quote:
Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:[..]
Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.
![]()
Ik heb een keer uit ritueel een groepsfoto verscheurd in een erg wazige bui, omdat die periode als slecht stond in mijn tijd, ik wilde het vastgelegde plaatje met alle mensen van toen, in stukken scheuren dus ik deed iedereen afzonderlijk uit de foto scheuren zodat ik niet verbonden meer was aan die foto en aan die periode. Het was ook een ritueel. Maar erop kakken deed ik nog net niet
![]()
Om mijn ritueel te beindigen had ik de stukken foto's in een zakje gewikkeld met rode koord eromheen. Rood omdat het staat voor geen toegang meer in mijn leven.
Heb vaker rituelen uitgehaald. Vaak onschuldig van aard. Niet iemands bloed gieten om de ziel te winnen dus
![]()
Dat gaat me net te ver in het hele gebeuren
![]()
Ooit wel een gesprek gehad met iemand die was de duivel aan het oproepen heb dat al eens verteld en dat was slecht afgelopen, die gebruikte zijn eigen bloed ook. De duivel of zwarte krachten, whatever, in ieder geval was ie bezig met de darkside. En echt goed gekomen is het volgens mij nooit meer, of hij moet een ander ritueel hebben gedaan om het oude ritueel op te heffen.
Toch wel interessant dat rituele gedoe. Ik moet me daar eens in verdiepen. Af en toe denk ik nog steeds dat er een vloek over me heerst. Zomaar denk ik dat. Dat mijn zwartgalligheid in mijn bestaan vaak te maken heeft met een vloek lang geleden gedaan of iets dergelijks. Of het is een algemene vloek waar meer mensen last van hebben. Dat het niet zozeer een vloek is alleen op mij gedaan. Hoewel die vloek als persoonlijk aanvoelt omdat het met mijn persoonlijke leven te maken heeft.
In principe ben ik al bezig met die vloek op te heffen, vandaar zit ik ook veel te schrijven nog. Hoewel ik ook een andere uitweg moet vinden in mijn zwartgalligheid en duisternis dat nog aanwezig is. Bewustzijnverandering door schrijven is 1. En zo zijn er meerdere zaken die je kunt toepassen misschien. Ook zoals meditatie.
Zo lange stuk tekst weer. Ik kan het niet laten
Als het gaat om mijn bewustzijn en zwartgalligheid dan is geen enkele alinea te weinig voor mij
![]()
Zwartgalligheid is depressie en ongewenste vervuilde gedachtes en chaos. Dat het niet puur is in mijn hoofd.
Ik wil dus continu het licht zien, behalve tijdens het slapen. Maar ook dan wil ik een aangename duisternis ervaren zonder gaten hier en daar en nog meer wat lijkt alsof er iets goed mis is.
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-11-2005 13:00:42 ]