abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 17:02:05 #251
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32061093
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:48 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hij mag een heleboel.
Ik ben degene die hem de boom introk toenhij zelf nog niet kon klimmen toen hij drie jaar was.
Punt is alleen: hij moet het niet flikken naar beneden te donderen.
zoals ik al zei deed ik dat ook dat is goed voor ons kinderen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 7 november 2005 @ 17:03:54 #252
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32061141
tegenwoordig doen steeds minder dat soort dingen. steeds meer lijken achter de tv/console/pc te zitten :S

je leert toch niks zo. mekaar bekogelen met knikkers en stoeptagels is pas entertainment. en wie zegt dat geweld door games komt zit er helemaal naast. had vroeger nog geen games tot me 12e of zo
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 7 november 2005 @ 17:08:18 #253
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32061260
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
tegenwoordig doen steeds minder dat soort dingen. steeds meer lijken achter de tv/console/pc te zitten :S

je leert toch niks zo. mekaar bekogelen met knikkers en stoeptagels is pas entertainment. en wie zegt dat geweld door games komt zit er helemaal naast. had vroeger nog geen games tot me 12e of zo
idd vroeger sloeg je andere kinderen nog met een stok uit een boom omdat dat bij het spel hoorde. ik ben ongegroeit in een zeer bosrijke omgeving en heb altijd zeer veel buitengespeelt. je merkt ook dat kinderen die niet buitenspelen mietjes worden... beginnen gelijk te janken als ze een schaafwondje hebben. vroagah ... toen was alles beter
stay frosty
pi_32061353
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Enyalius het volgende:

het leukste was toch bij oma altijd als me neefje en nichtje er waren. we bonden me neefje altijd vast aan het bed en lieten hem daar achter terwijl wij naar buiten gingen. of op de verjaardag van me nichtje en me neefje was moe dus ging met zijn kop op een ballon liggen. de ballon ontplofte vol in zijn gezicht en daarna viel hij met gezicht keihard op de grond. we lagen dubbel. hebben het ook op videoband ergens en steeds als ik het zie spoel ik hem een aantal keer terug voor herhaling
Mijn neefje en nichtje mochten niet vies worden.....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 7 november 2005 @ 17:12:26 #255
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32061389
tja...vroegah was zo goed als alles beter.

toen deed je net alsof je iemand neerschoot met cowboy spelen. nu schieten ze werkelijk iemand neer

is toch wel een verschil. vroeger kon je tenminste nog overnieuw spelen als je verloor.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32061485
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Enyalius het volgende:

het leukste was toch bij oma altijd als me neefje en nichtje er waren. we bonden me neefje altijd vast aan het bed en lieten hem daar achter terwijl wij naar buiten gingen. of op de verjaardag van me nichtje en me neefje was moe dus ging met zijn kop op een ballon liggen. de ballon ontplofte vol in zijn gezicht en daarna viel hij met gezicht keihard op de grond. we lagen dubbel. hebben het ook op videoband ergens en steeds als ik het zie spoel ik hem een aantal keer terug voor herhaling
Toen was je al sadistisch
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 7 november 2005 @ 17:21:17 #257
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32061620
hehe tja...zo kan ik me er nog 1 herinneren van brugklas kamp.

had een gozer midden in de nacht op zijn buik gelegd. zijn voeten aan zijn handen vastgebonden, handen met lang touw aan het voeteneind en zijn koffer op zijn rug vastgebonden. en daar moest ie de hele nacht liggen. had ook in zijn broek gepist.

toen een ander op die kamer hem wilde helpen hadden we een kussen gevecht en hij viel om in de hoek van kamer. legde het bed, met spiraal onderkant, bovenop hem en sloeg met me kussen op die metalen stangen die weer tegen hem sloegen.

wat een etterbak was ik vroeger
tegenwoordig voer ik mijn ideen niet meer uit en blijven ze veilig in me hoofd
  maandag 7 november 2005 @ 17:22:42 #258
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32061652
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Mijn neefje en nichtje mochten niet vies worden.....
kan al raden wat jij ze aandeed
pi_32062186
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:21 schreef Enyalius het volgende:

wat een etterbak was ik vroeger
tegenwoordig voer ik mijn ideen niet meer uit en blijven ze veilig in me hoofd
Totdat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32062271
Wat was ik vroeger braaaaaaf!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 17:43:33 #261
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32062272
geen totdat. je zal verbaast staan van mijn zelf controle die ik sinds me 14 heb ontwikkeld
de sadistische dingen zijn nu alleen nog maar woorden en geen daden, anders zouden er zo ontzettend veel doden vallen. op zich geen probleem, maar de wet heh...die werkt niet echt mee

zit te denken om 1 van die verjaardagskaarten in de fik te steken en er dan op te pissen. wist niet dat het voor mij mogelijk was om zo ontzettend veel haat voor 1 persoon te voelen
pi_32062299
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef Enyalius het volgende:
geen totdat. je zal verbaast staan van mijn zelf controle die ik sinds me 14 heb ontwikkeld
de sadistische dingen zijn nu alleen nog maar woorden en geen daden, anders zouden er zo ontzettend veel doden vallen. op zich geen probleem, maar de wet heh...die werkt niet echt mee

zit te denken om 1 van die verjaardagskaarten in de fik te steken en er dan op te pissen.
Wel een manier om symbolisch een vuurtje te doven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 17:46:06 #263
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32062344
hehehe ja symbolisch. waar staat het eigenlijk symbool voor? geel staat toch voor kracht en vuur?
pi_32062454
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Enyalius het volgende:
hehehe ja symbolisch. waar staat het eigenlijk symbool voor? geel staat toch voor kracht en vuur?
Ligt aan welke geen. Geel staat soms ook voor haat.
En urine is aan de ene kant zuiverend. Aan de andere kant is het afval dat uit je lichaam verwijderd dient te worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 18:00:46 #265
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32062802
"hip hip hooray" is nu aan het branden in me keteltje
heb het wel eerst verscheurd aangezien het anders te groot was. fikt aardig nu

zat zo in me pyromaan rol dat ik vergat raam te openen. staat me kamer blank van de rook

hmm begint nu wel naar salie te ruiken. reinigend
pi_32062866
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:
"hip hip hooray" is nu aan het branden in me keteltje
heb het wel eerst verscheurd aangezien het anders te groot was. fikt aardig nu
En ga je het echt uitpissen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32062887
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Enyalius het volgende:

zat zo in me pyromaan rol dat ik vergat raam te openen. staat me kamer blank van de rook
LOL Had eerder gedacht dat je kamer nu blank zou staan van het blussen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 18:05:44 #268
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32062946
bah ik ga me ketel niet ontheiligen. bekijk het. ik flikker het dalijk gewoon het raam uit de dakgoot in ofzo

en ik kan heust wel missen met pissen dus echt blank zal het niet staan

bah zie nu pas dat zelfs mijn naam verkeerd geschreven is op de envelop.
* Enyalius brand de envelop ook
pi_32063016
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
bah ik ga me ketel niet ontheiligen. bekijk het. ik flikker het dalijk gewoon het raam uit de dakgoot in ofzo

en ik kan heust wel missen (kk?) met pissen dus echt blank zal het niet staan
Treffende verschrijving
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 7 november 2005 @ 18:10:34 #270
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32063098
yup goed heh. je let tenminste wel op

hmm vraag me af wat voor kommentaar ik zo krijg. me stiefmoeder is namelijk lichtelijk astmatisch. maar ik zet wel vaker dingen in de fik kijk maar naar de zwarte vlekken bij het raamkozijn van vroeger

who the fuck is Schrijnen. das de N in het midden teveel. waarom kan niemand mijn achternaam fatsoenlijk opschrijven. zo moeilijk is het toch niet zou ik zeggen. bij de meeste moet ik hem nog uitgebreid spellen. of zeg ik simpel weg Schrijven zonder V en dat snappen ze ook niet.
  maandag 7 november 2005 @ 18:12:02 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32063140
Haat leidt nergens toe. Hoewel haat makkelijk is. Vallen in haat en woede is makkelijker dan liefde voelen en geven. Hoewel het voor sommigen misschien overkomt als watje zijn als je liever liefde geeft inplaats van haat overdraagt.

Door te haten ga je denk ik vanzelf ook jezelf haten. In ieder geval creeër je haatgevoelens die op een gegeven moment tot uitdrukking blijven komen. In je hele leven dus. Leven met haat, dat heb ik achter me gelaten. Omdat het nergens toe leidt. Ik zeg wel ik heb het achter me gelaten, maar ik probeer het te bannen nog steeds, leven zonder haat. Onbezorgd leven. Leven in het licht inplaats van in het duister van het kwaad.

En dan ga ik richting het Boeddisme. En dat is mijn eindbestemming. Geen haat, liever negeren. Nirwana. Het ultieme.

Haat is 90 procent van de wereldproblemen op gebaseerd. Omdat haat diep geworteld zit. Ga je haat bewust opwekken ben je denk ik ook echt fout bezig. Of is het een grapje?

Haten is tevens slecht voor je karma. Ooit krijg je die haat gepresenteerd op een dienblad en wordt je er uiteindelijk slechter van. Ooit krijg je het allemaal voorgeschoteld of kom je tot het inzien dat het tot niets leidt.

Karma Een mooi karma. Wat is mooier dan een mooi karma? Niets

Met een mooi karma gaat het leven je toelachen. Op alle manieren. Omdat mensen van je gaan houden en van je positieve uitstraling.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 7 november 2005 @ 18:15:44 #272
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32063248
haat is inderdaad slecht. en normaal gesproken geef ik enorm veel liefde, ook al lijkt dat niet door de manier van posten hier. maar in dit geval heb ik wel haat en die zit diep en het zal heel lang duren voor ik dat los kan laten omdat een afsluiting mij niet gegunt wordt.

karma zelf is vrij nutteloos. mensen kennen er meer aan toe dan dat het werkelijk is :S

The Law of Attraction ligt het goed uit. dat wat je voelt is energie en dat zend je ook uit. dat wat je uit zend daar trek je meer van aan. dus ik probeer zoveel mogelijk op het positieve te focussen, maar af en toe komt de haat toch weer naar boven. elke keer als je iets hoort/ziet met betrekking tot die ene persoon. gelukkig gebeurd dit niet vaak anders zou me leven inderdaad weer een zooi worden

[ Bericht 25% gewijzigd door Enyalius op 07-11-2005 18:21:33 ]
  maandag 7 november 2005 @ 18:20:36 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32063400
Het is denk ik ook acceptatie op een of andere manier. Accepteren en loslaten.

Was niet bedoeld op jou post zozeer omdat ik heel vluchtig gelezen heb.

Maar ik denk dat alle negatieve emoties, waaronder kwaad, leidden tot een negatief bewustzijn. En dan loop je met een gebogen rug op straat van de last die je met je meedraagt in het leven.

Vandaag heb ik ook haat gevoeld, maar ik probeer dan zo snel mogelijk de haat weg te werken omdat ik helemaal gestressed raak door de frustratie van haat. En dan is het haat omdat mensen niet zijn zoals mij, fout gezegd misschien, ik bedoel meer te zeggen, mij niet vrij laten in wie ik ben, ik ben een vrijheidsstrijder een beetje in alles Omdat ze niet begrijpen hoe ik in het leven sta of wat anders. Dat mensen een plank voor de kop blijken te hebben ook. Dat mensen dom zijn, zoals jij gisteren zei. Mensen die anderen .......hoe moet ik dat zeggen, een stempel opplakken ook. Mensen die.....anderen niet respecteren ook. Mensen die....mensen die......ik heb zo een beeld van hoe mensen zich zouden moeten gedragen. En dat is alles behalve hokjes-denken en meelopen met de massa. Iedereen over 1 kam scheren ook. Ook zoiets dat vaak gebeurt. Alsof mensen, niet na kunnen denken lijkt het wel.

Alles kan voor haat en frustratie zorgen, de haat een uitweg bieden is moeilijk. Ik heb het ook niet onder de knie. Maar in ieder geval om het kort te houden. Leven zonder baggage is lekker. Het echte gevoel van vrijheid ervaren.

Twijfel, haat en angst. 2 emoties die in mijn geval dus echt ongewenst zijn. Twijfel is dan de meest milde vorm. Hoewel twijfel weer zorgt voor een slecht zelfbeeld.

En een goed zelfbeeld is belangrijk. En misschien hoort haat daar ook wel bij. Dat je uiteindelijk haat nodig hebt om jezelf te leren kennen.

Of ga ik nu te diep in dit gebeuren?

Was trouwens niet persoonlijk bedoeld voor niemand. Ik was in het algemeen bezig een beetje. Ben sowieso het leven aan het globaliseren te laatste tijd. Ik probeer zo min mogelijk persoonlijk te worden en spreek liever in termen van. De wereld, de mensen en ga zo door.
pi_32063433
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ me dinnetje heeft der autotheorie gehaalt!
Jaja ...

Fraude ontdekt bij theorie-examen rijbewijs
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 7 november 2005 @ 18:23:29 #275
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32063495
hehe zo kan ik het ook scorp
  maandag 7 november 2005 @ 19:44:13 #276
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32066000
even een heeeel andere vraag
Brengen bepaalde dieren soms een boodschap over? bijvoorbeeld als je dier X ineens veel ziet dat het een betekenis heeft?
Ik heb namelijk zojuist al de 6e sprinkhaan (!) van mijn auto af gehaald deze maand, echt absurd gewoon, die beesten zie je normaal nooit en nu stikt het ervan op mijn auto (ook maar op 1 auto van de 2 die ik heb)

iemand een idee?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 7 november 2005 @ 19:44:28 #277
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32066015
jeeej nieuwe harddisk gekocht vandaag... me ouwe had het begeven... nu maar gelijk ff een 200GB schijfje gehaald
stay frosty
  maandag 7 november 2005 @ 19:46:03 #278
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32066076
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
Brengen bepaalde dieren soms een boodschap over? bijvoorbeeld als je dier X ineens veel ziet dat het een betekenis heeft?
Ik heb namelijk zojuist al de 6e sprinkhaan (!) van mijn auto af gehaald deze maand, echt absurd gewoon, die beesten zie je normaal nooit en nu stikt het ervan op mijn auto (ook maar op 1 auto van de 2 die ik heb)

iemand een idee?
bijen doen dat met dansjes... cool he!
stay frosty
pi_32066179
quote:
iemand een idee?
Dunno, maar het is me ook al opgevallen dat er dit jaar extreem veel insecten enzo zijn.
Spinnen, muggen, vliegen, lieveheersbeestjes ... ik heb er hier massa's van gezien
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 7 november 2005 @ 19:50:08 #280
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32066182
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

bijen doen dat met dansjes... cool he!
ik vraag het serieus hoor, vind het echt opvallen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 7 november 2005 @ 20:40:20 #281
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32067873
Beesten die veel in een korte tijd langs komen hebben een boodschap. maar je moet eerst kijken of het te maken heeft met andere omstandigheden zoals een plaag heheh of iets anders dat "rationeel" te verklaren is.

maar als het voor je persoonlijk al uit het oog springt, ook al heb je maar 1 gezien. dan zit er meer achter.

net begin gemaakt aan het boek 21st century mage en viel na een tijdje in slaap. lekker dutje
  maandag 7 november 2005 @ 20:45:21 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32068032
Ik heb een lieveheersbeestje dat steeds over mijn toetsenbord loopt

Gisteren liep hij een half uur heen en weer. Hoop dat ie nog aanwezig is in huis. Ik liet hem gewoon lopen tijdens het tikken. Moest echt manouvreren ook. En dan vind ik het zelfs schandalig om dat beest weg te jagen

Dood maken dus al helemaal niet
  maandag 7 november 2005 @ 20:48:39 #283
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32068129
ik ben "part-time"boedhist en plet insecten als ik ff geen behoefte in hun gezelschap heb.
  maandag 7 november 2005 @ 21:28:09 #284
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32069413
Op zoek naar een specifieke broek

als iemand een ideetje heeft van dat soort broeken
* Enyalius kijkt lief als een puppy
  maandag 7 november 2005 @ 22:23:20 #285
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32071237
ow is dat een broek ?
stay frosty
  maandag 7 november 2005 @ 22:38:21 #286
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32071697
nee een drollenvanger *zucht*
  maandag 7 november 2005 @ 22:55:02 #287
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32072270
sorry .... hijs idd een beetje flauw
stay frosty
  maandag 7 november 2005 @ 23:44:05 #288
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32074058
áh ik heb niets gemist ?

lees :: vat 1 dag posts aub ff samen voor mij ik ben te lui vandaag om me helemaal in te lezen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32074696
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:28 schreef Enyalius het volgende:
Op zoek naar een specifieke broek

als iemand een ideetje heeft van dat soort broeken
* Enyalius kijkt lief als een puppy
Die zijn ergens in de jaren 80, toen jij nog een klein etterbakje was, in de mode geweest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:25:46 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32079545
Wat een broek kan me niet herinneren dat dat in is geweest toen ik klein was, wel dat ze ermee liepen op tv enzo maar voglens mij is het in nederland nooit echt in de mode geweest.
pi_32079589
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:25 schreef Metro2005 het volgende:
Wat een broek kan me niet herinneren dat dat in is geweest toen ik klein was, wel dat ze ermee liepen op tv enzo maar voglens mij is het in nederland nooit echt in de mode geweest.
Jawel hoor. Ik zat toen op een school vol met breezahvoorlopers. Die heette toen Anita´s. (en de jongens Sjonnies) en die droegen dat soort shit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32079632
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die zijn ergens in de jaren 80, toen jij nog een klein etterbakje was, in de mode geweest
klein etterbakje ?
euhm, waarschijnlijk was hij toen nog niet eens geboren.....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32079667
quote:

iemand een idee?
jeetje !
Die hint is wel heel duidelijk !
aten sommige sprinkhanen na bevruchting het mannetje niet op ?

Sir Winston Churchill
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:51:22 #294
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32079766
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik zat toen op een school vol met breezahvoorlopers. Die heette toen Anita´s. (en de jongens Sjonnies) en die droegen dat soort shit.
Niet waar ik op school zat. Daar droeg iedereen jeans en nike air max en reden ze op citta's
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:52:33 #295
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32079781
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

jeetje !

dat wordt minder neuken dus
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:55:30 #296
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32079824
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

jeetje !

vandaar dat oversight je volstopt met chocola... dan bijt je zijn hoofd er niet af!
stay frosty
pi_32080296
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet waar ik op school zat. Daar droeg iedereen jeans en nike air max en reden ze op citta's
Ik zat ook op een heeeeeel erge school. Was ook ongeveer de vreemdste leerling die ze daar ooit hadden meegemaakt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32080363
Ik zag er vroeger zo uit.

Sir Winston Churchill
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:41:20 #299
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32080471
stay frosty
pi_32080485
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')