Ik gooi ze wel gewoon op de Fok! server, wel zo makkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Kies je kleur zou ik zeggen. Zet ze aub wel ergens op een eigen webspace anders krijg ik ruzie met qltel denk ik
Snijden!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef moussy het volgende:
Gewoon langs een lat knippen, nou dan kan je echt niet mis knippen
whehe, de rode loopt iets voorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ze staan op de server, kies maar welke je wilt:
http://images.fok.nl/upload/051102_4089_sokrood.gif [afbeelding]
http://images.fok.nl/upload/051102_4089_sokgroen.gif [afbeelding]
http://images.fok.nl/upload/051102_4089_sokblauw.gif [afbeelding]
Die laadt als eerste...quote:
Volgens mij is dat omstikken niet zo heel erg mooi, vooral bij de hoekjes niet. Beter is dan gewoon de randjes te zigzaggen voor een afgewerkt effect. En ik kan zigzaggen als de beste!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Sessy het volgende:
Ik zou niet overlocken. Het kost je dubbel zo veel tijd, vooral gezien dat fleece een dikke stof is en je de overlock erop moet afstellen. En oh wee je maakt je overlock kapot, de reparatiekosten zijn niet mis voor die dingen (en een nieuwe kost vanaf 300 euro)
Tenzij je niet recht kunt snijden, gewoon dubbel omvouwen en recht stikken.
Haal je de fleece op de markt? Met een beetje geluk 2 - 3 euro per strekkende meter daar![]()
Aanvulling gelezen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Sessy het volgende:
Zie nog ff m'n edit in m'n vorige reactie. Serieus, je weet niet waar je aan begint.
2.98*300= 900 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef moussy het volgende:
Actiondie heeft anders ook hele lekkere fleece-dekentjes voor 2,98 p. stuk
Onderhandelen met Action?quote:
dan zal het hoogstens 1,50 worden, blijft het nog 450 euro..quote:
45x10 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 21:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zal het hoogstens 1,50 worden, blijft het nog 450 euro..
dat is waar jaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:49 schreef Sessy het volgende:
[..]
45x10 euro
Kom op als we heel fok! inlichten![]()
Als je zo'n dekentje opvouwt kun je er prima opzitten maar 't grote voordeel is dat een dekentje erg veelzijdig is. Je kunt hem gebruiken voor, en aanpasssen aan elke behoefte en situatie.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef MouseOver het volgende:
Je bent minimaal 2 weken bijna fulltime op die fleecedingen bezig. En op zo'n aantal komt er toch wel iets van afschrijving op de machine.
Misschien zijn iso-schuimmatjes iets, om op te zitten. ja, ik weet dat je je die fleecedekentjes in je hoofd gezet hebt
nou, kijk eens aan, ik bedoel maarquote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef Renesite het volgende:
2.98 bij action mirjam
300 aanstekersquote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik doeik wacht gewoon ff lekker af
kijken hoeveel we hebben
en dan wil ik de stichting vragen
waar ze nog behoefte aan hebben.
Wie weet besluit 'de poll' tzt wel dat we sokken gaan kopen voor het Leger des Heils. Weet je veel.
Beetje saai he![]()
Ik ken de wereld van hun bestaan gewoon té weinig om te weten wat écht handig is en écht zionvol. En waarschijnljk schudden de betrokkenen het zo uit hun mouw.
Voor nu: first things first; ik ga weer eens mailtjes sturen
Dat is op zich niet duur. Maar 4 euro x 300 pakketten is 1.200 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kom voor een euro of 4 nog wel eens fleece dekentjes tegen, per stuk he
da's niet duur, dacht ik zo
lijkt me ook een beter idee ja, gewoon wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik doeik wacht gewoon ff lekker af
kijken hoeveel we hebben
en dan wil ik de stichting vragen
waar ze nog behoefte aan hebben.
Wie weet besluit 'de poll' tzt wel dat we sokken gaan kopen voor het Leger des Heils. Weet je veel.
Beetje saai he![]()
Ik ken de wereld van hun bestaan gewoon té weinig om te weten wat écht handig is en écht zionvol. En waarschijnljk schudden de betrokkenen het zo uit hun mouw.
Voor nu: first things first; ik ga weer eens mailtjes sturen
wat ik er meer mee bedoelde te zeggen is; stel dat je een zaka tegenkomt waar je ze voor weinig tegenkomt [bijv. de action]quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is op zich niet duur. Maar 4 euro x 300 pakketten is 1.200 euro
Hebben we niet eens
Ja, tenzij jij natuurlijk met een superontwerp komt!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Icons klaar terwijl u wacht #49
Deze (aan)vraag is alweer achterhaald merk ik?
We zijn nog maar net begonnen tochquote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we niet eens
Al 1.257,42 euro voor warme voetenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we niet eens
Yeps, dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat ik er meer mee bedoelde te zeggen is; stel dat je een zaka tegenkomt waar je ze voor weinig tegenkomt [bijv. de action]
kan je ze altijd aanschrijven om te kijken of je een grote partij op kunt kopen voor een vriendenprijsje vanwege [goeddoel]
Kieper 'm dr maar op hoor; gooi ik deze dichtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
ElisaB?
Ik heb al een tijdje een nieuw topic klaar staan. Ik heb hem er nu alvast opgegooid, nog 8 posts te gaan. Gooi jij hem zo open, ik moet nog even een doos uitpakken van mijn geliefde.![]()
daar heb ik ook al over gedacht jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |