wft blacklist? hmz en ik ben zo netjes geweest altijd.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef ElisaB het volgende:
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently
The IP Address of the sender (66.249.82.193) was found in a DNS blacklist database and was therefore refused
Mail mij even, dan mail ik je zo trug!
Vanaf ander adres geprobeerd
Wat voor kleur had je gewild? ik heb de smaak te pakken nuquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
De letters zijn zo.. hmm paars..
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef moussy het volgende:
Ik las net iets over locken van fleece, nou heb ik niet verder gelezen, dus weet niet of het nog steeds een plannetje is, maar fleece hoef je in principe niet eens af te werken als je de breedte van een sjaal neemt. Knippen en omknopensmalle dingen rollen om, breed niet. Scheelt weer een bult werk
lockgaren is best prijzig en je hebt zo veel nodigquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.
Ik ga nog even klooienquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja he, toch wel. Daar twijfelde ik dus over. Maar goed, locken staat wel nog even iets netter. En ik knip soms met van die haaltjes.
Rewimo. Mss rood of knallend blauw?
Knipperend rood en groen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu is best nieuw schierig welke bedragen er nu constand gestort worden
iets van een overzichtje van
0-5
5-10
10-15
etc lijkt me wel grappig B)![]()
meteen handig voor de mensen die neit weten hoeveel ze geven moeten![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
Poll: hoeveel heb je gestort?0-10 11-20 21-30 31-40 41-50 meer dan 50
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, dat is waar. en recht knippen kan ook nog wel. Stof vouwen en de vouw volgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef moussy het volgende:
lockgaren is best prijzig en je hebt zo veel nodig
iedereen een eigenquote:
Gewoon langs een lat knippen, nou dan kan je echt niet mis knippenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. en recht knippen kan ook nog wel. Stof vouwen en de vouw volgen.
Thanks for the tip! Dan gaat het ook stukken sneller!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |