Ik schiet volquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
Top-actie, zeker van Fok! en al helemaal van Loedertje had ik dit niet verwacht. Ik ben ontroerd en ga meteen overmaken.
Dus jij quotte net toen ik erg nog wat tekst achteraan gooide. Vreemd ik dacht dat dat niet kon en gewoon de originele post te zien zou zijn ( in dit geval dus zonder tekst )quote:
Het is denk ik echt toeval, fractie van een milliseconde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus jij quotte net toen ik erg nog wat tekst achteraan gooide. Vreemd ik dacht dat dat niet kon en gewoon de originele post te zien zou zijn ( in dit geval dus zonder tekst )![]()
Dat niet.quote:
Tsja... het is al dagen zo: een hele tijd niets, en dan ineens van alles tegelijk. Dus ik ga even eten en daarna kom ik gewoon vol goede moed terugquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef wdn het volgende:
hehehhehehe
Neem een echte bank zeg
Niet eentje die na 18:00 sluit
Doe maar kalm aan, ga lekker ff rustig etenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... het is al dagen zo: een hele tijd niets, en dan ineens van alles tegelijk. Dus ik ga even eten en daarna kom ik gewoon vol goede moed terug
Volgens mij was er ook geen tijdslimiet.. Alleen gaan we na de limiet met het geld dat dan opgehaald is verdere plannen bedenken en uitvoeren..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het vreemd om een tijdslimiet te stellen aan de stortingen, iedere cent is meegenomen![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:05 schreef kaat_babe het volgende:
hoi elisab ik heb een bedrag via paypal overgemaakt ik weet niet hoelang het duurt om bij je te zijn.
dus ik stuur je nog wel een email met het bedrag.
misschien als er geld over is, is het misschien een leuk idee om te sparen voor regenponcho's. aangezien een regenjas maat gebonden is en een poncho niet (en vaak zijn ze niet zo duur ook). en iedereen weet dat als je nat word het ook koud krijgt. het is maar een idee hoor
groetjes en succes met je actie!!![]()
Inderdaad goed bezig die FOK!-ers!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef Diaboluzzz het volgende:
mooi om te zien dat iedereen bereid is bij te dragen. goed bezig fokkers.
Btw eliza, je hebt mail
Dat laatste heb je gelijk in. Alleen er moet een moment zijn dat je een streep zet en de balans gaat opmaken. Met het geld dat 'over' is, kun je dan een plan gaan maken. En wees gerust: ik zal écht geen stortingen weigeren hoor! Als iemand zich na zondag nog meldt, dan krijgt hij of zij van mij per ommegaande de gegevens per mail. Maar wat ook lastig is, is om op en neer te blijven rijden naar King-Disposables, Sligro Deli XL (bestaat die eigenlijk nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het vreemd om een tijdslimiet te stellen aan de stortingen, iedere cent is meegenomen![]()
Is er ook niet, alles wat daarna komt wordt gewoon nog meegerekend. Alleen je moet ergens de grens trekkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef Conflict het volgende:
Mooi zo!!! Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Weltrusten!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Guess what... ik heb zojuist de sokken betaald
sokken!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef ElisaB het volgende:
Beetje knullig, maar het is maar voor het idee:
[[url=http://img276.imageshack.us/img276/8185/sokkengekocht5sh.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik vond het zo'n mijlpaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef Market_Garden het volgende:
Om nou enthousiast te zijn over het feit dat een deel van het geld weg is..Ik juich pas als de sokken er zijn
![]()
Ooohw, sorryquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef ElisaB het volgende:
aad007
Gebs
JeRa
Kaat_Babe
Jullie bijdragen zijn binnen! Hartstikke bedankt!
Verder zijn er geen mutaties te vieren op het moment. De grote update laat nog even op zich wachten dus. Maar ik kan al wel verklappen...
WE ZIJN DWARS DOOR DE 2.000 EURO
[afbeelding]
Mijn school bestelt er nog steeds....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:56 schreef ElisaB het volgende:
Maar wat ook lastig is, is om op en neer te blijven rijden naar King-Disposables, Sligro Deli XL (bestaat die eigenlijk nog) en andere plekken waar iets te halen valt.
Precies, zo is het, en niet anders!quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:42 schreef NBW het volgende:
Wat een geweldige actie!!
Het begint er bijna op te lijken dat niet alleen de dak_ en thuislozen een goed gevuld kerstpakket zullen krijgen maar ook de Stichting De Goede Herder krijgt een leuk kerstkadootje!
Ik ben er dus ook helemaal voor dat het 'overgebleven' geld naar deze stichting gaat zodat zij er misschien nog meer mensen blij mee kunnen maken!
Dan kunnen er nog zoveel acties op tv zijn voor aardbevingen en andere rampgebieden(met alle respect voor de mensen daar) maar ik weet niets beters dan een paar van je eigen landgenoten te voorzien van een paar warme sokken, een warme sjaal, een warme muts,.. en misschien zelfs nog wel een warme maaltijd!
Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat elke cent ook daadwerkelijk daar naartoe gaat en dat kun je van veel tv acties niet zeggen...
Als laatste wil ik nog even tegen ElisaB zeggen;..... wat een werk stop je erin!! Zonder dat je er ook maar een cent van krijgt, je wil er zelfs op bij leggen als het moet. Wat mij betreft komt alle eer jou toe,... JE BENT EEN KANJER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |