Lekker ding die Staticquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou wat ik vind bij een afbeeldingen google op 'sock':
[afbeelding]
En check de url!![]()
![]()
Gaaf zegquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou wat ik vind bij een afbeeldingen google op 'sock':
[afbeelding]
En check de url!![]()
![]()
We have a winner wat mij betreft!quote:
Ehm, misschien even de avatarmakers inschakelen? Ik wil wel wat proberen maar ik ben er niet zo heel erg handig inquote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
We have a winner wat mij betreft!
Kan jij (of iemand anders er iets knipperends van maken zodat het wel duidelijk is dat het met de sokkenactie te maken heeft?
Dan kan ik hem wel weer hosten.
Ik ga even iemand aanspreken.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, misschien even de avatarmakers inschakelen? Ik wil wel wat proberen maar ik ben er niet zo heel erg handig in
Ik ga ondertussen wel even aan de slag, is toch wel een uitdaging
Er is wellicht een mailtje tussendoor gegliptquote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef rolf2 het volgende:
Hey ElisaB
Ben ik eindelijk thuis en wil ik mijn spaarzame centjes storten en heb ik nog geen mailtje terug gekregen met je gegevens? Mailto elisab@colmer.info svp, dan ga ik zo ook telebankieren
En je hebt mailquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even iemand aanspreken.
Ik heb nog wat te goed van iemand.
Whehehe die met de kerstboomquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Voor de kerst leuke sokken![]()
Leukleuk, maar het zou leuk zijn als er nog een verwijzing komt naar de sokkenactie.. iemand die dat kan?quote:
Nee, zat ik net ook te bedenken, hij is wat traagquote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Kan de tekst ietsje sneller?Of ben ik dan een zeur?
Stond erin, alleen dan had je een vergrootglas nodig om het te kunnen lezenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Leukleuk, maar het zou leuk zijn als er nog een verwijzing komt naar de sokkenactie.. iemand die dat kan?![]()
Hahahaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Quara het volgende:
[..]
Stond erin, alleen dan had je een vergrootglas nodig om het te kunnen lezen
wft blacklist? hmz en ik ben zo netjes geweest altijd.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef ElisaB het volgende:
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently
The IP Address of the sender (66.249.82.193) was found in a DNS blacklist database and was therefore refused
Mail mij even, dan mail ik je zo trug!
Vanaf ander adres geprobeerd
Wat voor kleur had je gewild? ik heb de smaak te pakken nuquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
De letters zijn zo.. hmm paars..
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef moussy het volgende:
Ik las net iets over locken van fleece, nou heb ik niet verder gelezen, dus weet niet of het nog steeds een plannetje is, maar fleece hoef je in principe niet eens af te werken als je de breedte van een sjaal neemt. Knippen en omknopensmalle dingen rollen om, breed niet. Scheelt weer een bult werk
lockgaren is best prijzig en je hebt zo veel nodigquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.
Ik ga nog even klooienquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.
Rewimo. Mss rood of knallend blauw?
Knipperend rood en groen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu is best nieuw schierig welke bedragen er nu constand gestort worden
iets van een overzichtje van
0-5
5-10
10-15
etc lijkt me wel grappig B)![]()
meteen handig voor de mensen die neit weten hoeveel ze geven moeten![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
Poll: hoeveel heb je gestort?0-10 11-20 21-30 31-40 41-50 meer dan 50
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, dat is waar. en recht knippen kan ook nog wel. Stof vouwen en de vouw volgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef moussy het volgende:
lockgaren is best prijzig en je hebt zo veel nodig
iedereen een eigenquote:
Gewoon langs een lat knippen, nou dan kan je echt niet mis knippenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. en recht knippen kan ook nog wel. Stof vouwen en de vouw volgen.
Thanks for the tip! Dan gaat het ook stukken sneller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |