We hebben de sokjes al, dus ga maar lekker aan het werk hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Diaboluzzz het volgende:
zal vanavond kijken naar de prijs van sokken, tis erg druk op de zaak nu was geen tijd om goedkope noorse sokjes te zoeken
thermo ondergoed als we dan toch bezig zijn?
wow dat klinkt wél lekker warmquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Diaboluzzz het volgende:
thermo ondergoed als we dan toch bezig zijn?
matenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef MouseOver het volgende:
ik zag net trouwens een action krantje.. is misschien al genoemd. Handschoentjes voor 0.39.
Heel graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef ElisaB het volgende:
Alle 13 goeden alle 13 heel erg bedankt voor jullie bijdragen
Ik vind het toch vervelend, allemaal dat het zolang duurtquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niets; internetbankieren gaat altijd razendsnel. Gewone overboekingen duren een aantal dagen
Ik heb nog 3 twijfelgevallen staan. Wil je me even je naar en rekeningnummer mailen? En of je naar bank of giro hebt overgemaakt, dan ga ik het checken!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
De mijne nog steeds niet ontvangen ElisaB?
DOEN!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Diaboluzzz en zijn vader bieden aan: 300 goede mutsen voor 375![]()
DOEN???
MouseOver; je bent gespot! Je was een van de drie voor mij onbekende stortingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef MouseOver het volgende:
- edit: gezien en ik ga het zodadelijk helemaal nakijken!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MouseOver; je bent gespot! Je was een van de drie voor mij onbekende stortingen
MouseOverdank je wel voor je bijdrage!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Diaboluzzz en zijn vader bieden aan: 300 goede mutsen voor 375![]()
DOEN???
Mail anders ff de gevens( rekeningnr en waar 't naartoe is gestuurd) door aan ElisaB, miss. ben jij één van de geheimzinnige onbekendenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
* Haaibaaike heeft het overgemaaktmaar dat is nog niet bij geschreven
![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef coltje87 het volgende:
ElisaB, het geld is overgemaakt. Laat je het even weten als je het binnen hebt?
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik zal rond 18:00 de update maken (ook voor de update van de FP) dus dat komt helemaal in orde
Iedereen is de afgelopen dagen zo intensief met dit topic bezig geweest en erg aan het weekend toequote:
coltje87quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef coltje87 het volgende:
ElisaB, het geld is overgemaakt. Laat je het even weten als je het binnen hebt?
De usernaam komt me niet bekend voor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef Sessy het volgende:
Mijne ook binnen?
Hmm vreemd. Had vanmiddag na dat mailtje (over wat ik nu waar moest invullen) overgemaakt, meestal zet 'ie het meteen over als mam met de abn rekening naar de mijne overmaakt bijv. en zo. Ik hoop maar dat ik alles goed heb ingevuld als dat niet zo is zou ik eigenlijk niet eens weten wat dan te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De usernaam komt me niet bekend voor...
Als je géén Rabo hebt (wat ik dus wel heb) dan kan het een paar uur duren. Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:52 schreef Sessy het volgende:
Hmm vreemd. Had vanmiddag na dat mailtje (over wat ik nu waar moest invullen) overgemaakt, meestal zet 'ie het meteen over als mam met de abn rekening naar de mijne overmaakt bijv. en zo. Ik hoop maar dat ik alles goed heb ingevuld als dat niet zo is zou ik eigenlijk niet eens weten wat dan te doen.
OIUquote:Op donderdag 3 november 2005 16:27 schreef ElisaB het volgende:
OIU_AMS
Anneke en Sandra (collega's van OIU_AMS)
Owwww...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef UIO_AMS het volgende:
OIU
Moet ik ook maar niet zo'n klote nick nemen.
Bijna over de 2000quote:
Waar??? Ik bel John van den Heuvel!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef Renesite het volgende:
Sodecrimineel!
Bovenop die andere eurootjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Die 7 euro... gaat zeker lukken. Al moet ik ze dr zelf bij breien!
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
2.000 ¤ lijkt mij een mooi streef-eindpuntgetal.
Top-aktie!
alleen omdat golfer ¤2000 genoeg vind?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?![]()
Je hoeft niets, maar het mag welquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar hoef niet meer te storten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |