eerst lezen dan vragen stellen als je het niet gevonden hebt... maar als je goed leest weet je je antwoordquote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar moet ik dat overmaken !
Schouderklopjes meldtopic deel 1quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Chandler het volgende:hulde voor de payers (incl mijzelf.)
krijgen we nu ook een schouder klopje?
Heb een mail gestuurd joh !quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
eerst lezen dan vragen stellen als je het niet gevonden hebt... maar als je goed leest weet je je antwoord
Alle websites van producten van unilever werken via contact/vraagformulieren. Staan nergens e-mailadressen. Heb ik al eerder naar gezocht voro schoolquote:
Ik denk dat ze nog aan de update aan het werk is.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef qu63 het volgende:
Elisa.. ff de OP aanpassen
we zijn toch al over de 1000?
Check!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Troel het volgende:
Oja, nog even een herhaling uit het oude topic:
Twee paar sokken is dus geen slecht idee, omdat ze wel eens vies en nat worden! En natte sokken is erger dan geen sokken.
Maar als ik het goed begrepen heb is er wel genoeg voor de eerste 2 items? En wie zet de poll in elkaar (zelf nog nooit gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou graag nog even wachten met het benaderen van allerlei fabrikanten. Ten eerste weten we nog niet hoeveel geld we te besteden zullen hebben, daarnaast vind ik persoonlijk dat we voor een derde item toch weer even moeten stemmen. En tot slot denk ik dat het handig is - als we kiezen voor een derde item - om toch even de stichting te polsen. Zij kennen de doelgroep het beste en zij weten het beste wat nodig is.
Evenzogoed lief dat jullie allemaal zo enthousiast zijn
Oh shit ik had gelijk het bedrag in moeten vullen.in mijn mailtje.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef Chandler het volgende:
Ik heb net een emailtje gestuurt dat ik 25 euro wil overmaken... vind toch dat ik ook mee moet doenen gelukkig steunt mijn vriendin mij
Ik had ook voor iets anders gekozen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Ik had het ook bedacht, maar van alle stemmers, vond er maar één dat een goed idee. Dus dat idee is een soort van afgeschoten
Ja, maar ik denk dat mensen hier niet echt aan gedacht hebben, ik tenminste niet. Dus misschien wel een idee om de vraag nog een keer terug te laten komen en dan met de uitleg waarom. Ik denk dat mensen dan veel meer ja zullen stemmen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Ik had het ook bedacht, maar van alle stemmers, vond er maar één dat een goed idee. Dus dat idee is een soort van afgeschoten
Ik had me dat ook zitten bedenken daarstraks, waarom niet 2 paar.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Check!
Dat zou helemaal toppie zijn, maarvergeet niet dat het dan 300 pakketten moeten worden! Dan moeten we nog wel effe doorsparen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Troel het volgende:
Als het zo doorgaat kunnen we hele kerstpakketten vullen
Daar gaan we voor
Proficiat!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb een mail gestuurd joh !
Dus lezen kan ik![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef MmadviewW het volgende:
misschien is dit een goede link om goedkoop aan een (groot) aantal sokken te komen:
http://www.zaned.com/winkel/index.html?lang=nl&target=d37.html#p977
Damessokken: maten: assorti 35-38 en 39-42
afname vanaf 160 paar
19 cent per paar
Ik denk dat iets anders iets eetbaars ofzo is, en een derde item iets als handschoenen of een muts of wat dan ook is ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen 'iets anders' en 'een 3e item' in de poll?
iets anders zoals op grote schaal soep inkopen ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen 'iets anders' en 'een 3e item' in de poll?
Oh, en ElisaB, ik weet niet meer wat ik nou had gezegd gisteren over gaan kijken op de markt. Mss heb ik wel over 'morgen' lopen wauwelen maar ik bedoelde dus donderdag, dus morgen vanaf vandaag gezien.
Natuurlijk niet! Alle beetjes helpen toch!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Ben ik heel pauper als ik maar één paar sokken kan sponsoren??
Ach, ze zijn in elk geval stukken goedkoper na sinterklaasquote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef Troel het volgende:
De basis: de aller lekkerste kruidnoten zijn van Bolletje. Verkrijgbaar in diverse verpakkingen, van kleine snackverpakkingen tot de grote kilo zak.
En er is ook een Zwarte Piet Multipack: de lekkerste kruidnootjes in zakjes van 50 gram. Lekker om uit te delen!
[afbeelding]
Maarja, pepernoten in een kerstpakket
Overigens heeft de site van bolletje wel kuren en staat er geen telefoonnummer.
nee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Absoluut niet! Alles is welkomquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Als je maar één paar sokken kan sponsoren en je doet het ook nog verdien je respectquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Psssttt... je bent wat voorbarigquote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef qu63 het volgende:
Ik heb je al twee keer gemaild hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar hoor ik krijg geen mailtje terug !
mail mij maar even op fok [at] qu63 [dot]comquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar hoor ik krijg geen mailtje terug !
okquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psssttt... je bent wat voorbarig
Als het zover is dat het er naar uitziet dat er geld over blijft, dan ga ik je vragen om een poll, owkee?
Oh ik had je net wat oneerbaar aangesprokenquote:
Ja, ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je al twee keer gemaild hoor
We zijn nadrukkelijk niet op zoek naar sponsors. Dit is opgestart als een actie zonder eigenbelang, dus dan ook geen sponsoring.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef sanger het volgende:
En is het misschien een idee om een bedrijf als soort van sponsor van de actie te benaderen? Denk dat er onder de fabrikanten van bv. kerstbrood wel interesse zou kunnen zijn.
Hiervoor had ik dus niet gestemd, ik vind een extra paar sokken beter dan onzin als kruidnootjes ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Ik had ook voor iets anders gekozen.
Maar nu ik het zo bekijk (... die natte sokken bijvoorbeeld) zou het nog niet eens zo'n slecht idee zijn om een tweede paar sokken erin te stoppen.
Ik heb slechts gegevens opgezocht, zodat in het geval dat het wat mocht zijn, jij contact op kon nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef ElisaB het volgende:
Zouden jullie dus alsjeblieft niet op eigen houtje willen gaan mailen of bellen met bedrijven en instellingen? En er ook geen polls meer ingooien? Ik beloof dat ook ik niets op eigen houtje zal doen en als er beslissingen moeten worden gemaakt of keuzes, dan zal ik dat hier luid en duidelijk verkondigen!
malitje naar ElisaBquote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan wil ik even brainstormen over waar het geld naar toe mag?
Iemand dus even met een nummer? (van de actie uiteraard)
Ik had het ook helemaal niet tegen jou persoonlijk hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:44 schreef Troel het volgende:
Ik heb slechts gegevens opgezocht, zodat in het geval dat het wat mocht zijn, jij contact op kon nemen.
Oke, das duidelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn nadrukkelijk niet op zoek naar sponsors. Dit is opgestart als een actie zonder eigenbelang, dus dan ook geen sponsoring.
Hoe leuk het enthousiasme ook is, het gaat een zooitje worden als nu verschillende mensen fabrikanties gaan benaderen of beslissingen gaan nemen. Dat komt niet goed.
Zouden jullie dus alsjeblieft niet op eigen houtje willen gaan mailen of bellen met bedrijven en instellingen? En er ook geen polls meer ingooien? Ik beloof dat ook ik niets op eigen houtje zal doen en als er beslissingen moeten worden gemaakt of keuzes, dan zal ik dat hier luid en duidelijk verkondigen!
top plan!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Rewimo het volgende:
Als iemand met de Goede Herder belt om te overleggen over een eventueel derde item, dan kan diegene misschien eens vragen wat zij zelf in het pakket stoppen? Dan kunnen wij met zijn allen iets bedenken wat daarbij aansluit. Nu zitten we maar in het wilde weg te gokken, en misschien bedenken we dan wel dingen die al in zo'n pakket zitten.
nee weet ik, maar dat je niet straks op een mailtje van bolletje ofzo gaat zitten wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het ook helemaal niet tegen jou persoonlijk hoor
Ik Het was een algemene opmerking. Ik heb net een aantal mensen zitten mailen met het verzoek vooral nog even niet te gaan bellen, maar dat schoot niet op. Dus vandaar nu maar even luid en duidelijk hier gezet. Voor je het weet loopt het helemaal uit de klauwen
Bij eventuele sponsoring in deze hebben "wij" toch ook geen eigenbelang?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit is opgestart als een actie zonder eigenbelang, dus dan ook geen sponsoring.
Een eervolle vermelding en een goed gevoelquote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
zit er voor mij ook iets in als ik centjes stuur?
Dan heb ik ook nog goed nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2005 15:53 schreef Renesite het volgende:
top plan!
zegen van de Heerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
zit er voor mij ook iets in als ik centjes stuur?
Goed plan!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
mss van die poncho's?
of Heiniken Honcho's, die zijn wat warmer..
dat was ook mijn idee ja. je hebt óf kleine plastic opvouwbare, óf grote maar wel warme..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed plan!
Althans... dan zou ik zeggen zo'n regencape die je heel klein op kan vouwen!
Die zijn volgens mij ook wel te verkrijgen bij van promotieartikelen zaken!
Kijk eens aan, zo komen we er wel. Deze actie wordt steeds leukerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:55 schreef ElisaB het volgende:
Dan heb ik ook nog goed nieuws
Ik heb gisterenavond met de voorzitter van de stichting gesproken. Ze hebben vandaag TOP-overleg. Binnenkort belt een van de mensen mij terug om te zien hoe het ermee staat en wat er eventueel nog nodig zou zijn.
Het komt helemaal en beslist in orde
Nope, maar de kern van sponsoring is toch wel dat goed doen ook iets moet opleveren (is zelfs fiscaal zo). Ik zou dus liever gaan voor 'een goede prijs' (dus dat we wel gewoon betalen voor alles).quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef boebiedoe het volgende:
Bij eventuele sponsoring in deze hebben "wij" toch ook geen eigenbelang?
Misschien zo'n microvezelhanddoek? Die nemen weinig ruimte in. Ik heb alleen geen idee hoe duur zoiets isquote:Op woensdag 2 november 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zou een handdoek of een tandenborstel iets zijn?
Als het maar niet van dat hele dunne spul is wat je zo stuktrekt, dan kun je beter naar een iets stevigere kwaliteit zoeken.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
29 ct.
Lichtgewicht regenjas van transparante folie, superklein opgevouwen in een plastic zakje met daarop uw opdruk. U wordt nooit meer verrast door een onverwachte regenbui. Door het compacte formaat gemakkelijk mee te nemen tijdens het winkelen, uitstapjes, concerten, fietstochten en wandelingen
Lichtgewicht is ook prettig want ze moeten ook weer niet hele hutkoffers mee gaan slepen.
zoiets jaquote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
29 ct.
Lichtgewicht regenjas van transparante folie, superklein opgevouwen in een plastic zakje met daarop uw opdruk. U wordt nooit meer verrast door een onverwachte regenbui. Door het compacte formaat gemakkelijk mee te nemen tijdens het winkelen, uitstapjes, concerten, fietstochten en wandelingen
Lichtgewicht is ook prettig want ze moeten ook weer niet hele hutkoffers mee gaan slepen.
Das een goeie hee!!! Dan krijgen ze niet eens natte sokken!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
29 ct.
Wat is het onbekende gedeelte? Je vroeg nog specifiek naar een username.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef ElisaB het volgende:
en een onbekende user met een geinig bedrag, eindigend op 0,23:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Die computers draaien 1 keer in de zoveel tijd de transacties erdoor. Vandaar dus hollen of stilstaan elke keer.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef ElisaB het volgende:
Chanty, Nebu1980, IJsmeis, gateway, seeya40, Dark_Angelus en een onbekende user met een geinig bedrag, eindigend op 0,23:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Bedankt voor jullie bijdragen!
Sta je er nog niet bij? Treur niet; de bank doet raar en de giro af en toe ook. Zo gebeurt er een half uur nix en zo ontvang ik ineens 10 stortingen tegelijk
JIj was hetquote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef Viperdesign het volgende:
Wat is het onbekende gedeelte? Je vroeg nog specifiek naar een username..
we zullen wel zienquote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is mss nog wel een optie qu63 maar ik vrees dat dat wrsch niet mogelijk zal zijn. Ze moeten daar dan namelijk weer toestemming voor hebben van het bedrijf dat de bedrukking gedaan heeft. Die willen mss wel helemaal niet met zwervers geassocieerd worden.
