Proficiat!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb een mail gestuurd joh !
Dus lezen kan ik![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef MmadviewW het volgende:
misschien is dit een goede link om goedkoop aan een (groot) aantal sokken te komen:
http://www.zaned.com/winkel/index.html?lang=nl&target=d37.html#p977
Damessokken: maten: assorti 35-38 en 39-42
afname vanaf 160 paar
19 cent per paar
Ik denk dat iets anders iets eetbaars ofzo is, en een derde item iets als handschoenen of een muts of wat dan ook is ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen 'iets anders' en 'een 3e item' in de poll?
iets anders zoals op grote schaal soep inkopen ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen 'iets anders' en 'een 3e item' in de poll?
Oh, en ElisaB, ik weet niet meer wat ik nou had gezegd gisteren over gaan kijken op de markt. Mss heb ik wel over 'morgen' lopen wauwelen maar ik bedoelde dus donderdag, dus morgen vanaf vandaag gezien.
Natuurlijk niet! Alle beetjes helpen toch!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Ben ik heel pauper als ik maar één paar sokken kan sponsoren??
Ach, ze zijn in elk geval stukken goedkoper na sinterklaasquote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef Troel het volgende:
De basis: de aller lekkerste kruidnoten zijn van Bolletje. Verkrijgbaar in diverse verpakkingen, van kleine snackverpakkingen tot de grote kilo zak.
En er is ook een Zwarte Piet Multipack: de lekkerste kruidnootjes in zakjes van 50 gram. Lekker om uit te delen!
[afbeelding]
Maarja, pepernoten in een kerstpakket
Overigens heeft de site van bolletje wel kuren en staat er geen telefoonnummer.
nee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Absoluut niet! Alles is welkomquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Als je maar één paar sokken kan sponsoren en je doet het ook nog verdien je respectquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef seeya_40 het volgende:
Psssttt... je bent wat voorbarigquote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef qu63 het volgende:
Ik heb je al twee keer gemaild hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar hoor ik krijg geen mailtje terug !
mail mij maar even op fok [at] qu63 [dot]comquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar hoor ik krijg geen mailtje terug !
okquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psssttt... je bent wat voorbarig
Als het zover is dat het er naar uitziet dat er geld over blijft, dan ga ik je vragen om een poll, owkee?
Oh ik had je net wat oneerbaar aangesprokenquote:
Ja, ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je al twee keer gemaild hoor
We zijn nadrukkelijk niet op zoek naar sponsors. Dit is opgestart als een actie zonder eigenbelang, dus dan ook geen sponsoring.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef sanger het volgende:
En is het misschien een idee om een bedrijf als soort van sponsor van de actie te benaderen? Denk dat er onder de fabrikanten van bv. kerstbrood wel interesse zou kunnen zijn.
Hiervoor had ik dus niet gestemd, ik vind een extra paar sokken beter dan onzin als kruidnootjes ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Ik had ook voor iets anders gekozen.
Maar nu ik het zo bekijk (... die natte sokken bijvoorbeeld) zou het nog niet eens zo'n slecht idee zijn om een tweede paar sokken erin te stoppen.
Ik heb slechts gegevens opgezocht, zodat in het geval dat het wat mocht zijn, jij contact op kon nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef ElisaB het volgende:
Zouden jullie dus alsjeblieft niet op eigen houtje willen gaan mailen of bellen met bedrijven en instellingen? En er ook geen polls meer ingooien? Ik beloof dat ook ik niets op eigen houtje zal doen en als er beslissingen moeten worden gemaakt of keuzes, dan zal ik dat hier luid en duidelijk verkondigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |