abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 12:13:56 #176
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32052633
reiki is inderdaad handig. moet af en toe alleen herinneren dat het er is en klaar voor gebruik. ik vergeet dat nog wel eens.

paar maanden terug was ik in Heerlen bij me..ugh moeder..en me zusje etc op bezoek. ze hadden toen een lading puppies. 1 er van was altijd zo druk en als ie ging slapen constant de hik. reiki kwam toen goed van pas om de hik weg te halen zodat ie kon slapen.

de truc is meer het herinneren dat je reiki hebt en er praktisch gebruik van kan maken

wat doe jij zoal met reiki? ik gebruik het meestal na een ritueel als ik met energie bezig ben geweest en dan alle negatieve zooi herleid in een beker met water en dan het water na afloop reinig voor ik het weggooi.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 7 november 2005 @ 12:15:08 #177
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32052679
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef Enyalius het volgende:
dat verdient die gozer wel. us men must band together...Band of Brothers!!
goed idee!

Mir laat Oversight eens met ons buitenspelen! zal hem goed doen

eny regel jij bij oompje sorp de airsoft geweren dan neem ik Bacardi mee
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 7 november 2005 @ 12:17:14 #178
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32052743
airsoft? we nemen gewoon zijn AK's en dan neem ik wat messen mee

weet nog wel een leuk bloedoffer ritueel dat we kunnen doen. dan "verkopen" we de ziel aan 1 of andere "godheid" zodat de vrouw in kwestie totaal geen invloed meer heeft op haar eigen leven mwahahha
ik wist wel dat de Necronomicon ooit van pas zou komen

damn i can be evil
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  maandag 7 november 2005 @ 12:18:59 #179
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32052798
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:

weet nog wel een leuk bloedoffer ritueel dat we kunnen doen. dan "verkopen" we de ziel aan 1 of andere "godheid" zodat de vrouw in kwestie totaal geen invloed meer heeft op haar eigen leven mwahahha

damn i can be evil
cool.... alleen dacht ik eerder aan bezopen op elkaar schieten met plastic kogeltjes
stay frosty
pi_32052832
ok waar moet ik zijn ???
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 7 november 2005 @ 12:20:20 #181
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32052852
wat jij wilt... *sniff*

we kunnen ook darten. messen op levende doelwitten waar we een schijf op plakken
pi_32052883
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
we kunnen ook darten. messen op levende doelwitten waar we een schijf op plakken
Bij vrouwen hoeven we zelfs geen schijf te plakken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 7 november 2005 @ 12:22:23 #183
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32052925
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef UncleScorp het volgende:
ok waar moet ik zijn ???
our HQ...clubhuis van Band of Brothers
moeten wel eerst een goede locatie vinden om onze plannen te zetten voordat ze in de praktijk worden uitgevoerd
  maandag 7 november 2005 @ 12:22:34 #184
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32052931
ey ey ...zwervers oke... maar vrouwen... daar doe ik altijd nog het liefst andere dingen mee

mogge oompje
stay frosty
pi_32052948
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
moeten wel eerst een goede locatie vinden om onze plannen te zetten voordat ze in de praktijk worden uitgevoerd
Mijn tuinhuis !
pi_32052961
Truth-psycho´s
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32052979
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey ey ...zwervers oke... maar vrouwen... daar doe ik altijd nog het liefst andere dingen mee

mogge oompje
Morgeu all

Oei heb ik weer iets te snel gelezen zeker ?
pi_32053005
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
Truth-psycho´s
zei het engeltje
  maandag 7 november 2005 @ 12:27:06 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32053080
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Enyalius het volgende:

de truc is meer het herinneren dat je reiki hebt en er praktisch gebruik van kan maken

wat doe jij zoal met reiki? ik gebruik het meestal na een ritueel als ik met energie bezig ben geweest en dan alle negatieve zooi herleid in een beker met water en dan het water na afloop reinig voor ik het weggooi.
Ik gebruik Reiki voor mijzelf, als ik onrustig ben, of hoofdpijn, niet in slaap kan komen etc.
Gebruik het op dieren, die vinden dat lekker.. onze Jack Russel meerdere malen erg rustig meegekregen, die honden weten zelf geen stopknop te vinden af en toe
En bij mensen die pijnklachten hebben, die biedt ik aan om Reiki te geven, en dat mag ook vaak helpen.
Maar niet dat ik het gebruik om magnetronvoedsel schoon te krijgen
Ik las een keer dat je ook reiki kan geven aan machine's, bv een auto die niet wil starten. Van de winter eens proberen dan
The truth was in here.
pi_32053210
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:

damn i can be evil
Zie je wel....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 7 november 2005 @ 12:32:19 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32053229
Ik breng mijn hond ook vaker in slaap Ik heb dat beest binnen 10 seconden onder zeil als hij onrustig is

Ik hoef dan alleen mijn hand op de hond te leggen en hoppah, there he goes to sleep.

Over die energie-velden. Ik heb dat ook dus. Vaak stroomt het gewoon langs en door me heen. Soms zijn het hele positieve lichte velden, alsof het licht is in een krachtige straling. In de duisternis heb ik het niet zo snel. Dan heb ik eerder het vertrouwde gezellige gevoel en het behagelijke.

Dat ene met die energie en het licht lijkt op verandering. In duisternis lijkt het eerder op stagnatie. Zal wel vanzelfsprekend zijn dat de duisternis staat voor stagnatie, het wordt toch ook zwart? Of staat de duisternis voor afbraak?

Weet nog niet hoe ik die energie het beste kan opvangen maar ik wil niet teveel denken in het leven dus ik denk het liefst helemaal niet na. Denken doet pijn en daar word ik te grijs van. Denk ook dat ik beter op gevoel kan functioneren als het om energie gaat. Energie vang je namelijk niet op verstand. Dat doe je met gevoel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32053317
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

zei het engeltje
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32053404
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
IK heb nooit een man, zelfs maar in gedachte, als schietschijf gebruikt. Heb vanalles met mannen gedaan. Maar dat niet.
1 van de weinige voordelen van man-zijn
  maandag 7 november 2005 @ 12:43:17 #194
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32053552
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nee alleen maar bij volle bewustzijn al zijn ledematen uitgetrokken
stay frosty
pi_32053592
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Psychologische foltering is vééééél erger
pi_32053613
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32053642
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Psychologische foltering is vééééél erger
Jaaaaahhh, en de voldoening is vele malen groter
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 12:47:26 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32053665
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee.... wel eens in woede iemands foto in kleine stukjes gescheurd, in de plee gepleurt en erop zitten kakken.

Ik heb een keer uit ritueel een groepsfoto verscheurd in een erg wazige bui, omdat die periode als slecht stond in mijn tijd, ik wilde het vastgelegde plaatje met alle mensen van toen, in stukken scheuren dus ik deed iedereen afzonderlijk uit de foto scheuren zodat ik niet verbonden meer was aan die foto en aan die periode. Het was ook een ritueel. Maar erop kakken deed ik nog net niet

Om mijn ritueel te beindigen had ik de stukken foto's in een zakje gewikkeld met rode koord eromheen. Rood omdat het staat voor geen toegang meer in mijn leven.

Heb vaker rituelen uitgehaald. Vaak onschuldig van aard. Niet iemands bloed gieten om de ziel te winnen dus Dat gaat me net te ver in het hele gebeuren

Ooit wel een gesprek gehad met iemand die was de duivel aan het oproepen heb dat al eens verteld en dat was slecht afgelopen, die gebruikte zijn eigen bloed ook. De duivel of zwarte krachten, whatever, in ieder geval was ie bezig met de darkside. En echt goed gekomen is het volgens mij nooit meer, of hij moet een ander ritueel hebben gedaan om het oude ritueel op te heffen.

Toch wel interessant dat rituele gedoe. Ik moet me daar eens in verdiepen. Af en toe denk ik nog steeds dat er een vloek over me heerst. Zomaar denk ik dat. Dat mijn zwartgalligheid in mijn bestaan vaak te maken heeft met een vloek lang geleden gedaan of iets dergelijks. Of het is een algemene vloek waar meer mensen last van hebben. Dat het niet zozeer een vloek is alleen op mij gedaan. Hoewel die vloek als persoonlijk aanvoelt omdat het met mijn persoonlijke leven te maken heeft.

In principe ben ik al bezig met die vloek op te heffen, vandaar zit ik ook veel te schrijven nog. Hoewel ik ook een andere uitweg moet vinden in mijn zwartgalligheid en duisternis dat nog aanwezig is. Bewustzijnverandering door schrijven is 1. En zo zijn er meerdere zaken die je kunt toepassen misschien. Ook zoals meditatie.

Zo lange stuk tekst weer. Ik kan het niet laten

Als het gaat om mijn bewustzijn en zwartgalligheid dan is geen enkele alinea te weinig voor mij Zwartgalligheid is depressie en ongewenste vervuilde gedachtes en chaos. Dat het niet puur is in mijn hoofd.

Ik wil dus continu het licht zien, behalve tijdens het slapen. Maar ook dan wil ik een aangename duisternis ervaren zonder gaten hier en daar en nog meer wat lijkt alsof er iets goed mis is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-11-2005 13:00:42 ]
pi_32053687
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar erop kakken deed ik nog net niet
Enkel vrouwen durven zo ver gaan ...
  maandag 7 november 2005 @ 12:49:02 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32053711
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Enkel vrouwen durven zo ver gaan ...
Jah, wij mannen hebben tenminste nog enige beheersing

Hoewel het schijten op een foto ook wel wat symboliek heeft. Schijt eraan hebben. Letterlijk en figuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')