Ze hadden bijvoorbeeld bij ons afgelopen zomer een fout gemaakt. 120 t-shirts in de verkeerde maat. Of ik ze niet tegen gereduceerde prijs alsnog wilde kopen. Ik heb dat dus niet gedaan omdat ik die shirts zelf nooit verkocht had kunnen krijgen en zij hebben ze toen vernietigd. Althans, dat zeiden ze en ik ga daar maar vanuit dat dat gebeurd is.
Je zal toch raar opkijken als je ineens 300 zwervers door de stad ziet lopen met je shell logo'tje erop of zo.
Nou had het ons wrsch niet uitgemaakt met die t-shirts maar ik betwijfel of zo'n promo-bedrijf die moeite wil doen om terug te gaan naar het oorspronkelijke bedrijf etc. etc. Ze zullen dat soort spullen ook niet eeuwig op voorraad houden.
Sorry, lang verhaal, ik wil je enthousiasme ook niet de grond in boren trouwens hoor, alleen even mijn ervaring hiermee kwijt.
aah Daar doen we t voorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een eervolle vermelding en een goed gevoel
kloptquote:
Me too!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef MissBliss het volgende:
Mocht er geld over zijn zou ik voor een tweede paar sokken gaan, die dingen worden toch ook nat en vies lijkt me, dan is een tweede paar wel fijn
Vanavond stort ik mn geld![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef sanger het volgende:
Nou de postbank werkte toch mee!
Moet morgen op je rekening staan ElisaB!!!!
ik heb ook al een mail rondgestuurdquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen weer nieuwe donateurs erbij! Moet even geld innen bij wat vrienden
Lieverd, je hebt geen mail in je profielquote:Op woensdag 2 november 2005 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Lies, stuur ff een mailtje met de gegevens, dan zal ik straks eens mijn spaarpotje omkeren en kijken wat ik kan missen
en ik sta al bijna rood...
yayquote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef ElisaB het volgende:
En de bijdrage van Innepin is ook binnen
wat was dan de tekst????quote:Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef ElisaB het volgende:
En ook die van Ou-Tannu is gearriveerd (erg gelachen om de tekst)
dus!
elisaB@fok.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef Mac.Nificent het volgende:
Ik wil wat geld overmaken voor de daklozen via paypal.
Naar welk email adres moet ik dan sturen?
Dan kunnen we voor een jaar een huis huren, hebben ze die sokken ook niet meer nodig.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef Bakkioli het volgende:
Als het zo doorgaat gaan we op voor de 10000 euries![]()
![]()
Ik krijg het voor mekaar om ook thuis, onder de dikke dekens nog koude voeten te hebben. Sokken zijn altijd welkomquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kunnen we voor een jaar een huis huren, hebben ze die sokken ook niet meer nodig.![]()
Geen flauw idee; dat schoot me destijds te binnen als Nickquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Je nick is ElisaB, maar je ondertekent je mail met een andere naam. Waarom heet je dan Elisa?
Ik heb het met de mevrouw van de stichting nog even gehad over handschoenen, maar dat is heel moeilijk in verband met de grote maatverschillen; ze hebben ze al eens gehad, maar driekwart was te groot of te klein. Vingerloos zou imho nog wel kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik weet dat PcM (distributie van aantal Dagbladen) zijn handschoenen voor de krantenbezorgers goedkoop inkoopt (zou zo snel niet meer weten wie/wat/waar/hoeduur), maar het was in ieder geval niet duur (en het zal goedkoper zijn als je er niks op laat drukken)
Deze handschoenen zijn vooral handig omdat ze dik zijn, en je ze dicht kan klappen tot wanten
Voor meer info moet je maar is mail sturen naar mij, dan vraag ik het
* MeneerMuis zijn bijdrage komt morgen denk ik, want Postbank moet accepteren dat ik in het rood mag staan
Die dingen ken ik die zijn fijnquote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Die handschoenen waar ik het over heb, die worden alleen maar in 1 maat gemaakt als het goed is. En ik heb zelf kleine handjes, en toch passen ze perfect!
Maar ook mijn baas met grote handen passen ze perfect!
En het is natuurlijk dubbel zo handig omdat je ze als vingerloos kan gebruiken + als wanten
Dat is zeker; ik zal tot de laatste cent verantwoorden waar het geld is heengegaan, inclusief de pics van de fakturen of screenshots van mijn betalingen via internetbankieren.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef Market_Garden het volgende:
Ik geef eerder aan een actie als dit dan als zo'n landelijke actie zoals die voor pakistan. Hier is teminste duidelijk wat er met het geld gedaan wordt...
Ow, dit ga ik onthouden (hoop ikquote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef lesley het volgende:
ElisaB als er een website opgezet moet worden met een overzicht van de topics en de foto's enzo mail me dan even ajb
lesleylemmens apenstaartje home punt nl
Truien heeft de stichting gesponsord gekregenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef deedeetee het volgende:
Brighteyes,
Misschien zo'n fleece trui dan ? Of een dekentje van dit materiaal ?![]()
moeten we wél lekker veel euro tjes bijelkaar krijgen![]()
truien hebben ook weer verschillende maten he..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef deedeetee het volgende:
Brighteyes,
Misschien zo'n fleece trui dan ? Of een dekentje van dit materiaal ?![]()
moeten we wél lekker veel euro tjes bijelkaar krijgen![]()
Ik moest ook aan de lichtjes denkenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
Vorig jaar knorretje met de lichtjes voor het Sophia kinderziekenhuis
Mooi!![]()
ik wil ook wel wat bijdragen aan ruimte e.d.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dit ga ik onthouden (hoop ik)
krijgen we ook tagjes nu dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest ook aan de lichtjes denken
Maar ik ben het met je eens; het is overweldigend hoeveel mensen met zulk enthousiasme inspringen op iets dat zo simpel begon
Dan sponsor ik wel een domeinnaampje, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op woensdag 2 november 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil ook wel wat bijdragen aan ruimte e.d.
dus i khelp wel met onthouden
doe je het beter dan mijquote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik krijg een aantal reacties van de mail die ik heb rond laten gaan, die 1200 gaan we passeren
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Sessy het volgende:
Misschien deodorant als volgende item? Niet om gemeen te doen maar die zwervers die hier de zwerverskrant verkopen stinken niet naar zweet en proberen duidelijk nog netjes over te komen dus ik bedoel als je nog niet heel je zelfrespect bent verloren wil je misschien ook eens deodorant hebben of zo. Je zit wel met het verschil deo voor mannen/deo voor vrouwen maar dat lijkt me geen onoverkombaar probleem.
Je weet het nooitquote:Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of ze uiteindelijk doneren is weer een 2e hè.. :/
Denk dat nog niet zo belangrijk is, als ze het eerst maar wat warm hebben...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Sessy het volgende:
Misschien deodorant als volgende item? Niet om gemeen te doen maar die zwervers die hier de zwerverskrant verkopen stinken niet naar zweet en proberen duidelijk nog netjes over te komen dus ik bedoel als je nog niet heel je zelfrespect bent verloren wil je misschien ook eens deodorant hebben of zo. Je zit wel met het verschil deo voor mannen/deo voor vrouwen maar dat lijkt me geen onoverkombaar probleem.
En anders misschien van die gebreide handschoenen? Of paraplu's/regencapes of zo?
Ik zag het ook op de Frontpage staan.quote:Sinds het op de FP staat, komen de mailtjes hier continu binnen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Sessy het volgende:
alleen die moet je vaak weer koken voor je ze weer kan gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:06 schreef MouseOver het volgende:
Je hebt trouwens van die koffiebekertjes die zichzelf door een chemisch goedje kunnen verwarmen (eenmalig bruikbaar dus). Misschien is dat iets.
Lekker warm voor koude winteravonden![]()
Zie de 2de suggestie van handschoenen / regenkleding.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:06 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Denk dat nog niet zo belangrijk is, als ze het eerst maar wat warm hebben...
Ze kunnen beetje een plaatje van sokken doenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:28 schreef Quara het volgende:
Kunnen we niet zoiets als een lampje krijgen? Netzoals die actie van vorig jaar? :p
Een sokjequote:Op woensdag 2 november 2005 20:28 schreef Quara het volgende:
Kunnen we niet zoiets als een lampje krijgen? Netzoals die actie van vorig jaar? :p
Dan verdient zij toch wel een hele dikke pakkerdquote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef qu63 het volgende:
je hebt nog heel wat kusjes te geven als we met zn allen bij elkaar komen ElisaB
Dan ben ik liever niet de laatste in de rij :p lolquote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef qu63 het volgende:
je hebt nog heel wat kusjes te geven als we met zn allen bij elkaar komen ElisaB
Moet je meegaan de sokken afleveren hihiquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan verdient zij toch wel een hele dikke pakkerd![]()
en die geven we met zn allen tegelijk!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan verdient zij toch wel een hele dikke pakkerd![]()
De voorzitters wonen in West Brabant (de plaats is me even ontschoten) en wanneer het gaat plaatsvinden zou ik nog niet weten. Maar ik ga het hier in ieder geval laten weten hoor. In elk geval vóór eind novemberquote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Quara het volgende:
Waar gaat dat plaatsvinden? En wanneer?
en er zijn mensen via andere fora/lurkers die ook meedoenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al zitten denken om alle namen te verzamelen voor in de OP maar ten eerste is dat heel veel werk, ten tweede, daar doen we het toch niet voor? Voor de eervolle vermelding?
So far vind ik het alleen maar geweldig om te zien wat we bij elkaar krijgen op zo'n korte termijn met deze zo diverse groep mensen. Zoals iemand al eerder zei, dit is waarom Fok! zo onwijs leuk is!
BE is van het zoenen. Zij ligt vanaf 21 november dagelijks een uurtje klaarquote:
Inderdaad, misschien een Sok in de openingspost, maar we doen het inderdaad niet voor de eer..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al zitten denken om alle namen te verzamelen voor in de OP maar ten eerste is dat heel veel werk, ten tweede, daar doen we het toch niet voor? Voor de eervolle vermelding?
So far vind ik het alleen maar geweldig om te zien wat we bij elkaar krijgen op zo'n korte termijn met deze zo diverse groep mensen. Zoals iemand al eerder zei, dit is waarom Fok! zo onwijs leuk is!
Oe! Aandelen vaseline in gaat slaan. Kom maar op!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef ElisaB het volgende:
BE is van het zoenen. Zij ligt vanaf 21 november dagelijks een uurtje klaar
Mag het ook niet in een lig houding plaatsvinden?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
BE is van het zoenen. Zij ligt vanaf 21 november dagelijks een uurtje klaar
Daarvoor zijn we afhankelijk van de frontpage-people en die plaatsen af en toe een update.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Mac.Nificent het volgende:
Maarrem, zet het nog duidelijker op de frontpage en meer mensen zien het...
Rewimo! Superidee!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Hoor eens, heeft niet iemand een leuk sokje voor in een avatar? Dan kan iedereen die dat wil laten zien dat hij/zij meedoet. Er is toch een clubje dat avatars maakt/aanpast? Misschien willen zij wel iets ontwerpen
Die is leuk!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Hoor eens, heeft niet iemand een leuk sokje voor in een avatar? Dan kan iedereen die dat wil laten zien dat hij/zij meedoet. Er is toch een clubje dat avatars maakt/aanpast? Misschien willen zij wel iets ontwerpen
Ik vrees van wel. Ik kan niet in de uitzending komen hoor; mijn telefoon is kapotquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Rewimo het volgende:
O enne, heeft iemand Fok!radio al ingelicht?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou wat ik vind bij een afbeeldingen google op 'sock':
[afbeelding]
En check de url!![]()
![]()
Lekker ding die Staticquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
En check de url!![]()
![]()
Gaaf zegquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
En check de url!![]()
![]()
We have a winner wat mij betreft!quote:
Ehm, misschien even de avatarmakers inschakelen? Ik wil wel wat proberen maar ik ben er niet zo heel erg handig inquote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
We have a winner wat mij betreft!
Kan jij (of iemand anders er iets knipperends van maken zodat het wel duidelijk is dat het met de sokkenactie te maken heeft?
Dan kan ik hem wel weer hosten.
Ik ga even iemand aanspreken.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, misschien even de avatarmakers inschakelen? Ik wil wel wat proberen maar ik ben er niet zo heel erg handig in
Ik ga ondertussen wel even aan de slag, is toch wel een uitdaging
Er is wellicht een mailtje tussendoor gegliptquote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef rolf2 het volgende:
Hey ElisaB
Ben ik eindelijk thuis en wil ik mijn spaarzame centjes storten en heb ik nog geen mailtje terug gekregen met je gegevens? Mailto elisab@colmer.info svp, dan ga ik zo ook telebankieren
En je hebt mailquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even iemand aanspreken.
Ik heb nog wat te goed van iemand.
Whehehe die met de kerstboomquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Voor de kerst leuke sokken![]()
Leukleuk, maar het zou leuk zijn als er nog een verwijzing komt naar de sokkenactie.. iemand die dat kan?quote:
Nee, zat ik net ook te bedenken, hij is wat traagquote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Kan de tekst ietsje sneller?Of ben ik dan een zeur?
Stond erin, alleen dan had je een vergrootglas nodig om het te kunnen lezenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Leukleuk, maar het zou leuk zijn als er nog een verwijzing komt naar de sokkenactie.. iemand die dat kan?![]()
Hahahaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Quara het volgende:
[..]
Stond erin, alleen dan had je een vergrootglas nodig om het te kunnen lezen
wft blacklist? hmz en ik ben zo netjes geweest altijd.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef ElisaB het volgende:
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently
The IP Address of the sender (66.249.82.193) was found in a DNS blacklist database and was therefore refused
Mail mij even, dan mail ik je zo trug!
Vanaf ander adres geprobeerd
Wat voor kleur had je gewild? ik heb de smaak te pakken nuquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
De letters zijn zo.. hmm paars..
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef moussy het volgende:
Ik las net iets over locken van fleece, nou heb ik niet verder gelezen, dus weet niet of het nog steeds een plannetje is, maar fleece hoef je in principe niet eens af te werken als je de breedte van een sjaal neemt. Knippen en omknopensmalle dingen rollen om, breed niet. Scheelt weer een bult werk
lockgaren is best prijzig en je hebt zo veel nodigquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.
Ik ga nog even klooienquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.
Rewimo. Mss rood of knallend blauw?
Knipperend rood en groen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu is best nieuw schierig welke bedragen er nu constand gestort worden
iets van een overzichtje van
0-5
5-10
10-15
etc lijkt me wel grappig B)![]()
meteen handig voor de mensen die neit weten hoeveel ze geven moeten![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
Poll: hoeveel heb je gestort?0-10 11-20 21-30 31-40 41-50 meer dan 50
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, dat is waar. en recht knippen kan ook nog wel. Stof vouwen en de vouw volgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef moussy het volgende:
lockgaren is best prijzig en je hebt zo veel nodig
iedereen een eigenquote:
Gewoon langs een lat knippen, nou dan kan je echt niet mis knippenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. en recht knippen kan ook nog wel. Stof vouwen en de vouw volgen.
Thanks for the tip! Dan gaat het ook stukken sneller!
Ik gooi ze wel gewoon op de Fok! server, wel zo makkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Kies je kleur zou ik zeggen. Zet ze aub wel ergens op een eigen webspace anders krijg ik ruzie met qltel denk ik
Snijden!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef moussy het volgende:
Gewoon langs een lat knippen, nou dan kan je echt niet mis knippen
whehe, de rode loopt iets voorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ze staan op de server, kies maar welke je wilt:
http://images.fok.nl/upload/051102_4089_sokrood.gif [afbeelding]
http://images.fok.nl/upload/051102_4089_sokgroen.gif [afbeelding]
http://images.fok.nl/upload/051102_4089_sokblauw.gif [afbeelding]
Die laadt als eerste...quote:
Volgens mij is dat omstikken niet zo heel erg mooi, vooral bij de hoekjes niet. Beter is dan gewoon de randjes te zigzaggen voor een afgewerkt effect. En ik kan zigzaggen als de beste!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Sessy het volgende:
Ik zou niet overlocken. Het kost je dubbel zo veel tijd, vooral gezien dat fleece een dikke stof is en je de overlock erop moet afstellen. En oh wee je maakt je overlock kapot, de reparatiekosten zijn niet mis voor die dingen (en een nieuwe kost vanaf 300 euro)
Tenzij je niet recht kunt snijden, gewoon dubbel omvouwen en recht stikken.
Haal je de fleece op de markt? Met een beetje geluk 2 - 3 euro per strekkende meter daar![]()
Aanvulling gelezen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Sessy het volgende:
Zie nog ff m'n edit in m'n vorige reactie. Serieus, je weet niet waar je aan begint.
2.98*300= 900 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef moussy het volgende:
Actiondie heeft anders ook hele lekkere fleece-dekentjes voor 2,98 p. stuk
Onderhandelen met Action?quote:
dan zal het hoogstens 1,50 worden, blijft het nog 450 euro..quote:
45x10 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 21:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zal het hoogstens 1,50 worden, blijft het nog 450 euro..
dat is waar jaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:49 schreef Sessy het volgende:
[..]
45x10 euro
Kom op als we heel fok! inlichten![]()
Als je zo'n dekentje opvouwt kun je er prima opzitten maar 't grote voordeel is dat een dekentje erg veelzijdig is. Je kunt hem gebruiken voor, en aanpasssen aan elke behoefte en situatie.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef MouseOver het volgende:
Je bent minimaal 2 weken bijna fulltime op die fleecedingen bezig. En op zo'n aantal komt er toch wel iets van afschrijving op de machine.
Misschien zijn iso-schuimmatjes iets, om op te zitten. ja, ik weet dat je je die fleecedekentjes in je hoofd gezet hebt
nou, kijk eens aan, ik bedoel maarquote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef Renesite het volgende:
2.98 bij action mirjam
300 aanstekersquote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik doeik wacht gewoon ff lekker af
kijken hoeveel we hebben
en dan wil ik de stichting vragen
waar ze nog behoefte aan hebben.
Wie weet besluit 'de poll' tzt wel dat we sokken gaan kopen voor het Leger des Heils. Weet je veel.
Beetje saai he![]()
Ik ken de wereld van hun bestaan gewoon té weinig om te weten wat écht handig is en écht zionvol. En waarschijnljk schudden de betrokkenen het zo uit hun mouw.
Voor nu: first things first; ik ga weer eens mailtjes sturen
Dat is op zich niet duur. Maar 4 euro x 300 pakketten is 1.200 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kom voor een euro of 4 nog wel eens fleece dekentjes tegen, per stuk he
da's niet duur, dacht ik zo
lijkt me ook een beter idee ja, gewoon wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik doeik wacht gewoon ff lekker af
kijken hoeveel we hebben
en dan wil ik de stichting vragen
waar ze nog behoefte aan hebben.
Wie weet besluit 'de poll' tzt wel dat we sokken gaan kopen voor het Leger des Heils. Weet je veel.
Beetje saai he![]()
Ik ken de wereld van hun bestaan gewoon té weinig om te weten wat écht handig is en écht zionvol. En waarschijnljk schudden de betrokkenen het zo uit hun mouw.
Voor nu: first things first; ik ga weer eens mailtjes sturen
wat ik er meer mee bedoelde te zeggen is; stel dat je een zaka tegenkomt waar je ze voor weinig tegenkomt [bijv. de action]quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is op zich niet duur. Maar 4 euro x 300 pakketten is 1.200 euro
Hebben we niet eens
Ja, tenzij jij natuurlijk met een superontwerp komt!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Icons klaar terwijl u wacht #49
Deze (aan)vraag is alweer achterhaald merk ik?
We zijn nog maar net begonnen tochquote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we niet eens
Al 1.257,42 euro voor warme voetenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we niet eens
Yeps, dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat ik er meer mee bedoelde te zeggen is; stel dat je een zaka tegenkomt waar je ze voor weinig tegenkomt [bijv. de action]
kan je ze altijd aanschrijven om te kijken of je een grote partij op kunt kopen voor een vriendenprijsje vanwege [goeddoel]
Kieper 'm dr maar op hoor; gooi ik deze dichtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
ElisaB?
Ik heb al een tijdje een nieuw topic klaar staan. Ik heb hem er nu alvast opgegooid, nog 8 posts te gaan. Gooi jij hem zo open, ik moet nog even een doos uitpakken van mijn geliefde.![]()
daar heb ik ook al over gedacht jaquote:
stom zeg van die bedrijvenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, dat kan natuurlijk
Helaas heeft de ervaring van de afgelopen dagen geleerd dat ketenbedrijven helemaal niet happig zijn op acties, en zeker niet van partikulieren. Ze hebben er namelijk he-le-maal niets mee te winnen, want ze mogen niet eens met hun kop in het krantje.
Ik had ook wel enige hoop op die insteek, maar het is behoorlijk vruchteloos. Geeft niet, er zijn oplossingen genoeg, dus het komt beslist in orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |