abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32053789
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.

nokwanda !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32054021
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !
De stukjes hangen nu nog te drogen met het oog op de wedersamenstelling van de foto
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32054605
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De stukjes hangen nu nog te drogen met het oog op de wedersamenstelling van de foto
Neu.... zo diep zat de liefde toen niet. Maar dan nog heb ik er een hekel aan om bedonderd te worden.
Ik heb hem toen doorgespoeld. En toen was het klaar. Genoeg voldoening

Is trouwens ook wel erg lang geleden. Nog voor mijn 25ste iig. Dus iig 10 jaar geleden of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32054722
En er is maar een persoon op deze aardkloot die ik met plezier op een dartboard zou prikken. Maar dat is zelf ook een vrouw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32054995
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef nokwanda het volgende:
En er is maar een persoon op deze aardkloot die ik met plezier op een dartboard zou prikken. Maar dat is zelf ook een vrouw.
Oei oei, onderlinge vrouwenhaat

evil !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32055046
Vandeweekend was het weer voetbal voor onze oudsten en mijn vrouw had al es laten vallen dat den trainer gescheiden was ...
Nu zaterdag was hij er niet en was het zijn ex die er was ... bleek dat toch wel mijn eerste liefken te zijn van vroeger ... ondertussen 25 jaar geleden ...
grappig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32055075
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:

[..]

evil !
Vrouwen onder elkaar is het ergste dat er bestaat
pi_32055191
quote:

[..]

evil !
Maar een persoon op deze hele aardkloot hoor. En toevallig ook een vrouw.

Er zijn trouwens verschillende soorten haat. Net als er verschillende soorten liefde zijn. Maar het blijft een sterke emotie. Waarschijnlijk haat ik deze persoon omdat ik er ooit bevriend mee was. Ze deed haar uiterste best om anderen om me heen te schaden.
Er zijn genoeg mensen waar ik niet mee overweg kan. Maar haten.... nee. Alleen die ene.
Of ze mij haat? Geen idee. Zal wel. Zal me worst wezen.

En ja...... dat is idd evil. Maar niet perse omdat het om een vrouw gaat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32055241
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef UncleScorp het volgende:
Vandeweekend was het weer voetbal voor onze oudsten en mijn vrouw had al es laten vallen dat den trainer gescheiden was ...
Nu zaterdag was hij er niet en was het zijn ex die er was ... bleek dat toch wel mijn eerste liefken te zijn van vroeger ... ondertussen 25 jaar geleden ...
grappig
En dit schrijf je midden in een zooi posts over vrouwenhaat???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32055255
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef nokwanda het volgende:
Maar een persoon op deze hele aardkloot hoor. En toevallig ook een vrouw.

Er zijn trouwens verschillende soorten haat. Net als er verschillende soorten liefde zijn. Maar het blijft een sterke emotie. Waarschijnlijk haat ik deze persoon omdat ik er ooit bevriend mee was. Ze deed haar uiterste best om anderen om me heen te schaden.
Er zijn genoeg mensen waar ik niet mee overweg kan. Maar haten.... nee. Alleen die ene.
Of ze mij haat? Geen idee. Zal wel. Zal me worst wezen.

En ja...... dat is idd evil. Maar niet perse omdat het om een vrouw gaat.
Wens een ander toe wat je zelf zou willen ...
pi_32055403
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wens een ander toe wat je zelf zou willen ...
Ik wens een ander toe wat hem/haar toekomt. Immers... wie goed doet, goed ontmoet. Zaait en gij zult oogsten, enzovoorts
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 13:45:32 #212
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32055482
quote:

[..]

evil !
CAT FIGHT
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32055539
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef nokwanda het volgende:
En dit schrijf je midden in een zooi posts over vrouwenhaat???
Ach mijn periode als vrouwenhater is al voorbij ... ik berust reeds
pi_32056426
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach mijn periode als vrouwenhater is al voorbij ... ik berust reeds
Hier had ik het niet over.

Ik doelde op eventuele onredelijke rivaliteiten tussen echtgenote en eerste vriendinnetje cq ex van trainer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32056459
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

CAT FIGHT
Niet in mijn geval. Te laag. Daar voel ik me veel te goed voor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 14:38:43 #216
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32056930
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet in mijn geval. Te laag. Daar voel ik me veel te goed voor.
jammer....
stay frosty
  maandag 7 november 2005 @ 14:49:33 #217
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32057271
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ me dinnetje heeft der autotheorie gehaalt!
stay frosty
pi_32057571
omg weer een gevaar op de baan erbij

zeg haar maar proficiat
  maandag 7 november 2005 @ 15:04:13 #219
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32057669
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
omg weer een gevaar op de baan erbij

zeg haar maar proficiat
valt mee scorpie, het is maar theorie ze moet der praktijk nog.... ze heeft zaterdag in mijn ibiza cupra mogen rijden.... mooi gezicht
stay frosty
  maandag 7 november 2005 @ 15:04:38 #220
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32057678
schijt hebben aan een foto. hmm apart advies wat je gaf Nok.

misschien dat ik alsnog iets dergelijks met die 2 kaarten ga doen die ik heb gekregen van het weekend met eventuele iets extra's waardoor de persoon in kwestie ook ziek wordt voor een tijdje
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 7 november 2005 @ 15:42:09 #221
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32058870
http://www.thelostcrown.co.uk/

leuk Tru-achtig adventure game in de maak
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32059513
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:04 schreef Enyalius het volgende:
schijt hebben aan een foto. hmm apart advies wat je gaf Nok.

misschien dat ik alsnog iets dergelijks met die 2 kaarten ga doen die ik heb gekregen van het weekend met eventuele iets extra's waardoor de persoon in kwestie ook ziek wordt voor een tijdje
Dat laatste zou ik je dan weer niet adviseren. Dan gaat het niet meer om je afreageren maar om bewust een ander kwaad doen. En het lijkt me dat dat niet het beste op jezelf afroept ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:06:27 #223
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32059630
zoals je zelf zei, sommige verdienen het
pi_32059733
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef Enyalius het volgende:
zoals je zelf zei, sommige verdienen het
Wil niet zeggen dat ik dat anderen aanraad.
Leer van mijn fouten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:11:41 #225
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32059783
awww

maar maar...
  maandag 7 november 2005 @ 16:16:11 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32059909
Net bij mijn oma op bezoek geweest, toch verbazingwekkend hoeveel overeenkomsten er zijn in onze denkwijzes. Het ging ook over mensen met een plank voor de kop en nog meer. Ging eigenlijk over contacten tussen mensen en alles dat samenhangt met het sociale verkeer.

Het sociale verkeer is ook een verkeer dat je moet kunnen berijden op de juiste manier, al die mensen met verschillende karakters. Het is gas geven, gas los laten, remmen en ga zo door. Je eigen domein houden, niet over je heen laten lopen, niet van assertief naar agressief gaan en zo is het continu afschakelen om jezelf te beschermen en in je domein te blijven.

Sociale verkeer vind en vond ik vaker nogal lastig maar het is een kwestie van het onder de knie krijgen denk ik. Met ieder mens overweg kunnen is niet nodig gelukkig, maar je komt vanzelf mensen tegen op je pad, hoe dan ook. En dan moet je zo bedaard mogelijk leren omgaan ermee. Al ligt die persoon totaal niet in je straatje. Dan kun je nog altijd gaan bashen op de werkplek als het ware. Elkaar uitdagen van mijn part.

Sociale verkeer. Ook een column waardig.

Hoe functioneer je 100 procent in een maatschappij vol met idioten In mijn persoonlijke geval zeg ik van, zelfverzekerd genoeg zijn om op je strepen te blijven staan, genoeg inlevingsvermogen hebben om niet op andermans strepen te gaan staan. Als de ander je niet bevalt, rechtop in het gezicht zeggen want eerlijkheid duurt het langst. En altijd proberen diep adem te halen, hoewel eerlijk blijven, kostte wat het kost.

Emoties tot uitdrukking brengen ook, anders krijg je een hartaanval. Maar dat gaat vanzelf, want ooit ontploft de bom vanzelf wel als je lang met iemand zit opgescheept die je het bloed onder de nagels vandaan kan halen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32059933
Zo, mijn hart heeft z'n opdonder voor vandaag wel weer gehad.
Brian is van zijn hoogslaper afgetuimeld en viel daarbij bovenop de rand van Merlyn zijn bed.

Pfffff.... adem in adem uit adem in adem uit niet schreeuwen, niet stressen.... eerst bloed wegspoelen en kijken wat er loos is terwijl je hem rustig maar duidelijk! vertelt dat hij rustig moet doen, niet zo moet gillen, niet in het rond moet slaan. Alles komt goed. Mama is hier. We gaan samen even kijken. Kijk naar mama en stop met huilen !
Hij heeft gelukkig niets. (niets blijvend bedoel ik daar dan mee)
Hij heeft zowel door zijn onder als bovenlip een tand (hoe doe je dat ), alle tanden zitten nog vast, hij heeft een bloedneus en zijn neus is een beetje rood/dikkig. Zijn nek deed geen pijn, zijn rug ook niet en hij kon zelf rustig omhoog komen.
Zijn oogjes staan redelijk normaal (in verhouding tot wat je mag verwachten na zo'n klap) en hij is niet misselijk. Zijn hersens zitten dus ook nog op de juiste plaats.
check check check check *zucht*

en dat was het wel weer....

het schijnt goed te zijn voor je hart.
toch ?
Af en toe schrikken...
Sir Winston Churchill
  maandag 7 november 2005 @ 16:20:02 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32060019
Je wordt er hard van Ik bedoel van dat schrikken dus Zelden gehoord dat mensen dood neervielen van de schrik. En je kind heeft weer een test doorstaan. Hij kan vallen zonder naar het ziekenhuis te hoeven worden gebracht

Gelukkig niets ernstigs. Je kind is een harde bikkel Die wordt later vast prof voetballer

Nee, maar voor hetzelfde geld heeft ie een hersenschudding.

Is Fok! weer traag aan het worden of ligt dat aan mijn verbinding? Bericht invoeren en wijzigen gaat niet zoals vanmorgen en gisteren.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32060201
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Je wordt er hard van Ik bedoel van dat schrikken dus Zelden gehoord dat mensen dood neervielen van de schrik. En je kind heeft weer een test doorstaan. Hij kan vallen zonder naar het ziekenhuis te hoeven worden gebracht
idd
quote:
Gelukkig niets ernstigs. Je kind is een harde bikkel Die wordt later vast prof voetballer

Nee, maar voor hetzelfde geldt heeft ie een hersenschudding.
Of zijn neusbotje op een plek waar het niet hoort, of zijn kaak gebroken, of zijn schedeltje dat knap zegt...of het nekje, of zijn tanden uit zijn mond..of of of... zijn de doembeelden.
(zijn bed heeft een hoogte van ruim 2 meter en als je plat op de grond valt... tsja.. een hersenschudding komen we wel overheen, maar hij viel op de rand van een ander bed en dat vind ikzelf toch enger. )
maar goed, altijd eerst kijken voordat je gaat gillen

Ik slik de woorden "nu weet je waarom je niet op je bed mag donderjagen", maar in...
Sir Winston Churchill
pi_32060224
nee fok is op het moment trager.
Sir Winston Churchill
pi_32060274
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:
Brian is van zijn hoogslaper afgetuimeld en viel daarbij bovenop de rand van Merlyn zijn bed.

Pfffff.... adem in adem uit adem in adem uit niet schreeuwen, niet stressen.... eerst bloed wegspoelen en kijken wat er loos is terwijl je hem rustig maar duidelijk! vertelt dat hij rustig moet doen, niet zo moet gillen, niet in het rond moet slaan. Alles komt goed. Mama is hier. We gaan samen even kijken. Kijk naar mama en stop met huilen !
Hij heeft zowel door zijn onder als bovenlip een tand (hoe doe je dat ), alle tanden zitten nog vast, hij heeft een bloedneus en zijn neus is een beetje rood/dikkig. Zijn nek deed geen pijn, zijn rug ook niet en hij kon zelf rustig omhoog komen.
Zijn oogjes staan redelijk normaal (in verhouding tot wat je mag verwachten na zo'n klap) en hij is niet misselijk. Zijn hersens zitten dus ook nog op de juiste plaats.

toch ?
Af en toe schrikken...
Ik las het en hoorde de misselijkmakende klap waarbij je in een fractie van een seconde al denkt: hoop dat ie gelijk hulit. En als dat niet zo is..... OMG!!!
In dezelfde seconde begin je al te handelen.
Maar daarna....... de adrenalinestoot. Ik kan daar een tijdje letterlijk misselijk van zijn.
Ik voelde het gewoon toen ik het las
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:30:55 #232
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32060293
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:

toch ?
Af en toe schrikken...
hehe
ach kinderen he
ik ben vroeger uit een boom van 5 meter gestuiterd... gekneusde schouder en wat schrammen enzo ..thats it
kinderen stuiteren gewoon weer omhoog
en kijk naar mij ... met mij is het ook weer goedgekomen......toch?
stay frosty
pi_32060308
Maar goed, nu heb ik wel een goede reden om vanavond een paar patatjes erbij te bakken, want die zijn inmiddels ontdooid (hij heeft enekwartier met een zak patat tegenzijn neus aan gezeten )

Sir Winston Churchill
pi_32060313
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:11 schreef Enyalius het volgende:
awww

maar maar...
Geen gemaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:32:54 #235
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32060345
nou ja zeg. heb je wel die link al gelezen met die 3 lange lappen tekst?
pi_32060352
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef Mirage het volgende:
Maar goed, nu heb ik wel een goede reden om vanavond een paar patatjes erbij te bakken, want die zijn inmiddels ontdooid (hij heeft enekwartier met een zak patat tegenzijn neus aan gezeten )

Je hebt hem geen bevroren frietjes in zijn neus laten stoppen om het bloeden te stelpen?..... flauw van je.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:33:34 #237
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32060360
walrus!!
pi_32060380
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe
ach kinderen he
ik ben vroeger uit een boom van 5 meter gestuiterd... gekneusde schouder en wat schrammen enzo ..thats it
kinderen stuiteren gewoon weer omhoog
en kijk naar mij ... met mij is het ook weer goedgekomen......toch?
Ja, blijf vragen: toch? toch? toch?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32060384
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik las het en hoorde de misselijkmakende klap waarbij je in een fractie van een seconde al denkt: hoop dat ie gelijk hulit. En als dat niet zo is..... OMG!!!
In dezelfde seconde begin je al te handelen.
Maar daarna....... de adrenalinestoot. Ik kan daar een tijdje letterlijk misselijk van zijn.
Ik voelde het gewoon toen ik het las
precies !!!
het enige waar je op het moment zelf op gefocussed bent is "ga janken ga janken !" terwijl je er naartoe rent. En als je bezig bent het bloed weg te wassen en de check-up te doen ben je heel rustig en eigenlijk onvoorstelbaar koel. Zodra je kindje weer een levend lijkt en alles in orde ben je op slag geadrenalineerd met bonkend hart in je keel.

Moeders ! Die begrijpen elkaar !
Sir Winston Churchill
pi_32060426
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, blijf vragen: toch? toch? toch?
Sir Winston Churchill
pi_32060495
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:32 schreef Enyalius het volgende:
nou ja zeg. heb je wel die link al gelezen met die 3 lange lappen tekst?
Welke bedoel je?

Dat spel dat je net linkte.... is wel iets voor EW.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:41:50 #242
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32060565
nee niet het spel. dat andere via Gmail tijdje terug

wee net ff afspraak gemaakt voor de 2e afval ronde van het sollicitatie gesprek. kan zo lachen met patricia. ze zegt dat ik humor heb in vergelijking met me pa. das wat zeg...
pi_32060571
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

precies !!!
het enige waar je op het moment zelf op gefocussed bent is "ga janken ga janken !" terwijl je er naartoe rent. En als je bezig bent het bloed weg te wassen en de check-up te doen ben je heel rustig en eigenlijk onvoorstelbaar koel. Zodra je kindje weer een levend lijkt en alles in orde ben je op slag geadrenalineerd met bonkend hart in je keel.

Moeders ! Die begrijpen elkaar !
Plus de duivel die in je loskomt als het achter de rug is en die je moet onderdrukken om je kind niet vreselijk te beschadigen omdat je hem gigantisch door elkaar zou willen rammelen omdat ie zo stom was om zichzelf te beschadigen en jou een rolberoerte te bezorgen.
Tegelijk ben je zo blij dat ie niks ergers mankeert. Yeah..... I know.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:45:48 #244
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32060683
moeders...ze kunnen zo overdrijven. als het aan hun lag mochten we niks en werden we mietjes. of te wel moederkindjes. ze schijnen niet te snappen dat botten van jonge kinderen nog ERG flexibel zijn en net zoals bamboe nauwelijks breken tenzij er echt wat fout gaat. dus val met je bek uit een boom en er zal niks zijn behalve wat schrammen
pi_32060698

jaaaaa !
Sir Winston Churchill
pi_32060740
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:45 schreef Enyalius het volgende:
moeders...ze kunnen zo overdrijven. als het aan hun lag mochten we niks en werden we mietjes. of te wel moederkindjes
Hij mag een heleboel.
Ik ben degene die hem de boom introk toenhij zelf nog niet kon klimmen toen hij drie jaar was.
Punt is alleen: hij moet het niet flikken naar beneden te donderen.
Sir Winston Churchill
  maandag 7 november 2005 @ 16:50:35 #247
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32060795
what goes up, must come down
leert ie meteen wat natuurkunde. wat een genie!!
pi_32060815
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Enyalius het volgende:
nee niet het spel. dat andere via Gmail tijdje terug

wee net ff afspraak gemaakt voor de 2e afval ronde van het sollicitatie gesprek. kan zo lachen met patricia. ze zegt dat ik humor heb in vergelijking met me pa. das wat zeg...
Wel gelezen. Alleen vergeten op te reageren. Doe ik nog. Promiss

Patricia zegt dat je humor hebt..... Ze weet nog niet dat dat van die vleeshaken enzo geen grapjes zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32060866
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:45 schreef Enyalius het volgende:
moeders...ze kunnen zo overdrijven. als het aan hun lag mochten we niks en werden we mietjes. of te wel moederkindjes. ze schijnen niet te snappen dat botten van jonge kinderen nog ERG flexibel zijn en net zoals bamboe nauwelijks breken tenzij er echt wat fout gaat. dus val met je bek uit een boom en er zal niks zijn behalve wat schrammen
Ik heb EW op die manier ook juist altijd heel vrij gelaten. Ik wil er alleen niet de hele tijd naar kijken omdat ik anders 1000 doden zou sterven.
Dus heb ik jaren lang trouw zijn wonden verzorgd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 16:54:57 #250
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32060887
ze hoeft niet alles te weten...
heb trouwens ook al een schietschijf mwahahha

ahh de leuke herinneringen...vallen in een stel doornstruiken zodat me moeder ze er weer 1 voor 1 uit kon trekken. een hek van 5 meter hoog beklimmen om aan de andere kant weer naar beneden te gaan zodat ik op een voetbal club kon voetballen na sluitings tijd, spelen in een zandbak met iemand waar ik een hekel aan had en hem hoofd eerst in te graven en later op me kop krijgen dat het te strak was en hij er niet uit kon komen, iemand met een voetbal tegen de kop aanschieten, met een steen op de motorkap van onze auto tekenen (was erg artistiek op jonge leeftijd ), bloemen jatten uit iemands achtertuin en dan voor aanbellen om ze te koop aan te bieden (business man op jonge leeftijd een echt ondernemend figuur), met carnaval in me zorro pak vast komen te zitten aan een struik en me hele outfit kapot trekken en dan met blote reet verder lopen de hele dag. ik mis me jeugd...het was al voor me 10 voorbij

het leukste was toch bij oma altijd als me neefje en nichtje er waren. we bonden me neefje altijd vast aan het bed en lieten hem daar achter terwijl wij naar buiten gingen. of op de verjaardag van me nichtje en me neefje was moe dus ging met zijn kop op een ballon liggen. de ballon ontplofte vol in zijn gezicht en daarna viel hij met gezicht keihard op de grond. we lagen dubbel. hebben het ook op videoband ergens en steeds als ik het zie spoel ik hem een aantal keer terug voor herhaling

[ Bericht 48% gewijzigd door Enyalius op 07-11-2005 17:02:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')