!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef 2flower het volgende:
[..]
vlag erover en gaan voor het vaderland![]()
Dat zeg ik dus ook altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je mist, dan mis je het niet...
Ik vind mezelf niet uitzonderlijk knap maar ik schijn vooral bij buitenlandse vrouwen in de smaak te vallen gezien het feit dat van die 23 er maar 2 Nederlands waren.quote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
Opvallend de mensen zonder fotoboek hebben over het algemeen meer bedpartners gehad, dan de mensen met fotoboek? Let maar op en oordeel zelf of mijn observatie juist is.
Weet je wat nog opvallender is? Mensen die niet veel op FOK! zitten hebben nog meer sex en bedpartners.quote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
Opvallend de mensen zonder fotoboek hebben over het algemeen meer bedpartners gehad, dan de mensen met fotoboek? Let maar op en oordeel zelf of mijn observatie juist is.
Good call!quote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weet je wat nog opvallender is? Mensen die niet veel op FOK! zitten hebben nog meer sex en bedpartners.
Ik HAD een fotoboek... nou nie meer.quote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
sloeriequote:Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef Star20 het volgende:
geslacht: vrouw
leeftijd: 20
mannen: 6
vrouwen: 0
best wel he!quote:
Misschien is het zo dat je meer succes hebt als je niet op fok zoekt, maar gewoon buiten, in het wild, je weet wel, door uit te gaan enzoquote:Op zondag 20 november 2005 23:19 schreef Crazyivan het volgende:
Trap jij af dan?quote:Op maandag 21 november 2005 17:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind dat iedereen er ook bij moet vermelden hoe lang en hoe veel relaties er zijn geweest.
Tis per slot van rekening een wedstrijd en die moet wel een beetje eerlijk verlopen natuurlijk!
Kan toch?quote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef het.ismij het volgende:
over sloeries gesproken wat vind fokkend nl van vrouw 19 en 8 mannen,.. .
quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Geslacht: M
Leeftijd: 19 20
Mannen: 0
vrouwen: 138 287
Wat kost jequote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef Bibikuif22 het volgende:
geslacht vrouw
leeftijd 25
mannen 19![]()
vrouwen geen
Ik denk dat jouw spaarpotje dan nog even flink zijn buikje rond moet eten de komende laten we zeggen 100 jaarquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw spaarpotje dan nog even flink zijn buikje rond moet eten de komende laten we zeggen 100 jaar![]()
Lijkt mij een vrij sterk verhaal.quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw spaarpotje dan nog even flink zijn buikje rond moet eten de komende laten we zeggen 100 jaar![]()
Je zit er wel meer mee dan ik blijkbaar. En mijn MAN weet dit ook dussssquote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij sterk verhaal.
Je huidige vriend is niet goed bij zijn hoofd btw.
Daarom is hij ook niet goed bij zijn hoofd.quote:Op maandag 21 november 2005 23:36 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
En mijn MAN weet dit ook dussss![]()
Nee hoor gewoon kwestie van eerlijk zijn t.o. elkaar en ach, laten we zeggen je leert er een hoop van. En fyi, dan kun jij ook weer slapen, het was allemaal veilig..quote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Daarom is hij ook niet goed bij zijn hoofd.
Waarom ga je er in godsnaam op inquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon kwestie van eerlijk zijn t.o. elkaar en ach, laten we zeggen je leert er een hoop van. En fyi, dan kun jij ook weer slapen, het was allemaal veilig..
Prostitutie ook.quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef Bibikuif22 het volgende:
En fyi, dan kun jij ook weer slapen, het was allemaal veilig..
vooruit dan maar... 1 relatie van een jaar en eentje van 4 jaar (dood en dood zonde)quote:
ALLEBEI MISquote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Bij ons is het zak erover, maar een vlag is eigenlijk nog mooier!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |