quote:Op maandag 7 november 2005 10:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach ja, anders doen ze gewoon een inwendige echo!
Respect voor Oversightquote:Op maandag 7 november 2005 10:42 schreef Mirage het volgende:
Ik was beroerd de 2e helft van vorige week.
Ik was lichamelijk een beetje wrakachtig, had ziek uitziende ogen was overemotioneel, ontzettend ontvlambaar, ik heb heel wat geraasd getierd en gejankt en zondagochtend was ik opeens weer een stuk fitter zowel geestelijk als lichamelijk.
Dus energie ?
Dan sloeg die bij mij zondag pas in![]()
maar je hebt je kranig geweerd hoor Oversight en die chocolade mousse en blokken waren lekker![]()
iedereen voelt het op een andere manier, interpetatie afhankelijk. tijdelijk loskomen van je lichaam en grond is vaak voorkomend verschijnsel ja. alsof je jezelf in de nek aankijkt ff. betekend dat je je zelf ook niet fatsoenlijk genoeg geaard hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je dan moet voelen, maar had laatst wel een kleine "schok" alsof ik uit onbalans was en weer recht in mn lichaam "viel".
Dat was vorige week ergens inderdaad, weet niet of je dat bedoeld, of dat het een andere rede had wellicht.
Zeker wetenquote:Op maandag 7 november 2005 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Respect voor Oversight
volgens mij is dat best wel vervelend over emotioneel zijn enzo
hehe vrouwens en hormonenquote:Op maandag 7 november 2005 11:00 schreef Mirage het volgende:
Het eindigd meestal redelijk positief hoor.
Ik snik uitgeput nog wat na en stiekem glimlachen we alweer naar elkaar en geven elkaar een knuffel.
gelukkig heb je wel een man die weet wat een vrouw nodig heeft in zulke situatiesquote:Op maandag 7 november 2005 10:42 schreef Mirage het volgende:
maar je hebt je kranig geweerd hoor Oversight en die chocolade mousse en blokken waren lekker![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Je/ik kan er erg onredelijk bij zijn.
het frustrerende voor mijzelf is dat ik het door heb en dat ik mijzelf corrigeer zodra ik tekeer ga wat dus een mooi jojospel geeft. waarschijnlijk is het een goeie slapstick als je het opneemt.
Jantje lacht tiert jantje huilt neemt woorden terug (en barst in janken uit omdat hij niet weet wat hij met zichzelf aan moet. )
quote:Op maandag 7 november 2005 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je het niet een keer opnemen op camera en dan hier posten. Dan snappen we het vast helemaal.
o, o........yelp!!!quote:
wat dacht je van een ban aanvraag ?quote:Op maandag 7 november 2005 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o, o........yelp!!!![]()
Mijn tweede note?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2005 10:57 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dit keer voelde ik me heel licht en ik pulseerde als een gek en voelde me er goed bij
dus ben benieuwd welk soort energie het dit keer was, maar heb een sterk vermoeden
MMM...quote:Op maandag 7 november 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat dacht je van een ban aanvraag ?
Brian: "mama's doen soms raar als ze een baby in de buik hebben, dat gaat wel weer over hoor mama" zei hij wijs....
Doe het dan goed en maak er eenquote:
Kan helaas het plaatje niet zien.quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Doe het dan goed en maak er een
[afbeelding]
van![]()
Maar dit is ook heel erg okay (beter nogquote:Op maandag 7 november 2005 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan helaas het plaatje niet zien.
don't ask me. all i know is dat ongeveer een half jaar terug een andere energiebron was "bijgevult", de zwarte. en als ik de ervaringen vergelijk, plus wat andere info die ik eerder had gekregen, kom ik tot de logische conclusie dat nu de andere energiebron bijgevult is (Wit). nu nog wachten tot de grijze bijgevult wordt en de elementen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat er andere energiekanalen worden opengezet ofzo? En waarom?
iddquote:Op maandag 7 november 2005 11:50 schreef Enyalius het volgende:
barra heeft gelijk. mamma's doen nooit normaal. vrouwen in het algemeen. die hormonen gebruiken ze gewoon als excuus als extra manier om ons te manipuleren
I feel sorry for Oversight he has no one to support him. Ga naar de pub de komende paar maanden. veel veiliger dan thuis zitten hahah
Zal wel sneller opvolging aankomen dan eerder denk ikquote:Op maandag 7 november 2005 11:50 schreef Enyalius het volgende:
don't ask me. all i know is dat ongeveer een half jaar terug een andere energiebron was "bijgevult", de zwarte. en als ik de ervaringen vergelijk, plus wat andere info die ik eerder had gekregen, kom ik tot de logische conclusie dat nu de andere energiebron bijgevult is (Wit). nu nog wachten tot de grijze bijgevult wordt en de elementen.
of dit werkelijk zo is is een tweede, maar lijkt er wel sterk op.
de hoe en waarom...geen idee. het gebeurd gewoon 1x in de zoveel millenia.
goed idee!quote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef Enyalius het volgende:
dat verdient die gozer wel. us men must band together...Band of Brothers!!
cool.... alleen dacht ik eerder aan bezopen op elkaar schieten met plastic kogeltjesquote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:
airsoft? we nemen gewoon zijn AK's en dan neem ik wat messen mee
weet nog wel een leuk bloedoffer ritueel dat we kunnen doen. dan "verkopen" we de ziel aan 1 of andere "godheid" zodat de vrouw in kwestie totaal geen invloed meer heeft op haar eigen leven mwahahha
ik wist wel dat de Necronomicon ooit van pas zou komen
damn i can be evil
Bij vrouwen hoeven we zelfs geen schijf te plakkenquote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
we kunnen ook darten. messen op levende doelwitten waar we een schijf op plakken
our HQ...clubhuis van Band of Brothersquote:
Mijn tuinhuis !quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
moeten wel eerst een goede locatie vinden om onze plannen te zetten voordat ze in de praktijk worden uitgevoerd
Morgeu allquote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey ey ...zwervers oke... maar vrouwen... daar doe ik altijd nog het liefst andere dingen mee
mogge oompje
zei het engeltjequote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
Truth-psycho´s
Ik gebruik Reiki voor mijzelf, als ik onrustig ben, of hoofdpijn, niet in slaap kan komen etc.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Enyalius het volgende:
de truc is meer het herinneren dat je reiki hebt en er praktisch gebruik van kan maken
wat doe jij zoal met reiki? ik gebruik het meestal na een ritueel als ik met energie bezig ben geweest en dan alle negatieve zooi herleid in een beker met water en dan het water na afloop reinig voor ik het weggooi.
Zie je wel....quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:
airsoft? we nemen gewoon zijn AK's en dan neem ik wat messen mee
weet nog wel een leuk bloedoffer ritueel dat we kunnen doen. dan "verkopen" we de ziel aan 1 of andere "godheid" zodat de vrouw in kwestie totaal geen invloed meer heeft op haar eigen leven mwahahha
ik wist wel dat de Necronomicon ooit van pas zou komen
damn i can be evil
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.quote:
1 van de weinige voordelen van man-zijnquote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.
nee alleen maar bij volle bewustzijn al zijn ledematen uitgetrokkenquote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.
Psychologische foltering is vééééél ergerquote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee alleen maar bij volle bewustzijn al zijn ledematen uitgetrokken
Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee alleen maar bij volle bewustzijn al zijn ledematen uitgetrokken
Jaaaaahhh, en de voldoening is vele malen groterquote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Psychologische foltering is vééééél erger
quote:Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.![]()
Enkel vrouwen durven zo ver gaan ...quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar erop kakken deed ik nog net niet
Jah, wij mannen hebben tenminste nog enige beheersingquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Enkel vrouwen durven zo ver gaan ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |