Geweldig Diaboluzzzquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:01 schreef Diaboluzzz het volgende:
De mutsen zijn ook besteld bij onze leverancier
Zal strax een factuur voor je bouwen elisaB
Komt per mail of fax naar je toe vanmiddag
Laat maar zitten johquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:01 schreef Diaboluzzz het volgende:
Zal strax een factuur voor je bouwen elisaB
Het bedrag is niet zo specta natuurlijk - dan moet je aandacht vragen op het moment dat je die sokken en mutsen en onderbroeken uit gaat delen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef buzzer het volgende:
Heeft PR dit eigenlijk al opgepakt ?
Dit lijkt me wel een typisch gevalletje voor Fok! in de media..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:42 schreef NBW het volgende:
Als laatste wil ik nog even tegen ElisaB zeggen;..... wat een werk stop je erin!! Zonder dat je er ook maar een cent van krijgt, je wil er zelfs op bij leggen als het moet.
Nee, PR heeft het niet opgepikt en ik denk met opzet. Een deel van het mooie van de actie is dat het helemaal vanuit de users is gekomen. Wie weet volgend jaar. Of misschien wel niet. We zullen het wel zien!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef buzzer het volgende:
Heeft PR dit eigenlijk al opgepakt ?
Dit lijkt me wel een typisch gevalletje voor Fok! in de media..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:01 schreef ElisaB het volgende:
[/einde watje-mode]
Dat wordt de nieuwe sigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Dat ben je niet, je bent een watje.Ik ook. Proud to be a watje.![]()
Hoe kun je dat nou zeggen.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het bedrag is niet zo specta natuurlijk
nog niet genoegquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed idee die koffie![]()
en dat schouderklopje-meld-topic is door Dago al helemaal volgespamd met Warme Voeten
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen.....![]()
* deedeetee vind 't een schitterend bedrag van ons allemaal saampjes ensow![]()
voor Hart van Nederland is het genoeg hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar om er echt nieuws mee te maken is het geen spectaculair bedrag.
Weet je wat specta is? Er zijn overschrijvingen onderweg die nog steeds niet zijn aangekomen (waaronder de jouwe bijvoorbeeld). Zou het de stilte voor de storm zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
Maar om er echt nieuws mee te maken is het geen spectaculair bedrag.
Is de mijne er nog niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat specta is? Er zijn overschrijvingen onderweg die nog steeds niet zijn aangekomen (waaronder de jouwe bijvoorbeeld). Zou het de stilte voor de storm zijn?
graag gedaanquote:
Uhhh.... geen idee!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
Het is er bij mij wel af, waar is het dan?![]()
Gecheckt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... geen idee!
Naar het goede rekeningnummer?
Weet je wat ik denk? Ik moet er vast eerst een liedje voor zingen!quote:
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga iets heel zweefteverigs zeggen hoor (en jullie mogen het niet doorvertellen). Er zijn weken dat ik gewoon werk en dit soort bedragen voor mezelf verdien. Dat is soms best even kicken, maar dat duurt altijd maar heel kort en de voldoening die ik ervan krijg is niets vergeken bij wat ik deze week regelmatig gevoeld heb aan enthousiasme, betrokkenheid en trots om wat we met z'n allen gewoon doen.
De eer komt iedereen toe die op wat voor manier ook heeft bijgedragen. Als je alle delen doorleest, dan zie je dat heel veel FOK!-ers en niet FOK!-ers er zomaar spontaan de schouders onder hebben gezet. Ik had nog zo kunnen duwen en trekken, maar als dat niet was gebeurd, dan was deze actie geen actie geworden.
We hebben concreet heel veel bereikt. De komende winter gaan er 300 mensen (gewoon 300 échte mensen) iets prettiger de winter in. Dat is mooi. Maar wat eigenlijk nog meer indruk op me maakt is dat zoveel andere mensen vrijwillig, belangeloos, spontaan en overtuigend bereid zijn gebleken om iets heel goeds te doen voor een medemens die het iets minder getroffen heeft. Voor sommigen een kleine moeite misschien (het gros van ons eet er geen boterham minder om), maar je moet het wel willen. En dát willen, dat is iets wat we met zn allen in gang hebben gezet. Indrukwekkend!
[/einde watje-mode]
Ik hoop dat het sarcastisch bedoelt is..quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
Het gaat toch niet naar vrouwelijke daklozen? Dan wil ik mijn geld terug
Als ik het goed heb begrepen heeft de stichting al aardig wat ervaring met de daklozen, en dat is dat ze zeker wel hulp willenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
Hoewel ik het initiatief fantastisch nobel vind vraag ik me bij daklozen altijd af of zoiets wel nut heeft. Ik denk bij een daklozen toch altijd aan iemand die geen hulp wilt. Hoe denken jullie daarover?
Ik denk er niet zoveel over, want ik heb er te weinig verstand van. Maar als ik de foto's zie op de site van De Goede Herder en ik lees en hoor van de mensen van de Stichting hoeveel warme maaltijden ze wekelijks uitdelen, dan geldt wat jij denkt in elk geval niet voor de totale groep.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
Hoewel ik het initiatief fantastisch nobel vind vraag ik me bij daklozen altijd af of zoiets wel nut heeft. Ik denk bij een daklozen toch altijd aan iemand die geen hulp wilt. Hoe denken jullie daarover?
Jouw sokken / mutsen en sjaals gaan naar de mannen. Beloofdquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
Het gaat toch niet naar vrouwelijke daklozen? Dan wil ik mijn geld terug
Anders zou ik me niet zo mengen in de hele situatie..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |