Dat maakt het nou juist zo charmant! We zijn bezig met de helemaal sobere basis van het leven. Is toch juist knusquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef GoLLeM het volgende:
Die icoontjes... leuk idee maar slecht uitgewerkt vind ik zelf.
Mag ik misschien het plaatje van die sok van iemand, dan maak ik er ook nog een paar
Amsterdam?? Waarom alleen in de randstad?? Neem dan Rotterdam en Den Bosch ofzo.., of Eindhoven die hebben er ook veel. of Groningen, of. etc etcquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Misschien al eens eerder voorgesteld... maare als die actie zo goed gaat... waarom dan alleen die zwervers uit Rotterdam??
Is er niet een soortgelijke stichting in bijv amsterdam die we dan ook sokken kunnen geven?? Het lijkt me beter om meer daklozen van sokken te voorzien dan om een beperkte groep een steeds luxer kerstpakket te geven...
R'dam is zeker mooi omdat er daar een stichting zit die voor de distributie zorgt. Dat scheelt je een hoop werk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 06:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Amsterdam?? Waarom alleen in de randstad?? Neem dan Rotterdam en Den Bosch ofzo.., of Eindhoven die hebben er ook veel. of Groningen, of. etc etc
Ach, daklozen zijn er overal wel, niet alleen in de randstad. Maar voor nu lijkt Rotterdam mij een mooi begin![]()
In grote steden is de opvang doorgaans best erg goed geregeld. Daklozen in kleinere gemeentes hebben echter helaas vaak een zwaarder leven doordat die opvang amper aanwezig is en de voorzieningen veel slechter zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Misschien al eens eerder voorgesteld... maare als die actie zo goed gaat... waarom dan alleen die zwervers uit Rotterdam??
Is er niet een soortgelijke stichting in bijv amsterdam die we dan ook sokken kunnen geven?? Het lijkt me beter om meer daklozen van sokken te voorzien dan om een beperkte groep een steeds luxer kerstpakket te geven...
Goede actie máár een beetje creatieve geest (elisaBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:58 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb kontakt opgenomen en ze hadden nog behoefte aan gevulde koeken...hele doos bij de Makro gekocht en opgestuurd.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:24 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat we ruim door de 2000 gaan zelfs
Het is al een beetje gezegd door anderen maar er is 'besloten' (half-democratisch) om dit jaar ons op deze stichting te richten en dan kunnen we de volgende keer mss iets anders uitzoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Yep, dit jaar De Goede Herder (quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is al een beetje gezegd door anderen maar er is 'besloten' (half-democratisch) om dit jaar ons op deze stichting te richten en dan kunnen we de volgende keer mss iets anders uitzoeken.
Nu een andere stichting uitzoeken betekent weer contacten leggen, uitzoeken wat de wensen zijn etc. etc.
Jups die zijn geregeld..quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Hik het volgende:
Ok, ik ben niet zo snel als de mensen hier. Maar als ik het goed begrijp is het dus niet langer nodig achter de fleece sjaals aan te gaan. Goed geregeld mensen!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:03 schreef Diaboluzzz het volgende:
Je krijgt met 15 min van mij een offerte voor 300 mutsen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had net een hele lange post getypt als reactie op alle vragen en toen liep de kat over mijn toetsenbord en was alles weg....
Dan maar even heel snel zo: Actie warme voeten deel 4 -> al 1500 Euro gestort!!!!!!!!!!!
En verder (update en andere vragen): na 13:00 heb ik weer alle tijd! I'll be back!
De goedkoopste manier word uitgezocht en aangezien gebreide water doorlaten en meer werk zijn in productie dan stretchfleece denk ik dat fleece als goedkoopste uit de bus komt.quote:
Das ook een ideequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:20 schreef Diaboluzzz het volgende:
[..]
De goedkoopste manier word uitgezocht en aangezien gebreide water doorlaten en meer werk zijn in productie dan stretchfleece denk ik dat fleece als goedkoopste uit de bus komt.
Warmer en water afstotend, mooi meegenomen, bouwvakkers hebben ook veelal fleece op hun koppie
Hebben we t al over gehad, en gebreide mutsen zijn beter, ook ivm met de maatquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Das ook een ideeAl heb ik volgens mij nog nooit stretchfleece gezien
![]()
Fleece is mi ook warmer dan gebreide (- gebreeen, blijft lastig he) mutsen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef WarningSign het volgende:
[..]
Hebben we t al over gehad, en gebreide mutsen zijn beter, ook ivm met de maat![]()
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Beter een kleinere groep die eens lekker * luxe * krijgt dan een grotere groep maar een klein beetje vind ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Het lijkt me beter om meer daklozen van sokken te voorzien dan om een beperkte groep een steeds luxer kerstpakket te geven...
ElisaB??????quote:
Ik heb 'm en hij is helemaal toppie vind ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef Diaboluzzz het volgende:
'Offerte' in je mailbox.
Of je de prijs hier wilt publiceren laat ik aan jou over.
Je bent wel erg in de retorische vragen hequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm en hij is helemaal toppie vind ikvoor jou en voor je vader
Ik denk wel dat het netjes is hier even te melden wat het voorstel is, want tenslotte wil ik van in elk geval een aantal mensen horen dat ik de beslissing kan nemen
Komt ie... tromgeroffel...
Diaboluzzz en zijn vader bieden aan: 300 goede mutsen voor 375![]()
DOEN???
*voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm en hij is helemaal toppie vind ikvoor jou en voor je vader
Ik denk wel dat het netjes is hier even te melden wat het voorstel is, want tenslotte wil ik van in elk geval een aantal mensen horen dat ik de beslissing kan nemen
Komt ie... tromgeroffel...
DOEN???
We hebben de sokjes al, dus ga maar lekker aan het werk hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Diaboluzzz het volgende:
zal vanavond kijken naar de prijs van sokken, tis erg druk op de zaak nu was geen tijd om goedkope noorse sokjes te zoeken
thermo ondergoed als we dan toch bezig zijn?
wow dat klinkt wél lekker warmquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Diaboluzzz het volgende:
thermo ondergoed als we dan toch bezig zijn?
matenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef MouseOver het volgende:
ik zag net trouwens een action krantje.. is misschien al genoemd. Handschoentjes voor 0.39.
Heel graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef ElisaB het volgende:
Alle 13 goeden alle 13 heel erg bedankt voor jullie bijdragen
Ik vind het toch vervelend, allemaal dat het zolang duurtquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niets; internetbankieren gaat altijd razendsnel. Gewone overboekingen duren een aantal dagen
Ik heb nog 3 twijfelgevallen staan. Wil je me even je naar en rekeningnummer mailen? En of je naar bank of giro hebt overgemaakt, dan ga ik het checken!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
De mijne nog steeds niet ontvangen ElisaB?
DOEN!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DOEN???
MouseOver; je bent gespot! Je was een van de drie voor mij onbekende stortingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef MouseOver het volgende:
- edit: gezien en ik ga het zodadelijk helemaal nakijken!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MouseOver; je bent gespot! Je was een van de drie voor mij onbekende stortingen
MouseOverdank je wel voor je bijdrage!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DOEN???
Mail anders ff de gevens( rekeningnr en waar 't naartoe is gestuurd) door aan ElisaB, miss. ben jij één van de geheimzinnige onbekendenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
* Haaibaaike heeft het overgemaaktmaar dat is nog niet bij geschreven
![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef coltje87 het volgende:
ElisaB, het geld is overgemaakt. Laat je het even weten als je het binnen hebt?
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik zal rond 18:00 de update maken (ook voor de update van de FP) dus dat komt helemaal in orde
Iedereen is de afgelopen dagen zo intensief met dit topic bezig geweest en erg aan het weekend toequote:
coltje87quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef coltje87 het volgende:
ElisaB, het geld is overgemaakt. Laat je het even weten als je het binnen hebt?
De usernaam komt me niet bekend voor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef Sessy het volgende:
Mijne ook binnen?
Hmm vreemd. Had vanmiddag na dat mailtje (over wat ik nu waar moest invullen) overgemaakt, meestal zet 'ie het meteen over als mam met de abn rekening naar de mijne overmaakt bijv. en zo. Ik hoop maar dat ik alles goed heb ingevuld als dat niet zo is zou ik eigenlijk niet eens weten wat dan te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De usernaam komt me niet bekend voor...
Als je géén Rabo hebt (wat ik dus wel heb) dan kan het een paar uur duren. Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:52 schreef Sessy het volgende:
Hmm vreemd. Had vanmiddag na dat mailtje (over wat ik nu waar moest invullen) overgemaakt, meestal zet 'ie het meteen over als mam met de abn rekening naar de mijne overmaakt bijv. en zo. Ik hoop maar dat ik alles goed heb ingevuld als dat niet zo is zou ik eigenlijk niet eens weten wat dan te doen.
OIUquote:Op donderdag 3 november 2005 16:27 schreef ElisaB het volgende:
OIU_AMS
Anneke en Sandra (collega's van OIU_AMS)
Owwww...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef UIO_AMS het volgende:
OIU
Moet ik ook maar niet zo'n klote nick nemen.
Bijna over de 2000quote:
Waar??? Ik bel John van den Heuvel!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef Renesite het volgende:
Sodecrimineel!
Bovenop die andere eurootjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Die 7 euro... gaat zeker lukken. Al moet ik ze dr zelf bij breien!
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
2.000 ¤ lijkt mij een mooi streef-eindpuntgetal.
Top-aktie!
alleen omdat golfer ¤2000 genoeg vind?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?![]()
Je hoeft niets, maar het mag welquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?![]()
Ik schiet volquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
Top-actie, zeker van Fok! en al helemaal van Loedertje had ik dit niet verwacht. Ik ben ontroerd en ga meteen overmaken.
Dus jij quotte net toen ik erg nog wat tekst achteraan gooide. Vreemd ik dacht dat dat niet kon en gewoon de originele post te zien zou zijn ( in dit geval dus zonder tekst )quote:
Het is denk ik echt toeval, fractie van een milliseconde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus jij quotte net toen ik erg nog wat tekst achteraan gooide. Vreemd ik dacht dat dat niet kon en gewoon de originele post te zien zou zijn ( in dit geval dus zonder tekst )![]()
Dat niet.quote:
Tsja... het is al dagen zo: een hele tijd niets, en dan ineens van alles tegelijk. Dus ik ga even eten en daarna kom ik gewoon vol goede moed terugquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef wdn het volgende:
hehehhehehe
Neem een echte bank zeg
Niet eentje die na 18:00 sluit
Doe maar kalm aan, ga lekker ff rustig etenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... het is al dagen zo: een hele tijd niets, en dan ineens van alles tegelijk. Dus ik ga even eten en daarna kom ik gewoon vol goede moed terug
Volgens mij was er ook geen tijdslimiet.. Alleen gaan we na de limiet met het geld dat dan opgehaald is verdere plannen bedenken en uitvoeren..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het vreemd om een tijdslimiet te stellen aan de stortingen, iedere cent is meegenomen![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:05 schreef kaat_babe het volgende:
hoi elisab ik heb een bedrag via paypal overgemaakt ik weet niet hoelang het duurt om bij je te zijn.
dus ik stuur je nog wel een email met het bedrag.
misschien als er geld over is, is het misschien een leuk idee om te sparen voor regenponcho's. aangezien een regenjas maat gebonden is en een poncho niet (en vaak zijn ze niet zo duur ook). en iedereen weet dat als je nat word het ook koud krijgt. het is maar een idee hoor
groetjes en succes met je actie!!![]()
Inderdaad goed bezig die FOK!-ers!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef Diaboluzzz het volgende:
mooi om te zien dat iedereen bereid is bij te dragen. goed bezig fokkers.
Btw eliza, je hebt mail
Dat laatste heb je gelijk in. Alleen er moet een moment zijn dat je een streep zet en de balans gaat opmaken. Met het geld dat 'over' is, kun je dan een plan gaan maken. En wees gerust: ik zal écht geen stortingen weigeren hoor! Als iemand zich na zondag nog meldt, dan krijgt hij of zij van mij per ommegaande de gegevens per mail. Maar wat ook lastig is, is om op en neer te blijven rijden naar King-Disposables, Sligro Deli XL (bestaat die eigenlijk nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het vreemd om een tijdslimiet te stellen aan de stortingen, iedere cent is meegenomen![]()
Is er ook niet, alles wat daarna komt wordt gewoon nog meegerekend. Alleen je moet ergens de grens trekkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef Conflict het volgende:
Mooi zo!!! Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Weltrusten!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Guess what... ik heb zojuist de sokken betaald
sokken!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef ElisaB het volgende:
Beetje knullig, maar het is maar voor het idee:
[[url=http://img276.imageshack.us/img276/8185/sokkengekocht5sh.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik vond het zo'n mijlpaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef Market_Garden het volgende:
Om nou enthousiast te zijn over het feit dat een deel van het geld weg is..Ik juich pas als de sokken er zijn
![]()
Ooohw, sorryquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef ElisaB het volgende:
aad007
Gebs
JeRa
Kaat_Babe
Jullie bijdragen zijn binnen! Hartstikke bedankt!
Verder zijn er geen mutaties te vieren op het moment. De grote update laat nog even op zich wachten dus. Maar ik kan al wel verklappen...
WE ZIJN DWARS DOOR DE 2.000 EURO
[afbeelding]
Mijn school bestelt er nog steeds....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:56 schreef ElisaB het volgende:
Maar wat ook lastig is, is om op en neer te blijven rijden naar King-Disposables, Sligro Deli XL (bestaat die eigenlijk nog) en andere plekken waar iets te halen valt.
Precies, zo is het, en niet anders!quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:42 schreef NBW het volgende:
Wat een geweldige actie!!
Het begint er bijna op te lijken dat niet alleen de dak_ en thuislozen een goed gevuld kerstpakket zullen krijgen maar ook de Stichting De Goede Herder krijgt een leuk kerstkadootje!
Ik ben er dus ook helemaal voor dat het 'overgebleven' geld naar deze stichting gaat zodat zij er misschien nog meer mensen blij mee kunnen maken!
Dan kunnen er nog zoveel acties op tv zijn voor aardbevingen en andere rampgebieden(met alle respect voor de mensen daar) maar ik weet niets beters dan een paar van je eigen landgenoten te voorzien van een paar warme sokken, een warme sjaal, een warme muts,.. en misschien zelfs nog wel een warme maaltijd!
Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat elke cent ook daadwerkelijk daar naartoe gaat en dat kun je van veel tv acties niet zeggen...
Als laatste wil ik nog even tegen ElisaB zeggen;..... wat een werk stop je erin!! Zonder dat je er ook maar een cent van krijgt, je wil er zelfs op bij leggen als het moet. Wat mij betreft komt alle eer jou toe,... JE BENT EEN KANJER!
Geweldig Diaboluzzzquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:01 schreef Diaboluzzz het volgende:
De mutsen zijn ook besteld bij onze leverancier
Zal strax een factuur voor je bouwen elisaB
Komt per mail of fax naar je toe vanmiddag
Laat maar zitten johquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:01 schreef Diaboluzzz het volgende:
Zal strax een factuur voor je bouwen elisaB
Het bedrag is niet zo specta natuurlijk - dan moet je aandacht vragen op het moment dat je die sokken en mutsen en onderbroeken uit gaat delen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef buzzer het volgende:
Heeft PR dit eigenlijk al opgepakt ?
Dit lijkt me wel een typisch gevalletje voor Fok! in de media..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:42 schreef NBW het volgende:
Als laatste wil ik nog even tegen ElisaB zeggen;..... wat een werk stop je erin!! Zonder dat je er ook maar een cent van krijgt, je wil er zelfs op bij leggen als het moet.
Nee, PR heeft het niet opgepikt en ik denk met opzet. Een deel van het mooie van de actie is dat het helemaal vanuit de users is gekomen. Wie weet volgend jaar. Of misschien wel niet. We zullen het wel zien!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef buzzer het volgende:
Heeft PR dit eigenlijk al opgepakt ?
Dit lijkt me wel een typisch gevalletje voor Fok! in de media..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:01 schreef ElisaB het volgende:
[/einde watje-mode]
Dat wordt de nieuwe sigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Dat ben je niet, je bent een watje.Ik ook. Proud to be a watje.![]()
Hoe kun je dat nou zeggen.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het bedrag is niet zo specta natuurlijk
nog niet genoegquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed idee die koffie![]()
en dat schouderklopje-meld-topic is door Dago al helemaal volgespamd met Warme Voeten
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen.....![]()
* deedeetee vind 't een schitterend bedrag van ons allemaal saampjes ensow![]()
voor Hart van Nederland is het genoeg hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar om er echt nieuws mee te maken is het geen spectaculair bedrag.
Weet je wat specta is? Er zijn overschrijvingen onderweg die nog steeds niet zijn aangekomen (waaronder de jouwe bijvoorbeeld). Zou het de stilte voor de storm zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
Maar om er echt nieuws mee te maken is het geen spectaculair bedrag.
Is de mijne er nog niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat specta is? Er zijn overschrijvingen onderweg die nog steeds niet zijn aangekomen (waaronder de jouwe bijvoorbeeld). Zou het de stilte voor de storm zijn?
graag gedaanquote:
Uhhh.... geen idee!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
Het is er bij mij wel af, waar is het dan?![]()
Gecheckt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... geen idee!
Naar het goede rekeningnummer?
Weet je wat ik denk? Ik moet er vast eerst een liedje voor zingen!quote:
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga iets heel zweefteverigs zeggen hoor (en jullie mogen het niet doorvertellen). Er zijn weken dat ik gewoon werk en dit soort bedragen voor mezelf verdien. Dat is soms best even kicken, maar dat duurt altijd maar heel kort en de voldoening die ik ervan krijg is niets vergeken bij wat ik deze week regelmatig gevoeld heb aan enthousiasme, betrokkenheid en trots om wat we met z'n allen gewoon doen.
De eer komt iedereen toe die op wat voor manier ook heeft bijgedragen. Als je alle delen doorleest, dan zie je dat heel veel FOK!-ers en niet FOK!-ers er zomaar spontaan de schouders onder hebben gezet. Ik had nog zo kunnen duwen en trekken, maar als dat niet was gebeurd, dan was deze actie geen actie geworden.
We hebben concreet heel veel bereikt. De komende winter gaan er 300 mensen (gewoon 300 échte mensen) iets prettiger de winter in. Dat is mooi. Maar wat eigenlijk nog meer indruk op me maakt is dat zoveel andere mensen vrijwillig, belangeloos, spontaan en overtuigend bereid zijn gebleken om iets heel goeds te doen voor een medemens die het iets minder getroffen heeft. Voor sommigen een kleine moeite misschien (het gros van ons eet er geen boterham minder om), maar je moet het wel willen. En dát willen, dat is iets wat we met zn allen in gang hebben gezet. Indrukwekkend!
[/einde watje-mode]
Ik hoop dat het sarcastisch bedoelt is..quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
Het gaat toch niet naar vrouwelijke daklozen? Dan wil ik mijn geld terug
Als ik het goed heb begrepen heeft de stichting al aardig wat ervaring met de daklozen, en dat is dat ze zeker wel hulp willenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
Hoewel ik het initiatief fantastisch nobel vind vraag ik me bij daklozen altijd af of zoiets wel nut heeft. Ik denk bij een daklozen toch altijd aan iemand die geen hulp wilt. Hoe denken jullie daarover?
Ik denk er niet zoveel over, want ik heb er te weinig verstand van. Maar als ik de foto's zie op de site van De Goede Herder en ik lees en hoor van de mensen van de Stichting hoeveel warme maaltijden ze wekelijks uitdelen, dan geldt wat jij denkt in elk geval niet voor de totale groep.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
Hoewel ik het initiatief fantastisch nobel vind vraag ik me bij daklozen altijd af of zoiets wel nut heeft. Ik denk bij een daklozen toch altijd aan iemand die geen hulp wilt. Hoe denken jullie daarover?
Jouw sokken / mutsen en sjaals gaan naar de mannen. Beloofdquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
Het gaat toch niet naar vrouwelijke daklozen? Dan wil ik mijn geld terug
Anders zou ik me niet zo mengen in de hele situatie..quote:
Da's mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anders zou ik me niet zo mengen in de hele situatie..
Ik ben trots
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef wdn het volgende:
Mijne nog steeds niet?
Och dan zijn we in elk geval over de 2100
ABN is normaal nooit zo langzaamquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]nog niet....
Best sneu eigenlijhk he...
Je kunt er niks van zeggen.quote:
Je zou het bijna denken hequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef SCH het volgende:
Er is toch geen sprake van warme voeten fraude?
't Zijn mensen die niet ergens vast willen verblijven, verstoten door familie of iets in die trant. Ze kiezen voor deze manier van leven. Ze hebben namelijk gewoon recht op een uitkering, alleen doordat ze niet een vaste woon en verblijfplaats hebben komt dit nooit binnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
Heb je de mijne al gekregen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat specta is? Er zijn overschrijvingen onderweg die nog steeds niet zijn aangekomen (waaronder de jouwe bijvoorbeeld). Zou het de stilte voor de storm zijn?
Lees ff de post van ElisaB hierboven om 15.19 Uquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Heb je de mijne al gekregen?
Ooops gemistquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lees ff de post van ElisaB hierboven om 15.19 U
Daar sta jij ook vermeld![]()
ja!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik zo nog eens lekker gaan inloggen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Jullie weten het nog niet en ik officieel ook niet, maar we gaan de 2.200 euro halen
ik zal morgenochtend nog kijken wat ik nog kan doen..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Nog 75,92 en dan zitten we op de 2.200... wie maakt me los
Het was een grapje hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef qu63 het volgende:
ik zal morgenochtend nog kijken wat ik nog kan doen..
voor nu even niks
dat van mij nietquote:
Ik zou graag willen, maar het geld is opquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Nog 75,92 en dan zitten we op de 2.200... wie maakt me los
Die naam komt me zo bekend voor... wat is het?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag wel heel goed meegedaan aan de aktie van Dorcas en heb echt een heleboel artikelen daar ingeleverd
Ik niet in elk gevalquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
2200! Wie had dat ooit gedacht aan het begin! *o*
Nog een paar uur en dan weten we de eindstandquote:Op zondag 6 november 2005 08:08 schreef deedeetee het volgende:
Goeie morgen allemaal is er al weer nieuws ?![]()
Het is wel te hopen, mocht het geld van mij morgen pas binnen komen, dat ze daar ook voorgebruiktquote:Op zondag 6 november 2005 09:56 schreef iamredleader het volgende:
[.]
ElisaB, wat ga je doen met het geld wat na 12:00 nog binnenkomt? Gewoon bij de rest voor het eten gooien?
quote:Op zondag 6 november 2005 09:56 schreef iamredleader het volgende:
ElisaB, wat ga je doen met het geld wat na 12:00 nog binnenkomt? Gewoon bij de rest voor het eten gooien?
Dat denk ik ook !!quote:Op zondag 6 november 2005 10:47 schreef deedeetee het volgende:
enne ik vind een * warme hap * minstens zo belangrijk
zeker weten dat je die mensen daar een enorm groot plezier mee doet.![]()
Je was me te vlug af, ik ging je nog ff troosten, zie dus hier bovenquote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook !!
Is inderdaad ook belangrijk een maaltijd !!
Ik heb met banken al de gekste dingen mee gemaakt dus ik twijfel daar geen moment aan.quote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnxvoor je lieve troost !!
Ik heb het echt overgemaakt![]()
En zo is het. Vanaf vanmiddag gaan we de blik op iets anders richten. Namelijk op berichten dat de sokken onderweg zijn, dat ze hier aankomen, dat de mutsen betaald worden en dat ze hier aankomen, foto's van dat alles, het ophalen van de sjaals, onze keuze in de verhouding disposables aan de ene kant en soep en worst aan de andere kant, etc, etcquote:Op zondag 6 november 2005 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Die 12.00 grens is gezet omdat je een keer ergens moet stoppen. Er gaat dan dus gestopt worden met 'adverteren' dat mensen mee kunnen doen. Maar alles wat na die tijd nog binnen komt gaat uiteraard mee op de grote hoop!
Geeft niets; het komt beslist nog. Duurt alleen een paar dagen als je geen internetbankieren hebt gebruikt.quote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnxvoor je lieve troost !!
Ik heb het echt overgemaakt![]()
Zou ik ook écht niet hebbenquote:Op zondag 6 november 2005 11:10 schreef deedeetee het volgende:
De nonnen waren overgens zielsgelukkig met zoveel geld ineens, ga dan maar ff uitleggen dat 't een fout van de bank wasIk had 't hart niet
![]()
SCH... ik heb je bijdrage nog steeds niet binnen.... Wat nu???quote:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokkenquote:Op zondag 6 november 2005 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SCH... ik heb je bijdrage nog steeds niet binnen.... Wat nu???
Ik geloof jou zonder meer!quote:Op zondag 6 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokken![]()
Zweer dat je het geld hebt overgemaakt, op je moeders sokken!quote:Op zondag 6 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokken![]()
*zweer*quote:Op zondag 6 november 2005 11:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zweer dat je het geld hebt overgemaakt, op je moeders sokken!
Hoeveel sokken ik vergat.... ok, echt mooi is 'ie nietquote:Op zondag 6 november 2005 12:01 schreef Simple_Mind het volgende:
12:00u geweest..
vol verwachting klopt ons hart...
als je snel bent!quote:Op zondag 6 november 2005 12:06 schreef snakelady het volgende:
waarom kom ik hier nu pas achter, ik wil ook graag doneren, kan dat nog ??
Het topic is bijna dicht, dus je kunt meteen een verse met nw inhoud openenquote:Op zondag 6 november 2005 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[Later komt daar gewoon netjes een nieuw topic over (denk ik): eerst even overleggen met de mods van GC en zo
Yeps, zou kunnen; jouw bijdrage heb ik ook nog niet gezien geloof ik....quote:Op zondag 6 november 2005 12:44 schreef wdn het volgende:
Cool. Gratz voor een ZEER geslaagde aktie ElisaB
SCH: ABN AMRO? Het lijkt erop alsof hun systeem er sinds zaterdag uitligt
maak maar wat gunstige fouten danquote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik heb me toch een portie koppijn en brakheid. 12 uur lang feesten en bezopen naar Bert Visscher kijken is niet goed voor je!
Maar nu eerst een bav.. factuur bouwen
Je kan hetquote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik heb me toch een portie koppijn en brakheid. 12 uur lang feesten en bezopen naar Bert Visscher kijken is niet goed voor je!
Maar nu eerst een bav.. factuur bouwen
ik ben voorquote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Owkee... dit is het plan:Er komt een gesloten Sticky waarin ik steeds de laatste stand van zaken post en alle nieuwetjes meld. Hierin komen wellicht ook wat oproepjes en polls te staan. Daarnaast komt er een gewoon topic om lekker in te babbelen.
Reden: dan is alles voor iedereen makkelijk en snel te volgen in dat ene topic. Hoe je niet steeds alle delen door te lezen.
Waarom nog niet nu: ik wil even wacht of de mods van GC zich hierin kunnen vinden, dus heb ik die eerst ff aan hun jasje getrokken
top!quote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
quote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Het wachten is even op het moment dat de sokken er zijn. Dan weet ik zeker of ze per 3 verpakt zitten en of ze dus losgehaald moeten worden. Dan weet ik ook wat het formaat van een wikkeltje moet worden. Als het zover is, zal ik in Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen een update posten en een oproepje doen of er FOK!ers zijn die een wikkeltje zouden willen ontwerpenquote:Op zondag 6 november 2005 14:56 schreef Troel het volgende:
ElisaB, hoe zit het met jouw idee?
Van die wikkeltjes zeg maar?
Die zijn van Rewimoquote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Ja, en ook voor de vette avatars....
Die staat stickyquote:Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, kom je de updates ook wel hier steeds melden? anders moeten we steeds dat topic zoeken enzo
quote:Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, kom je de updates ook wel hier steeds melden? anders moeten we steeds dat topic zoeken enzo
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..quote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Die staat stickyHeeeeelemaal bovenaan dusch....
![]()
![]()
Is dat meer moeite dan 30 posts lezen om te zien of er wat nuttigs gemeld wordt?quote:Op zondag 6 november 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..
meer moeite dan alleen ff snel zeggen dat er een updeet is
jaquote:Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Is dat meer moeite dan 30 posts lezen om te zien of er wat nuttigs gemeld wordt?
Gelukkig heb ik er niet zoveel werk aan, dus kan ik deze zware klus wel even van je overnemen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..
meer moeite dan alleen ff snel zeggen dat er een updeet is
dank je wel!quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er niet zoveel werk aan, dus kan ik deze zware klus wel even van je overnemen hoor
en jij mijn overdreven reactie nietquote:
beetje welquote:
quote:Storing Internet Bankieren
Er zijn op dit moment problemen met Internet Bankieren. Hierdoor kunnen er rekeningen ontbreken in uw overzicht. Wij adviseren u het op een later tijdstip opnieuw te proberen. Onze excuses voor het ongemak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |