ik heb ook al een mail rondgestuurdquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen weer nieuwe donateurs erbij! Moet even geld innen bij wat vrienden
Lieverd, je hebt geen mail in je profielquote:Op woensdag 2 november 2005 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Lies, stuur ff een mailtje met de gegevens, dan zal ik straks eens mijn spaarpotje omkeren en kijken wat ik kan missen
en ik sta al bijna rood...
yayquote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef ElisaB het volgende:
En de bijdrage van Innepin is ook binnen
wat was dan de tekst????quote:Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef ElisaB het volgende:
En ook die van Ou-Tannu is gearriveerd (erg gelachen om de tekst)
dus!
elisaB@fok.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef Mac.Nificent het volgende:
Ik wil wat geld overmaken voor de daklozen via paypal.
Naar welk email adres moet ik dan sturen?
Dan kunnen we voor een jaar een huis huren, hebben ze die sokken ook niet meer nodig.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef Bakkioli het volgende:
Als het zo doorgaat gaan we op voor de 10000 euries![]()
![]()
Ik krijg het voor mekaar om ook thuis, onder de dikke dekens nog koude voeten te hebben. Sokken zijn altijd welkomquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kunnen we voor een jaar een huis huren, hebben ze die sokken ook niet meer nodig.![]()
Geen flauw idee; dat schoot me destijds te binnen als Nickquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Je nick is ElisaB, maar je ondertekent je mail met een andere naam. Waarom heet je dan Elisa?
Ik heb het met de mevrouw van de stichting nog even gehad over handschoenen, maar dat is heel moeilijk in verband met de grote maatverschillen; ze hebben ze al eens gehad, maar driekwart was te groot of te klein. Vingerloos zou imho nog wel kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik weet dat PcM (distributie van aantal Dagbladen) zijn handschoenen voor de krantenbezorgers goedkoop inkoopt (zou zo snel niet meer weten wie/wat/waar/hoeduur), maar het was in ieder geval niet duur (en het zal goedkoper zijn als je er niks op laat drukken)
Deze handschoenen zijn vooral handig omdat ze dik zijn, en je ze dicht kan klappen tot wanten
Voor meer info moet je maar is mail sturen naar mij, dan vraag ik het
* MeneerMuis zijn bijdrage komt morgen denk ik, want Postbank moet accepteren dat ik in het rood mag staan
Die dingen ken ik die zijn fijnquote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Die handschoenen waar ik het over heb, die worden alleen maar in 1 maat gemaakt als het goed is. En ik heb zelf kleine handjes, en toch passen ze perfect!
Maar ook mijn baas met grote handen passen ze perfect!
En het is natuurlijk dubbel zo handig omdat je ze als vingerloos kan gebruiken + als wanten
Dat is zeker; ik zal tot de laatste cent verantwoorden waar het geld is heengegaan, inclusief de pics van de fakturen of screenshots van mijn betalingen via internetbankieren.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef Market_Garden het volgende:
Ik geef eerder aan een actie als dit dan als zo'n landelijke actie zoals die voor pakistan. Hier is teminste duidelijk wat er met het geld gedaan wordt...
Ow, dit ga ik onthouden (hoop ikquote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef lesley het volgende:
ElisaB als er een website opgezet moet worden met een overzicht van de topics en de foto's enzo mail me dan even ajb
lesleylemmens apenstaartje home punt nl
Truien heeft de stichting gesponsord gekregenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef deedeetee het volgende:
Brighteyes,
Misschien zo'n fleece trui dan ? Of een dekentje van dit materiaal ?![]()
moeten we wél lekker veel euro tjes bijelkaar krijgen![]()
truien hebben ook weer verschillende maten he..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef deedeetee het volgende:
Brighteyes,
Misschien zo'n fleece trui dan ? Of een dekentje van dit materiaal ?![]()
moeten we wél lekker veel euro tjes bijelkaar krijgen![]()
Ik moest ook aan de lichtjes denkenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
Vorig jaar knorretje met de lichtjes voor het Sophia kinderziekenhuis
Mooi!![]()
ik wil ook wel wat bijdragen aan ruimte e.d.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dit ga ik onthouden (hoop ik)
krijgen we ook tagjes nu dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest ook aan de lichtjes denken
Maar ik ben het met je eens; het is overweldigend hoeveel mensen met zulk enthousiasme inspringen op iets dat zo simpel begon
Dan sponsor ik wel een domeinnaampje, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op woensdag 2 november 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil ook wel wat bijdragen aan ruimte e.d.
dus i khelp wel met onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |