quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef wdn het volgende:
Mijne nog steeds niet?
Och dan zijn we in elk geval over de 2100
ABN is normaal nooit zo langzaamquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]nog niet....
Best sneu eigenlijhk he...
Je kunt er niks van zeggen.quote:
Je zou het bijna denken hequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef SCH het volgende:
Er is toch geen sprake van warme voeten fraude?
't Zijn mensen die niet ergens vast willen verblijven, verstoten door familie of iets in die trant. Ze kiezen voor deze manier van leven. Ze hebben namelijk gewoon recht op een uitkering, alleen doordat ze niet een vaste woon en verblijfplaats hebben komt dit nooit binnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
Hoewel ik het initiatief fantastisch nobel vind vraag ik me bij daklozen altijd af of zoiets wel nut heeft. Ik denk bij een daklozen toch altijd aan iemand die geen hulp wilt. Hoe denken jullie daarover?
Heb je de mijne al gekregen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat specta is? Er zijn overschrijvingen onderweg die nog steeds niet zijn aangekomen (waaronder de jouwe bijvoorbeeld). Zou het de stilte voor de storm zijn?
Lees ff de post van ElisaB hierboven om 15.19 Uquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Heb je de mijne al gekregen?
Ooops gemistquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lees ff de post van ElisaB hierboven om 15.19 U
Daar sta jij ook vermeld![]()
ja!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik zo nog eens lekker gaan inloggen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Jullie weten het nog niet en ik officieel ook niet, maar we gaan de 2.200 euro halen
ik zal morgenochtend nog kijken wat ik nog kan doen..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Nog 75,92 en dan zitten we op de 2.200... wie maakt me los
Het was een grapje hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef qu63 het volgende:
ik zal morgenochtend nog kijken wat ik nog kan doen..
voor nu even niks
dat van mij nietquote:
Ik zou graag willen, maar het geld is opquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Nog 75,92 en dan zitten we op de 2.200... wie maakt me los
Die naam komt me zo bekend voor... wat is het?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag wel heel goed meegedaan aan de aktie van Dorcas en heb echt een heleboel artikelen daar ingeleverd
Ik niet in elk gevalquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
2200! Wie had dat ooit gedacht aan het begin! *o*
Nog een paar uur en dan weten we de eindstandquote:Op zondag 6 november 2005 08:08 schreef deedeetee het volgende:
Goeie morgen allemaal is er al weer nieuws ?![]()
Het is wel te hopen, mocht het geld van mij morgen pas binnen komen, dat ze daar ook voorgebruiktquote:Op zondag 6 november 2005 09:56 schreef iamredleader het volgende:
[.]
ElisaB, wat ga je doen met het geld wat na 12:00 nog binnenkomt? Gewoon bij de rest voor het eten gooien?
quote:Op zondag 6 november 2005 09:56 schreef iamredleader het volgende:
ElisaB, wat ga je doen met het geld wat na 12:00 nog binnenkomt? Gewoon bij de rest voor het eten gooien?
Dat denk ik ook !!quote:Op zondag 6 november 2005 10:47 schreef deedeetee het volgende:
enne ik vind een * warme hap * minstens zo belangrijk
zeker weten dat je die mensen daar een enorm groot plezier mee doet.![]()
Je was me te vlug af, ik ging je nog ff troosten, zie dus hier bovenquote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook !!
Is inderdaad ook belangrijk een maaltijd !!
Ik heb met banken al de gekste dingen mee gemaakt dus ik twijfel daar geen moment aan.quote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnxvoor je lieve troost !!
Ik heb het echt overgemaakt![]()
En zo is het. Vanaf vanmiddag gaan we de blik op iets anders richten. Namelijk op berichten dat de sokken onderweg zijn, dat ze hier aankomen, dat de mutsen betaald worden en dat ze hier aankomen, foto's van dat alles, het ophalen van de sjaals, onze keuze in de verhouding disposables aan de ene kant en soep en worst aan de andere kant, etc, etcquote:Op zondag 6 november 2005 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Die 12.00 grens is gezet omdat je een keer ergens moet stoppen. Er gaat dan dus gestopt worden met 'adverteren' dat mensen mee kunnen doen. Maar alles wat na die tijd nog binnen komt gaat uiteraard mee op de grote hoop!
Geeft niets; het komt beslist nog. Duurt alleen een paar dagen als je geen internetbankieren hebt gebruikt.quote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnxvoor je lieve troost !!
Ik heb het echt overgemaakt![]()
Zou ik ook écht niet hebbenquote:Op zondag 6 november 2005 11:10 schreef deedeetee het volgende:
De nonnen waren overgens zielsgelukkig met zoveel geld ineens, ga dan maar ff uitleggen dat 't een fout van de bank wasIk had 't hart niet
![]()
SCH... ik heb je bijdrage nog steeds niet binnen.... Wat nu???quote:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokkenquote:Op zondag 6 november 2005 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SCH... ik heb je bijdrage nog steeds niet binnen.... Wat nu???
Ik geloof jou zonder meer!quote:Op zondag 6 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokken![]()
Zweer dat je het geld hebt overgemaakt, op je moeders sokken!quote:Op zondag 6 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokken![]()
*zweer*quote:Op zondag 6 november 2005 11:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zweer dat je het geld hebt overgemaakt, op je moeders sokken!
Hoeveel sokken ik vergat.... ok, echt mooi is 'ie nietquote:Op zondag 6 november 2005 12:01 schreef Simple_Mind het volgende:
12:00u geweest..
vol verwachting klopt ons hart...
als je snel bent!quote:Op zondag 6 november 2005 12:06 schreef snakelady het volgende:
waarom kom ik hier nu pas achter, ik wil ook graag doneren, kan dat nog ??
Het topic is bijna dicht, dus je kunt meteen een verse met nw inhoud openenquote:Op zondag 6 november 2005 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[Later komt daar gewoon netjes een nieuw topic over (denk ik): eerst even overleggen met de mods van GC en zo
Yeps, zou kunnen; jouw bijdrage heb ik ook nog niet gezien geloof ik....quote:Op zondag 6 november 2005 12:44 schreef wdn het volgende:
Cool. Gratz voor een ZEER geslaagde aktie ElisaB
SCH: ABN AMRO? Het lijkt erop alsof hun systeem er sinds zaterdag uitligt
maak maar wat gunstige fouten danquote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik heb me toch een portie koppijn en brakheid. 12 uur lang feesten en bezopen naar Bert Visscher kijken is niet goed voor je!
Maar nu eerst een bav.. factuur bouwen
Je kan hetquote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik heb me toch een portie koppijn en brakheid. 12 uur lang feesten en bezopen naar Bert Visscher kijken is niet goed voor je!
Maar nu eerst een bav.. factuur bouwen
ik ben voorquote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Owkee... dit is het plan:Er komt een gesloten Sticky waarin ik steeds de laatste stand van zaken post en alle nieuwetjes meld. Hierin komen wellicht ook wat oproepjes en polls te staan. Daarnaast komt er een gewoon topic om lekker in te babbelen.
Reden: dan is alles voor iedereen makkelijk en snel te volgen in dat ene topic. Hoe je niet steeds alle delen door te lezen.
Waarom nog niet nu: ik wil even wacht of de mods van GC zich hierin kunnen vinden, dus heb ik die eerst ff aan hun jasje getrokken
top!quote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
quote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Het wachten is even op het moment dat de sokken er zijn. Dan weet ik zeker of ze per 3 verpakt zitten en of ze dus losgehaald moeten worden. Dan weet ik ook wat het formaat van een wikkeltje moet worden. Als het zover is, zal ik in Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen een update posten en een oproepje doen of er FOK!ers zijn die een wikkeltje zouden willen ontwerpenquote:Op zondag 6 november 2005 14:56 schreef Troel het volgende:
ElisaB, hoe zit het met jouw idee?
Van die wikkeltjes zeg maar?
Die zijn van Rewimoquote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Ja, en ook voor de vette avatars....
Die staat stickyquote:Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, kom je de updates ook wel hier steeds melden? anders moeten we steeds dat topic zoeken enzo
quote:Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, kom je de updates ook wel hier steeds melden? anders moeten we steeds dat topic zoeken enzo
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..quote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Die staat stickyHeeeeelemaal bovenaan dusch....
![]()
![]()
Is dat meer moeite dan 30 posts lezen om te zien of er wat nuttigs gemeld wordt?quote:Op zondag 6 november 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..
meer moeite dan alleen ff snel zeggen dat er een updeet is
jaquote:Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Is dat meer moeite dan 30 posts lezen om te zien of er wat nuttigs gemeld wordt?
Gelukkig heb ik er niet zoveel werk aan, dus kan ik deze zware klus wel even van je overnemen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..
meer moeite dan alleen ff snel zeggen dat er een updeet is
dank je wel!quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er niet zoveel werk aan, dus kan ik deze zware klus wel even van je overnemen hoor
en jij mijn overdreven reactie nietquote:
beetje welquote:
quote:Storing Internet Bankieren
Er zijn op dit moment problemen met Internet Bankieren. Hierdoor kunnen er rekeningen ontbreken in uw overzicht. Wij adviseren u het op een later tijdstip opnieuw te proberen. Onze excuses voor het ongemak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |