Dat maakt het nou juist zo charmant! We zijn bezig met de helemaal sobere basis van het leven. Is toch juist knusquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef GoLLeM het volgende:
Die icoontjes... leuk idee maar slecht uitgewerkt vind ik zelf.
Mag ik misschien het plaatje van die sok van iemand, dan maak ik er ook nog een paar
Amsterdam?? Waarom alleen in de randstad?? Neem dan Rotterdam en Den Bosch ofzo.., of Eindhoven die hebben er ook veel. of Groningen, of. etc etcquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Misschien al eens eerder voorgesteld... maare als die actie zo goed gaat... waarom dan alleen die zwervers uit Rotterdam??
Is er niet een soortgelijke stichting in bijv amsterdam die we dan ook sokken kunnen geven?? Het lijkt me beter om meer daklozen van sokken te voorzien dan om een beperkte groep een steeds luxer kerstpakket te geven...
R'dam is zeker mooi omdat er daar een stichting zit die voor de distributie zorgt. Dat scheelt je een hoop werk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 06:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Amsterdam?? Waarom alleen in de randstad?? Neem dan Rotterdam en Den Bosch ofzo.., of Eindhoven die hebben er ook veel. of Groningen, of. etc etc
Ach, daklozen zijn er overal wel, niet alleen in de randstad. Maar voor nu lijkt Rotterdam mij een mooi begin![]()
In grote steden is de opvang doorgaans best erg goed geregeld. Daklozen in kleinere gemeentes hebben echter helaas vaak een zwaarder leven doordat die opvang amper aanwezig is en de voorzieningen veel slechter zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Misschien al eens eerder voorgesteld... maare als die actie zo goed gaat... waarom dan alleen die zwervers uit Rotterdam??
Is er niet een soortgelijke stichting in bijv amsterdam die we dan ook sokken kunnen geven?? Het lijkt me beter om meer daklozen van sokken te voorzien dan om een beperkte groep een steeds luxer kerstpakket te geven...
Goede actie máár een beetje creatieve geest (elisaBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:58 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb kontakt opgenomen en ze hadden nog behoefte aan gevulde koeken...hele doos bij de Makro gekocht en opgestuurd.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:24 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat we ruim door de 2000 gaan zelfs
Het is al een beetje gezegd door anderen maar er is 'besloten' (half-democratisch) om dit jaar ons op deze stichting te richten en dan kunnen we de volgende keer mss iets anders uitzoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Yep, dit jaar De Goede Herder (quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is al een beetje gezegd door anderen maar er is 'besloten' (half-democratisch) om dit jaar ons op deze stichting te richten en dan kunnen we de volgende keer mss iets anders uitzoeken.
Nu een andere stichting uitzoeken betekent weer contacten leggen, uitzoeken wat de wensen zijn etc. etc.
Jups die zijn geregeld..quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Hik het volgende:
Ok, ik ben niet zo snel als de mensen hier. Maar als ik het goed begrijp is het dus niet langer nodig achter de fleece sjaals aan te gaan. Goed geregeld mensen!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:03 schreef Diaboluzzz het volgende:
Je krijgt met 15 min van mij een offerte voor 300 mutsen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had net een hele lange post getypt als reactie op alle vragen en toen liep de kat over mijn toetsenbord en was alles weg....
Dan maar even heel snel zo: Actie warme voeten deel 4 -> al 1500 Euro gestort!!!!!!!!!!!
En verder (update en andere vragen): na 13:00 heb ik weer alle tijd! I'll be back!
De goedkoopste manier word uitgezocht en aangezien gebreide water doorlaten en meer werk zijn in productie dan stretchfleece denk ik dat fleece als goedkoopste uit de bus komt.quote:
Das ook een ideequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:20 schreef Diaboluzzz het volgende:
[..]
De goedkoopste manier word uitgezocht en aangezien gebreide water doorlaten en meer werk zijn in productie dan stretchfleece denk ik dat fleece als goedkoopste uit de bus komt.
Warmer en water afstotend, mooi meegenomen, bouwvakkers hebben ook veelal fleece op hun koppie
Hebben we t al over gehad, en gebreide mutsen zijn beter, ook ivm met de maatquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Das ook een ideeAl heb ik volgens mij nog nooit stretchfleece gezien
![]()
Fleece is mi ook warmer dan gebreide (- gebreeen, blijft lastig he) mutsen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef WarningSign het volgende:
[..]
Hebben we t al over gehad, en gebreide mutsen zijn beter, ook ivm met de maat![]()
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Beter een kleinere groep die eens lekker * luxe * krijgt dan een grotere groep maar een klein beetje vind ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef Vanderdonk het volgende:
Het lijkt me beter om meer daklozen van sokken te voorzien dan om een beperkte groep een steeds luxer kerstpakket te geven...
ElisaB??????quote:
Ik heb 'm en hij is helemaal toppie vind ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef Diaboluzzz het volgende:
'Offerte' in je mailbox.
Of je de prijs hier wilt publiceren laat ik aan jou over.
Je bent wel erg in de retorische vragen hequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm en hij is helemaal toppie vind ikvoor jou en voor je vader
Ik denk wel dat het netjes is hier even te melden wat het voorstel is, want tenslotte wil ik van in elk geval een aantal mensen horen dat ik de beslissing kan nemen
Komt ie... tromgeroffel...
Diaboluzzz en zijn vader bieden aan: 300 goede mutsen voor 375![]()
DOEN???
*voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm en hij is helemaal toppie vind ikvoor jou en voor je vader
Ik denk wel dat het netjes is hier even te melden wat het voorstel is, want tenslotte wil ik van in elk geval een aantal mensen horen dat ik de beslissing kan nemen
Komt ie... tromgeroffel...
DOEN???
We hebben de sokjes al, dus ga maar lekker aan het werk hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Diaboluzzz het volgende:
zal vanavond kijken naar de prijs van sokken, tis erg druk op de zaak nu was geen tijd om goedkope noorse sokjes te zoeken
thermo ondergoed als we dan toch bezig zijn?
wow dat klinkt wél lekker warmquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Diaboluzzz het volgende:
thermo ondergoed als we dan toch bezig zijn?
matenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef MouseOver het volgende:
ik zag net trouwens een action krantje.. is misschien al genoemd. Handschoentjes voor 0.39.
Heel graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef ElisaB het volgende:
Alle 13 goeden alle 13 heel erg bedankt voor jullie bijdragen
Ik vind het toch vervelend, allemaal dat het zolang duurtquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niets; internetbankieren gaat altijd razendsnel. Gewone overboekingen duren een aantal dagen
Ik heb nog 3 twijfelgevallen staan. Wil je me even je naar en rekeningnummer mailen? En of je naar bank of giro hebt overgemaakt, dan ga ik het checken!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
De mijne nog steeds niet ontvangen ElisaB?
DOEN!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DOEN???
MouseOver; je bent gespot! Je was een van de drie voor mij onbekende stortingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef MouseOver het volgende:
- edit: gezien en ik ga het zodadelijk helemaal nakijken!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MouseOver; je bent gespot! Je was een van de drie voor mij onbekende stortingen
MouseOverdank je wel voor je bijdrage!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DOEN???
Mail anders ff de gevens( rekeningnr en waar 't naartoe is gestuurd) door aan ElisaB, miss. ben jij één van de geheimzinnige onbekendenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
* Haaibaaike heeft het overgemaaktmaar dat is nog niet bij geschreven
![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef coltje87 het volgende:
ElisaB, het geld is overgemaakt. Laat je het even weten als je het binnen hebt?
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik zal rond 18:00 de update maken (ook voor de update van de FP) dus dat komt helemaal in orde
Iedereen is de afgelopen dagen zo intensief met dit topic bezig geweest en erg aan het weekend toequote:
coltje87quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef coltje87 het volgende:
ElisaB, het geld is overgemaakt. Laat je het even weten als je het binnen hebt?
De usernaam komt me niet bekend voor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef Sessy het volgende:
Mijne ook binnen?
Hmm vreemd. Had vanmiddag na dat mailtje (over wat ik nu waar moest invullen) overgemaakt, meestal zet 'ie het meteen over als mam met de abn rekening naar de mijne overmaakt bijv. en zo. Ik hoop maar dat ik alles goed heb ingevuld als dat niet zo is zou ik eigenlijk niet eens weten wat dan te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De usernaam komt me niet bekend voor...
Als je géén Rabo hebt (wat ik dus wel heb) dan kan het een paar uur duren. Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:52 schreef Sessy het volgende:
Hmm vreemd. Had vanmiddag na dat mailtje (over wat ik nu waar moest invullen) overgemaakt, meestal zet 'ie het meteen over als mam met de abn rekening naar de mijne overmaakt bijv. en zo. Ik hoop maar dat ik alles goed heb ingevuld als dat niet zo is zou ik eigenlijk niet eens weten wat dan te doen.
OIUquote:Op donderdag 3 november 2005 16:27 schreef ElisaB het volgende:
OIU_AMS
Anneke en Sandra (collega's van OIU_AMS)
Owwww...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef UIO_AMS het volgende:
OIU
Moet ik ook maar niet zo'n klote nick nemen.
Bijna over de 2000quote:
Waar??? Ik bel John van den Heuvel!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef Renesite het volgende:
Sodecrimineel!
Bovenop die andere eurootjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Die 7 euro... gaat zeker lukken. Al moet ik ze dr zelf bij breien!
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
2.000 ¤ lijkt mij een mooi streef-eindpuntgetal.
Top-aktie!
alleen omdat golfer ¤2000 genoeg vind?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?![]()
Je hoeft niets, maar het mag welquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?![]()
Ik schiet volquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
Top-actie, zeker van Fok! en al helemaal van Loedertje had ik dit niet verwacht. Ik ben ontroerd en ga meteen overmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |