Een sokjequote:Op woensdag 2 november 2005 20:28 schreef Quara het volgende:
Kunnen we niet zoiets als een lampje krijgen? Netzoals die actie van vorig jaar? :p
Dan verdient zij toch wel een hele dikke pakkerdquote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef qu63 het volgende:
je hebt nog heel wat kusjes te geven als we met zn allen bij elkaar komen ElisaB
Dan ben ik liever niet de laatste in de rij :p lolquote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef qu63 het volgende:
je hebt nog heel wat kusjes te geven als we met zn allen bij elkaar komen ElisaB
Moet je meegaan de sokken afleveren hihiquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan verdient zij toch wel een hele dikke pakkerd![]()
en die geven we met zn allen tegelijk!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan verdient zij toch wel een hele dikke pakkerd![]()
De voorzitters wonen in West Brabant (de plaats is me even ontschoten) en wanneer het gaat plaatsvinden zou ik nog niet weten. Maar ik ga het hier in ieder geval laten weten hoor. In elk geval vóór eind novemberquote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Quara het volgende:
Waar gaat dat plaatsvinden? En wanneer?
en er zijn mensen via andere fora/lurkers die ook meedoenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al zitten denken om alle namen te verzamelen voor in de OP maar ten eerste is dat heel veel werk, ten tweede, daar doen we het toch niet voor? Voor de eervolle vermelding?
So far vind ik het alleen maar geweldig om te zien wat we bij elkaar krijgen op zo'n korte termijn met deze zo diverse groep mensen. Zoals iemand al eerder zei, dit is waarom Fok! zo onwijs leuk is!
BE is van het zoenen. Zij ligt vanaf 21 november dagelijks een uurtje klaarquote:
Inderdaad, misschien een Sok in de openingspost, maar we doen het inderdaad niet voor de eer..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al zitten denken om alle namen te verzamelen voor in de OP maar ten eerste is dat heel veel werk, ten tweede, daar doen we het toch niet voor? Voor de eervolle vermelding?
So far vind ik het alleen maar geweldig om te zien wat we bij elkaar krijgen op zo'n korte termijn met deze zo diverse groep mensen. Zoals iemand al eerder zei, dit is waarom Fok! zo onwijs leuk is!
Oe! Aandelen vaseline in gaat slaan. Kom maar op!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef ElisaB het volgende:
BE is van het zoenen. Zij ligt vanaf 21 november dagelijks een uurtje klaar
Mag het ook niet in een lig houding plaatsvinden?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
BE is van het zoenen. Zij ligt vanaf 21 november dagelijks een uurtje klaar
Daarvoor zijn we afhankelijk van de frontpage-people en die plaatsen af en toe een update.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Mac.Nificent het volgende:
Maarrem, zet het nog duidelijker op de frontpage en meer mensen zien het...
Rewimo! Superidee!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Hoor eens, heeft niet iemand een leuk sokje voor in een avatar? Dan kan iedereen die dat wil laten zien dat hij/zij meedoet. Er is toch een clubje dat avatars maakt/aanpast? Misschien willen zij wel iets ontwerpen
Die is leuk!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Hoor eens, heeft niet iemand een leuk sokje voor in een avatar? Dan kan iedereen die dat wil laten zien dat hij/zij meedoet. Er is toch een clubje dat avatars maakt/aanpast? Misschien willen zij wel iets ontwerpen
Ik vrees van wel. Ik kan niet in de uitzending komen hoor; mijn telefoon is kapotquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Rewimo het volgende:
O enne, heeft iemand Fok!radio al ingelicht?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou wat ik vind bij een afbeeldingen google op 'sock':
[afbeelding]
En check de url!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |