zoals ik al zei deed ik dat ookquote:Op maandag 7 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij mag een heleboel.
Ik ben degene die hem de boom introk toenhij zelf nog niet kon klimmen toen hij drie jaar was.
Punt is alleen: hij moet het niet flikken naar beneden te donderen.
idd vroeger sloeg je andere kinderen nog met een stok uit een boom omdat dat bij het spel hoorde. ik ben ongegroeit in een zeer bosrijke omgeving en heb altijd zeer veel buitengespeelt. je merkt ook dat kinderen die niet buitenspelen mietjes worden... beginnen gelijk te janken als ze een schaafwondje hebben. vroagah ... toen was alles beterquote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
tegenwoordig doen steeds minder dat soort dingen. steeds meer lijken achter de tv/console/pc te zitten :S
je leert toch niks zo. mekaar bekogelen met knikkers en stoeptagels is pas entertainment. en wie zegt dat geweld door games komt zit er helemaal naast. had vroeger nog geen games tot me 12e of zo
Mijn neefje en nichtje mochten niet vies worden.....quote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Enyalius het volgende:
het leukste was toch bij oma altijd als me neefje en nichtje er waren. we bonden me neefje altijd vast aan het bed en lieten hem daar achter terwijl wij naar buiten gingen. of op de verjaardag van me nichtje en me neefje was moe dus ging met zijn kop op een ballon liggen. de ballon ontplofte vol in zijn gezicht en daarna viel hij met gezicht keihard op de grond. we lagen dubbel. hebben het ook op videoband ergens en steeds als ik het zie spoel ik hem een aantal keer terug voor herhaling
Toen was je al sadistischquote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Enyalius het volgende:
het leukste was toch bij oma altijd als me neefje en nichtje er waren. we bonden me neefje altijd vast aan het bed en lieten hem daar achter terwijl wij naar buiten gingen. of op de verjaardag van me nichtje en me neefje was moe dus ging met zijn kop op een ballon liggen. de ballon ontplofte vol in zijn gezicht en daarna viel hij met gezicht keihard op de grond. we lagen dubbel. hebben het ook op videoband ergens en steeds als ik het zie spoel ik hem een aantal keer terug voor herhaling
kan al raden wat jij ze aandeedquote:Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn neefje en nichtje mochten niet vies worden.....![]()
Totdatquote:Op maandag 7 november 2005 17:21 schreef Enyalius het volgende:
wat een etterbak was ik vroeger
tegenwoordig voer ik mijn ideen niet meer uit en blijven ze veilig in me hoofd
Wel een manier om symbolisch een vuurtje te dovenquote:Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef Enyalius het volgende:
geen totdat. je zal verbaast staan van mijn zelf controle die ik sinds me 14 heb ontwikkeld
de sadistische dingen zijn nu alleen nog maar woorden en geen daden, anders zouden er zo ontzettend veel doden vallen. op zich geen probleem, maar de wet heh...die werkt niet echt mee
zit te denken om 1 van die verjaardagskaarten in de fik te steken en er dan op te pissen.
Ligt aan welke geen. Geel staat soms ook voor haat.quote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Enyalius het volgende:
hehehe ja symbolisch. waar staat het eigenlijk symbool voor? geel staat toch voor kracht en vuur?
En ga je het echt uitpissen?quote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:
"hip hip hooray" is nu aan het branden in me keteltje
heb het wel eerst verscheurd aangezien het anders te groot was. fikt aardig nu
LOL Had eerder gedacht dat je kamer nu blank zou staan van het blussenquote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:
zat zo in me pyromaan rol dat ik vergat raam te openen. staat me kamer blank van de rook![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
bah ik ga me ketel niet ontheiligen. bekijk het. ik flikker het dalijk gewoon het raam uit de dakgoot in ofzo
en ik kan heust wel missen (kk?) met pissendus echt blank zal het niet staan
Jaja ...quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ me dinnetje heeft der autotheorie gehaalt!
bijen doen dat met dansjes... cool he!quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
even een heeeel andere vraag
Brengen bepaalde dieren soms een boodschap over? bijvoorbeeld als je dier X ineens veel ziet dat het een betekenis heeft?
Ik heb namelijk zojuist al de 6e sprinkhaan (!) van mijn auto af gehaald deze maand, echt absurd gewoon, die beesten zie je normaal nooit en nu stikt het ervan op mijn auto (ook maar op 1 auto van de 2 die ik heb)
iemand een idee?
Dunno, maar het is me ook al opgevallen dat er dit jaar extreem veel insecten enzo zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
Brengen bepaalde dieren soms een boodschap over? bijvoorbeeld als je dier X ineens veel ziet dat het een betekenis heeft?
Ik heb namelijk zojuist al de 6e sprinkhaan (!) van mijn auto af gehaald deze maand, echt absurd gewoon, die beesten zie je normaal nooit en nu stikt het ervan op mijn auto (ook maar op 1 auto van de 2 die ik heb)
iemand een idee?
quote:Op maandag 7 november 2005 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bijen doen dat met dansjes... cool he!![]()
Die zijn ergens in de jaren 80, toen jij nog een klein etterbakje was, in de mode geweestquote:Op maandag 7 november 2005 21:28 schreef Enyalius het volgende:
Op zoek naar een specifieke broek
als iemand een ideetje heeft van dat soort broeken
* Enyalius kijkt lief als een puppy
Jawel hoor. Ik zat toen op een school vol met breezahvoorlopers. Die heette toen Anita´s. (en de jongens Sjonnies) en die droegen dat soort shit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:25 schreef Metro2005 het volgende:
Wat een broekkan me niet herinneren dat dat in is geweest toen ik klein was, wel dat ze ermee liepen op tv enzo maar voglens mij is het in nederland nooit echt in de mode geweest.
klein etterbakje ?quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zijn ergens in de jaren 80, toen jij nog een klein etterbakje was, in de mode geweest
jeetje !quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
iemand een idee?
Niet waar ik op school zat. Daar droeg iedereen jeans en nike air max en reden ze op citta'squote:Op dinsdag 8 november 2005 08:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zat toen op een school vol met breezahvoorlopers. Die heette toen Anita´s. (en de jongens Sjonnies) en die droegen dat soort shit.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
jeetje !
Die hint is wel heel duidelijk !
aten sommige sprinkhanen na bevruchting het mannetje niet op ?
![]()
vandaar dat oversight je volstopt met chocola... dan bijt je zijn hoofd er niet af!quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
jeetje !
Die hint is wel heel duidelijk !
aten sommige sprinkhanen na bevruchting het mannetje niet op ?
![]()
Ik zat ook op een heeeeeel erge school. Was ook ongeveer de vreemdste leerling die ze daar ooit hadden meegemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet waar ik op school zat. Daar droeg iedereen jeans en nike air max en reden ze op citta's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |