Ik heb deze OP helemaal zelf getikt, niet van het voorbeeld. Dat zag ik pas laterquote:Op donderdag 3 november 2005 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
yeah baby zelfs gerrit
Nu al nesteldrang?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
Het is nog koud, je ruikt de lente al komen.... "dè tijd " natuurlijk
Ow, nou snap ik em pas..... ben een beetje suf. Zat net met een kaarsje en een glaasje port in bad.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
Het is nog koud, je ruikt de lente al komen.... "dè tijd " natuurlijk
MIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PAS OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanmiddag de bekleding van de wieg in orde gemaakt
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanmiddag de bekleding van de wieg in orde gemaakt
[afbeelding]
![]()
![]()
Jij moet nog wat wakker wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:15 schreef Metro2005 het volgende:
Voor een kind wat je al hebt of voor een kind wat nog moet komen?
Of bijlezenquote:
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeksquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of bijlezen![]()
(kan het overigens niet vinden? dus wat is het nou, praat me bij
)
Hehe okee, blijven proberen miragequote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeks
Mirage verzameld alleen maar mannen.
Dat is net zoiets als voorspellen dat het vanavond weer donker wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
Om er een topic over te maken om de vraag gaat me wat te ver, maar is iemand hier bekend met de man Nostradamus.
Staat me iets bij dat ik ooit van hem een voorspelling heb gelezen omtrent Parijs en rellen namelijk.
Kan iemand dat bevestigen?
Ik heb mijn mening nog niet echt gevormd over die man.. maar ik dacht dat hij daar wel iets over had gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als voorspellen dat het vanavond weer donker wordt.
Ik weet niet zo goed wat ik van nostradamus moet denken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
En trouwens.... Mirage/Oversight..... waar blijven die geregelde fotoreportages?
en ook goeiemorgen allemaal.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik heb op dit moment niet veel digitaal, maar we lmijn buik en mijn kat. ( en ze matchen nog ook qua kleur ! ).
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb deze OP helemaal zelf getikt, niet van het voorbeeld. Dat zag ik pas laterEerste keer dat ik deze slowchat open
Eens moet de eerste keer zijn. Bij alles![]()
Ik zit in feeststemming
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verwacht begin februari. Tis een jongetje en #3 in de reeks
Mirage verzameld alleen maar mannen.
Flink gegroeid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik heb op dit moment niet veel digitaal, maar we lmijn buik en mijn kat. ( en ze matchen nog ook qua kleur ! ).
[afbeelding]
Nog steeds migraine Barra?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooofd auwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!
Je weet het beste medicijn tegen hoofdpijn hequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja 3de keer deze weeek ... heb zelfs al drugs van de dokter gekregen.....
WAAROM HEEFT DIE HOER ME GEEN MORFINE GEGEVEN!!!!!!!!!!
sorry... word er een beetje gek
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dames? wie wil mij van me hoofdpijn afhelpen????
ik ben een goedgebouwde spontane gestoorde man van 21 die blablablablablabla
Mirage, dat viel opquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebis mijn advies toch om niet naar een beeldscherm te turen als je migraine hebt...
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Drinken drinken en rusten, hoewel ik je hier graag hebis mijn advies toch om niet naar een beeldscherm te turen als je migraine hebt...
![]()
wat je het beste kan doen is 1 dag je benen trainen en de andere keer je armen rug buik en dat dan afwisselen zodat je ervoor zorgt dat je spiergroepen voldoende rust krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:45 schreef Dromenvanger het volgende:
InderdaadEn nu maar hopen dat het vogeltje blijft terug keren en dan heb je een vogeltje als huisdier
Ik denk dat ik een water-dieët ga volgen. Een paar weken/maanden, alleen maar water drinken. Veel water. Ik wil dus zo snel mogelijk die kilo's kwijtBen nu al bezig met 2e grote glas
Net proberen te fietsen maar toch maar rustdag inlassen, mijn benen doen pijn en dan kun je beter ff rusten of niet? Dat afvallen heeft ook niet de grootste haast, toch zo snel mogelijk wil ik resultaten zien dus ik zal minderen met bier. Hoewel ik laatste tijd al minder drink.
Ik zit nog niet bij de sportschool dus heb niet de beschikking over veel apparatenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat je het beste kan doen is 1 dag je benen trainen en de andere keer je armen rug buik en dat dan afwisselen zodat je ervoor zorgt dat je spiergroepen voldoende rust krijgen.
noem hemquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:
Jaaa, het vogeltje !
Ik ga zo weer koken en hopenlijk komt hij dan weer langs !
Vandaag probeer ik hem op de foto te zetten.
Daarna moeten we nog een naam verzinnen... en volgend jaar wil ik kindjes van hem (hij met een ander vlaams gaaitje natuurlijk ! ikzelf ben al voorzien)![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vogeltje !!!![]()
wat? braadvogel?quote:
quote:
En weet je al of het vogeltje een jongetje of een meisje is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:
Jaaa, het vogeltje !
Ik ga zo weer koken en hopenlijk komt hij dan weer langs !
Vandaag probeer ik hem op de foto te zetten.
Daarna moeten we nog een naam verzinnen... en volgend jaar wil ik kindjes van hem (hij met een ander vlaams gaaitje natuurlijk ! ikzelf ben al voorzien)![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vogeltje !!!![]()
Hoe kun je dat zien bij vogels dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En weet je al of het vogeltje een jongetje of een meisje is?
Geen idee. Soms kun je het zien aan het verenpak. Maar het zal wel een jongetje zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien bij vogels dan?
Die hebben toch allebei een gat![]()
?
idd meestal aan de kleur of het hebben van een kuif of niet, de grote etc....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee. Soms kun je het zien aan het verenpak. Maar het zal wel een jongetje zijn
Zelfs al Mirages huisdieren zijn jongetjes
Dat katje![]()
Ja, mooi is hij hè !quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooie mysterieuze kat
Ik ook een kat willen
Graag, ben dol op kattenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
de kat![]()
![]()
![]()
mag ik nog éven spammen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel of je kat gouden ogen heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, mooi is hij hè !
Ik ben supertrots dat het zo'n stoere knaap is geworden na zijn mindere begin bij ons thuis..
Op je poes gaan staan
Ja, Oversight komt af en toe een beetje raar (?)quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lijkt wel of je kat gouden ogen heeft
Op je poes gaan staanWat een topictitel
hahaha, nieuwsgierig zijn mag hoorquote:ff nieuwsgierig zijn hier....wat zijn dat voor boeken daar waar je kat op zit? Foto-albums?
Nou ik weet niet wat overdreven is, heb nog geen kind.. maar ik hou wel verschrikkelijk veel ook van mijn katten, en al hun klierende gedrag. Theemutsenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mooie zwarte kat.![]()
Ik heb ook twee zwarte katten De kater is half Abbesijn en een vreselijke plakkerd.En de poes is een luie donder. Ik hou zoveel van hen dat ik ze nooit kwijt wil. Ondanks dat ze wel eens in mijn bed poepen,mijn planten kaalvreten,bank stukkrabben,elkaar in de haren vliegen en soms, expres om mij te pesten, ontiegelijk zitten te klieren, hou ik evenveel van mijn katten als van mijn dochter.
Overdreven? Nee,want ik zie ze als mijn kindjes. Als ze bang of onzeker zijn komen ze bij mij bescherming zoeken.
Lief he?![]()
Nog een weekquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:
Ratelslangetje... fotooooo !
Ik ben benieuwd wat die mix voor resultaat geeft.
(die van mij is trouwens een mix gewoon-main coon)
Bastard, lang moeten jullie nou nog ?
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd meestal aan de kleur of het hebben van een kuif of niet, de grote etc....
Bij de merel is bv het mannetje zwart met oranje snavel en het vrouwtje bruin.
de kat![]()
![]()
![]()
mag ik nog éven spammen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
idd niks overdrevensquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat overdreven is, heb nog geen kind.. maar ik hou wel verschrikkelijk veel ook van mijn katten, en al hun klierende gedrag. Theemutsen
Ja vlot gaat dat die 9 maandenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tussen nu en max 3 weken dus !
![]()
![]()
* Mirage duimt voor jullie dat alles spoedig verloopt.
Dat coon zie ik er aan de foto zo niet vanaf. Hij is prachtig.... maar half coon, had ik echt niet geraden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:
Ratelslangetje... fotooooo !
Ik ben benieuwd wat die mix voor resultaat geeft.
(die van mij is trouwens een mix gewoon-main coon)
Bastard, lang moeten jullie nou nog ?
als ik terugkom van werk welquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef displission het volgende:
Middag iedereen..het is weer weekend!
Nog niet van gehoord. Misschien via google te achterhalen? Lijkt me wel apart om zo'n usb-aansluiting op je vinger vast te hebben zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef displission het volgende:
Heeft er iemand van dat spel gehoord waar je een USB aansluiting heb op je vinger..schijnt een beetje Myst achtig te zijn 109,-
quote:
Aha.... a hidden messagequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo ik heb vandaag van mijn lieve vriendinnetje een flesje georio armani gekregen! LIEF HE!
sorry ik ben blij
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aha.... a hidden message![]()
Ze vond dat je stonk als een bunzing
Het is ook de invalshoek waarop het gebeurt allemaal. Toch dat licht in de duisternis kan veel betekenen maar dat is niet alles. Ik weet niet hoe het leven in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dromenvanger, ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Als de zon schijnt dan lijkt het wel om mijn vrolijke gevoel uit zijn gevangenis kan ontsnappen en de boel weer kan overnemen. Als het donkerder is, of als er geen zon schijnt dan ben ik extreem vermoeid en voel ik me erg slecht. Ik ben dus ook extreem gevoelig voor de invloed van zonlicht.
Ruilen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef Enyalius het volgende:wat een lekker weekend was dit
filmpjes gekeken, vlaai gegeten, een kilo of 2 aangekomen aangezien de vlaai zo lekker was.
morgenochtend om 8 uur sollicitatie gesprek, waar ik in feite al voor ben aangenomen. wat een spanning zeg hehe
Bah, hoofdpijn heb ik ook continu.... En duizelig en misselijk....quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
Avond
Ik heb vanacht 14 uur geslapen en ik heb al de hele dag hoofdpijngaat weer lekker.
mmm.... Voel wel al een paar dagen iets "vreemds"... Maar geen idee of dat is waar jij het over hebt!quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
trouwens ff side note. iemand die energie "shift" gevoeld gister of eergister? kan me de dag ff niet meer herinneren
Welke energieshift..... ik ben al bijna een week van de leg. Sta dan weer te stuiteren en vervolgens kan ik zo in slaap vallen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
trouwens ff side note. iemand die energie "shift" gevoeld gister of eergister? kan me de dag ff niet meer herinneren
dat heb ik ook ja!quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke energieshift..... ik ben al bijna een week van de leg. Sta dan weer te stuiteren en vervolgens kan ik zo in slaap vallen.
Maar hebben wij niet beide tegelijk euhhh...........quote:
uhm.... dat hadden we wel ja....quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hebben wij niet beide tegelijk euhhh...........![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uhm.... dat hadden we wel ja....
OMFG... No.4?quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Uhm... nee...
* vamperotica mpmpelt iets over spiraaltje foetsie enzo....
morgen tweede echo. Op de eerste, toen dus bleek dat dat hekwerk weg was, was een eventueel beginnende zwangerschap te zien!quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OMFG... No.4?
Nou, euhh.... gefeli dan maar???
quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
morgen tweede echo. Op de eerste, toen dus bleek dat dat hekwerk weg was, was een eventueel beginnende zwangerschap te zien!
Ik heb ooit gezegd voor een elftal te gaan, maar t is wel schrikken...
Aan de ene kant geweldig, maar aan de andere.... Krijg ze maar een s groot!
Ja... dat dat ding zomaar kan verdwijnen!! Het schijnt dus ooit wel eens voor te komen. En ik ben zo vruchtbaar als ik weet niet wat.....quote:Op zondag 6 november 2005 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for, you might just get it.
Ach.... na deze nog maar 7 voor het elftal. Je hebt iig een leuk nieuw huis dus verhuizen hoeft voorlopig niet.
Fijn te weten dat die hekwerkjes zoek kunnen raken![]()
Last van een energieshift zekerquote:Op zondag 6 november 2005 21:27 schreef coz het volgende:
ik ga denk ik vandaag vroeg naar bed![]()
belachelijk 12 uur geslapen en dan 4 uur later weer naar bed gaan
Veel succes morgen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef Enyalius het volgende:
ik ga zo ook.
om 6 uur op. relaxed wakker worden en douchen. 7:30 met me pa naar Railned. pa heeft om 7:45 een vergadering met Hans. Daarna mag ik met Hans mijn sollicitatie gesprekje doen. maar omdat hij nog naar een of andere meeting in Utrecht moet zal het dus een erg kort gesprek worden. me pa had bij me gesprek erbij moeten gaan zitten, maar nee me pa zei dat iemand anders het moest doen. pfft
hoe kan ik me nu voorbereiden op vragen
En daar zal het ook zeker niet ontbreken!quote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef nokwanda het volgende:
En Vamp.....Beepjes trekken zich geen zak aan van omstandigheden. En wat het belangrijkst is weet jij ook wel.![]()
![]()
Lots of it.
Dank je. Moet er om 13.20 zijn.... Met volle blaas. Als ik het zo lang volhou iig! Recht tegenover t wachtgedeelte zitten de toiletten.....quote:Op maandag 7 november 2005 07:53 schreef nokwanda het volgende:
@Vamp.... veel succes met de echo vandaag.
Die zit nu al in gesprekquote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
Enyalius, ook succes vandaag!
ik lees het net weer ja! mn geheugen laat me weer behoorlijk in de steek!quote:
vreemde positie. ze vragen het gewoon...ga naar de WC!!! je weet dat je het wilt, maar je mag nietquote:Op maandag 7 november 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dank je. Moet er om 13.20 zijn.... Met volle blaas. Als ik het zo lang volhou iig! Recht tegenover t wachtgedeelte zitten de toiletten.....
ja, idd! het is gewoon vragen om nattigheid!quote:Op maandag 7 november 2005 09:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
vreemde positie. ze vragen het gewoon...ga naar de WC!!! je weet dat je het wilt, maar je mag niet![]()
stelletje sadisten zijn het
veel geluk met je blaas
Bult op je hoofd?quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mooi zo dat het zo goed is gegaan eny!
good luck vamp!
Barra met bult op zijn hoofd wenst iedereen goedemorgen
Ai.... En je had de laatste tijd al zoveel last van hoofdpijn... Gurm menekequote:Op maandag 7 november 2005 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja zaterdag avond in de discotheek... perongeluk een elleboog op me oog gekregen....
Voor dat arme, waarschijnlijk beetje zenuwachtige mannetje wel!quote:Op maandag 7 november 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:
hehe zo gemeen ben ik toch ook weer niet ?
ach jah... ik overleef het welquote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ai.... En je had de laatste tijd al zoveel last van hoofdpijn... Gurm meneke
Jaaaah, Barra.......quote:Op maandag 7 november 2005 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja zaterdag avond in de discotheek... perongeluk een elleboog op me oog gekregen....
Maar je kunt nu toch wel gewoon naar de plee. Tegen de tijd dat je moet drink je een flink glas water en in no time is je blaas weer vol.quote:Op maandag 7 november 2005 09:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, idd! het is gewoon vragen om nattigheid!![]()
ja hoor nu is geen enkel probleem...Maar ik geloof dat het de bedoeling is dat er wel meer als 1 glas ing aat straks. En aangezien de afspraken daar nooit echt op tijd lopen......quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je kunt nu toch wel gewoon naar de plee. Tegen de tijd dat je moet drink je een flink glas water en in no time is je blaas weer vol.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaah, Barra.......![]()
![]()
Eerst een halve week migraine en dan naar een discotheek gaan. Da´s ook lekker slim.
Ik weet niet wat je dan moet voelen, maar had laatst wel een kleine "schok" alsof ik uit onbalans was en weer recht in mn lichaam "viel".quote:Op zondag 6 november 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 10:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach ja, anders doen ze gewoon een inwendige echo!
Respect voor Oversightquote:Op maandag 7 november 2005 10:42 schreef Mirage het volgende:
Ik was beroerd de 2e helft van vorige week.
Ik was lichamelijk een beetje wrakachtig, had ziek uitziende ogen was overemotioneel, ontzettend ontvlambaar, ik heb heel wat geraasd getierd en gejankt en zondagochtend was ik opeens weer een stuk fitter zowel geestelijk als lichamelijk.
Dus energie ?
Dan sloeg die bij mij zondag pas in![]()
maar je hebt je kranig geweerd hoor Oversight en die chocolade mousse en blokken waren lekker![]()
iedereen voelt het op een andere manier, interpetatie afhankelijk. tijdelijk loskomen van je lichaam en grond is vaak voorkomend verschijnsel ja. alsof je jezelf in de nek aankijkt ff. betekend dat je je zelf ook niet fatsoenlijk genoeg geaard hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je dan moet voelen, maar had laatst wel een kleine "schok" alsof ik uit onbalans was en weer recht in mn lichaam "viel".
Dat was vorige week ergens inderdaad, weet niet of je dat bedoeld, of dat het een andere rede had wellicht.
Zeker wetenquote:Op maandag 7 november 2005 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Respect voor Oversight
volgens mij is dat best wel vervelend over emotioneel zijn enzo
hehe vrouwens en hormonenquote:Op maandag 7 november 2005 11:00 schreef Mirage het volgende:
Het eindigd meestal redelijk positief hoor.
Ik snik uitgeput nog wat na en stiekem glimlachen we alweer naar elkaar en geven elkaar een knuffel.
gelukkig heb je wel een man die weet wat een vrouw nodig heeft in zulke situatiesquote:Op maandag 7 november 2005 10:42 schreef Mirage het volgende:
maar je hebt je kranig geweerd hoor Oversight en die chocolade mousse en blokken waren lekker![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Je/ik kan er erg onredelijk bij zijn.
het frustrerende voor mijzelf is dat ik het door heb en dat ik mijzelf corrigeer zodra ik tekeer ga wat dus een mooi jojospel geeft. waarschijnlijk is het een goeie slapstick als je het opneemt.
Jantje lacht tiert jantje huilt neemt woorden terug (en barst in janken uit omdat hij niet weet wat hij met zichzelf aan moet. )
quote:Op maandag 7 november 2005 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je het niet een keer opnemen op camera en dan hier posten. Dan snappen we het vast helemaal.
o, o........yelp!!!quote:
wat dacht je van een ban aanvraag ?quote:Op maandag 7 november 2005 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o, o........yelp!!!![]()
Mijn tweede note?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2005 10:57 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dit keer voelde ik me heel licht en ik pulseerde als een gek en voelde me er goed bij
dus ben benieuwd welk soort energie het dit keer was, maar heb een sterk vermoeden
MMM...quote:Op maandag 7 november 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat dacht je van een ban aanvraag ?
Brian: "mama's doen soms raar als ze een baby in de buik hebben, dat gaat wel weer over hoor mama" zei hij wijs....
Doe het dan goed en maak er eenquote:
Kan helaas het plaatje niet zien.quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Doe het dan goed en maak er een
[afbeelding]
van![]()
Maar dit is ook heel erg okay (beter nogquote:Op maandag 7 november 2005 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan helaas het plaatje niet zien.
don't ask me. all i know is dat ongeveer een half jaar terug een andere energiebron was "bijgevult", de zwarte. en als ik de ervaringen vergelijk, plus wat andere info die ik eerder had gekregen, kom ik tot de logische conclusie dat nu de andere energiebron bijgevult is (Wit). nu nog wachten tot de grijze bijgevult wordt en de elementen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat er andere energiekanalen worden opengezet ofzo? En waarom?
iddquote:Op maandag 7 november 2005 11:50 schreef Enyalius het volgende:
barra heeft gelijk. mamma's doen nooit normaal. vrouwen in het algemeen. die hormonen gebruiken ze gewoon als excuus als extra manier om ons te manipuleren
I feel sorry for Oversight he has no one to support him. Ga naar de pub de komende paar maanden. veel veiliger dan thuis zitten hahah
Zal wel sneller opvolging aankomen dan eerder denk ikquote:Op maandag 7 november 2005 11:50 schreef Enyalius het volgende:
don't ask me. all i know is dat ongeveer een half jaar terug een andere energiebron was "bijgevult", de zwarte. en als ik de ervaringen vergelijk, plus wat andere info die ik eerder had gekregen, kom ik tot de logische conclusie dat nu de andere energiebron bijgevult is (Wit). nu nog wachten tot de grijze bijgevult wordt en de elementen.
of dit werkelijk zo is is een tweede, maar lijkt er wel sterk op.
de hoe en waarom...geen idee. het gebeurd gewoon 1x in de zoveel millenia.
goed idee!quote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef Enyalius het volgende:
dat verdient die gozer wel. us men must band together...Band of Brothers!!
cool.... alleen dacht ik eerder aan bezopen op elkaar schieten met plastic kogeltjesquote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:
airsoft? we nemen gewoon zijn AK's en dan neem ik wat messen mee
weet nog wel een leuk bloedoffer ritueel dat we kunnen doen. dan "verkopen" we de ziel aan 1 of andere "godheid" zodat de vrouw in kwestie totaal geen invloed meer heeft op haar eigen leven mwahahha
ik wist wel dat de Necronomicon ooit van pas zou komen
damn i can be evil
Bij vrouwen hoeven we zelfs geen schijf te plakkenquote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
we kunnen ook darten. messen op levende doelwitten waar we een schijf op plakken
our HQ...clubhuis van Band of Brothersquote:
Mijn tuinhuis !quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
moeten wel eerst een goede locatie vinden om onze plannen te zetten voordat ze in de praktijk worden uitgevoerd
Morgeu allquote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey ey ...zwervers oke... maar vrouwen... daar doe ik altijd nog het liefst andere dingen mee
mogge oompje
zei het engeltjequote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
Truth-psycho´s
Ik gebruik Reiki voor mijzelf, als ik onrustig ben, of hoofdpijn, niet in slaap kan komen etc.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Enyalius het volgende:
de truc is meer het herinneren dat je reiki hebt en er praktisch gebruik van kan maken
wat doe jij zoal met reiki? ik gebruik het meestal na een ritueel als ik met energie bezig ben geweest en dan alle negatieve zooi herleid in een beker met water en dan het water na afloop reinig voor ik het weggooi.
Zie je wel....quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:
airsoft? we nemen gewoon zijn AK's en dan neem ik wat messen mee
weet nog wel een leuk bloedoffer ritueel dat we kunnen doen. dan "verkopen" we de ziel aan 1 of andere "godheid" zodat de vrouw in kwestie totaal geen invloed meer heeft op haar eigen leven mwahahha
ik wist wel dat de Necronomicon ooit van pas zou komen
damn i can be evil
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.quote:
1 van de weinige voordelen van man-zijnquote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.
nee alleen maar bij volle bewustzijn al zijn ledematen uitgetrokkenquote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.
Psychologische foltering is vééééél ergerquote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee alleen maar bij volle bewustzijn al zijn ledematen uitgetrokken
Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee alleen maar bij volle bewustzijn al zijn ledematen uitgetrokken
Jaaaaahhh, en de voldoening is vele malen groterquote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Psychologische foltering is vééééél erger
quote:Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.![]()
Enkel vrouwen durven zo ver gaan ...quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar erop kakken deed ik nog net niet
Jah, wij mannen hebben tenminste nog enige beheersingquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Enkel vrouwen durven zo ver gaan ...![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.![]()
De stukjes hangen nu nog te drogen met het oog op de wedersamenstelling van de fotoquote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !
Neu.... zo diep zat de liefde toen niet. Maar dan nog heb ik er een hekel aan om bedonderd te worden.quote:Op maandag 7 november 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De stukjes hangen nu nog te drogen met het oog op de wedersamenstelling van de foto
Oei oei, onderlinge vrouwenhaatquote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef nokwanda het volgende:
En er is maar een persoon op deze aardkloot die ik met plezier op een dartboard zou prikken. Maar dat is zelf ook een vrouw.
Vrouwen onder elkaar is het ergste dat er bestaatquote:Op maandag 7 november 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oei oei, onderlinge vrouwenhaat![]()
evil !
Maar een persoon op deze hele aardkloot hoor. En toevallig ook een vrouw.quote:Op maandag 7 november 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
evil !
En dit schrijf je midden in een zooi posts over vrouwenhaat???quote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef UncleScorp het volgende:
Vandeweekend was het weer voetbal voor onze oudsten en mijn vrouw had al es laten vallen dat den trainer gescheiden was ...
Nu zaterdag was hij er niet en was het zijn ex die er was ... bleek dat toch wel mijn eerste liefken te zijn van vroeger ... ondertussen 25 jaar geleden ...
grappig
Wens een ander toe wat je zelf zou willen ...quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef nokwanda het volgende:
Maar een persoon op deze hele aardkloot hoor. En toevallig ook een vrouw.
Er zijn trouwens verschillende soorten haat. Net als er verschillende soorten liefde zijn. Maar het blijft een sterke emotie. Waarschijnlijk haat ik deze persoon omdat ik er ooit bevriend mee was. Ze deed haar uiterste best om anderen om me heen te schaden.
Er zijn genoeg mensen waar ik niet mee overweg kan. Maar haten.... nee. Alleen die ene.
Of ze mij haat? Geen idee. Zal wel. Zal me worst wezen.
En ja...... dat is idd evil. Maar niet perse omdat het om een vrouw gaat.
Ik wens een ander toe wat hem/haar toekomt. Immers... wie goed doet, goed ontmoet. Zaait en gij zult oogsten, enzovoortsquote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wens een ander toe wat je zelf zou willen ...![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
evil !
Ach mijn periode als vrouwenhater is al voorbij ... ik berust reedsquote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef nokwanda het volgende:
En dit schrijf je midden in een zooi posts over vrouwenhaat???![]()
Hier had ik het niet over.quote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach mijn periode als vrouwenhater is al voorbij ... ik berust reeds![]()
Niet in mijn geval. Te laag. Daar voel ik me veel te goed voor.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 14:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Te laag. Daar voel ik me veel te goed voor.
valt mee scorpie, het is maar theorie ze moet der praktijk nog.... ze heeft zaterdag in mijn ibiza cupra mogen rijden....quote:Op maandag 7 november 2005 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
omg weer een gevaar op de baan erbij
zeg haar maar proficiat
Dat laatste zou ik je dan weer niet adviseren. Dan gaat het niet meer om je afreageren maar om bewust een ander kwaad doen. En het lijkt me dat dat niet het beste op jezelf afroept ook.quote:Op maandag 7 november 2005 15:04 schreef Enyalius het volgende:
schijt hebben aan een foto. hmm apart advies wat je gaf Nok.
misschien dat ik alsnog iets dergelijks met die 2 kaarten ga doen die ik heb gekregen van het weekend met eventuele iets extra's waardoor de persoon in kwestie ook ziek wordt voor een tijdje
Wil niet zeggen dat ik dat anderen aanraad.quote:Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef Enyalius het volgende:
zoals je zelf zei, sommige verdienen het
quote:Op maandag 7 november 2005 16:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Je wordt er hard vanIk bedoel van dat schrikken dus
Zelden gehoord dat mensen dood neervielen van de schrik. En je kind heeft weer een test doorstaan. Hij kan vallen zonder naar het ziekenhuis te hoeven worden gebracht
Of zijn neusbotje op een plek waar het niet hoort, of zijn kaak gebroken, of zijn schedeltje dat knap zegt...of het nekje, of zijn tanden uit zijn mond..of of of... zijn de doembeelden.quote:Gelukkig niets ernstigs. Je kind is een harde bikkelDie wordt later vast prof voetballer
![]()
Nee, maar voor hetzelfde geldt heeft ie een hersenschudding.
Ik las het en hoorde de misselijkmakende klap waarbij je in een fractie van een seconde al denkt: hoop dat ie gelijk hulit. En als dat niet zo is..... OMG!!!quote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:
Zo, mijn hart heeft z'n opdonder voor vandaag wel weer gehad.
Brian is van zijn hoogslaper afgetuimeld en viel daarbij bovenop de rand van Merlyn zijn bed.
Pfffff.... adem in adem uit adem in adem uit niet schreeuwen, niet stressen.... eerst bloed wegspoelen en kijken wat er loos is terwijl je hem rustig maar duidelijk! vertelt dat hij rustig moet doen, niet zo moet gillen, niet in het rond moet slaan. Alles komt goed. Mama is hier. We gaan samen even kijken. Kijk naar mama en stop met huilen !
Hij heeft gelukkig niets. (niets blijvend bedoel ik daar dan mee)
Hij heeft zowel door zijn onder als bovenlip een tand (hoe doe je dat), alle tanden zitten nog vast, hij heeft een bloedneus en zijn neus is een beetje rood/dikkig. Zijn nek deed geen pijn, zijn rug ook niet en hij kon zelf rustig omhoog komen.
Zijn oogjes staan redelijk normaal (in verhouding tot wat je mag verwachten na zo'n klap) en hij is niet misselijk. Zijn hersens zitten dus ook nog op de juiste plaats.
check check check check *zucht*
en dat was het wel weer....
het schijnt goed te zijn voor je hart.
toch ?
Af en toe schrikken...
hehequote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:
Zo, mijn hart heeft z'n opdonder voor vandaag wel weer gehad.
Brian is van zijn hoogslaper afgetuimeld en viel daarbij bovenop de rand van Merlyn zijn bed.
Pfffff.... adem in adem uit adem in adem uit niet schreeuwen, niet stressen.... eerst bloed wegspoelen en kijken wat er loos is terwijl je hem rustig maar duidelijk! vertelt dat hij rustig moet doen, niet zo moet gillen, niet in het rond moet slaan. Alles komt goed. Mama is hier. We gaan samen even kijken. Kijk naar mama en stop met huilen !
Hij heeft gelukkig niets. (niets blijvend bedoel ik daar dan mee)
Hij heeft zowel door zijn onder als bovenlip een tand (hoe doe je dat), alle tanden zitten nog vast, hij heeft een bloedneus en zijn neus is een beetje rood/dikkig. Zijn nek deed geen pijn, zijn rug ook niet en hij kon zelf rustig omhoog komen.
Zijn oogjes staan redelijk normaal (in verhouding tot wat je mag verwachten na zo'n klap) en hij is niet misselijk. Zijn hersens zitten dus ook nog op de juiste plaats.
check check check check *zucht*
en dat was het wel weer....
het schijnt goed te zijn voor je hart.
toch ?
Af en toe schrikken...
Geen gemaarquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef Mirage het volgende:
Maar goed, nu heb ik wel een goede reden om vanavond een paar patatjes erbij te bakken, want die zijn inmiddels ontdooid (hij heeft enekwartier met een zak patat tegenzijn neus aan gezeten)
![]()
Ja, blijf vragen: toch? toch? toch?quote:Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe
ach kinderen he
ik ben vroeger uit een boom van 5 meter gestuiterd... gekneusde schouder en wat schrammen enzo ..thats it
kinderen stuiteren gewoon weer omhoog
en kijk naar mij ... met mij is het ook weer goedgekomen......toch?
precies !!!quote:Op maandag 7 november 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik las het en hoorde de misselijkmakende klap waarbij je in een fractie van een seconde al denkt: hoop dat ie gelijk hulit. En als dat niet zo is..... OMG!!!
In dezelfde seconde begin je al te handelen.
Maar daarna....... de adrenalinestoot. Ik kan daar een tijdje letterlijk misselijk van zijn.
Ik voelde het gewoon toen ik het las![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, blijf vragen: toch? toch? toch?
Welke bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2005 16:32 schreef Enyalius het volgende:
nou ja zeg. heb je wel die link al gelezen met die 3 lange lappen tekst?
Plus de duivel die in je loskomt als het achter de rug is en die je moet onderdrukken om je kind niet vreselijk te beschadigen omdat je hem gigantisch door elkaar zou willen rammelen omdat ie zo stom was om zichzelf te beschadigen en jou een rolberoerte te bezorgen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies !!!
het enige waar je op het moment zelf op gefocussed bent is "ga janken ga janken !" terwijl je er naartoe rent. En als je bezig bent het bloed weg te wassen en de check-up te doen ben je heel rustig en eigenlijk onvoorstelbaar koel. Zodra je kindje weer een levend lijkt en alles in orde ben je op slag geadrenalineerd met bonkend hart in je keel.
Moeders ! Die begrijpen elkaar !![]()
Hij mag een heleboel.quote:Op maandag 7 november 2005 16:45 schreef Enyalius het volgende:
moeders...ze kunnen zo overdrijven. als het aan hun lag mochten we niks en werden we mietjes. of te wel moederkindjes
Wel gelezen. Alleen vergeten op te reageren. Doe ik nog. Promissquote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Enyalius het volgende:
nee niet het spel. dat andere via Gmail tijdje terug
wee net ff afspraak gemaakt voor de 2e afval ronde van het sollicitatie gesprek. kan zo lachen met patricia. ze zegt dat ik humor heb in vergelijking met me pa. das wat zeg...
Ik heb EW op die manier ook juist altijd heel vrij gelaten. Ik wil er alleen niet de hele tijd naar kijken omdat ik anders 1000 doden zou sterven.quote:Op maandag 7 november 2005 16:45 schreef Enyalius het volgende:
moeders...ze kunnen zo overdrijven. als het aan hun lag mochten we niks en werden we mietjes. of te wel moederkindjes. ze schijnen niet te snappen dat botten van jonge kinderen nog ERG flexibel zijn en net zoals bamboe nauwelijks breken tenzij er echt wat fout gaat. dus val met je bek uit een boom en er zal niks zijn behalve wat schrammen
zoals ik al zei deed ik dat ookquote:Op maandag 7 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij mag een heleboel.
Ik ben degene die hem de boom introk toenhij zelf nog niet kon klimmen toen hij drie jaar was.
Punt is alleen: hij moet het niet flikken naar beneden te donderen.
idd vroeger sloeg je andere kinderen nog met een stok uit een boom omdat dat bij het spel hoorde. ik ben ongegroeit in een zeer bosrijke omgeving en heb altijd zeer veel buitengespeelt. je merkt ook dat kinderen die niet buitenspelen mietjes worden... beginnen gelijk te janken als ze een schaafwondje hebben. vroagah ... toen was alles beterquote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
tegenwoordig doen steeds minder dat soort dingen. steeds meer lijken achter de tv/console/pc te zitten :S
je leert toch niks zo. mekaar bekogelen met knikkers en stoeptagels is pas entertainment. en wie zegt dat geweld door games komt zit er helemaal naast. had vroeger nog geen games tot me 12e of zo
Mijn neefje en nichtje mochten niet vies worden.....quote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Enyalius het volgende:
het leukste was toch bij oma altijd als me neefje en nichtje er waren. we bonden me neefje altijd vast aan het bed en lieten hem daar achter terwijl wij naar buiten gingen. of op de verjaardag van me nichtje en me neefje was moe dus ging met zijn kop op een ballon liggen. de ballon ontplofte vol in zijn gezicht en daarna viel hij met gezicht keihard op de grond. we lagen dubbel. hebben het ook op videoband ergens en steeds als ik het zie spoel ik hem een aantal keer terug voor herhaling
Toen was je al sadistischquote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Enyalius het volgende:
het leukste was toch bij oma altijd als me neefje en nichtje er waren. we bonden me neefje altijd vast aan het bed en lieten hem daar achter terwijl wij naar buiten gingen. of op de verjaardag van me nichtje en me neefje was moe dus ging met zijn kop op een ballon liggen. de ballon ontplofte vol in zijn gezicht en daarna viel hij met gezicht keihard op de grond. we lagen dubbel. hebben het ook op videoband ergens en steeds als ik het zie spoel ik hem een aantal keer terug voor herhaling
kan al raden wat jij ze aandeedquote:Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn neefje en nichtje mochten niet vies worden.....![]()
Totdatquote:Op maandag 7 november 2005 17:21 schreef Enyalius het volgende:
wat een etterbak was ik vroeger
tegenwoordig voer ik mijn ideen niet meer uit en blijven ze veilig in me hoofd
Wel een manier om symbolisch een vuurtje te dovenquote:Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef Enyalius het volgende:
geen totdat. je zal verbaast staan van mijn zelf controle die ik sinds me 14 heb ontwikkeld
de sadistische dingen zijn nu alleen nog maar woorden en geen daden, anders zouden er zo ontzettend veel doden vallen. op zich geen probleem, maar de wet heh...die werkt niet echt mee
zit te denken om 1 van die verjaardagskaarten in de fik te steken en er dan op te pissen.
Ligt aan welke geen. Geel staat soms ook voor haat.quote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Enyalius het volgende:
hehehe ja symbolisch. waar staat het eigenlijk symbool voor? geel staat toch voor kracht en vuur?
En ga je het echt uitpissen?quote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:
"hip hip hooray" is nu aan het branden in me keteltje
heb het wel eerst verscheurd aangezien het anders te groot was. fikt aardig nu
LOL Had eerder gedacht dat je kamer nu blank zou staan van het blussenquote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:
zat zo in me pyromaan rol dat ik vergat raam te openen. staat me kamer blank van de rook![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
bah ik ga me ketel niet ontheiligen. bekijk het. ik flikker het dalijk gewoon het raam uit de dakgoot in ofzo
en ik kan heust wel missen (kk?) met pissendus echt blank zal het niet staan
Jaja ...quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ me dinnetje heeft der autotheorie gehaalt!
bijen doen dat met dansjes... cool he!quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
even een heeeel andere vraag
Brengen bepaalde dieren soms een boodschap over? bijvoorbeeld als je dier X ineens veel ziet dat het een betekenis heeft?
Ik heb namelijk zojuist al de 6e sprinkhaan (!) van mijn auto af gehaald deze maand, echt absurd gewoon, die beesten zie je normaal nooit en nu stikt het ervan op mijn auto (ook maar op 1 auto van de 2 die ik heb)
iemand een idee?
Dunno, maar het is me ook al opgevallen dat er dit jaar extreem veel insecten enzo zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
Brengen bepaalde dieren soms een boodschap over? bijvoorbeeld als je dier X ineens veel ziet dat het een betekenis heeft?
Ik heb namelijk zojuist al de 6e sprinkhaan (!) van mijn auto af gehaald deze maand, echt absurd gewoon, die beesten zie je normaal nooit en nu stikt het ervan op mijn auto (ook maar op 1 auto van de 2 die ik heb)
iemand een idee?
quote:Op maandag 7 november 2005 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bijen doen dat met dansjes... cool he!![]()
Die zijn ergens in de jaren 80, toen jij nog een klein etterbakje was, in de mode geweestquote:Op maandag 7 november 2005 21:28 schreef Enyalius het volgende:
Op zoek naar een specifieke broek
als iemand een ideetje heeft van dat soort broeken
* Enyalius kijkt lief als een puppy
Jawel hoor. Ik zat toen op een school vol met breezahvoorlopers. Die heette toen Anita´s. (en de jongens Sjonnies) en die droegen dat soort shit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:25 schreef Metro2005 het volgende:
Wat een broekkan me niet herinneren dat dat in is geweest toen ik klein was, wel dat ze ermee liepen op tv enzo maar voglens mij is het in nederland nooit echt in de mode geweest.
klein etterbakje ?quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zijn ergens in de jaren 80, toen jij nog een klein etterbakje was, in de mode geweest
jeetje !quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
iemand een idee?
Niet waar ik op school zat. Daar droeg iedereen jeans en nike air max en reden ze op citta'squote:Op dinsdag 8 november 2005 08:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zat toen op een school vol met breezahvoorlopers. Die heette toen Anita´s. (en de jongens Sjonnies) en die droegen dat soort shit.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
jeetje !
Die hint is wel heel duidelijk !
aten sommige sprinkhanen na bevruchting het mannetje niet op ?
![]()
vandaar dat oversight je volstopt met chocola... dan bijt je zijn hoofd er niet af!quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
jeetje !
Die hint is wel heel duidelijk !
aten sommige sprinkhanen na bevruchting het mannetje niet op ?
![]()
Ik zat ook op een heeeeeel erge school. Was ook ongeveer de vreemdste leerling die ze daar ooit hadden meegemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet waar ik op school zat. Daar droeg iedereen jeans en nike air max en reden ze op citta's![]()
ik liep nog in de luiers, dat was pas mode voor mijquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zijn ergens in de jaren 80, toen jij nog een klein etterbakje was, in de mode geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |