eerst lezen dan vragen stellen als je het niet gevonden hebt... maar als je goed leest weet je je antwoordquote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar moet ik dat overmaken !
Schouderklopjes meldtopic deel 1quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Chandler het volgende:hulde voor de payers (incl mijzelf.)
krijgen we nu ook een schouder klopje?
Heb een mail gestuurd joh !quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
eerst lezen dan vragen stellen als je het niet gevonden hebt... maar als je goed leest weet je je antwoord
Alle websites van producten van unilever werken via contact/vraagformulieren. Staan nergens e-mailadressen. Heb ik al eerder naar gezocht voro schoolquote:
Ik denk dat ze nog aan de update aan het werk is.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef qu63 het volgende:
Elisa.. ff de OP aanpassen
we zijn toch al over de 1000?
Check!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Troel het volgende:
Oja, nog even een herhaling uit het oude topic:
Twee paar sokken is dus geen slecht idee, omdat ze wel eens vies en nat worden! En natte sokken is erger dan geen sokken.
Maar als ik het goed begrepen heb is er wel genoeg voor de eerste 2 items? En wie zet de poll in elkaar (zelf nog nooit gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou graag nog even wachten met het benaderen van allerlei fabrikanten. Ten eerste weten we nog niet hoeveel geld we te besteden zullen hebben, daarnaast vind ik persoonlijk dat we voor een derde item toch weer even moeten stemmen. En tot slot denk ik dat het handig is - als we kiezen voor een derde item - om toch even de stichting te polsen. Zij kennen de doelgroep het beste en zij weten het beste wat nodig is.
Evenzogoed lief dat jullie allemaal zo enthousiast zijn
Oh shit ik had gelijk het bedrag in moeten vullen.in mijn mailtje.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef Chandler het volgende:
Ik heb net een emailtje gestuurt dat ik 25 euro wil overmaken... vind toch dat ik ook mee moet doenen gelukkig steunt mijn vriendin mij
Ik had ook voor iets anders gekozen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Ik had het ook bedacht, maar van alle stemmers, vond er maar één dat een goed idee. Dus dat idee is een soort van afgeschoten
Ja, maar ik denk dat mensen hier niet echt aan gedacht hebben, ik tenminste niet. Dus misschien wel een idee om de vraag nog een keer terug te laten komen en dan met de uitleg waarom. Ik denk dat mensen dan veel meer ja zullen stemmen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Ik had het ook bedacht, maar van alle stemmers, vond er maar één dat een goed idee. Dus dat idee is een soort van afgeschoten
Ik had me dat ook zitten bedenken daarstraks, waarom niet 2 paar.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Check!
Dat zou helemaal toppie zijn, maarvergeet niet dat het dan 300 pakketten moeten worden! Dan moeten we nog wel effe doorsparen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Troel het volgende:
Als het zo doorgaat kunnen we hele kerstpakketten vullen
Daar gaan we voor
Proficiat!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb een mail gestuurd joh !
Dus lezen kan ik![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef MmadviewW het volgende:
misschien is dit een goede link om goedkoop aan een (groot) aantal sokken te komen:
http://www.zaned.com/winkel/index.html?lang=nl&target=d37.html#p977
Damessokken: maten: assorti 35-38 en 39-42
afname vanaf 160 paar
19 cent per paar
Ik denk dat iets anders iets eetbaars ofzo is, en een derde item iets als handschoenen of een muts of wat dan ook is ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen 'iets anders' en 'een 3e item' in de poll?
iets anders zoals op grote schaal soep inkopen ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen 'iets anders' en 'een 3e item' in de poll?
Oh, en ElisaB, ik weet niet meer wat ik nou had gezegd gisteren over gaan kijken op de markt. Mss heb ik wel over 'morgen' lopen wauwelen maar ik bedoelde dus donderdag, dus morgen vanaf vandaag gezien.
Natuurlijk niet! Alle beetjes helpen toch!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Ben ik heel pauper als ik maar één paar sokken kan sponsoren??
Ach, ze zijn in elk geval stukken goedkoper na sinterklaasquote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef Troel het volgende:
De basis: de aller lekkerste kruidnoten zijn van Bolletje. Verkrijgbaar in diverse verpakkingen, van kleine snackverpakkingen tot de grote kilo zak.
En er is ook een Zwarte Piet Multipack: de lekkerste kruidnootjes in zakjes van 50 gram. Lekker om uit te delen!
[afbeelding]
Maarja, pepernoten in een kerstpakket
Overigens heeft de site van bolletje wel kuren en staat er geen telefoonnummer.
nee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Absoluut niet! Alles is welkomquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Als je maar één paar sokken kan sponsoren en je doet het ook nog verdien je respectquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Psssttt... je bent wat voorbarigquote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef qu63 het volgende:
Ik heb je al twee keer gemaild hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar hoor ik krijg geen mailtje terug !
mail mij maar even op fok [at] qu63 [dot]comquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar hoor ik krijg geen mailtje terug !
okquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psssttt... je bent wat voorbarig
Als het zover is dat het er naar uitziet dat er geld over blijft, dan ga ik je vragen om een poll, owkee?
Oh ik had je net wat oneerbaar aangesprokenquote:
Ja, ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je al twee keer gemaild hoor
We zijn nadrukkelijk niet op zoek naar sponsors. Dit is opgestart als een actie zonder eigenbelang, dus dan ook geen sponsoring.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef sanger het volgende:
En is het misschien een idee om een bedrijf als soort van sponsor van de actie te benaderen? Denk dat er onder de fabrikanten van bv. kerstbrood wel interesse zou kunnen zijn.
Hiervoor had ik dus niet gestemd, ik vind een extra paar sokken beter dan onzin als kruidnootjes ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Ik had ook voor iets anders gekozen.
Maar nu ik het zo bekijk (... die natte sokken bijvoorbeeld) zou het nog niet eens zo'n slecht idee zijn om een tweede paar sokken erin te stoppen.
Ik heb slechts gegevens opgezocht, zodat in het geval dat het wat mocht zijn, jij contact op kon nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef ElisaB het volgende:
Zouden jullie dus alsjeblieft niet op eigen houtje willen gaan mailen of bellen met bedrijven en instellingen? En er ook geen polls meer ingooien? Ik beloof dat ook ik niets op eigen houtje zal doen en als er beslissingen moeten worden gemaakt of keuzes, dan zal ik dat hier luid en duidelijk verkondigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |